Waarom zou het verboden zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
Tja, ik vind het wat overbodig. Het was sowieso al duidelijk dat er belachelijk veel van het internet wordt gehaald voor werkstukken. Maar misschien ook wel weer grappig om te zien dat ze blijkbaar ook gewoon echt niet lezen wat ze kopiëren.
Maar valt dit niet gewoon onder uitlokking? Ik kan me voorstellen dat zoiets niet zomaar toegestaan is.
dat van de vertellers klopt al niet. aan het einde neemt multatuli zelf het over en stuurt zijn karakters wegquote:Op zondag 23 april 2006 00:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Hmm... Ik zit net even de bespreking van Max Havelaar te lezen en ik kom echt niet tot de conclusie dat het allemaal onzin is hoor..
Ok, een aantal dingen zijn wat ongelukkig beschreven, maar hetzelfde heb je bij scholieren.com..
Veel klopt in de verslagen en een deel is enorme onzinquote:Op zondag 23 april 2006 00:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Hmm... Ik zit net even de bespreking van Max Havelaar te lezen en ik kom echt niet tot de conclusie dat het allemaal onzin is hoor..
Ok, een aantal dingen zijn wat ongelukkig beschreven, maar hetzelfde heb je bij scholieren.com..
Als dat waar is, zou de quote uit het boek vervalst moeten zijn. Ik weet niet meer precies wat erin stond, maar echt een erge fout is het niet, als je maar door hebt dat Eduard Douwes Dekker = Multatuli = Max Havelaar = Sjaalmans..quote:Op zondag 23 april 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat van de vertellers klopt al niet. aan het einde neemt multatuli zelf het over en stuurt zijn karakters weg
Ik denk dat die info op zich nog wel redelijk bruikbaar is, je dient alleen wel over een filter te beschikken om te voorkomen dat je spreekbeurt over Salem verandert in een pleidooi voor de erkenning van parapsychologie... Maar datzelfde filter heb je ook nodig bij info die wel serieus bedoeld is. Sommige leerlingen zijn gewoon niet zo snugger en missen of dat filter of begrijpen de boeken niet goed en zadelen anderen op met slechte analyses..quote:Op zondag 23 april 2006 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel klopt in de verslagen en een deel is enorme onzinSta je dan bij je mondeling allemaal nonsens uit te kramen.
Ok.quote:Op zondag 23 april 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
die quote is inderdaad niet echt. op het laatst neemt de schrijver echt zélf het woord en niet via zijn eerdere karakters in het verhaal.
if u can't beat them, join themquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
Tja, ik vind het wat overbodig. Het was sowieso al duidelijk dat er belachelijk veel van het internet wordt gehaald voor werkstukken. Maar misschien ook wel weer grappig om te zien dat ze blijkbaar ook gewoon echt niet lezen wat ze kopiëren.
Maar valt dit niet gewoon onder uitlokking? Ik kan me voorstellen dat zoiets niet zomaar toegestaan is.
Ja, dat viel me ook al opquote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Neuralnet het volgende:
Het leuke is juist dat een deel aardig klopt.
quote:Het is natuurlijk geen toeval dat piramiden naar het getal pi genoemd zijn.
quote:Bij het gebruik van een getal tussen 1 en 2 liep hij vooruit op latere ontdekkingen, maar hij was niet de eerste. De Pythagorese broederschap wist al dat sommige getallen tussen 1 en 2 zoals wortel 2 een bijzondere waarde hadden. Zij kwamen echter niet toe aan fractale meetkunde. In de dertiende eeuw deed Fibonacci een poging om 1,618 konijnen te fokken, maar zonder succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |