Ach, jij ziet het verschil tussen een Volvo BM en een Ljungby Maskin wiellader dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom er zoveel mensen zijn die Mat54 en Mat64 door elkaar halen.. zoveel lijken ze nou ook weer niet op elkaar:
[afbeelding]
Ik ben in Ljungby geweest. Een dorp met een camping en een zwembad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, jij ziet het verschil tussen een Volvo BM en een Ljungby Maskin wiellader dan waarschijnlijk weer niet.
o?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben in Ljungby geweest. Een dorp met een camping en een zwembad.
Er staat op emplacement Utrecht een Koploper de halve wisselstraat te blokkeren...
Dan grijp je kans op hemelvaart: dan zullen oa mat'54, mat'46 en de Jaap in de reguliere dienst op de hofpleinlijn verschijnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nog weleens in zo Mat 54 gezeten vroeger met zo open dag
Staat defect geloof ik, reizigers zijn onder begeleiding teruggelopen naar het station.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:59 schreef Duvel het volgende:
Er staat op emplacement Utrecht een Koploper de halve wisselstraat te blokkeren...
Het gaat dan om de stellen die met remcontrolebeurten langer in dienst zijn gehouden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef MREn het volgende:
het bestaande mat '64 krijgt weer een extra beurt om nog twee jaar langer te blijven rijden
Ja klopt, deuren waren al open. Wel wazig: na vierhonderd meter kapot gaan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:22 schreef Tfz het volgende:
[..]
Staat defect geloof ik, reizigers zijn onder begeleiding teruggelopen naar het station.
Och statistisch gezien lijkt me de kans op een defect na 1.234.544,500 meter gelijk aan de kans op een defect na 1.234.544,900 meter.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja klopt, deuren waren al open. Wel wazig: na vierhonderd meter kapot gaan...
Dat wel ja, maar voordat een trein niet meer voor- of achteruit kan, moet er toch wel veel kapot zijn, zeker aangezien ie uit twee stellen bestond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Och statistisch gezien lijkt me de kans op een defect na 1.234.544,500 meter gelijk aan de kans op een defect na 1.234.544,900 meter.
Ik zag in Nijmegen eens een IRM "vertrekken" die al kapot was toen de achterste drie bakken nog langs het perron stonden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ja klopt, deuren waren al open. Wel wazig: na vierhonderd meter kapot gaan...
Jij ook al?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ga het allemaal oplossen als ik afgestudeerd ben
Schiet es op danquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ga het allemaal oplossen als ik afgestudeerd ben
Ik haal altijd Mat 36, Mat 40 en Mat 46 door elkaar (elektrische treinstellen)quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:56 schreef FredvZ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom er zoveel mensen zijn die Mat54 en Mat64 door elkaar halen.. zoveel lijken ze nou ook weer niet op elkaar:
[afbeelding]
Mat 54 | Mat 64
[afbeelding]
Mat 64 | Mat 54
[afbeelding]
Mat 64| Mat 54 | Mat 46
bron: http://www.spoorwegmaterieel.nl/
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef MREn het volgende:
En van het mat. front nog wat nieuws:
DDM-1 wordt definitief gereviseerd
het bestaande mat '64 krijgt weer een extra beurt om nog twee jaar langer te blijven rijden
SGM-II blijft voorlopig in dienst, al dan niet revisie is nog niet bekend.
Wanneer is mat54 er uit gegaan? Tel daar eens gewoon 10 jaar bij op?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef MREn het volgende:
het bestaande mat '64 krijgt weer een extra beurt om nog twee jaar langer te blijven rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |