quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar toch koop ik alles liever, dan dat ik dagen moet zoeken op internet. En zoals ik al eerder zei; ik kijk liever een film op tv. Maar mijn monitor is dan ook geen 20 inch. Mijn tv is gelukkig veel groter.
Dan moet mijn tv een diameter van minstens 3 getallen hebben, wil jouw uitspraak kloppen....quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
Jubileum-topic
![]()
[..]
Volgens mij heb ik een keer in de LPT gezegd dat de diameter van iemands te-le-vi-sie omgekeerd evenredig was met zijn of haar IQ!
![]()
Dan ben ik in IQ achteruit gegaan. Ik had zolang ik op mezelf woonde zo'n klein flut tv'tje en dat maakt ook niets uit, tv kijken deed ik nauwelijks. En toen ging ik samenwonenquote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij heb ik een keer in de LPT gezegd dat de diameter van iemands te-le-vi-sie omgekeerd evenredig was met zijn of haar IQ!
![]()
Omgekeerd evenredig, wyccie. Omgekeerd.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet mijn tv een diameter van minstens 3 getallen hebben, wil jouw uitspraak kloppen....
Dank je wyccie!quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat een tuttig plaatje, LX!
...ehquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik zat toch nog aardig in de richting met mijn idee van fractals. Interessante site Isa.
Oh uhmm...quote:
Zeg ik nu wat heel geks of communiceren we langs elkaar heen?quote:
Dank jequote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
wyccie, ik vind je altijd wel erg slim overkomen.
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Zeg ik nu wat heel geks of communiceren we langs elkaar heen?
Whehe. Ik las er laatst nog wat over, en toch trap ik erinquote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.
En dat over welk dieet het beste is is helemaal hilarisch.
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Handig hoor, die nieuwe searchIk baal van de televisie
Heb je het nu over wikipedia?!?!?!quote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een site opgezet door een paar melige docenten die wilden kijken of hun leerlingen alles klakkeloos van internet af zouden halen. Het lijkt allemaal te kloppen, maar er staat de grootst mogelijke onzin tussen. Kijk maar eens bij de boekverslagen van boeken die je kent.
En dat over welk dieet het beste is is helemaal hilarisch.
Hoe bedoel je andersom? Je vriendin wil geen tv zien en jij kijkt op je laptop?quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!
Al zijn er natuurlijk mensen waarbij ik twijfel of zewel over enige vorm van intelligentie beschikken.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenljik het grootste deel van de TTK'ers erg intellectueel overkomen. Iedereen weet ergens wel veel vanaf. Bijna iedereen dan.
Nee. Ook mijn vriendin kijkt graag tv. (gelukkig niet ál te vaak, maar wel bij voorkeur RTL en SBS)quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andersom? Je vriendin wil geen tv zien en jij kijkt op je laptop?
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, Isabeau. Maar dan andersom!
Gelukkig heb ik een laptop, die ik overal kan neerzetten.
Op de te-le-vi-sie is nu dat programma van die mensen die onder de aanzwellende tonen van onheilspellende muziek zo snel mogelijk zonder geld door een land moeten reizen.![]()
Waarom zou je zo snel mogelijk door een land willen reizen?
Zit je hier nou stiekem over mij te roddelenquote:Op zondag 23 april 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al zijn er natuurlijk mensen waarbij ik twijfel of zewel over enige vorm van intelligentie beschikken..
Hoezo bevooroordeeld?quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.
Nee, hierover: weetnet.nl - nepinfoquote:
Nee gek, ik heb andere mensen waar ik het minder goed mee kan vinden. Blader dit maar eens door: T.T.K.L.P.T.X.X.I.I.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Zit je hier nou stiekem over mij te roddelen![]()
![]()
![]()
De manier waarop je erover praat doet me denken dat je ook een hekel hebt aan de dingen op televisie die je nog niet kent.quote:
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Toch klinkt hier een bevooroordeelde aversie jegens "te-le-vi-sie" door die ik niet helemaal begrijp.
de search is je nieuwe favoriete speeltjequote:
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
De manier waarop je erover praat doet me denken dat je ook een hekel hebt aan de dingen op televisie die je nog niet kent.
Maar deel je slechte ervaringen met televisie met ons.
Afstandsbediening! Aan/uit-knopje!quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.
Natuurlijk staat ook het internet voor 95% vol met troep. Maar op het internet kan ik selecteren. Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb andere mensen waar ik het minder goed mee kan vinden. Blader dit maar eens door: T.T.K.L.P.T.X.X.I.I.
Ah, in dat geval staan we aardig aan dezelfde kant.quote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet eens zozeer een aversie jegens te-le-vi-sie, als wel hetgeen erop uitgezonden wordt. De content zeg maar.
Natuurlijk staat ook het internet voor 95% vol met troep. Maar op het internet kan ik selecteren. Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
Dat heet een afstandsbediening en een uit-knopquote:Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef LXIV het volgende:
Op te-le-vi-sie ben ik afhankelijk wat er me door de strot geduwd wordt.
Iets hekelen wat men niet kent komt vaak voor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?
Dat lijkt me een beetje onnozel...
Je moest eens weten hoeveel onnozelen er op de wereld zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik een hekel hebben aan iets wat ik niet ken?
Dat lijkt me een beetje onnozel...
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.quote:
Wat is dat toch? Dat iedereen hetzelfde zegt als wat ik zeg/denk?!?!quote:Op zondag 23 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat heet een afstandsbediening en een uit-knop![]()
Ja,quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets hekelen wat men niet kent komt vaak voor.
Dat is waarom ik er intrapte denk ik, samen met dat het zoals ik al beschreef niet allemaal meteen onzin is, maar er pas later in sluipt.quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.
Daar is zeker aandacht aan besteed.
Ja,en het listige is dat de informatie globaal wel klopt. Alleen zo nu en dan staan er zulke ongelofelijke debiele dingen tussen...en als je dat dan inlevert als werkstukquote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Wél erg mooi gemaakt, die site en de artikelen die er op staan.
Daar is zeker aandacht aan besteed.
Ja natuurlijk, anders hoor je er niet bij!quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
dus moet ik daar ook maar aan meedoen?
Ik ben de tel kwijtgeraakt, LV.quote:Op zondag 23 april 2006 21:46 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel onnozelen er op de wereld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |