Nou kijk ik bedoelde van:quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Adfundum het volgende:
Jullie zijn allebei verliefd, dat verwar je met houden van. Ze is gewoon erg onzeker, vooral over zichzelf. Je moet er aan werken om die onzekerheid weg te nemen. Om nu na 3 weken al professionele hulp in te schakelen, of er zelfs maar over te praten lijkt me wel erg vroeg, daar wordt ze volgens mij alleen maar nog onzekerder van. Lief zijn, samen leuke dingen doen, zorgen dat de band steviger wordt, daar zou ik het in zoeken. Nu al zeggen dat je het er niet mee eens bent dat ze elk weekend werkt helpt daar niet bij, maarja, toen wist je nog niet wat je nu weet.
Na drie wekenquote:Op zondag 23 april 2006 23:55 schreef Andromache het volgende:
En als je echt elkaar helemaal geweldig vindt en wilt gaan samenwonen etc. etc
Exactly my thoughts.quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef Joene het volgende:
Na 3 weken van elkaar houden
Serieus nee niet echt tips, behalve laten zien dat je dr steunt.
Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!quote:Op maandag 24 april 2006 08:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik hield na drie minuten al van mijn vriendinnetje!![]()
Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de warequote:Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef paparia het volgende:
[..]
Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!![]()
Bij mij duurde het drie maanden!quote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de ware
En dat post ik niet alleen omdat ze dit leest!
WOW.quote:Op maandag 24 april 2006 10:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok. Toch is het lullig. Nu gaan we weer erggens anders baggeren, op 49 bv![]()
Of 116![]()
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef ClaireDanes het volgende:
Oke jongens,
Ik wil jullie bedanken voor de adviezen.
Ik blijf bij haar en bieden wat ik kan bieden.
Liefde.
een luisterend oor.
warmte.
etc.
Ik laat jullie weten na een tijdje hoe het verlopen/verloopt (is)
![]()
Succes TS.quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Toch?![]()
Juist, je gevoelens delenquote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef paparia het volgende:
[..]
Succes TS.
En Biancavia, soms heb je even iemand nodig die je gedachten bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |