quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef Nashje het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
precies, de gemiddelde f'noorder wil het liefst alles en iedereen met een Ajax hart dood hebben, moet ik daar respect voor hebben?quote:Op zondag 23 april 2006 17:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Idd.
Lees je even later iemand die vind dat Bosschaart Huntelaar nog even tegen z'n hoofd had moeten trappen en in z'n gezicht had moeten spugen
Vervolgens nog even 'Hamas, Hamas..' zingen en hoppaaaaa.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken...T zijn verdomme de eerste 2 wedstrijden dit seizoen die Ajax heeft gewonnen zo ongeveer...
Ajax heeft het hele seizoen slecht gepresteerd en nu eindelijk een beetje beter... Maar om nou te doen alsof je kampioen bent en iedereen aan kan vind ik nogal arrogant.
Maargoed, dat past prima bij Ajax
Omgekeerd absoluut niet he??quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, de gemiddelde f'noorder wil het liefst alles en iedereen met een Ajax hart dood hebben, moet ik daar respect voor hebben?
Schitterend !!!!!!!!!1111 Kan niet wachten op Talpa vreemd genoeg..quote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef editor2 het volgende:
En voor alle Godensupporters die niet kunnen wachten op de nieuwe Ajax Playoff DVD SE die vanaf morgen in de winkels zal liggen als reactie op de uitgave van de Rotterdamse DVD over hun zeldzame overwinningen op Ajax zijn hier alvast de goals die geleid hebben tot de 2-4 eindstand.![]()
Rosales
Klaas Jan Huntelaar
Nordin Boukharie
Mitea
Minderquote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken..
Nee, wie de hel ben jij nou weer?quote:
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
0-1
[afbeelding]
0-2
[afbeelding]
0-3
[afbeelding]
1-4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de dvd nog
[afbeelding]
Tevens TVP![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken...T zijn verdomme de eerste 2 wedstrijden dit seizoen die Ajax heeft gewonnen zo ongeveer...
Ajax heeft het hele seizoen slecht gepresteerd en nu eindelijk een beetje beter... Maar om nou te doen alsof je kampioen bent en iedereen aan kan vind ik nogal arrogant.
Leuk hequote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wel de twee belangrijkste wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Heerlijk! Meer, meer, meer.quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Goed issie bezig he?quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef twi het volgende:
Louis blijft aan "ze" refereren als 'ie het over AZ heeft
Is dit serieus? Want dan ben je mooi te-laat, ik zie het hele seizoen al gif'jes voorbij komen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.
Psvnetwerk volgens mij. Ik heb ze uit het vorige deel gehaaldquote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.
Een beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Hij is echt een gruwelijke heldquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto's zijn niet verboden....quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |