quote:
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het staat nu al 0-2 voor Ajax?![]()
![]()
Net zoals Ajacieden zich mateloos aan die stropdas ergerden.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nagenoeg alle Feyenoord-supporters moesten niks van die DVD hebben hoor.
Niet liegen, boefjequote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
Check de politiescanners uit Rotterdam. Rofl gaat flink los daar
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef gday het volgende:
Klopt wel hoor, maar ach.. na die veelbesproken DVD wil de Ajax-aanhang (en dus ook ik) ook wel een beetje lachen.
Als Ajax er in de play-offs straks uitvliegt tegen AZ of FC Grunn zal er toch nog een glimlach verschijnen bij de Rotterdammers, gok ik.
Feyenoord vs Politie.quote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Merkie het volgende:
Wat voor rellen zijn er dan precies?
Weet ik, geloof ook dat geen een Fok Feyenoorder hem heeft als ik toen het Feyenoord topic lasquote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, je zal als Feyenoorder hopen dat Ajax CL haalt in plaats van je eigen clubquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, niet alleen omdat Ajax nu profiteert maar ik vind het wel wat hebben... op alle fronten was het tot de laatste speeldag spannend in de competitie en nu is het ook genieten...
En nu wachten tot Talpa het vanavond uit gaat zendenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..
Sporten voor Jan en Pietquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef BadRabbit het volgende:
De motorsport in Oss, het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Hahahaha!!
Net op de radio: Het is rust bij Feyenoord - Ajax, het is 0-2............ tijd voor andere sporten
Ik had anders begrepen dat het een behoorlijk succes was....quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, let maar opquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Charisteas mag er ook wel eentje in leggen
linkje?quote:
Als er 1 ploeg is die het niet verdient dan is het Ajax welquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, je zal als Feyenoorder hopen dat Ajax CL haalt in plaats van je eigen club![]()
Hoogstwaarschijnlijk wel, iig geen 6 gaols voor Feyenoordquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu wachten tot Talpa het vanavond uit gaat zenden![]()
Maar het kan dus nog meer worden voor Ajax?![]()
Zolang Ajax-supporters er niet bij betrokken raken mogen de Feyenoorders van mij best op die manier hun frustratie uiten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Tis wel triest dat dit soort zaken altijd maar uit moeten monden in rellen. Dat geldt voor elke wedstrijd trouwens en is dus niet alleen tegen feijenoord-supporters gericht.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelen?
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelen?
Moest PSV dan ook spelen vandaagquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
psst, het is rustquote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef SiemeN het volgende:
De motorsport in Oss kan me niet bommen. VOETBAL!
Psv is al klaar hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Drent ofzoquote:
Groningen nog minder hoor, die werden 5de.quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als er 1 ploeg is die het niet verdient dan is het Ajax wel.
En dan ervan uitgaan dat deze playoffs gewoon ruk zijn he! Feyenoord helemaal moe gestreden om op een mooie positie in de oorspronkelijke competitie te komen en dan tegen een ploeg spelen die, naar t uitzag, geen flikker had uitgevoerd de gehele competitie. Beetje logisch dat Ajax dan na zo'n rukseizoen meer krachten heeft om t in de playoffs te laten zien. Het lijkt er gewoon op dat je de gehele compeititie moet zuigen om alsnog naar de C.L. te kunnenquote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, buiten het kampioenschap zijn dit dé wedstrijden van het seizoen en als je er dan staat dan heb je het goed gedaan... ja en Ajax heeft een kutseizoen achter de rug maar als je het zo nog kunt redden...
Radio 1quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Wolk het volgende:
Is de wedstrijd ook via i-net te volgen? Iemand?
quote:PRIO 3 TS431 STELLENDAMHOF 67 ROTTERDAM HV ZONDER GEVAAR
1400431BRW ROTTERDAM ( KAZERNEALARM POTTUMSTRAAT )
1400999BRW ROTTERDAM-RIJNMOND ( MONITORCODE )
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Talentvolle jeugspeler.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Ik bedenk met beeld dat ie bedoeld...quote:
Als die Klaasjan in twee'n schopt krijgt hij een standbeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijk![]()
Jammerquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Waar luister jij danquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Mwahaha ik denk eerder nog twee voor Ajax, tenminste dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel, iig geen 6 gaols voor Feyenoord
Versatelquote:
En bedankt... nu ben ik eraf gegooid.quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Camplo het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remco0/livescanner.htm
Duurt ff en paar keer reconnecten. Calamiteiten stream moet je hebben.
Niet allemaal tegelijk updaten nu!!!
Dan hoor ik niks![]()
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Groningen nog minder hoor, die werden 5de.
Er is maar 1 ploeg die het wel verdient, en die speelt straks pas.
PSVquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.
Bij jou loopt ie eerder dan bij mij...quote:
Als er al clubs waren die freewheelend naar de play-offs konden toeleven dan waren het Feyenoord en AZ die al weken wisten dat het kampioenschap niet haalbaar was en het gat met de rest groot genoeg.... Ajax en Groningen hebben er tot het laatst voor moeten vechten!quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dan ervan uitgaan dat deze playoffs gewoon ruk zijn he! Feyenoord helemaal moe gestreden om op een mooie positie in de oorspronkelijke competitie te komen en dan tegen een ploeg spelen die, naar t uitzag, geen flikker had uitgevoerd de gehele competitie. Beetje logisch dat Ajax dan na zo'n rukseizoen meer krachten heeft om t in de playoffs te laten zien. Het lijkt er gewoon op dat je de gehele compeititie moet zuigen om alsnog naar de C.L. te kunnen![]()
Een duidelijke niets.quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hoor die Feyenoordsupporters dan: Alles of niets ole ole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |