Môge,dames
Ik had gisteren ff geen tijd om te posten,dus daarom vandaag maar.
Gisterochtend onder de douche zelf de nieuwe pleisters maar afgepulkt,dat viel me mee.
Ik dacht:dan hoeft die gyn dat nie te doen en heb ik t alvast gehad
De hechtingen eruit viel reuze mee(watje
![]()
),alleen die in mijn navel voelde ik iets.En de onderste bleek 's avonds iets te hebben gebloed,maar zat gelukkig niet vast aan mijn onderbroek
Ik sta nu dus op de wachtlijst voor IUI en hij zei,dat er 4 maanden wachttijd voor was.Dus dat word begin februari
Tjee......
![]()
.....een winterslaap lijkt me wel een strak plan,wat jullie?
Nou ja,komen we ook wel weer door.Hahahaha en de gyn zei ook nog: er natuurlijk niks op tegen om binnen die 4 maanden zwanger te worden
![]()
.....graag zelfs
![]()
,hihihi,dat vondt ik wel een goeie.
En dan krijg ik ook prikles,ik moet mezelf 1x een prik geven
![]()
Mmmm,deze muts is ff vergeten te vragen waarvoor/waarmee dan???
Slaapmeisje,weet jij dat en hij had t ook over pillen
![]()
....moet je net mij hebben
Nou,die prik jas ik er zo in,heb ik wel geleerd in de verzorging
(Affijn zit ik daar.......ééne....tweeje....drieeje......prrrrrrrrrrrrik....hahahaha)maar dat is 1x en dan doe ik t zo,dat weet ik van mezelf gelukkig
Verder had ik gister de hele dag vistie en heb ik met een tasje boodschappen,op de heenweg,lopen sjouwen en dat beviel minder.Ook had ik aan t begin v/d avond een zere toessie
(lees:kont),van al dat zitten en doen op die dag,maar ja,net nogff in bed gelegen en nu zit ik alweer beneden.
Ow ja,ze belden alweer van me werk....of ik alweer kwam werken?Ik moest eig.9,10 en 11 okt,maar ze vroegen of ik dan 11 en 12 okt.wilde draaien....euh......weet ik veel......
Hoe moet ik nu weten of ik dan al een dame van 150 kilo op een steeklaken om kan draaien????
Ja,maar ik moest zeggen ja of nee....affijn,ik moet nu dan morgen terugbellen en dan definitief ja of nee zeggen...pfffff.......
heb er nog niks geen zin in hoor
Nou,tot zover mijn klaagzang
SLAAPMEISJE....ik las dat het bij jou ook weer mis was gisteren :'(
Euhm.....ik wee nie of je t wil horen,maar zou je die derde sessie niet afzeggen en eerst maar es aandringen op die eileiders doorspoelen en die kijkoperatie????
Dit kan tegelijkertijd trouwens,want bij mij hebben ze het tijdens de operatie nogmaals gedaan,dat doorspoelen,vandaar dat ik zei,dat ik wel een lekke vulpen leek
Nou,sterkte maar weer en een dikke knuf
Groetjes,Minoes