quote:Op zondag 23 april 2006 17:00 schreef Nashje het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
precies, de gemiddelde f'noorder wil het liefst alles en iedereen met een Ajax hart dood hebben, moet ik daar respect voor hebben?quote:Op zondag 23 april 2006 17:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Idd.
Lees je even later iemand die vind dat Bosschaart Huntelaar nog even tegen z'n hoofd had moeten trappen en in z'n gezicht had moeten spugen
Vervolgens nog even 'Hamas, Hamas..' zingen en hoppaaaaa.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken...T zijn verdomme de eerste 2 wedstrijden dit seizoen die Ajax heeft gewonnen zo ongeveer...
Ajax heeft het hele seizoen slecht gepresteerd en nu eindelijk een beetje beter... Maar om nou te doen alsof je kampioen bent en iedereen aan kan vind ik nogal arrogant.
Maargoed, dat past prima bij Ajax
Omgekeerd absoluut niet he??quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, de gemiddelde f'noorder wil het liefst alles en iedereen met een Ajax hart dood hebben, moet ik daar respect voor hebben?
Schitterend !!!!!!!!!1111 Kan niet wachten op Talpa vreemd genoeg..quote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef editor2 het volgende:
En voor alle Godensupporters die niet kunnen wachten op de nieuwe Ajax Playoff DVD SE die vanaf morgen in de winkels zal liggen als reactie op de uitgave van de Rotterdamse DVD over hun zeldzame overwinningen op Ajax zijn hier alvast de goals die geleid hebben tot de 2-4 eindstand.![]()
Rosales
Klaas Jan Huntelaar
Nordin Boukharie
Mitea
Minderquote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken..
Nee, wie de hel ben jij nou weer?quote:
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
0-1
[afbeelding]
0-2
[afbeelding]
0-3
[afbeelding]
1-4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de dvd nog
[afbeelding]
Tevens TVP![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een lef zeg... Doen alsof je kampioen bent...iedereen afzeiken...T zijn verdomme de eerste 2 wedstrijden dit seizoen die Ajax heeft gewonnen zo ongeveer...
Ajax heeft het hele seizoen slecht gepresteerd en nu eindelijk een beetje beter... Maar om nou te doen alsof je kampioen bent en iedereen aan kan vind ik nogal arrogant.
Leuk hequote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Wel de twee belangrijkste wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Heerlijk! Meer, meer, meer.quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Goed issie bezig he?quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef twi het volgende:
Louis blijft aan "ze" refereren als 'ie het over AZ heeft
Is dit serieus? Want dan ben je mooi te-laat, ik zie het hele seizoen al gif'jes voorbij komen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.
Psvnetwerk volgens mij. Ik heb ze uit het vorige deel gehaaldquote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleine praktische vraag, waar komen die beelden vandaag, we twijfelen namelijk een beetje of die beelden wel mogen zo op een openbaar forum.
Een beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Hij is echt een gruwelijke heldquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
foto's zijn niet verboden....quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Meer geirriteerd door de arrogantie in dit topic, gefrustreerd niet hoor, PSV is namelijk kampioenquote:
Dat is echter zo saai dat men het nu alweer is vergeten.quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Meer geirriteerd door de arrogantie in dit topic, gefrustreerd niet hoor, PSV is namelijk kampioen
Wij zijn liefquote:Politie houdt 250 Feyenoord-aanhangers aan
ANP
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft zondagmiddag rond half vier ongeveer 250 Feyenoord-aanhangers aangehouden. Volgens de politie wilden ze niet weg bij een viaduct waar de Ajax-fans nog langs moesten. Ook worden ze verdacht van verstoring van de openbare orde.
De politie had de Feyenoord-aanhangers gesommeerd weg te gaan bij het viaduct, maar aan dat bevel voldeden ze niet. Ze zijn met bussen afgevoerd. De Ajax-aanhang kon vervolgens zonder problemen met de trein terug naar Amsterdam.
Eerder op de middag speelden Feyenoord en Ajax om een plek in de voorronde van de Champions League. De politie arresteerde direct na het duel al achttien Feyenoord-supporters die buiten het stadion met elkaar op de vuist gingen.
Veel Feyenoord-aanhangers verlieten De Kuip voortijdig uit ontevredenheid over het verloop van het duel. Een aantal van hen riep racistische leuzen.
Zondagochtend kwamen 1300 Ajax-fans met twee treinen naar het stadion in Rotterdam. Daarbij deden zich geen ongeregeldheden voor.
Daar moet je toch wel aan gewend zijn onderhand, als niet-ajax fanquote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Meer geirriteerd door de arrogantie in dit topic
Grapje zeker ?quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hey... ik zou eerst zorgen dat die poster wel ff die beelden normaal creditquote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ach ja, feyenoorders zijn natuurlijk niet arogant... Beetje een special uitbrengen omdat je 2x van Ajax wint in een seizoen, dan verdien je het gewoon om te verliezen...quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Meer geirriteerd door de arrogantie in dit topic, gefrustreerd niet hoor, PSV is namelijk kampioen
no way josequote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef editor2 het volgende:
[..]
Hey... ik zou eerst zorgen dat je wel ff die beelden normaal credit want als ze bij Ajax echt willen kunnen ze FOK last gaan geven met deze fotobeelden die van Ajax zelf zijn.
Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax, dat zijn voor beide kampen de wedstrijden van het jaar. Als je die wint, dan voel je je als team gewoon kampioen.quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef ikke_ook het volgende:
Portretrecht is heel wat anders hoorquote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef editor2 het volgende:
[..]
Hey... ik zou eerst zorgen dat je wel ff die beelden normaal credit want als ze bij Ajax echt willen kunnen ze FOK last gaan geven met deze fotobeelden die van Ajax zelf zijn.
Er zit nl een portretrecht op van hun huisfotograaf en ze zijn dus beschermd en mogen niet zomaar verspreid worden zonder uitdrukkelijke toestemming.
Als je credit...[url= .....URL ] © Naam[/url] dan heb je op het minste gedaan en zullen ze niet zo snel lullig gaan doen.
Dus formeel mag het niet maar als je credit dan zal men vak het laten gaan.
Ach gusquote:Feyenoord-aanhang onderling op de vuist
Zondag 23 april, door SV, Amsterdam, 15.10u GMT+01.00, ANP
De wedstrijd Feyenoord-Ajax om een plek in de voorronde van de Champions League is zondagmiddag relatief rustig verlopen. De politie heeft wel achttien Feyenoord-supporters opgepakt die buiten het stadion met elkaar op de vuist gingen, aldus een woordvoerder.
Veel Feyenoord-aanhangers verlieten De Kuip voortijdig uit ontevredenheid over het verloop van het duel. Een aantal van hen riep racistische leuzen.
Zondagochtend kwamen 1300 Ajax-fans met twee treinen naar het stadion in Rotterdam. Daarbij deden zich geen ongeregeldheden voor.
quote:
Handig, ze slaan elkaar in elkaarquote:De politie arresteerde direct na het duel al achttien Feyenoord-supporters die buiten het stadion met elkaar op de vuist gingen.
Dat zeg ikquote:Op zondag 23 april 2006 17:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach gusze gaan elkaar in elkaar slaan.
Ik hoorde op radio 1 dat een van de feyenoord managers achter het idee van de playoffs zit..quote:Op zondag 23 april 2006 16:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist niet toch. Toont de onzin van de play-offs aan.
Dan klopt er echt ergens iets niet in je hoofd, als je elkaar gaat beuken omdat je voor dezelfde club bent...quote:Op zondag 23 april 2006 17:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[..]
Handig, ze slaan elkaar in elkaar![]()
Geloof dat de meeste managers voor waren.quote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef onkelx het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 1 dat een van de feyenoord managers achter het idee van de playoffs is .
![]()
![]()
![]()
Dat begint al met voor f'noord zijnquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dan klopt er echt ergens iets niet in je hoofd, als je elkaar gaat beuken omdat je voor dezelfde club bent...![]()
Ik dacht iemand van PSV, maar PSV zelf was tegenquote:Op zondag 23 april 2006 17:21 schreef onkelx het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 1 dat een van de feyenoord managers achter het idee van de playoffs zit..
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |