abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37216415
hallo,

Ik heb sinds nu precies 3 weken verkering met een meisje.
Vorige weekend ben ik met haar 3 dagen op vakantie geweest in een hotel. (14 april)
de 2de dag toen we op bed lagen (half 4 snachts) werd ik wakker van een geluid, dat bleek mijn viendin te zijn.

Ze zat rechtop in bed, en ik vroeg wat er aan de hand was.
Ze zei dat ze heel erg bang is om mij te verliezen en bang is voor ruzies.
Dus ik deed een arm om haar en heen en ik zei: ach daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn,
Als een relatie goedloopt hoef je echt geen zorgen te maken dat je elkaar verliest.

Nou na een uur op haar inpraten ging ze weer slapen.

Tot op vrijdag. (21 april)
hetzelfde verhaal bij mij thuis.
na een discussie dat ik er niet mee eens was dat zij ieder weekend werkt.
Want ja, ik vindt het ook weleens leuk om in het weekend wat te doen met haar.
Ik heb een 40 uurige werkweek en zij zit op school (bestuurskunde)
Dus dan heb ik eigenlijk alleen tijd in het weekend.

Maar goed, er is uitgekomen dat ze zo nu en dan een weekendje vrij is.
(ik wil haar absoluut niet dwingen)

EDIT:
Leeftijden zijn mischien belangrijk:
We zijn allebij 18 jaar
Dus daarna gingen wij naar bed om te slapen.
we lagen een half uur op bed en toen, ja hoor ... rechtop in bed en huilen weer.
Dus ik vroeg weer: wat is er schat?

Ik ben bang om je te verliezen, en ik wil je geen pijn doen en het spijt me dat ik alles verkeerd doe.

(dus ik denk bij mezelf van: Volgens mij heeft dat kind een probleem)
Dus ik zei: Mij raak je niet kwijt schat, en wat doe je verkeerd dan?

En toen kwam er een enorm verhaal:
Ik raak iedereen kwijt, ik vertrouw niemand meer.
Omdat ze mij vertrouwen schaden, ik raak al mijn vrienden kwijt omdat ze mij uitlachen als ik ze iets in vertrouwen vertel.
Ik ben werd heel erg gepest in het verleden om mijn uiterlijk omdat ik een bril heb en er anders uitzie dan andere.
Ik ben een paar keer hard geslagen door mijn ex-vriend.
En patrick, jij bent de enige waar ik me goed bij voel, waarbij ik mezelf kan zijn, waar ik me thuis bij voel, waar ik mee kan praten en lachen, en als ik aan jou denk word ik blij.
dus ik ben heel erg bang je kwijt te raken.

zo ging het 2 uur lang door.
Ik heb haar toen mijn ketting gegeven.
Het is een zilveren ketting uit mexico, het is zo'n aztec kalender.
Ik gaf die kalender als teken dat ze het verleden moet vergeten en naar de toekomst moet kijken, en dat ik er altijd voor haar ben. (vandaar die kalender)

--------------------

Het vreet toch aan me, want ik vind het gek dat iemand dit al na precies 3 weken zegt.
het is een hele lieve zorgzame meid. (het is een gevoelsmens)

Maar als ze iedere keer gaat huilen met de woorden van: Ik ben bang je kwijt te raken en ik ben bang dat je me niet meer van me gaat houden, weet ik het ook niet meer.

Hebben jullie mischien raad.
Ik wil haar echt steunen waar ik haar kan steunen.
En ik hou ook van haar, we passen ook echt bij elkaar.
Maar die verhalen vreten toch wel aan mij.
pi_37216520
Na 3 weken van elkaar houden

Serieus nee niet echt tips, behalve laten zien dat je dr steunt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_37216551
Lang verhaal, hoe oud zijn jullie?
Verlatingangst misschien.
En hoe kun je na 3 weken al weten dat je de "ware" voor elkaar bent?
pi_37216583
Laat inderdaad gewoon zien dat je er voor haar bent! Is denk ik al "genoeg".
pi_37216646
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef funkyskunkie het volgende:
Zij denkt dat ik de ware ben.
Ik kan zoiets niet zeggen na 3 weken.

En de ware? bestaat dat?
pi_37216783
Denk het wel, als je naast een goede relatie ook nog is de beste maatjes met elkaar bent wel ja.
(denk ik).

Maar laat idd weten dat je er voor haar bent, als het mis gaat, gaat het toch mis.
pi_37216832
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:34 schreef funkyskunkie het volgende:
Denk het wel, als je naast een goede relatie ook nog is de beste maatjes met elkaar bent wel ja.
(denk ik).

Maar laat idd weten dat je er voor haar bent, als het mis gaat, gaat het toch mis.
natuurlijk laat ik haar voelen en zien dat ik er voor haar ben.
We zijn gisteren naar Walibi geweest en ze heeft enorm genoten.
(ik ook trouwens want ik ben rollercoaster verslaaft)
pi_37216846
Ga eens langs de huisarts, serieus. Het is onnozel om te denken dat jij haar in je eentje kan helpen met haar jarenlang opgebouwde problemen. Ze geeft echt wat ondersteuning nodig.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_37216950
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Ga eens langs de huisarts, serieus. Het is onnozel om te denken dat jij haar in je eentje kan helpen met haar jarenlang opgebouwde problemen. Ze geeft echt wat ondersteuning nodig.
Ik kan haar ook niet helpen, zo helder denk ik ook nog wel.
Maar naar iemand verhaal luisteren doet ook al veel.
Maar geholpen worden kan ik niet doen, dat weet ik.
  zondag 23 april 2006 @ 16:39:47 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37216999
Heeft ze borderline ofzo...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37217004
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Ik kan haar ook niet helpen, zo helder denk ik ook nog wel.
Maar naar iemand verhaal luisteren doet ook al veel.
Maar geholpen worden kan ik niet doen, dat weet ik.
Dat je dat al beseft is al een hele stap. Ik ben bekend met mensen die angst hebben dat iemand hun gaat verlaten, en die mensen hebben echt hulp nodig. Professionele hulp ;-) .
pi_37217019
Dat meisje bindt zich wel HEEL erg snel aan iemand. Drie weken en dan dit al? Klinkt niet helemaal gezond om eerlijk te zijn.
  zondag 23 april 2006 @ 16:41:03 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37217039
Wat lief

En die angst is helemaal niet zo raar, zeker niet als ze bij jou iets ervaart wat ze niet kent.
Ik weet ook pas sinds kort uit ervaring hoe het is om bang te zijn iets te verliezen..voorheen had ik namelijk niet zoveel te verliezen

En of dit nu in een aantal weken, jaren, of maanden gebeurd maakt niet zoveel uit. In 1 dag kan iemand de bodem onder je vandaan trappen.
Ze is duidelijk wel een beetje erg emotioneel en misschien kan enige vorm van professionele hulp toch uitkomst bieden.
pi_37217062
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat je dat al beseft is al een hele stap. Ik ben bekend met mensen die angst hebben dat iemand hun gaat verlaten, en die mensen hebben echt hulp nodig. Professionele hulp ;-) .
Ja ik denk dat het verstandig is.
Ze woont nog thuis maar ze durft dit niet aan haar ouder te vertellen (wat voor mij vreemd is dat de ouders dit nog niet doorhebben)

nogmaals, ik kan alleen een luisterend oor bieden.
  zondag 23 april 2006 @ 16:41:51 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37217074
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef Disorder het volgende:
Dat meisje bindt zich wel HEEL erg snel aan iemand. Drie weken en dan dit al? Klinkt niet helemaal gezond om eerlijk te zijn.
en waarom precies?

is er ergens een soort regelgeving die stelt dat je je pas na een x aantal wekenmaanden of jaren moet binden?
wat is dit voor onzin?
  FOK!Fotograaf zondag 23 april 2006 @ 16:42:25 #16
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37217096
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:40 schreef Disorder het volgende:
Dat meisje bindt zich wel HEEL erg snel aan iemand. Drie weken en dan dit al?Klinkt niet helemaal gezond om eerlijk te zijn.
Daar was hij ook al achter
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:23 schreef ClaireDanes het volgende:

(dus ik denk bij mezelf van: Volgens mij heeft dat kind een probleem)
edit: Gelijk ff sorry zeggen
moest (onbedoeld) erg lachen bij de zin die ik quote van de TS.

Maar lijkt me een vervelend probleem. Persoonlijk zou ik niet weten wat ik er mee aan moet. Want alles wat jij gaat/wilt ondernemen om haar te helpen moet ook door haar ondersteund worden enzo. Wilt ze dat wel?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_37217104
Zeg dat iedereen wel eens bang is om de ander te verliezen, zeker in het begin van een relatie. Stuur haar af en toe een lief sms-je. 3 weken is inderdaad erg kort, je moet elkaar nog leren kennen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_37217133
zitten meer meiden met dit probleem dan je denkt, gun het lekker tijd, zorg dat ze altijd met iemand kan praten, zowel met jou als met anderen in haar omgeving en houd vol!!!! Dan komt dit absoluut weer goed.
vooral niet denken komt ze weer met haar gehuil, want dat is juist waar ze bang voor is.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_37217183
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef ClaireDanes het volgende:
ze durft dit niet aan haar ouder te vertellen (wat voor mij vreemd is dat de ouders dit nog niet doorhebben)
Dat is het grootste gevaar, dat mensen dingen niet durven te delen en zichzelf gek gaan maken in hun hoofd.
pi_37217189
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef SHE het volgende:

[..]

en waarom precies?

is er ergens een soort regelgeving die stelt dat je je pas na een x aantal wekenmaanden of jaren moet binden?
wat is dit voor onzin?
Ze kennen elkaar nog maar net, zijn al op vakantie geweest, ze vindt hem nu al 'de ware', en ze is nu al doodsbang dat hij weg gaat, 'net als die anderen'. Dat zijn behoorlijke red flags voor mij.
pi_37217240
Ik denk dat je haar gewoon een veilig gevoel geeft, en dat ze dat niet helemaal kan handelen.
Ze is bang om dat prettige gevoel kwijt te raken.
Ik dekn dat Professionele hulp een zeer goede optie is, en dat ze vanuit daar er heel snel eel beter mee om leert gaan.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef Adfundum het volgende:
Zeg dat iedereen wel eens bang is om de ander te verliezen, zeker in het begin van een relatie. Stuur haar af en toe een lief sms-je. 3 weken is inderdaad erg kort, je moet elkaar nog leren kennen.
Ik heb haar vanochtend een smsje gestuurd,
Ze is nu de hele dag met haar moeder en zusje weg naar scheveningen naar een musical (Lion King)

(SMS: Als 1 druppel regen zegt:
"ik hou van jou"
En jij mij vraagt hoeveel ik van je hou
Dan regent het hele jaar door...
pi_37217332
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:47 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Ze is nu de hele dag met haar moeder en zusje weg naar scheveningen naar een musical (Lion King)

"ik hou van jou"
Wat lief!

Ik zou er alleen ernstig op afknappen.
Maar ja, ik knap ook af op bossen bloemen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37217450
Dat meisje is gewoon zo vaak haar vertrouwen kwijt geraakt in mensen die haar na stonden
Logisch dat ze daar angstig voor is

En ja ik geloof wel dat je in een korte periode je vertrouwd kan voelen met iemand
ALs die klik er is waarom niet..

Maar zoals meerdere al vermelden,Je kan aangeven dat je het anders wilt doen en haar vertrouwen niet wilt schaden en dat kan je alleen laten zien met als jullie inderdaad langere tijd met elkaar om blijven gaan
Dan merk ze het verschil wel,maar denk ook wel dat ze hulp nodig heeft haar zelf vertrouwen is behoorlijk foetsie..

Blijf er voor haar zijn ,praat er met haar over wanneer ze daar behoefte aan heb en tuurlijk is het schrikken wanneer je dat over komt ,het is nog zo pril.
Salsa Española
pi_37217485
Het is ook een hele lieve meid, ik mag niet klagen.

En ze hoeft haar ook niet te schamen dat ze huit, huilen is goed, je huilt niet zomaar.
En ik luister dan ook naar haar verhaal.
Ook al is het 3 uur snachts.
en als ze huilt vraagt ze ook: Hou me alsjeblieft vast.
(ze is erg bang om alleen gelaten te worden)
En als ik dan 2 armen om haarn heen doe, dan huilt ze nog erger.

Tja ik, het is triest als je zoiets meegemaakt heb en gepest werd om je uiterlijk (wat wel erg zielig is om iemand daarom te pesten, ik zal later op de dag wel een foto van ons posten)

Ze belt ook 4X op een dag om te vragen hoe het gaat.
Niet dat ik het erg vind want ik vind het wel leuk om met haar te babbelen.

Maar waar ze echt nooit over praat is: Hoe het op school ging of over haar vrienden/dinnen
Als daarna vraag is het stil.
Ze zegt wel heo de lessen zijn gegaan, maar niet van, goh ik heb met die ruzie gehad of weet je wie ik tegen kwam op school...
Nee dit soort dingen hoor ik nooit.
(mischien normaal hoor, maar ik vindt het altijd wel leuk om te weten)
pi_37217580
da''s best mooi!

Maarre, het feit dat je dit verhaal op het net zet vindt ik twijfelachtig, praat er beter over met mensen in je eigen omgeving. Ik denk niet dat zij het zo leuk zal opvatten, gezien haar verleden, dat haar privezaken op internet staan.
Verder denk ik dat het goed is als je haar haar hele verhaal laat doen en goed naar haar moet luisteren. Ze heeft blijkbaar een rotverleden gehad en dat moet verwerkt worden. Dat kan alleen als ze haar hele ei kwijt kan. En verder moet je haar duidelijk maken dat ze maar wat harder moet worden en niet moet zitten grienen.
Succes...
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
  zondag 23 april 2006 @ 16:58:00 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37217607
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:45 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar nog maar net, zijn al op vakantie geweest, ze vindt hem nu al 'de ware', en ze is nu al doodsbang dat hij weg gaat, 'net als die anderen'. Dat zijn behoorlijke red flags voor mij.
als iemand nare ervaringen heeft gehad is deze angst om verlaten te worden juist vreselijk reeel.
daarom kan prof hulp ook wel een goed idee zijn.

jezelf heel snel hechten aan iemand is niet vreemd..dat kan heel gezond zijn, mits alle factoren er omheen kloppen. ik vind het simpel gesteld dat het bij voorbaat freaky of ongezond is als iemand zich snel hecht. mits dit natuurlijk niet structureel is
  zondag 23 april 2006 @ 16:58:38 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37217627
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:47 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

"ik hou van jou"
wat zoet
pi_37217631
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef Salsagirl het volgende:
Dat meisje is gewoon zo vaak haar vertrouwen kwijt geraakt in mensen die haar na stonden
Logisch dat ze daar angstig voor is

En ja ik geloof wel dat je in een korte periode je vertrouwd kan voelen met iemand
ALs die klik er is waarom niet..

Maar zoals meerdere al vermelden,Je kan aangeven dat je het anders wilt doen en haar vertrouwen niet wilt schaden en dat kan je alleen laten zien met als jullie inderdaad langere tijd met elkaar om blijven gaan
Dan merk ze het verschil wel,maar denk ook wel dat ze hulp nodig heeft haar zelf vertrouwen is behoorlijk foetsie..

Blijf er voor haar zijn ,praat er met haar over wanneer ze daar behoefte aan heb en tuurlijk is het schrikken wanneer je dat over komt ,het is nog zo pril.
Tja want in je leven verlies je wel vaker mensen door ruzies etc.
maar ik heb haar ook de tip gegeven als ze ergens mee zit kan ze mij bellen of met mij praten.
Maar schrijven kan ook opluchten door bijvoorbeeld je woorden op papier te zetten.

Ikzelf hou een soort van dagboek bij op mijn notebook.
Ik typ bijna elke dag wat ik gedaan heb of wat ik meegemaakt heb.
maar in de vorm van: Dat het aan jou gescreven is (als je snapt wat ik bedoel)
Dus als iemand het zou lezen, dat het dan voor diegene bestemd is.
pi_37217635
hai.

nou ik ben een meid met hetlzefde probleem. ook een beetje het zelfde verleden als ik het zo lees als jou vriendin. Het is makkelijk om te denken van vergeet je verleden maar en ik zal er voor je zijn. maar zo zal het bij jou vriendin denk ik niet echt werken. Je zal gewoon constant door moeten herhalen dat je van dr houd en dat jij haar ook niet kwijt wil, dat ze alles voor je is en ga zo maar door. dit geeft haar vertrouwen dat JIJ niet zo bent als alle anderen die tot nu toe haar vertrouwen hebben beschadigd.
Verder is het misschien een idee om tegen je vriendin (voorzichtig) te vertellen dat het verstandig is om naar een psycholoog te gaan. Hier kan ze praten over haar verleden en dat een plaats geven. want volgensmij is het echt heftig wat ze heb meegemaakt. en door die gesprekken zal ze dan al mindervaak bang zijn dat ze je kwijt raakt. (dit heeft natuurlijk wel wat tijd nodig).
En er zal echt nog wel eens zijn dat als jullie wel ruzie hebben zij dan heel hard moet huilen omdat dat zown moment kan zijn waarin zij jou kwijtraakt. maar ze leert er ook van dat je niet na elke ruzie uit elkaar gaat.
Verder denk ik dat het haar nu al goed doet dat je haar die ketting heb gegeven. wat hierboven okal werd vermeld, lieve smsjes, en dat soort dingen. Laat je liefde voor haar gewoon goed merken! en probeer haar te begrijpen over haar gevoelens. pesten en dat soort dingen heeft een grote invloed. en laat wonden achter. misschien ben jij wel iemand die samen met haar die wonden kan helen. laat merken dat je dr voor haar bent!
pi_37217681
Als ze huilend wakker wordt van de angst zou ik toch serieus overwegen om professionele hulp in te schakelen. Als ik het verhaal een beetje lees kan ze dat zeker wel gebruiken
pi_37217737
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef wonder_woman het volgende:
hai.

nou ik ben een meid met hetlzefde probleem. ook een beetje het zelfde verleden als ik het zo lees als jou vriendin. Het is makkelijk om te denken van vergeet je verleden maar en ik zal er voor je zijn. maar zo zal het bij jou vriendin denk ik niet echt werken. Je zal gewoon constant door moeten herhalen dat je van dr houd en dat jij haar ook niet kwijt wil, dat ze alles voor je is en ga zo maar door. dit geeft haar vertrouwen dat JIJ niet zo bent als alle anderen die tot nu toe haar vertrouwen hebben beschadigd.
Verder is het misschien een idee om tegen je vriendin (voorzichtig) te vertellen dat het verstandig is om naar een psycholoog te gaan. Hier kan ze praten over haar verleden en dat een plaats geven. want volgensmij is het echt heftig wat ze heb meegemaakt. en door die gesprekken zal ze dan al mindervaak bang zijn dat ze je kwijt raakt. (dit heeft natuurlijk wel wat tijd nodig).
En er zal echt nog wel eens zijn dat als jullie wel ruzie hebben zij dan heel hard moet huilen omdat dat zown moment kan zijn waarin zij jou kwijtraakt. maar ze leert er ook van dat je niet na elke ruzie uit elkaar gaat.
Verder denk ik dat het haar nu al goed doet dat je haar die ketting heb gegeven. wat hierboven okal werd vermeld, lieve smsjes, en dat soort dingen. Laat je liefde voor haar gewoon goed merken! en probeer haar te begrijpen over haar gevoelens. pesten en dat soort dingen heeft een grote invloed. en laat wonden achter. misschien ben jij wel iemand die samen met haar die wonden kan helen. laat merken dat je dr voor haar bent!
Vervelend dat je ook zoiets heb meegemaakt. Ben met je eens dat een vertrouwensrelatie moet worden opgebouwd. Maar continue gaan zitten grienen schiet je niks mee op. Ik ben van mening dat hij best op een subtiele manier mag zeggen dat ze niet moet huilen, maar juist moet lachen en genieten van het moment.
pi_37217765
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef SHE het volgende:

[..]

als iemand nare ervaringen heeft gehad is deze angst om verlaten te worden juist vreselijk reeel.
daarom kan prof hulp ook wel een goed idee zijn.

jezelf heel snel hechten aan iemand is niet vreemd..dat kan heel gezond zijn, mits alle factoren er omheen kloppen. ik vind het simpel gesteld dat het bij voorbaat freaky of ongezond is als iemand zich snel hecht. mits dit natuurlijk niet structureel is
Ik vindt snel aan iemand hechten niet goed.
Het kan ook teleurstellend zijn.
Want stel: ik hecht me aan iemand in 3 dagen tijd, en op de 5de dag kom je erachter dat hij/zij je belazerd heeft, dat doet je dan heel erg pijn.

Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom.

Ik doe dan wel veel dingen met haar samen hoor.
Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat we nog maar pas iets hebben en dat kan gebeuren dat het zo over is (kan altijd wel gebeuren)
pi_37217794
gelijk mee kappen tenzij je het leuk vind om een relatie te hebben met een labiel persoon
Dick Schaffa
pi_37217816
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:02 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Want stel: ik hecht me aan iemand in 3 dagen tijd, en op de 5de dag kom je erachter dat hij/zij je belazerd heeft, dat doet je dan heel erg pijn.

Maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat we nog maar pas iets hebben en dat kan gebeuren dat het zo over is (kan altijd wel gebeuren)
En wat als ze je nou niet belazerd heeft?
pi_37217860
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Tja want in je leven verlies je wel vaker mensen door ruzies etc.
maar ik heb haar ook de tip gegeven als ze ergens mee zit kan ze mij bellen of met mij praten.
Maar schrijven kan ook opluchten door bijvoorbeeld je woorden op papier te zetten.

Ikzelf hou een soort van dagboek bij op mijn notebook.
Ik typ bijna elke dag wat ik gedaan heb of wat ik meegemaakt heb.
maar in de vorm van: Dat het aan jou gescreven is (als je snapt wat ik bedoel)
Dus als iemand het zou lezen, dat het dan voor diegene bestemd is.
Het opschrijven van gevoelens kunnen helpen en ja ik weet hoe je dat bedoelt
En lief dat ze je ten alle tijden kan bellen praten is wel heel belangrijk en ja jammer dat een prille relatie meteen zo zware last te dragen krijgt,Maar misschien moest het wel zo zijn dat ze jou trof nu

Praat er veel over ,maar vergeet vooral niet te blijven genieten en zij ook
Want anders redden jullie het alsnog niet..Ze lijkt me inderdaad wel lief,maar voor die problemen uit haar jeugd daar kan je over praten ,maar moet ze proberen af te sluiten evt wel professionele hulp.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salsagirl op 23-04-2006 17:29:22 ]
Salsa Española
pi_37217862
Tja heel lastig inderdaad. Toon begrip, laat weten dat het wel ok komt en probeer de oorzaak te zoeken. Zal waarschijnlijk een trauma te verwerken hebben,
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_37217894
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:23 schreef ClaireDanes het volgende:
hallo,

na een discussie dat ik er niet mee eens was dat zij ieder weekend werkt.
Daar gaat het al fout, je hebt nog maar drie weken een relatie, ik denk dat je haar op deze manier al onzeker maakt, ga haar niet vertellen hoe ze haar tijd moet invullen.
quote:
Ja doe het kalm aan, dit klinkt niet gezond! Jullie kennen elkaar nog maar net.

Houden van daar geloof ik niet in na zo'n korte tijd!
pi_37218065
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef wonder_woman het volgende:
hai.

Als ze huilt zeg ik na een tijdje ook (als ik het gehuil dan een een beetje vervelend ga vinden wat na 2 uur wel mag, zeg ik ook van: kom nu even lachen, en het komt allemaal wel goed, en dan kietel ik haar ook wel eventjes en dan lacht ze ook wel weer.)

Maar ik laat iemand neit zomaar vallen, zelfs niet iemand die mij pijn heeft gedaan laat ik niet meteen vallen.

Ze kijkt er ook altijd naar uit als ze mij ziet aan het einde van de dag.
ze komt vanavond om 9 uur thuis en dan als eerste wat ze doet is naar mij toe rennen en een stevige knuffel geven. IK HEB JE GEMIST)
Ook zal ze me wel een sms sturen (ik verwacht hem nu ook elk moment) met de woorden van, nog een paar uurtjes en dan zie ik je weer.

Ik vindt dat ook allemaal heel lief en leuk.
Geeft mij ook een goed gevoel.
Maar ja heo moet ik dit uitleggen.
Dit gevoel van haar komt ergens vandaan, dit doet ze allemaal omdat ze bang is mij te verliezen.

Wat absoluut niet zal gebeuren (oke ik kan dit nooit 100% zeggen)
Maar zoals het er naar utziet zal ik haar neit verlaten en dat zeg ik ook elke dag tegen haar.
Mij raak je niet kwijt.

Ze vraagt ook vaak van: Hou je nog van me en zegt ook vaan ik wil je niet kwijt kanjer.
(terwijl ik ook vaak zeg van: schat ik hou van je, Wat zie je er toch prachtig uit, of als ze mooie kleding aanheeft, mag daar ook wat van gezegd worden.
En dan lacht ze als ik zoiets zeg
  zondag 23 april 2006 @ 17:12:54 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37218112
quote:

[..]

dat is dus een houding die je hebt gebaseerd op angst...je kunt je afvragen in hoeverre deze reeel is.
iemand kan je altijd kwetsen, na 1 dag, na 4 , maar ook zeker na 2 jaar.
De kunst is om lief te hebben alsof je nooit gekwetst bent.

Ik doe het nu voor het eerst in mijn leven; en het is scary as hell...maar het meest natuurlijke wat ik ooit in mijn leven heb gedaan.
Liefde kent geen kalender...trust me
pi_37218218
TS, na 3 weken ken je elkaar nog nauwelijks. Je bent verliefd en dat is mooi, maar je zult er pas later achter komen hoe goed jij er tegen kan dat dit meisje vrij labiel is. In feite kun je haar ook niet beloven dat ze alles voor je is, want zeg eens eerlijk, is ze dat?

Ze heeft heel duidelijk professionele hulp nodig. Ik zou zelfs stellen dat ze eigenlijk nog niet klaar is voor een relatie. Voordat je echt van iemand kunt houden, moet je van jezelf houden, stevig in je eigen schoenen staan. Dat is bij haar niet het geval. Het zou kunnen dat jij en jouw adviezen inderdaad een positieve invloed op haar zullen hebben, maar dan nog zal het een hele strijd worden voor haar. En dat aan het begin van jullie relatie, pff, ga er maar aan staan..
pi_37218222
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:11 schreef ClaireDanes het volgende:

-mierzoet verhaal-
Dude!
pi_37218340
quote:

[..]

na hoeveel tijd mag je je dan gaan hechten?

je kan je altijd vergissen, ook iemand waarvan je zo zeker was, kan jou opeens zomaar alleen laten.

al voelt het op het moment zelf nooit zo, ik stoot toch liever mijn neus, dan dat ik nooit de kans gegrepen heb omdat ik te lang wachtte, niet durfde die stap te zetten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 april 2006 @ 17:22:27 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37218431
zo is dat!
  zondag 23 april 2006 @ 17:23:41 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37218465
quote:

[..]

Ook zal ze me wel een sms sturen (ik verwacht hem nu ook elk moment) met de woorden van, nog een paar uurtjes en dan zie ik je weer.
Heerlijk, die voorspelbaarheid na 3 weken.

Sorry maar ik voorspel dat je het snel zat wordt om door het leven te gaan met een vriendin die als een labiele teek aan je vastklampt.

En nee, het is NIET normaal om na 3 weken al te smijten met termen als "Ik kan niet meer zonder je" en "ik hou van je"...laat staan met wurgende vragen als "Zal je altijd bij me blijven "

"Altijd" en "Nooit" Brrr.....

Oke als je dit soort dingetjes in een vlaag van verliefdheid in elkaars oren murmelt, zolang je allebei de werkelijkheid niet uit het oog verliest. Je vriendin valt daar niet echt onder voor zover ik kan beoordelen n.a.v. je posts.
pi_37218471
quote:

Wat absoluut niet zal gebeuren (oke ik kan dit nooit 100% zeggen)
Maar zoals het er naar utziet zal ik haar neit verlaten en dat zeg ik ook elke dag tegen haar.
Mij raak je niet kwijt.

Ze vraagt ook vaak van: Hou je nog van me en zegt ook vaan ik wil je niet kwijt kanjer.
(terwijl ik ook vaak zeg van: schat ik hou van je, Wat zie je er toch prachtig uit, of als ze mooie kleding aanheeft, mag daar ook wat van gezegd worden.
En dan lacht ze als ik zoiets zeg
Dat heb ik ooit ook tegen een vriendin gezegd. Ik heb haar wél verlaten. Waarom? Omdat het van kwaad tot erger ging. Ik hoop dat het bij jou niet zo zal gaan, maar wees wel voorzichtig. Ze komt op mij niet echt stabiel over.
pi_37218486
Hmm, dit kan 2 kanten op gaan.

1 - Ze stelt zich volledig afhankelijk van je op en je kan straks geen stap meer zetten zonder haar op je hielen of dat ze wil weten waar je uithangt.

2 - Je blijft haar steunen en ze komt er sterker uit.

Voor jullie hoop ik op het laatste.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_37220835
ik zou toch wel professionele hulp zoeken, of in iedergeval aanraden aan je vriendin. Bij mij werkt het in iedergeval erg goed en heb nu bijna geen last meer van me verleden en van die huilbuien...niiet dat ik nou elke avond zat te huilen maar wel regelmatig. Ik zal als ik jou was het er eens een keer overhebben. je hoeft dan niet te zeggen van go je MOET hulp. maar gewoon vragen hoe zij het zou vinden om hulp te KRIJGEN, om een aantal dingen te verwerken, waardoor het waarscheinlijk beter met haar zal gaan.
pi_37220878
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef wonder_woman het volgende:
ik zou toch wel professionele hulp zoeken, of in iedergeval aanraden aan je vriendin. Bij mij werkt het in iedergeval erg goed en heb nu bijna geen last meer van me verleden en van die huilbuien...niiet dat ik nou elke avond zat te huilen maar wel regelmatig. Ik zal als ik jou was het er eens een keer overhebben. je hoeft dan niet te zeggen van go je MOET hulp. maar gewoon vragen hoe zij het zou vinden om hulp te KRIJGEN, om een aantal dingen te verwerken, waardoor het waarscheinlijk beter met haar zal gaan.
Ik vind dat een goede tip.
Ik ga erover nadenken hoe ik dit moet brengen.

Maar ik zal het zeker met haar over hebben.
pi_37221485
TS, mijn ex jankte ook om 'niets'. Na een tijdje werd ik gek in mn kop van dat gedoe, toen heb ik er een punt achter gezet en daar ben ik uiteindelijk heel blij mee geweest. Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe iemand zo maar kan gaan huilen en er dan niet over wilt praten. Ik weet dat mannen niet janken om niets... maar vrouwen doen dat dus blijkbaar wel. En troosten is goed, maar onduidelijkheid maakt je gek. Zie mn topics maar, kan je zien wat t met je doet als je doorgaat met zo'n meisje terwijl je dr zo leuk vind en niet kwijt wilt (houden van kan je echt nog niet zeggen na een paar maanden)

Nu heb ik contacten met andere meisjes die wel spontaan zijn en een stuk dunnere handleiding hebben.
^_
pi_37222055
Jullie zijn allebei verliefd, dat verwar je met houden van. Ze is gewoon erg onzeker, vooral over zichzelf. Je moet er aan werken om die onzekerheid weg te nemen. Om nu na 3 weken al professionele hulp in te schakelen, of er zelfs maar over te praten lijkt me wel erg vroeg, daar wordt ze volgens mij alleen maar nog onzekerder van. Lief zijn, samen leuke dingen doen, zorgen dat de band steviger wordt, daar zou ik het in zoeken. Nu al zeggen dat je het er niet mee eens bent dat ze elk weekend werkt helpt daar niet bij, maarja, toen wist je nog niet wat je nu weet.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_37222820
Wat een schatje ben je ook TS.
Heb alleen geen tips:D
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_37223369
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Adfundum het volgende:
Jullie zijn allebei verliefd, dat verwar je met houden van. Ze is gewoon erg onzeker, vooral over zichzelf. Je moet er aan werken om die onzekerheid weg te nemen. Om nu na 3 weken al professionele hulp in te schakelen, of er zelfs maar over te praten lijkt me wel erg vroeg, daar wordt ze volgens mij alleen maar nog onzekerder van. Lief zijn, samen leuke dingen doen, zorgen dat de band steviger wordt, daar zou ik het in zoeken. Nu al zeggen dat je het er niet mee eens bent dat ze elk weekend werkt helpt daar niet bij, maarja, toen wist je nog niet wat je nu weet.
Nou kijk ik bedoelde van:
Ik werk zelf 40 uur per week (minimaal, loopt meestal uit op 55 uur per week)
Zijzelf zit op school, ze kan savonds bij me zijn en slapen.
Maar ik vindt het ook wel eens leuk om op zijn tijd een gehele dag samen te zijn of iets leuks doen.

En ik ga gerust niet zeggen dat ze om het weekend thuis moet hangen, zeker niet, ik raad werk zelfs aan.
Maar soms kan je toch wel een weekend vrijhouden? of denk ik teveel aan mezelf?
pi_37225982
Waarom niet eens een keer een lading uien schillen en zelf eens een pot te gaan janken voordat jullie gaan slapen. Kijk hoe ze reageert en als ze zich geen raad weet, dan kun je zeggen dat wat zij nu voelt, jij elke keer voelt als zij zit te janken.

Soort van spiegel voorhouden van "Wat doet dat met jou als ik zit te janken" Je bent 18 en natuurlijk kun je niet zeggen of ze een blijvertje is, maar wie kan dat wel zeggen op zijn of haar 18de?

En inderdaad bedenk goed (of kijk het een tijdje aan) hoelang je dit accepteert. Om haar elke keer te troosten heeft geen zin.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 23 april 2006 @ 23:55:40 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_37230937
Sorry hoor, maar als zij nou eenmaal het hele weekend werkt, is dat gewoon zo, en heb je het maar te slikken. Je verwacht toch niet dat ze voor jou een andere baan zoekt? En zo af en toe kan ze heus een vrije dag nemen, natuurlijk. Maar het is verdorie nog maar 3 weken aan! Zou mijn baas leuk vinden, als ik elke twee weken een zaterdag vrij wil omdat mijn vriend me zo graag wil zien en ik hem.

Je zult dus gewoon moeten wachten tot ze weer een vrije dag kan opnemen, en tot die tijd elkaar maar 's avonds zien. In dit stadium lijkt me dat er niets anders op zit.... En als je echt elkaar helemaal geweldig vindt en wilt gaan samenwonen etc. etc, dan kun je gaan nadenken over een andere baan. Haar leven is zoals het nu is, en momenteel moet je het daar maar mee doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_37235616
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:55 schreef Andromache het volgende:
En als je echt elkaar helemaal geweldig vindt en wilt gaan samenwonen etc. etc
Na drie weken
pi_37235638
Professionele hulp lijkt mij overdreven. Dan maak je er meteen een officieel probleem van.

Gewoon blijven doen wat je doet.. Vaak gaan dingen vanzelf over als je ze de juiste aandacht geeft (dus niet teveel en vooral dus niet dingen ernstiger maken dan ze zijn)
Keep the stupid sentence please
  maandag 24 april 2006 @ 08:37:08 #58
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37235700
Niet gelijk professionele hulp.. vooral eerst veel knuffelen en veel bevestiging geven. Als dat na een tijdje nog niet genoeg blijkt te zijn kun je altijd nog zwaardere stappen nemen.

Oja, en niet *iedere keer* als ze er om vraagt direct als een vlieg op een pot stroop op haar af vliegen, dan krijg je zo'n tamagotchirelatie.
Vampire Romance O+
pi_37235784
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef Joene het volgende:

Serieus nee niet echt tips, behalve laten zien dat je dr steunt.
Exactly my thoughts.
pi_37235862
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef Joene het volgende:
Ik hield na drie minuten al van mijn vriendinnetje!
  maandag 24 april 2006 @ 10:15:31 #61
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_37237287
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik hield na drie minuten al van mijn vriendinnetje!
Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!

Ken mijn vriendin nu tegen de 12 jaar. Hebben ongeveer 5 maanden een relatie.
Maar ik ben nog steeds verliefd hoor. Houden van is voor mij een fase na verliefdheid.

Aan TS:
Lastige situatie, en komt deels bekend voor. Gewoon geduldig zijn is alles wat ik kan bedenken.
En zoals vrijwel elk advies, probeer er beiden een keer eerlijk en open over te praten.
Gewoon een keer 's avonds kopje thee erbij samen op de bank. Kan voor jou erg verhelderend zijn.

Maar echt begrijpen doe je volgens mij toch nooit... (ik tenminste niet)
pi_37237516
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef paparia het volgende:

[..]

Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!
Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de ware

En dat post ik niet alleen omdat ze dit leest!
pi_37237547
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef Conflict het volgende:

[..]

Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de ware

En dat post ik niet alleen omdat ze dit leest!
Bij mij duurde het drie maanden!
pi_37237551
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bij mij duurde het vijf maanden!
pi_37237563
Net was het nog vijf
pi_37237570
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef Conflict het volgende:
Net was het nog vijf
Ik had me vergist.
pi_37237587
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:27 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik had me vergist.
ok. Toch is het lullig. Nu gaan we weer erggens anders baggeren, op 49 bv

Of 116
pi_37237614
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:27 schreef Conflict het volgende:

[..]

ok. Toch is het lullig. Nu gaan we weer erggens anders baggeren, op 49 bv

Of 116
WOW.
pi_37238091
Oke jongens,

Ik wil jullie bedanken voor de adviezen.

Ik blijf bij haar en bieden wat ik kan bieden.
Liefde.
een luisterend oor.
warmte.
etc.

Ik laat jullie weten na een tijdje hoe het verlopen/verloopt (is)
pi_37238116
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef ClaireDanes het volgende:
Oke jongens,

Ik wil jullie bedanken voor de adviezen.

Ik blijf bij haar en bieden wat ik kan bieden.
Liefde.
een luisterend oor.
warmte.
etc.

Ik laat jullie weten na een tijdje hoe het verlopen/verloopt (is)
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Toch?
  maandag 24 april 2006 @ 10:55:43 #71
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_37238202
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Toch?
Succes TS.

En Biancavia, soms heb je even iemand nodig die je gedachten bevestigd
pi_37238258
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef paparia het volgende:

[..]

Succes TS.

En Biancavia, soms heb je even iemand nodig die je gedachten bevestigd
Juist, je gevoelens delen
pi_37238301
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:58 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Juist, je gevoelens delen
Dan is het goed.
pi_37240728
Ik wijt het probleem aan jeugdigheid en aandachtvragerij. Al zal het best gemeend zijn. TS, kan best zijn dat dit nog bijtrekt maar echt gezellig is het natuurlijk niet.
  maandag 24 april 2006 @ 12:50:21 #75
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37241334
Je hebt het tot nu toe heel goed gedaan TS, maar je moet haar zeggen dat ze (professionele) hulp moet zoeken.. De kans is reeel dat haar gedrag op den duur averechts werkt en dat het mis gaat tussen jullie.

Ze lijkt veel te veel op te hangen aan wat ze met jou hebt, en dat slaat gewoon nergens op.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  maandag 24 april 2006 @ 13:23:08 #76
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37242274
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef Vivi het volgende:
Heeft ze borderline ofzo...
Ja want wijven die in hun bed janken hebben borderline...

Volgens mij is borderline de algemene diagnose op FOK!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 24 april 2006 @ 13:23:51 #77
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37242297
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef funkyskunkie het volgende:
offtopic

GIR!!!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 24 april 2006 @ 13:24:13 #78
88139 JoeyT
pi_37242311
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Exactly my thoughts.
mine too
  maandag 24 april 2006 @ 13:40:09 #79
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37242826
O jtje... Klinkt als iemand die idd voor het eerst zoiets meemaakt, en de aftakeling al ziet...

Ze zou natuurlijk een paar messen in je kunnen zetten om t te vereeuwigen...

haha, grapje!! (zieke vervuilde geest van Flipje)

ff serieus... Je moet je goed afvragen wat je hiermee wil doen... Als ze professionele
hulp gaat zoeken is het bijna zeker dat ze medicijnen krijgt waar je niet echt vrolijk van
wordt... Ook is het zo dat als er verbetering optreedt, dat deze dan meestal psychisch
aan de medicijnen gekoppeld wordt en niet aan het eigen kunnen...

Kijk het even aan zou ik zeggen... Zeg dat je heel blij met haar bent en dat ze zich geen
zorgen over hoeft te maken over de relatie, maar dat jij je wel zorgen maakt over dat ze
iedere avond huilt... Dat het jou aan het twijfelen brengt omdat je alleen het beste met
haar voor hebt, en je graag een gelijkwaardige relatie wil... Dat moet ze als het goed is
begrijpen...

Succes en geef niet zomaar op!
B-FliP Youtube Channel
  maandag 24 april 2006 @ 14:07:41 #80
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_37243718
Heh, gewoon uitmaken...
En zij dan zo van "onze relatie wat doe je" hehe

En dan een paar dagen later weer aanmaken, zeggen dat het je spijt.
En dan direct weer uitmaken
zzz
  maandag 24 april 2006 @ 15:50:35 #81
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37246792
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jezus heb jij borderline of zo
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37246850
Wat een huilie...
pi_37246864
wat een huilie is je vriendin
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_37246955
Dus je vriendin werkt in het weekend en jij werkt doordeweeks en daarom moet je vriendin maar regelmatig vrij nemen.
Waarom neem jij niet regelmatig vrij? Jij werkt veel vaker dan je vriendin.

Belachelijk dat zij hiervoor vrije dagen moet opnemen en jij niet.

Verkapte TVP overigens, ben benieuwd hoe dit verder gaat
  maandag 24 april 2006 @ 15:59:40 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37247077
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het extreme, klamperige, en emotioneel ge-exalteerde gedrag van de vriendin van TS laat bij mij een belletje rinkelen ja

En het was ook een beetje sarcastisch bedoeld.

Daarbij jank ik soms ook in bed, maar ik heb echt geen borderline, Ik jank nml. ook vaak na het klaarkomen

Maar iig is je redenatie dat ik alleen gebaseerd op dat feit die conclusie zou trekken is nogal kort door de bocht.
pi_37247160
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daarbij jank ik soms ook in bed, maar ik heb echt geen borderline, Ik jank nml. ook vaak na het klaarkomen
Was het zoooo slecht dan gisternacht?
  maandag 24 april 2006 @ 16:09:57 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37247398
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Was het zoooo slecht dan gisternacht?
Ja, toen was ik alleen

Nee, maar serieus, dat is een soort ontlading ofzo

Maar goed, BOT
  maandag 24 april 2006 @ 16:11:13 #88
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37247435
dit topic irriteert me al een tijdje, het komt steeds in de active topic list.

Janken = nergens goed voor. Zo.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 24 april 2006 @ 16:26:13 #89
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37247932
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:09 schreef Vivi het volgende:
Ja, toen was ik alleen

Nee, maar serieus, dat is een soort ontlading ofzo

Maar goed, BOT
Jtje, zo heb ik een paar jaar geleden seks gehad met een meisje die spontaan begon te huilen...

Ik wist niet wat me overkwam en dacht dat ik r pijn gedaan had of er iets anders mis was ofzo...
Dat had ik nog nooit meegemaakt en kon het totdat ik jouw post las eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat zonder reden kan gebeuren... Ik was zelf echt helemaal flabbergasted toen t gebeurde...

Ikke natuurlijk allemaal vragen stellen van: "gaat t" , en "wat is er aan de hand" enzo... Was
t alweer voorbij en wilde ze eigenlijk gewoon verder met vrijen, maar ik was te geschrokken...
Ze vertelde me later dat ze dat vaker had enzo, en dat er niets aan de hand was...

Heb k ook bij geen enkel ander meisje meer meegemaakt... Wel eentje die heel eng werd tijdens
de seks maar da's weer een ander verhaal... Vrouwen... tsss... stelletje psycho's...
B-FliP Youtube Channel
  maandag 24 april 2006 @ 16:30:13 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37248081
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Jtje, zo heb ik een paar jaar geleden seks gehad met een meisje die spontaan begon te huilen...

Ik wist niet wat me overkwam en dacht dat ik r pijn gedaan had of er iets anders mis was ofzo...
Dat had ik nog nooit meegemaakt en kon het totdat ik jouw post las eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat zonder reden kan gebeuren... Ik was zelf echt helemaal flabbergasted toen t gebeurde...

Ikke natuurlijk allemaal vragen stellen van: "gaat t" , en "wat is er aan de hand" enzo... Was
t alweer voorbij en wilde ze eigenlijk gewoon verder met vrijen, maar ik was te geschrokken...
Ze vertelde me later dat ze dat vaker had enzo, en dat er niets aan de hand was...

Heb k ook bij geen enkel ander meisje meer meegemaakt... Wel eentje die heel eng werd tijdens
de seks maar da's weer een ander verhaal... Vrouwen... tsss... stelletje psycho's...
Is mijn bijdrage toch nog nuttig geweest

O, en btw, ik huil heel lief en schattig dan hoor en niet psychopatisch
  maandag 24 april 2006 @ 16:35:07 #91
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37248236
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:30 schreef Vivi het volgende:
O, en btw, ik huil heel lief en schattig dan hoor en niet psychopatisch
haha, don't take it personal you... Zij huilde ook niet psychopatisch hoor... Maar over t
algemeen, vrouwen zijn een stelletje psycho's!!! Love 'em anyways...
B-FliP Youtube Channel
  maandag 24 april 2006 @ 16:39:49 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37248389
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef B-FliP het volgende:

[..]

haha, don't take it personal you... Zij huilde ook niet psychopatisch hoor... Maar over t
algemeen, vrouwen zijn een stelletje psycho's!!! Love 'em anyways...
Nee, JULLIE zijn lekker makkelijk
  maandag 24 april 2006 @ 16:46:09 #93
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37248583
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:39 schreef Vivi het volgende:
Nee, JULLIE zijn lekker makkelijk
Te makkelijk?

B-FliP Youtube Channel
pi_37249410
Pffff... Zijn er nog meer mensen hier die veel te nuchter zijn voor dit gelul?
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  maandag 24 april 2006 @ 17:15:19 #95
88139 JoeyT
pi_37249550
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het extreme, klamperige, en emotioneel ge-exalteerde gedrag van de vriendin van TS laat bij mij een belletje rinkelen ja

En het was ook een beetje sarcastisch bedoeld.

Zet dat belletje dan maar weer uit. Domme mensen op de wereld toch ook.
pi_37251465
ff serieus... Je moet je goed afvragen wat je hiermee wil doen... Als ze professionele
hulp gaat zoeken is het bijna zeker dat ze medicijnen krijgt waar je niet echt vrolijk van
wordt... Ook is het zo dat als er verbetering optreedt, dat deze dan meestal psychisch

dit is echt onzin. niet bij ieder psychisch probleem komen er gelijk medicijnen kijken hoor. meestal wordt er juist geprobeerd alles zonder medicijnen te doen. en trouwens als ik zo lees wat zij heeft meegemaakt zou het juist handig zijn om hulp te zoeken om het een plek te geven. en daar zijn echt geen medicijnen voor nodig hoor.
verder voor de andere mensen die vinden dat het na 3 weken te vroeg is om hulp te zoeken. laat ik het zo zeggen hoe eerder hoe beter. dingne die je meemaakt kunnen een grote inpackt hebben op je leven dus is het misschien alleen maar beter om het nu gelijk een plek te geven. verder vind ik het raar wat de relatie ermee te maken heeft of je hulp moet zoeken ja of nee. het gaat toch om haar, en of zij zich daardoor beter gaat voelen.
pi_37259054
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef wonder_woman het volgende:

dit is echt onzin. niet bij ieder psychisch probleem komen er gelijk medicijnen kijken hoor. meestal wordt er juist geprobeerd alles zonder medicijnen te doen. en trouwens als ik zo lees wat zij heeft meegemaakt zou het juist handig zijn om hulp te zoeken om het een plek te geven. en daar zijn echt geen medicijnen voor nodig hoor.
verder voor de andere mensen die vinden dat het na 3 weken te vroeg is om hulp te zoeken. laat ik het zo zeggen hoe eerder hoe beter. dingne die je meemaakt kunnen een grote inpackt hebben op je leven dus is het misschien alleen maar beter om het nu gelijk een plek te geven. verder vind ik het raar wat de relatie ermee te maken heeft of je hulp moet zoeken ja of nee. het gaat toch om haar, en of zij zich daardoor beter gaat voelen.
Ik heb mij vergist, we hebben 4 weken wat met elkaar (bijna 4 en half)
Maar goed.

Nogmaals, ik zal haar steunen waar ik kan.
en veel iefde geven. (want het is verder een leuke en lieve meid)
pi_37260518
Jeetje waar maak je je druk om!
Na 4 en halve week al zoveel huilbuien en vragen of ze niet weekendjes vrij kan houden?
Woow, nou dat zal dan wel aan mij liggen, maar dat zou MIJ echt veelste snel gaan...........

Ook al op vakantie? Straks dan hebben jullie over 2 maanden heel de wereld al rond gevaren?
  maandag 24 april 2006 @ 23:23:54 #99
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37264221
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef wonder_woman het volgende:
Ik heb nog weinig anders gezien dan dat mensen aan de medicatie moeten als ze zo
kampen met emotionele schommelingen... Maar da's alleen mijn ervaring, dat kan een
verkeerde afspiegeling zijn natuurlijk...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:25:04 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37272120
quote:
Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zet dat belletje dan maar weer uit. Domme mensen op de wereld toch ook.
Ow nee, het zijn symptomen die nooit voorkomen bij Borderliners, je hebt gelijk.
pi_37273584
Ja, je moet er maar tegen kunnen, hè.

Ik niet. Doe mij maar een emotioneel stabiele vrouw waarbij ik wél een goede nachtrust krijgt.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:28:16 #102
88139 JoeyT
pi_37273916
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:17 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ja, je moet er maar tegen kunnen, hè.

Ik niet. Doe mij maar een emotioneel stabiele vrouw waarbij ik wél een goede nachtrust krijgt.
Nog geneukt?
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:34:57 #103
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37274119
misschien dat je in pub beter kunnen helpen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:47:43 #104
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_37274474
Hmmmm
3 weken verkering en van elkaar houden
Sappig !!
pi_37274998
Ga eens bij jezelf te rade of je dat getroost wel de hele tijd wilt doen.

Ik bedoel: Lief leuk en aardig allemaal, maar zij gaat dus een connectie leggen:
Als ik huil -> krijg ik een arm om mij heen, geknuffel, veel liefde, warmte en aandacht.

Oppassen dus dat je de huil-reflex niet versterkt.

Moeilijk (voor jou):
Wees eens streng: Meid, ik loop niet weg, het is laat, ga slapen. ZzzzZzZZzzZZzzzz.

Je denkt misschien dat je haar daar mee wegjaagt, maar het tegendeel is waar: Ze is overstuur omdat ze bij je wil zijn, en jij bent goed voor haar, dus gaat ze ook niet weg.
Ze kan het zelf zien: Hee, als ik niet elke nacht loop te huilen blijft hij toch bij mij. Waarom zou ik nog gaan huilen om niks?
Alleen maar toegeven aan haar emotionele behoefte op dat moment gaat tegen jullie werken, omdat je er een zwakke, behoeftige partner mee kweekt.
pi_37275244
Kijk, da's nou een goede posting van mgerben!

Zie haar als een kind. Een kind kan ook 24/7 janken om een koekje. En als je dat kind de hele tijd koekjes geeft... tja... dan blijf het janken om koekjes. Dus, stijfhouden dat been (whehehe)...
pi_37283020
Beetje hard om haar met een kind te vergelijken, maar gelijk hebben bovenstaande posters wel..
pi_37283378
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef mgerben het volgende:
Ga eens bij jezelf te rade of je dat getroost wel de hele tijd wilt doen.

Ik bedoel: Lief leuk en aardig allemaal, maar zij gaat dus een connectie leggen:
Als ik huil -> krijg ik een arm om mij heen, geknuffel, veel liefde, warmte en aandacht.

Oppassen dus dat je de huil-reflex niet versterkt.

Moeilijk (voor jou):
Wees eens streng: Meid, ik loop niet weg, het is laat, ga slapen. ZzzzZzZZzzZZzzzz.

Je denkt misschien dat je haar daar mee wegjaagt, maar het tegendeel is waar: Ze is overstuur omdat ze bij je wil zijn, en jij bent goed voor haar, dus gaat ze ook niet weg.
Ze kan het zelf zien: Hee, als ik niet elke nacht loop te huilen blijft hij toch bij mij. Waarom zou ik nog gaan huilen om niks?
Alleen maar toegeven aan haar emotionele behoefte op dat moment gaat tegen jullie werken, omdat je er een zwakke, behoeftige partner mee kweekt.
Vannacht geprobeerd:
UITSLAG:
ze stopte na 10 minuten.
Ik zei: Waarom huil je?
Zij: bang dat je me verlaat.
Ik: dat gebeurd echt niet, (kus gegeven, knuffel) en weltrusten.
Zij: bla bla bla.
en na 10 minuten was het stil.

Ik heb haar gewoon genegeerd.
en deze morgen, niks aan de hand.
pi_37283392

[ Bericht 100% gewijzigd door ClaireDanes op 25-04-2006 16:38:11 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:39:45 #110
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37283453
Leuk ... maar zo niet op zijn plek.

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 25-04-2006 16:42:03 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:40:14 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37283464
Onzin is elders.

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 25-04-2006 16:42:54 ]
pi_37283533
quote:
vertelt een gek verhaaltje
Snap er geen drol van
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:43:18 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37283546
Kunnen de kinderachtige replies nu achterwege blijven?
Dank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:47:18 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_37283657
Volgens mij heeft ze geen proffesionele hulp nodig, maar gewoon last van een verlate puberteit. Hebben wel meer meisje van die leeftijd last van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37284301
hormoontjes mischien?
pi_37285430
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:37 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

Vannacht geprobeerd:
UITSLAG:
ze stopte na 10 minuten.

Zo werkt het ook bij huilbaby's
Het is maar waar je zin in hebt
pi_37287424
quote:

[..]

Vannacht geprobeerd:
UITSLAG:
ze stopte na 10 minuten.

Heb je wel de volgende ochtend over je tactiek gehad? Want anders heeft het geen nut. Want negeren is het laatste wat ze kan gebruiken. Gaat ze zich alleen maar rotter voelen.

En huilen is juist goed, het is een uitlaatklep. Vooral al ze aan het huilen is over dingen die in het verleden zijn gebeurd.
Als ze aan het doemdenken (alles gaat straks toch weer mis) is dan moet je juist doorvragen waarom ze dat denkt. Dan komt ze weer bij het verleden terecht en daar zit het probleem. En dat is het verwerkingsproces.

Blijf er wel samen voor zorgen dat jullie ook plezier met elkaar beleven. Het inzoomen op alleen narigheid kan ervoor zorgen dat je dat mischien uit het oog verliest.

[ Bericht 7% gewijzigd door dfr0st op 25-04-2006 18:52:57 ]
x
pi_37288385
zoals belooft zou ik nog een foto plaatsen.
Deze is in Walibi World gemaakt (afgelopen zaterdag)
Mijn haar zit niet dat komt door die achtbanen

EDIT: Foto deleted

[ Bericht 12% gewijzigd door ClaireDanes op 25-04-2006 22:46:14 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:23:53 #119
88139 JoeyT
pi_37288586
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:18 schreef ClaireDanes het volgende:

EDIT: KWALITEIT IS BAGGER

[afbeelding]
Ok dit is dus een fake topic
pi_37288751
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok dit is dus een fake topic
hoezo fake?
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:33:10 #121
88139 JoeyT
pi_37288966
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef ClaireDanes het volgende:

[..]

hoezo fake?
Niemand is zo dom om een foto van zn jankende vriendin te plaatsen...

Weer een typisch 'RobbieRicardotje'
pi_37288998
quote:

[..]

Vannacht geprobeerd:
UITSLAG:
ze stopte na 10 minuten.

De volgende keer als ze huilt zou ik proberen haar compleet te negeren, hoe lastig ook. Het is nu net een puppie die naast je stoel komt zitten om af en toe om een hapje van je biefstuk te zeuren. Als je toegeeft, doet die puppie het vaker.

-edit- Ik zie dat dat hierboven eigenlijk ook al gezegd wordt.
pi_37289004
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niemand is zo dom om een foto van zn jankende vriendin te plaatsen...

Weer een typisch 'RobbieRicardotje'
Vergeet niet deze post te bookmarken, Joey, zodat je als over twee maanden uitkomt dat het een kloon was kan zeggen "ik heb het wel gezegd" .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:34:57 #124
88139 JoeyT
pi_37289041
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vergeet niet deze post te bookmarken, Joey, zodat je als over twee maanden uitkomt dat het een kloon was kan zeggen "ik heb het wel gezegd" .
Met andere woorden: Je bent t met me eens
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:35:41 #125
88139 JoeyT
pi_37289074
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik de FOK! opspoorder moeten worden.... Ik pluk die nepperds er wel uit
pi_37289315
Goed nu weer allemaal ontopic....
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:57:19 #127
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_37290033
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef SHE het volgende:
Wat lief

En die angst is helemaal niet zo raar, zeker niet als ze bij jou iets ervaart wat ze niet kent.
Ik weet ook pas sinds kort uit ervaring hoe het is om bang te zijn iets te verliezen..voorheen had ik namelijk niet zoveel te verliezen

En of dit nu in een aantal weken, jaren, of maanden gebeurd maakt niet zoveel uit. In 1 dag kan iemand de bodem onder je vandaan trappen.
Ze is duidelijk wel een beetje erg emotioneel en misschien kan enige vorm van professionele hulp toch uitkomst bieden.
mooi gezegd SHE
─_(º.0)_/─
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:02:08 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37290222
Ze heeft ook echt een zeurhoofd
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:08:26 #129
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37290423
quote:

[afbeelding]
ze lacht toch
pi_37293051
quote:

[afbeelding]
Dit is inderdaad om te huilen
pi_37296907
er worden zinloze reacties geplaatst dus heb ik de foto verwijderd.

Antwoord normaal, maar als je niets zinnigs te melden heb ga dan andere mensen lastig vallen
  woensdag 26 april 2006 @ 11:01:34 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37305668
Normaal reageren of nokken, Vivi!

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 26-04-2006 11:15:43 ]
pi_37316204
Aaah, joh, ze is gewoon een beetje onzeker.
Amstelveen de beste
pi_37351245
Als ze zo doorgaat verliest ze je toch juist?
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:35:26 #135
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37405189
Ik zou zo iemand niet negeren.

Ik zou onmiddelijk wegvluchten!!!
Mensen met verlatingsangst zijn creepy. Eerst knuffelen ze veel, dan gaan ze huilen, dan krijgen ze wanen, dan worden ze agressief.
No fun at all.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37413966
quote:
Maar als ze iedere keer gaat huilen met de woorden van: Ik ben bang je kwijt te raken en ik ben bang dat je me niet meer van me gaat houden, weet ik het ook niet meer.

Maar die verhalen vreten toch wel aan mij.
Ik snap dat je niet verder komt met de woorden: ik ben bang je kwijt te raken. Je wilt duidelijkheid....
Ik hoop alleen dat zij dat ook gaat inzien......zo niet, dan gaat jullie relatie nooit werken!
Toch vind ik het super lief dat je zegt: Maar die verhalen vreten toch wel aan mij.....dat betekent dat je begaan bent met je vriendin, en haar echt lief hebt! (het begin is er al!!)

Nu is het aan haar om je te vertellen hoe je haar kan helpen......
Een relatie doe je namelijk niet in je eentje, maar met zijn twee.
Zowel je vriendin als jij zullen hier aan moeten gaan werken......Maar hoe??Vind hierin een weg met zijn tweetjes, die voor jullie beiden 'prettig' zijn.

Please, think about these words: I's the future that counts!!
Vergeten doe je het verleden nooit!(is ook niet reeel om die lat zo hoog bij jezelf te leggen, want dat lukt je never nooit niet!.....)
Het is alleen dat weggetje die je moet vinden.....

Enne, waar een wil is....is een weg!;)

Succes voor jullie!
pi_37419233
Tja, het probleem is dat zulke mensen gewoon 'lost' zijn en als ze dan iemand vinden waar ze zich 'thuis' voelen, en zeker en fijn voelen dat het niet zozeer angst is om die specifieke persoon kwijt te raken maar meer angst om dat gevoel kwijt te raken. En dat gevoel kan er al wel snel zijn ja. Meestal mensen die in een instabiele/gebroken familie zijn opgegroeid of een zware jeugd hebben gehad.

En tja het werkt voor hun dus zeg maar als een genezing voor hun verdwaalde gevoel, en dus wordt het een verslaving want ze kunnen niet zonder. Jij bent haar medicijn.

En probleem is dat je het haar niet kwalijk kan nemen, zo is ze nou eenmaal door haar verleden geworden, en als iedereen elke keer alleen maar afschrikt van haar gedrag over kwijtraken etc dan gaat het alleen maar slechter en slechter met d'r en zal ze nooit iemand kunnen vinden waarmee ze een gezonde relatie kan hebben omdat ze dan geen enkel vertrouwen of zekerheid meer voelt.

Dus wellicht na een langere periode vol zekerheid voor haar zal die angst verdwijnen en geneest haar verleden voorgoed.

Maar aan de andere kant snap ik wel dat haar gedrag belastend is, en weet uit eigen ervaring dat dat zo belastend kan worden dat het voor beide gewoon een drama wordt en je het wel moet beeindigen. Maar zoals ik hier boven zeg, als iedereen zulk soort gevallen meteen of snel de rug toekeerd dan hebben ze dus eigenlijk nooit een kans meer in de rest van hun leven alleen maar vanwege wat hun eerste 20 jaar bij hun veroorzaakt heeft.
pi_37419373
Ach meisjes ze zijn lief klaar! En gevoelig in ts ziet ze eindelijk iemand waarbij ze haar hart kan uitstorten!
Simpel
TS ik ben trots op je zoals je het aanpakt allemaal
HET GETUIGD van respect voor je meisje! Echt klasse van je!

Je bent lief voor haar, laat haar merken dat het niet nodig is, maak haar aan het lachen als ze moet huilen en ze zal je eeuwig dankbaar zijn!

i was there, been there, done that!
Het is de leeftijd nml
komt goed allemaal
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 30 april 2006 @ 02:32:36 #139
82136 Xennia
gekroond
pi_37419397
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach meisjes ze zijn lief klaar! En gevoelig in ts ziet ze eindelijk iemand waarbij ze haar hart kan uitstorten!
Simpel

Je bent lief voor haar, laat haar merken dat het niet nodig is, maak haar aan het lachen als ze moet huilen en ze zal je eeuwig dankbaar zijn!

Het is de leeftijd nml
komt goed allemaal
De leeftijd? Jij wilt beweren dat alle vrouwen door een periode van extreme labiliteit gaan
pi_37419411
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

De leeftijd? Jij wilt beweren dat alle vrouwen door een periode van extreme labiliteit gaan
wat noem je nu extreem?
Sommige meisjes zijn gevoeliger dan anderen!
ik denk dat ze extreem veel vertrouwen moet leren krijgen in anderen
dat dat haar zal helpen om haar angsten kwijt te raken
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 30 april 2006 @ 02:36:49 #141
82136 Xennia
gekroond
pi_37419430
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat noem je nu extreem?
Sommige meisjes zijn gevoeliger dan anderen!
ik denk dat ze extreem veel vertrouwen moet leren krijgen in anderen
dat dat haar zal helpen om haar angsten kwijt te raken
Dan is het dus niet zoiets simpels en algemeens als de leeftijd, waar je vanzelf overheen groeit. Het is een probleem in haarzelf, waar zij zelf mee aan de slag moet
  zondag 30 april 2006 @ 17:23:13 #142
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37430157
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar zoals ik hier boven zeg, als iedereen zulk soort gevallen meteen of snel de rug toekeerd dan hebben ze dus eigenlijk nooit een kans meer in de rest van hun leven alleen maar vanwege wat hun eerste 20 jaar bij hun veroorzaakt heeft.
Als het een geval van "borderline" is dan kun je beter wel zo snel mogelijk maken dat je wegkomt want die mensen genezen nooit en dan wordt het de hele relatie lang drama.
Dan heeft het geen zin jezelf op te offeren.

Dus wel ff checken waar je mee te maken hebt voor je je opoffert.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37430830
Je doet wel heel erg je best voor haar, dat is ontzettend lief..maar ben je er zelf ook nog wel in dit hele verhaal? Jouw gevoel telt ook en ik denk dat je er wel om moet denken dat je jezelf niet nu al compleet loopt weg te cijferen omdat zij steeds zo verdrietig is.
Professionele hulp kán, maar eigenlijk is het niet zo rara dat een meisje van 18 die erg verliefd is en zich prettig voelt bij iemand met een verleden als dat van haar, iets vaker dan normaal huilt. Wel is het vervelend...en ook moeilijk voor jou.
Misschien toch eens op een goed moment een goed uitgebreidt gesprek daar over aangaan. En daarin ook uitleggen hoe jij je daarbij voelt, ze mag ook best rekening houden met jou. Zoveel sms'jes en telefoontjes en haar elke minuut van de dag moeten vetrtellen dat je heel veel om haar geeft lost het "probleem"niet op en klinkt nogal claimend. het lijkt mij (meer heyj ik ben geen psych) dat je hier vroeg of laat zelf erg mee tegen de muur gaat lopen...

Probeer in elk geval niet haar hulpverlener te zijn..er is een groot verschil tussen haar vriendje zijn of haar hulpverlener en uiteindelijk na wat langere tijd zal dat laatste je op gaan breken..Een relatie moet een beetje gelijkwaardig zijn toch?

Veel succes..en sterkte..
Peace damnit!!
pi_37446940
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Simpel

Het is de leeftijd nml
komt goed allemaal
totaal mee eens
pi_37613262
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:52 schreef Zweevie het volgende:
Je doet wel heel erg je best voor haar, dat is ontzettend lief..maar ben je er zelf ook nog wel in dit hele verhaal? Jouw gevoel telt ook en ik denk dat je er wel om moet denken dat je jezelf niet nu al compleet loopt weg te cijferen omdat zij steeds zo verdrietig is.
Professionele hulp kán, maar eigenlijk is het niet zo rara dat een meisje van 18 die erg verliefd is en zich prettig voelt bij iemand met een verleden als dat van haar, iets vaker dan normaal huilt. Wel is het vervelend...en ook moeilijk voor jou.
Misschien toch eens op een goed moment een goed uitgebreidt gesprek daar over aangaan. En daarin ook uitleggen hoe jij je daarbij voelt, ze mag ook best rekening houden met jou. Zoveel sms'jes en telefoontjes en haar elke minuut van de dag moeten vetrtellen dat je heel veel om haar geeft lost het "probleem"niet op en klinkt nogal claimend. het lijkt mij (meer heyj ik ben geen psych) dat je hier vroeg of laat zelf erg mee tegen de muur gaat lopen...

Probeer in elk geval niet haar hulpverlener te zijn..er is een groot verschil tussen haar vriendje zijn of haar hulpverlener en uiteindelijk na wat langere tijd zal dat laatste je op gaan breken..Een relatie moet een beetje gelijkwaardig zijn toch?

Veel succes..en sterkte..
Nou, het is op dit moment al wat minder.
Laat ik zeggen. Helemaal niet meer.

ZOu het komen omdat wij iedere week iets doen?

Walibi, Dagje Ameland, Dagje London, binnenkort een weekendje naar Parijs

In ieder geval, ze huilt niet meer.

Maar zegt nog wel: Ik ben bang je te verliezen (wat ook wel minder is geworden)
  zondag 7 mei 2006 @ 12:05:53 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37624313
Opgelost, slotje
pi_37631233
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:05 schreef Vivi het volgende:
Opgelost, slotje
Dat lijkt er wel op ja. Succes en sterkte verder.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')