Ik zou dat niet overlevenquote:Op zondag 23 april 2006 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om daarachter te komen zal een dappere ziel OUD moeten betreden om het te vragen. Maar het is daar heel gevaarlijk.
je bent ook geen manquote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
To boldly go where no man has gone before...
Ik kan het ook niet.
Heb je dat wat je net schreef ergens gepost?quote:Op zondag 23 april 2006 19:01 schreef Reya het volgende:
Ik heb het geprobeerd. Ik vraag me echter af of ze uberhaupt op me ingaan![]()
Uhuhquote:Op zondag 23 april 2006 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je dat wat je net schreef ergens gepost?
quote:de term ZVO ken ik niet anders dan 'zaad vragende oogjes' En die term past heel goed in jullie WFL-chat.
Voortplanten voor de grap?quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef Isegrim het volgende:
'Serieuze voortplanting' - heb je ook andere modaliteiten daarin?
quote:
Of die.quote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef Belana het volgende:
mijn god, zo komt OUD ook wel infantiel over zeg
Je hoeft niet puber te zijn om OUD eng te vinden.quote:Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef -Trinity- het volgende:
OUD is eng. Maar ik ben puber, dus ja.
Het is echt typisch een forum voor vrouwen van jouw leeftijdquote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hoeft niet puber te zijn om OUD eng te vinden.
Ik ben toch ook niet eng.quote:Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef -Trinity- het volgende:
OUD is eng. Maar ik ben puber, dus ja.
Indien koters c.q. koterwens ja.quote:Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is echt typisch een forum voor vrouwen van jouw leeftijd![]()
Redenering?quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen zonder kinderwens zijn asociaal. Althans, volgens pmb_rug![]()
Kinderenquote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Reya het volgende:
Vrouwen zonder kinderwens zijn asociaal. Althans, volgens pmb_rug![]()
Een klasgenote en vriendin van me denkt er precies hetzelfde over. Laatst zeiden we ook "We gaan nooit trouwen, en ook geen kinderen." zij voegde eraan toe: "Stel dat ze net als ik wordenquote:
Er zijn er voor minder gestenigdquote:Je zou de wiki met evenveel liefde moeten koesteren als je eigen kinderen![]()
Als ik de search gebruik dan krijg ik 4 hits.quote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef Isegrim het volgende:
De (nieuwe) regels, de historie en andere handige dingen
Hier staat het ook. Ook meteen de enige hit via de search...
Ontvlucht OUD en kijkt niet omquote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Isegrim het volgende:
It is as we feared...
Wachten op het tweede streepje #48
In dat geval, eet smakelijkquote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Isegrim het volgende:
It is as we feared...
Wachten op het tweede streepje #48
Eenmaal was genoeg, danku.quote:Op zondag 23 april 2006 19:33 schreef m@x het volgende:
Mag ik jullie ook even wijzen op: "Wat te doen met de placenta na de bevalling"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |