Op dat sales-ding klikken...quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je er een foto van maken en hier plaatsen?
Ik heb heel mijn eigen deeltje gemist.quote:Op maandag 24 april 2006 20:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, bijna heel deel 25 gemist...
Jij had een eigen deel?quote:Op maandag 24 april 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn eigen deeltje gemist.
Wat voor merk? Waar gekocht?quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is een degelijke fiets zonder toeters en bellen, Lienekien.
Nu ja, één bel heeft ie.
Quote dan je eerdere post!quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godver... Ik post al die informatie geen tweede keer, hoor!
Hoef je niet te vloeken, plurk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godver... Ik post al die informatie geen tweede keer, hoor!
Nou ja, zeg.quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Voor mijn part zak je er morgen doorheen.
Dan kan hij overmorgen over zijn nieuwe nieuwe fiets praten!quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
Voor mijn part zak je er morgen doorheen.
Ik weet trouwens nog niet wat het merk is.quote:
Ach, je kan er vast lekkere ritjes mee maken naar de slijter, de koffieshop of de zaak voor schildersbenodigdheden. Maar lange fietstochten zou ik er maar niet op maken.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, mij zegt het niets, hoor.
Het zal een knipoog zijn naar Nederland, he.
Zeg het maar eens hardop. Dat woord klopt gewoon helemaal met wat het uitdrukt.quote:
Precies.quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, je kan er vast lekkere ritjes mee maken naar de slijter, de koffieshop of de zaak voor schildersbenodigdheden.
Maar filosofen denken meer na over wat geluk echt is, en hoe je dat kunt bereiken. Dus ergens is het wel logisch. Normale mensen zien geluk als een oppervlakkig iets, filosofen denken er bij na.quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat het hoogste geluk bereikt wordt door filosofen? Toch maar even hard doorstuderen, dan.
In dat geval wil ik de volgende topic claimen!quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou nee.... maar deel 23 is... hmm... nou ja, ik heb geen eigen deeltje dus.
Wat nou weer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God, Lienekien, wat ben jij slecht in pesten.
Misschien dat je wel beseft dat je er verder weg van bent dan je dacht! Alleen weet je ook hoe je dichter bij het geluk kunt komen!quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amateurfilosofen zeggen dan dat juist door er meer over na te denken je verder van het geluk verwijderd raakt. Daar geloof ik natuurlijk niets van.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amateurfilosofen zeggen dan dat juist door er meer over na te denken je verder van het geluk verwijderd raakt. Daar geloof ik natuurlijk niets van.
Hoe weet je of je echt gelukkig bent als je er niet over nadenkt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo logisch vind ik het niet, eigenlijk.
Ik bedoel,
hoe kan je nu ooit gelukkig worden als je jezelf voortdurend afvraagt of je wel écht gelukkig bent?
Geluk is een gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je of je echt gelukkig bent als je er niet over nadenkt?
CSI.... Crime Scene Investigation.quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Naar wie?
Lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoe fietst ie Do2?
Kijk, dat je dat vraagt brengt mij weer in opperste verwarring.quote:
Geef jij ff een seintje als de reclame is afgelopen?quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
CSI.... Crime Scene Investigation.
Een van de weinige series die ik nog op tv kijk
En dat is per definitie slecht? Of?quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, dat je dat vraagt brengt mij weer in opperste verwarring.
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mooizo.
Maareh... heb je nou een vrouwenfiets joh?
Eerlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En dat is per definitie slecht? Of?
Volgens mij bijna...quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef jij ff een seintje als de reclame is afgelopen?
Ik vind in de stad een fiets met handremmen en versnellingen veel handiger. Op een opoefiets vind ik het zo lastig om een noodstop te maken en het op- en afstappen duurt te lang.quote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.
Ideaal voor de stad.
Welke stad?quote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik zweer al jaren bij de oma-fiets.
Ideaal voor de stad.
Nu ja, de eisen zijn dat het ding fietst en dat ik comfortabel zit.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind in de stad een fiets met handremmen en versnellingen veel handiger. Op een opoefiets vind ik het zo lastig om een noodstop te maken en het op- en afstappen duurt te lang.
Alive & Kicking... nog steeds en immer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef LordVoldemort het volgende:
ALTER-EGO, ik dacht dat jij niet meer op Fok zat. Wat leuk dat je nog leeft
Dat heb ik natuurlijk met een reden niet meteen gezegd. Laten we het houden op een anonieme fan uit een Vrolijk verleden.quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alive & Kicking... nog steeds en immer.
Sporadisch en selectief post ik nog wel eens zo hier en daar.
Maar ehh.... wie is u buiten LordVoldermort?
Ik ben de Heer van het Duister, en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, LV, wie ben jij eigenlijk?
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, AE, doe eens een gooi.
Waarom?quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
...en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk met een reden niet meteen gezegd. Laten we het houden op een anonieme fan uit een Vrolijk verleden.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, AE, doe eens een gooi.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik ben de Heer van het Duister, en tevens iemand die op dit moment graag in anonimiteit verkeert.
Hmmzz, ik ben niet zo scherp op dit moment...quote:
Lief van je dat je dat wilde laten weten.quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef LordVoldemort het volgende:
De wending van dit topic staat me niet bepaald aan. Ik wilde alleen even laten weten dat ik verheugd was AE weer eens te zien posten.
Ik kom later wel weer terug.
Dankje.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lief van je dat je dat wilde laten weten.
Enneh... als je me dan toch kent, weet je dat ik aan discretie grote waarde hecht... wees gerust anoniem, fine by me.
Kom je nu weer terug dan?
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je niet meer te vertellen dan alleen dat?
Vertel eens over andijvie.quote:Op maandag 24 april 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?
Bij voorkeur altijd de waarheid.quote:Op maandag 24 april 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel te vertellen. Wat wil je horen?
Andijvie is tof. Vooral in stamppot-vorm. Dan is het supertof. En lekker.quote:
Dat doe ik dan ook.quote:
"Een bal gehakt hoort bij andijvie", zei hij met pijn in z'n hart.quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef DaMart het volgende:
Alweer? Ik heb van de week al gestemd!
Ik stem pas een tweede keer als je toegeeft dat een bal gehakt bij andijvie hoort!
Dat, mijn waarde LV, zijn grapjes die ik gewoon niet meer wil horen of zien.quote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Want weet je, rookworst zonder r is ook worst.
Dat is ok... nouja, het kan beter, maar je doet je best.quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook.
Altijd.
...
Meestal.
Nou ja, vaak.
Althans, ik probeer het.
Bupatih zonder tih is WEL in één keer goed te spellenquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat, mijn waarde LV, zijn grapjes die ik gewoon niet meer wil horen of zien.
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupatih zonder tih is WEL in één keer goed te spellen
Alsjeblieft:quote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook bereid om een derde keer te stemmen, maar dat kost je een kuiltje jus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |