You win some.. you lose some... lullig voor jullie dat juist de belangrijke wedstrijden verloren worden...quote:Op zondag 23 april 2006 13:24 schreef Merkie het volgende:
Ondertussen kan ik wel janken trouwens, maar dat terzijde.
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?quote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar serieus Feyenoord is als team sterker vind ik, maar die aanval van hun is niet effectief meer dat was Ajax in het begin ook niet, maar door KJH nu wel dat maakt het verschil denk ik.
Merkie is de enige f'noorder voor wie ik dit lullig vind.quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
You win some.. you lose some... lullig voor jullie dat juist de belangrijke wedstrijden verloren worden...
die komt helemaal los inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?
Ja, het is weer lente hequote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
Kakkerlakken gaan hun stad weer afbreken.
Klopt. Kuyt moet dan ook niet Mr. Perfect spelen door te stellen dat hij niks verkeerd heeft gedaan. Als 'ie zo graag CL wil spelen had 'ie er 3 in moeten schoppen. Doet hij ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar serieus Feyenoord is als team sterker vind ik, maar die aanval van hun is niet effectief meer dat was Ajax in het begin ook niet, maar door KJH nu wel dat maakt het verschil denk ik.
Mede doordat KJH die aanval optrekt, Rosenberg is ook een goede spits imo maar niet de persoon die een aanval naar voren kan trekken.quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?
Van wat ik er van begrijp speelde Feyenoord toch beter hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef gday het volgende:
Ik denk dat de Feyenoorders inzien dat Ajax deze week gewoon beter was, en dat het er niet inzat voor Feyenoord. En dat ze vreedzaam naar huis gaan met de gedachte dat, omdat ze de afgelopen 31 jaar slechts 3 keer landskampioen zijn geweest, eigenlijk geen topclub meer zijn, maar een middenmoter met veel uitschieters.
Jammer dat ie nu geblesseerd uit heeft moeten vallen..quote:
Jullie waren zoooooooooooo blij dat jullie eens 2x wonnen van Ajax en er kwam gelijk een DVD.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja Ajax wint ook een keer kijk hoe blij ze zijn.
Fout, twee keer binnen een week.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Altijd lastig, zo'n oostblok clubje uit.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Nega het volgende:
Prachtig, prachtig. Dé oppepper van het seizoen dit... 0-2..prachtig.
Vaarwel 010...succes tot maximaal de 2e ronde UEFA Cup.
Misschien was Pascal nog een beetje gefrustreerd van woensdag?quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een schaamtelijke vertoning van Feyenoord zeg. Als je zelfs een kans op open goal mist door het op de paal te schieten dan verdien je ook niks. Trouwens Feyenoord gaat dus weer onderuit door een persoonlijke fout ( nu Bosschaart) en wat een slechte wissel van Koeman. Waarom in hemels naam Vlaar eruit halen? Dat snapte ik effe niet.
Precies... en er zijn ook F'noorders die wijselijk hun mond houden.. omdat ze niet voor lul willen staan...quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Merkie is de enige f'noorder voor wie ik dit lullig vind.
Hij reageert tenminste nog normaal.
Die wissel is logisch, Feyenoord moest 5x scoren na de 1-0. Dan moet je alles-of-niets spelen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een schaamtelijke vertoning van Feyenoord zeg. Als je zelfs een kans op open goal mist door het op de paal te schieten dan verdien je ook niks. Trouwens Feyenoord gaat dus weer onderuit door een persoonlijke fout ( nu Bosschaart) en wat een slechte wissel van Koeman. Waarom in hemels naam Vlaar eruit halen? Dat snapte ik effe niet.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef gday het volgende:
Ik denk dat de Feyenoorders inzien dat Ajax deze week gewoon beter was, en dat het er niet inzat voor Feyenoord. En dat ze vreedzaam naar huis gaan met de gedachte dat, omdat ze de afgelopen 31 jaar slechts 3 keer landskampioen zijn geweest, eigenlijk geen topclub meer zijn, maar een middenmoter met veel uitschieters.
De meesten hebben nog een weekban van vorige keer.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Precies... en er zijn ook F'noorders die wijselijk hun mond houden.. omdat ze niet voor lul willen staan...
Ik moet ook opeens aan Teplice denken.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Altijd lastig, zo'n oostblok clubje uit.
Ja, het is namelijk voor het eerstquote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Klopt. Alle doelpunten vloeiden voort uit fouten van Feyenoord zelf. Feyenoord speelt vandaag ook beter.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp speelde Feyenoord toch beter hoor.
daar gaat het niet om, buiten het kampioenschap zijn dit dé wedstrijden van het seizoen en als je er dan staat dan heb je het goed gedaan... ja en Ajax heeft een kutseizoen achter de rug maar als je het zo nog kunt redden...quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Integendeelquote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef gday het volgende:
Voor 010 welquote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Altijd lastig, zo'n oostblok clubje uit.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
Is de wedstrijd nou al afgelopen?
En dan ben je gwoon als Ajax-zijnde een topclub.quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
prachtige trol, alleen was Feyenoord deze week sterker en Ajax benut gewoon prima de fouten die gemaakt worden.
Wat nou jullie die kale in het bestuur jaquote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jullie waren zoooooooooooo blij dat jullie eens 2x wonnen van Ajax en er kwam gelijk een DVD.
1e helft jaquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
Zo pissig kan ik er om worden. Nog niet eens 1x gescoord tegen Ajax! Terwijl zij er al 5 in hebben liggen. Kan het nog triester?quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Alle doelpunten vloeiden voort uit fouten van Feyenoord zelf. Feyenoord speelt vandaag ook beter.
Ze kunnen het niet hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Fathom het volgende:
Ja hoor grote puinhoop buiten de het stadio nu
eigenlijk welquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
Daar moeten ze dus eigenlijk blij mee zijn...quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De meesten hebben nog een weekban van vorige keer.![]()
Nou, het is niet normaal dat iedereen naar buiten gaat he. Of ze moeten gewoon allemaal al naar huis gaan en dat is gewoon niet in te denken met de 'supporters' van Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Old_Skool het volgende:
Er is nog niks aan de hand hoor, radio wil graag sensatie.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
- Het is niet wat he Henk
Neuh, daar heb je gelijk in, Karel
- Kom, dan gaan we naar buiten, gaan we rondom ons eigen stadion alles kapotgooien, dat zal ze leren!
Ja, hand in hand kameraden, geen woorden maar daden, leve Feyenoord 1
- ^#%$#@($^(#@^$(
Heb jij die DVD al?quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Ok maar je komt op achterstand door een persoonlijke fout en je weet dat Huntelaar in de spits staat bij Ajax. Dan moet je zo vroeg nooit Vlaar eruit halen (hij speelde nog goed ook)... kan je beter een Pieter Collen wisselen die er toch gefrusteerd uit zag.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die wissel is logisch, Feyenoord moest 5x scoren na de 1-0. Dan moet je alles-of-niets spelen.
ik ben tegenwoordig van de spreuk: "het resultaat telt"quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Peter83 het volgende:
We moeten trouwens ook niet denken dat Ajax zo goed speelt hoor. Het is weer behelpen en het is Feyenoord die zichzelf de das om doet.
Nagenoeg alle Feyenoord-supporters moesten niks van die DVD hebben hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jullie waren zoooooooooooo blij dat jullie eens 2x wonnen van Ajax en er kwam gelijk een DVD.
^quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Alle doelpunten vloeiden voort uit fouten van Feyenoord zelf. Feyenoord speelt vandaag ook beter.
En het staat nu al 0-2 voor Ajax?quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp speelde Feyenoord toch beter hoor.
Klopt wel hoor, maar ach.. na die veelbesproken DVD wil de Ajax-aanhang (en dus ook ik) ook wel een beetje lachen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
prachtige trol, alleen was Feyenoord deze week sterker en Ajax benut gewoon prima de fouten die gemaakt worden.
Nu niet meer neequote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nagenoeg alle Feyenoord-supporters moesten niks van die DVD hebben hoor.
Kloptquote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een schaamtelijke vertoning van Feyenoord zeg. Als je zelfs een kans op open goal mist door het op de paal te schieten dan verdien je ook niks.
Dat is dus ook het verschil tussen Feyenoord en Ajax, Feyenoord is sterker heeft veel kansen maar krijgt ze er niet in. Daarnaast blundert Feyenoord achterin waar ajax dat wel kan afmaken.quote:Trouwens Feyenoord gaat dus weer onderuit door een persoonlijke fout ( nu Bosschaart)
Vlaar is wellicht geblesseerd na een aanvaring met kjhquote:en wat een slechte wissel van Koeman. Waarom in hemels naam Vlaar eruit halen? Dat snapte ik effe niet.
Ik betwijfel het..quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het buiten de Kuip wat mee gaat vallen...
quote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef The_Hives het volgende:
hangt er geen webcam in de buurt van het stadion
Link?quote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
Check de politiescanners uit Rotterdam. Rofl gaat flink los daar
Hoe check je dat dan?quote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
Deel het met ons onwetendenquote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
quote:
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het staat nu al 0-2 voor Ajax?![]()
![]()
Net zoals Ajacieden zich mateloos aan die stropdas ergerden.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet liegen, boefjequote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef gday het volgende:
Klopt wel hoor, maar ach.. na die veelbesproken DVD wil de Ajax-aanhang (en dus ook ik) ook wel een beetje lachen.
Als Ajax er in de play-offs straks uitvliegt tegen AZ of FC Grunn zal er toch nog een glimlach verschijnen bij de Rotterdammers, gok ik.
Feyenoord vs Politie.quote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Merkie het volgende:
Wat voor rellen zijn er dan precies?
Weet ik, geloof ook dat geen een Fok Feyenoorder hem heeft als ik toen het Feyenoord topic lasquote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, je zal als Feyenoorder hopen dat Ajax CL haalt in plaats van je eigen clubquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, niet alleen omdat Ajax nu profiteert maar ik vind het wel wat hebben... op alle fronten was het tot de laatste speeldag spannend in de competitie en nu is het ook genieten...
En nu wachten tot Talpa het vanavond uit gaat zendenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..
Sporten voor Jan en Pietquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef BadRabbit het volgende:
De motorsport in Oss, het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Hahahaha!!
Net op de radio: Het is rust bij Feyenoord - Ajax, het is 0-2............ tijd voor andere sporten
Ik had anders begrepen dat het een behoorlijk succes was....quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, let maar opquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Charisteas mag er ook wel eentje in leggen
linkje?quote:
Als er 1 ploeg is die het niet verdient dan is het Ajax welquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, je zal als Feyenoorder hopen dat Ajax CL haalt in plaats van je eigen club![]()
Hoogstwaarschijnlijk wel, iig geen 6 gaols voor Feyenoordquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu wachten tot Talpa het vanavond uit gaat zenden![]()
Maar het kan dus nog meer worden voor Ajax?![]()
Zolang Ajax-supporters er niet bij betrokken raken mogen de Feyenoorders van mij best op die manier hun frustratie uiten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Tis wel triest dat dit soort zaken altijd maar uit moeten monden in rellen. Dat geldt voor elke wedstrijd trouwens en is dus niet alleen tegen feijenoord-supporters gericht.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelen?
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelen?
Moest PSV dan ook spelen vandaagquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
psst, het is rustquote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef SiemeN het volgende:
De motorsport in Oss kan me niet bommen. VOETBAL!
Psv is al klaar hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Drent ofzoquote:
Groningen nog minder hoor, die werden 5de.quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als er 1 ploeg is die het niet verdient dan is het Ajax wel.
En dan ervan uitgaan dat deze playoffs gewoon ruk zijn he! Feyenoord helemaal moe gestreden om op een mooie positie in de oorspronkelijke competitie te komen en dan tegen een ploeg spelen die, naar t uitzag, geen flikker had uitgevoerd de gehele competitie. Beetje logisch dat Ajax dan na zo'n rukseizoen meer krachten heeft om t in de playoffs te laten zien. Het lijkt er gewoon op dat je de gehele compeititie moet zuigen om alsnog naar de C.L. te kunnenquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, buiten het kampioenschap zijn dit dé wedstrijden van het seizoen en als je er dan staat dan heb je het goed gedaan... ja en Ajax heeft een kutseizoen achter de rug maar als je het zo nog kunt redden...
Radio 1quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Wolk het volgende:
Is de wedstrijd ook via i-net te volgen? Iemand?
quote:PRIO 3 TS431 STELLENDAMHOF 67 ROTTERDAM HV ZONDER GEVAAR
1400431BRW ROTTERDAM ( KAZERNEALARM POTTUMSTRAAT )
1400999BRW ROTTERDAM-RIJNMOND ( MONITORCODE )
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Talentvolle jeugspeler.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Ik bedenk met beeld dat ie bedoeld...quote:
Als die Klaasjan in twee'n schopt krijgt hij een standbeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijk![]()
Jammerquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Waar luister jij danquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Mwahaha ik denk eerder nog twee voor Ajax, tenminste dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel, iig geen 6 gaols voor Feyenoord
Versatelquote:
En bedankt... nu ben ik eraf gegooid.quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Camplo het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remco0/livescanner.htm
Duurt ff en paar keer reconnecten. Calamiteiten stream moet je hebben.
Niet allemaal tegelijk updaten nu!!!
Dan hoor ik niks![]()
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Groningen nog minder hoor, die werden 5de.
Er is maar 1 ploeg die het wel verdient, en die speelt straks pas.
PSVquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.
Bij jou loopt ie eerder dan bij mij...quote:
Als er al clubs waren die freewheelend naar de play-offs konden toeleven dan waren het Feyenoord en AZ die al weken wisten dat het kampioenschap niet haalbaar was en het gat met de rest groot genoeg.... Ajax en Groningen hebben er tot het laatst voor moeten vechten!quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dan ervan uitgaan dat deze playoffs gewoon ruk zijn he! Feyenoord helemaal moe gestreden om op een mooie positie in de oorspronkelijke competitie te komen en dan tegen een ploeg spelen die, naar t uitzag, geen flikker had uitgevoerd de gehele competitie. Beetje logisch dat Ajax dan na zo'n rukseizoen meer krachten heeft om t in de playoffs te laten zien. Het lijkt er gewoon op dat je de gehele compeititie moet zuigen om alsnog naar de C.L. te kunnen![]()
Een duidelijke niets.quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hoor die Feyenoordsupporters dan: Alles of niets ole ole.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hoor die Feyenoordsupporters dan: Alles of niets ole ole.
?quote:Op zondag 23 april 2006 13:41 schreef Urquhart het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
quote:
7-3, schat.quote:
Dat hoeft natuurlijk niet persé een voordeel voor Feyenoord en AZ te zijn...quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er al clubs waren die freewheelend naar de play-offs konden toeleven dan waren het Feyenoord en AZ die al weken wisten dat het kampioenschap niet haalbaar was en het gat met de rest groot genoeg.... Ajax en Groningen hebben er tot het laatst voor moeten vechten!
We zitten weer helemaal op een lijn Jelle, bijna engquote:
Laatste tijd draait hij beter ja.quote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef zolTan15 het volgende:
en niemand moet boukhari, toch scoort hij (de laatste wedstrijden) vaak?
Idd, ik zou Babel er in zetten als extra kracht voorinquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef Corksterr het volgende:
7 Feyenoord-goals. We zijn er nog niet.
nee maar het is ook zeker geen nadeel. je kunt lang en kort lullen maar het moet gewoon in deze wedstrijden gebeuren, dat wist iedereen van tevorenquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet persé een voordeel voor Feyenoord en AZ te zijn...
Misschien is het meer tijd voor Lee Towers...quote:
alleen ik ben wat snellerquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten weer helemaal op een lijn Jelle, bijna eng
what's in a namequote:
Echte supporter dat je hier nog blijftquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nu toch wel echt onmogelijk is.
Er zit niks anders op dan alles of niets te gaan spelen.quote:
Volgens mij kunnen ze beter de schade beperkt gaan houden...quote:Op zondag 23 april 2006 13:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Er zit niks anders op dan alles of niets te gaan spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |