You win some.. you lose some... lullig voor jullie dat juist de belangrijke wedstrijden verloren worden...quote:Op zondag 23 april 2006 13:24 schreef Merkie het volgende:
Ondertussen kan ik wel janken trouwens, maar dat terzijde.
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?quote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar serieus Feyenoord is als team sterker vind ik, maar die aanval van hun is niet effectief meer dat was Ajax in het begin ook niet, maar door KJH nu wel dat maakt het verschil denk ik.
Merkie is de enige f'noorder voor wie ik dit lullig vind.quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
You win some.. you lose some... lullig voor jullie dat juist de belangrijke wedstrijden verloren worden...
die komt helemaal los inderdaadquote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?
Ja, het is weer lente hequote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
Kakkerlakken gaan hun stad weer afbreken.
Klopt. Kuyt moet dan ook niet Mr. Perfect spelen door te stellen dat hij niks verkeerd heeft gedaan. Als 'ie zo graag CL wil spelen had 'ie er 3 in moeten schoppen. Doet hij ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar serieus Feyenoord is als team sterker vind ik, maar die aanval van hun is niet effectief meer dat was Ajax in het begin ook niet, maar door KJH nu wel dat maakt het verschil denk ik.
Mede doordat KJH die aanval optrekt, Rosenberg is ook een goede spits imo maar niet de persoon die een aanval naar voren kan trekken.quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rosales met 2 doelpunten en 2 asists?
Van wat ik er van begrijp speelde Feyenoord toch beter hoorquote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef gday het volgende:
Ik denk dat de Feyenoorders inzien dat Ajax deze week gewoon beter was, en dat het er niet inzat voor Feyenoord. En dat ze vreedzaam naar huis gaan met de gedachte dat, omdat ze de afgelopen 31 jaar slechts 3 keer landskampioen zijn geweest, eigenlijk geen topclub meer zijn, maar een middenmoter met veel uitschieters.
Jammer dat ie nu geblesseerd uit heeft moeten vallen..quote:
Jullie waren zoooooooooooo blij dat jullie eens 2x wonnen van Ajax en er kwam gelijk een DVD.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja Ajax wint ook een keer kijk hoe blij ze zijn.
Fout, twee keer binnen een week.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Canisfire het volgende:
Altijd lastig, zo'n oostblok clubje uit.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Nega het volgende:
Prachtig, prachtig. Dé oppepper van het seizoen dit... 0-2..prachtig.
Vaarwel 010...succes tot maximaal de 2e ronde UEFA Cup.
Misschien was Pascal nog een beetje gefrustreerd van woensdag?quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een schaamtelijke vertoning van Feyenoord zeg. Als je zelfs een kans op open goal mist door het op de paal te schieten dan verdien je ook niks. Trouwens Feyenoord gaat dus weer onderuit door een persoonlijke fout ( nu Bosschaart) en wat een slechte wissel van Koeman. Waarom in hemels naam Vlaar eruit halen? Dat snapte ik effe niet.
Precies... en er zijn ook F'noorders die wijselijk hun mond houden.. omdat ze niet voor lul willen staan...quote:Op zondag 23 april 2006 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Merkie is de enige f'noorder voor wie ik dit lullig vind.
Hij reageert tenminste nog normaal.
Die wissel is logisch, Feyenoord moest 5x scoren na de 1-0. Dan moet je alles-of-niets spelen.quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een schaamtelijke vertoning van Feyenoord zeg. Als je zelfs een kans op open goal mist door het op de paal te schieten dan verdien je ook niks. Trouwens Feyenoord gaat dus weer onderuit door een persoonlijke fout ( nu Bosschaart) en wat een slechte wissel van Koeman. Waarom in hemels naam Vlaar eruit halen? Dat snapte ik effe niet.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:27 schreef gday het volgende:
Ik denk dat de Feyenoorders inzien dat Ajax deze week gewoon beter was, en dat het er niet inzat voor Feyenoord. En dat ze vreedzaam naar huis gaan met de gedachte dat, omdat ze de afgelopen 31 jaar slechts 3 keer landskampioen zijn geweest, eigenlijk geen topclub meer zijn, maar een middenmoter met veel uitschieters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |