Nou kijk ik bedoelde van:quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Adfundum het volgende:
Jullie zijn allebei verliefd, dat verwar je met houden van. Ze is gewoon erg onzeker, vooral over zichzelf. Je moet er aan werken om die onzekerheid weg te nemen. Om nu na 3 weken al professionele hulp in te schakelen, of er zelfs maar over te praten lijkt me wel erg vroeg, daar wordt ze volgens mij alleen maar nog onzekerder van. Lief zijn, samen leuke dingen doen, zorgen dat de band steviger wordt, daar zou ik het in zoeken. Nu al zeggen dat je het er niet mee eens bent dat ze elk weekend werkt helpt daar niet bij, maarja, toen wist je nog niet wat je nu weet.
Na drie wekenquote:Op zondag 23 april 2006 23:55 schreef Andromache het volgende:
En als je echt elkaar helemaal geweldig vindt en wilt gaan samenwonen etc. etc
Exactly my thoughts.quote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef Joene het volgende:
Na 3 weken van elkaar houden
Serieus nee niet echt tips, behalve laten zien dat je dr steunt.
Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!quote:Op maandag 24 april 2006 08:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik hield na drie minuten al van mijn vriendinnetje!![]()
Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de warequote:Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef paparia het volgende:
[..]
Even voor de pubers, lust is niet gelijk aan houden van!![]()
Bij mij duurde het drie maanden!quote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Had niks te maken met lust. Ze was gewoon de ware
En dat post ik niet alleen omdat ze dit leest!
WOW.quote:Op maandag 24 april 2006 10:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok. Toch is het lullig. Nu gaan we weer erggens anders baggeren, op 49 bv![]()
Of 116![]()
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 24 april 2006 10:51 schreef ClaireDanes het volgende:
Oke jongens,
Ik wil jullie bedanken voor de adviezen.
Ik blijf bij haar en bieden wat ik kan bieden.
Liefde.
een luisterend oor.
warmte.
etc.
Ik laat jullie weten na een tijdje hoe het verlopen/verloopt (is)
![]()
Succes TS.quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Toch?![]()
Juist, je gevoelens delenquote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef paparia het volgende:
[..]
Succes TS.
En Biancavia, soms heb je even iemand nodig die je gedachten bevestigd
Ja want wijven die in hun bed janken hebben borderline...quote:
offtopicquote:Op zondag 23 april 2006 16:26 schreef funkyskunkie het volgende:
Lang verhaal, hoe oud zijn jullie?
Verlatingangst misschien.
En hoe kun je na 3 weken al weten dat je de "ware" voor elkaar bent?
mine tooquote:
Jezus heb jij borderline of zoquote:Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want wijven die in hun bed janken hebben borderline...![]()
Volgens mij is borderline de algemene diagnose op FOK!![]()
Het extreme, klamperige, en emotioneel ge-exalteerde gedrag van de vriendin van TS laat bij mij een belletje rinkelen jaquote:Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want wijven die in hun bed janken hebben borderline...![]()
Volgens mij is borderline de algemene diagnose op FOK!![]()
Was het zoooo slecht dan gisternacht?quote:Op maandag 24 april 2006 15:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Daarbij jank ik soms ook in bed, maar ik heb echt geen borderline, Ik jank nml. ook vaak na het klaarkomen![]()
Ja, toen was ik alleenquote:Op maandag 24 april 2006 16:02 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Was het zoooo slecht dan gisternacht?![]()
Jtje, zo heb ik een paar jaar geleden seks gehad met een meisje die spontaan begon te huilen...quote:Op maandag 24 april 2006 16:09 schreef Vivi het volgende:
Ja, toen was ik alleen
Nee, maar serieus, dat is een soort ontlading ofzo
Maar goed, BOT
quote:Op maandag 24 april 2006 16:26 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Jtje, zo heb ik een paar jaar geleden seks gehad met een meisje die spontaan begon te huilen...![]()
Ik wist niet wat me overkwam en dacht dat ik r pijn gedaan had of er iets anders mis was ofzo...
Dat had ik nog nooit meegemaakt en kon het totdat ik jouw post las eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat zonder reden kan gebeuren... Ik was zelf echt helemaal flabbergasted toen t gebeurde...
Ikke natuurlijk allemaal vragen stellen van: "gaat t" , en "wat is er aan de hand" enzo... Was
t alweer voorbij en wilde ze eigenlijk gewoon verder met vrijen, maar ik was te geschrokken...
Ze vertelde me later dat ze dat vaker had enzo, en dat er niets aan de hand was...![]()
Heb k ook bij geen enkel ander meisje meer meegemaakt... Wel eentje die heel eng werd tijdens
de seks maar da's weer een ander verhaal... Vrouwen... tsss... stelletje psycho's...
haha, don't take it personal you... Zij huilde ook niet psychopatisch hoor... Maar over tquote:Op maandag 24 april 2006 16:30 schreef Vivi het volgende:
O, en btw, ik huil heel lief en schattig dan hoor en niet psychopatisch![]()
![]()
Nee, JULLIE zijn lekker makkelijkquote:Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
haha, don't take it personal you... Zij huilde ook niet psychopatisch hoor... Maar over t
algemeen, vrouwen zijn een stelletje psycho's!!! Love 'em anyways...
Te makkelijk?quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 15:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het extreme, klamperige, en emotioneel ge-exalteerde gedrag van de vriendin van TS laat bij mij een belletje rinkelen ja
En het was ook een beetje sarcastisch bedoeld.
Ik heb mij vergist, we hebben 4 weken wat met elkaar (bijna 4 en half)quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef wonder_woman het volgende:
ff serieus... Je moet je goed afvragen wat je hiermee wil doen... Als ze professionele
hulp gaat zoeken is het bijna zeker dat ze medicijnen krijgt waar je niet echt vrolijk van
wordt... Ook is het zo dat als er verbetering optreedt, dat deze dan meestal psychisch
aan de medicijnen gekoppeld wordt en niet aan het eigen kunnen...
dit is echt onzin. niet bij ieder psychisch probleem komen er gelijk medicijnen kijken hoor. meestal wordt er juist geprobeerd alles zonder medicijnen te doen. en trouwens als ik zo lees wat zij heeft meegemaakt zou het juist handig zijn om hulp te zoeken om het een plek te geven. en daar zijn echt geen medicijnen voor nodig hoor.
verder voor de andere mensen die vinden dat het na 3 weken te vroeg is om hulp te zoeken. laat ik het zo zeggen hoe eerder hoe beter. dingne die je meemaakt kunnen een grote inpackt hebben op je leven dus is het misschien alleen maar beter om het nu gelijk een plek te geven. verder vind ik het raar wat de relatie ermee te maken heeft of je hulp moet zoeken ja of nee. het gaat toch om haar, en of zij zich daardoor beter gaat voelen.
Ik heb nog weinig anders gezien dan dat mensen aan de medicatie moeten als ze zoquote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef wonder_woman het volgende:
dit is echt onzin. niet bij ieder psychisch probleem komen er gelijk medicijnen kijken hoor. meestal wordt er juist geprobeerd alles zonder medicijnen te doen. en trouwens als ik zo lees wat zij heeft meegemaakt zou het juist handig zijn om hulp te zoeken om het een plek te geven. en daar zijn echt geen medicijnen voor nodig hoor.
verder voor de andere mensen die vinden dat het na 3 weken te vroeg is om hulp te zoeken. laat ik het zo zeggen hoe eerder hoe beter. dingne die je meemaakt kunnen een grote inpackt hebben op je leven dus is het misschien alleen maar beter om het nu gelijk een plek te geven. verder vind ik het raar wat de relatie ermee te maken heeft of je hulp moet zoeken ja of nee. het gaat toch om haar, en of zij zich daardoor beter gaat voelen.
Ow nee, het zijn symptomen die nooit voorkomen bij Borderliners, je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zet dat belletje dan maar weer uit. Domme mensen op de wereld toch ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |