abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22461629
Môge,dames
Ik had gisteren ff geen tijd om te posten,dus daarom vandaag maar.

Gisterochtend onder de douche zelf de nieuwe pleisters maar afgepulkt,dat viel me mee.
Ik dacht:dan hoeft die gyn dat nie te doen en heb ik t alvast gehad
De hechtingen eruit viel reuze mee(watje ),alleen die in mijn navel voelde ik iets.En de onderste bleek 's avonds iets te hebben gebloed,maar zat gelukkig niet vast aan mijn onderbroek
Ik sta nu dus op de wachtlijst voor IUI en hij zei,dat er 4 maanden wachttijd voor was.Dus dat word begin februari
Tjee...... .....een winterslaap lijkt me wel een strak plan,wat jullie?
Nou ja,komen we ook wel weer door.Hahahaha en de gyn zei ook nog: er natuurlijk niks op tegen om binnen die 4 maanden zwanger te worden .....graag zelfs ,hihihi,dat vondt ik wel een goeie.
En dan krijg ik ook prikles,ik moet mezelf 1x een prik geven Mmmm,deze muts is ff vergeten te vragen waarvoor/waarmee dan???
Slaapmeisje,weet jij dat en hij had t ook over pillen ....moet je net mij hebben
Nou,die prik jas ik er zo in,heb ik wel geleerd in de verzorging
(Affijn zit ik daar.......ééne....tweeje....drieeje......prrrrrrrrrrrrik....hahahaha)maar dat is 1x en dan doe ik t zo,dat weet ik van mezelf gelukkig
Verder had ik gister de hele dag vistie en heb ik met een tasje boodschappen,op de heenweg,lopen sjouwen en dat beviel minder.Ook had ik aan t begin v/d avond een zere toessie
(lees:kont),van al dat zitten en doen op die dag,maar ja,net nogff in bed gelegen en nu zit ik alweer beneden.
Ow ja,ze belden alweer van me werk....of ik alweer kwam werken?Ik moest eig.9,10 en 11 okt,maar ze vroegen of ik dan 11 en 12 okt.wilde draaien....euh......weet ik veel......
Hoe moet ik nu weten of ik dan al een dame van 150 kilo op een steeklaken om kan draaien????
Ja,maar ik moest zeggen ja of nee....affijn,ik moet nu dan morgen terugbellen en dan definitief ja of nee zeggen...pfffff.......
heb er nog niks geen zin in hoor
Nou,tot zover mijn klaagzang

SLAAPMEISJE....ik las dat het bij jou ook weer mis was gisteren :'(
Euhm.....ik wee nie of je t wil horen,maar zou je die derde sessie niet afzeggen en eerst maar es aandringen op die eileiders doorspoelen en die kijkoperatie????
Dit kan tegelijkertijd trouwens,want bij mij hebben ze het tijdens de operatie nogmaals gedaan,dat doorspoelen,vandaar dat ik zei,dat ik wel een lekke vulpen leek
Nou,sterkte maar weer en een dikke knuf
Groetjes,Minoes
pi_22461782
Ow,vergeet ik de andere dames helemaal,maar de post werd ook zo lang

MERISSE.......dat klonk volgens mij wel positief bij die stollingsarts,nu maar veel kvk en die 2e streep piesen

PK.....meis,wat heb jij idd.een engelengeduld,ik had heel de da leeggeroofd van zw.testen,hihi
Hopenlijk mag je voor die echo en zien we een minimensje vanaf t schermpje

JUSTY..........en....heb je die vervanger al gebeld?

BAEKERTJE......tjee....ook al geen duivels en misselijk en veel piesen Ga jij es ff fijn testen om ons uit de stress te helpen dan hé?Hoeft niet voor jezelf hoor.Meid,wat een giller,straks ben je wel zwanger,want er kan ook een piepklein gaatje in t regenjasje hebben gezeten hoor

Groetjes,Minoes

*fluistermodus aan ...wat iss/was er met girly,ik kan t berichtje niet vinden....fluistermodus uit*
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2004 @ 10:38:04 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22461938
Minoes, super dat je hechtingen eruit zijn en dat jullie nu op de wachtlijst staan voor de IUI. Jullie krijgen dus blijkbaar wel meteen IUI met hormoonstimulatie. Ik weet niet precies wat voor pillen je moet slikken, maar ik denk dat het Clomid (Clomifeen) is om je eitje(s) goed te laten groeien en die injectie zal wel Pregnyl zijn om je eisprong op te wekken. Kijk anders even op www.freya.nl want daar hebben ze uitgebreide informatie over IUI. Heb je geen informatie meegekregen van de dokter? Anyway, het gaat vanaf nu echt beginnen voor jullie. Helemaal toppie natuurlijk

Tja, ben gisteren weer ongesteld geworden. Wel fijn dat het dan weer over is wanneer we volgende week op vakantie zijn dus dat wordt errrug gezellig We hebben besloten om toch gewoon voor die 3e IUI te gaan zonder hormoonstimulatie. Baat het niet dan schaadt het niet en omdat 3x scheepsrecht is weet je maar nooit toch. Niet geschoten is altijd mis is ook zo'n mooie uitdrukking. We zien het allemaal wel.

Natuurlijk vreselijk jammer dat het dit keer weer niet is gelukt, maar Slaapvriendje en ik zijn al zo ontzettend rijk met elkaar, een eigen huissie en alles erop en eraan tja een kindje zou een prachtige bekroning zijn, maar ik probeer ook reeel te blijven en alvast mezelf voor te bereiden dat het wellicht helemaal niet zal gaan lukken om zwanger te worden. Dan moet je toch ook verder met zijn tweetjes. Beetje voorbarig maar het speelt wel eens door mijn hoofd.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22462593
SLAAPMEISJE......wat ben je rustig zeg,ik kan me voorstellen dat als mij dat gebeurd,dat ik straks de ogen uit mijn kop jank :'(
Brrrr,moet er nog niet aan denken hoor,maar eig.moet ik er toch wel rekening mee gaan houden,al is t maar uit zelfbescherming......
Tjee.......wat je zegt....nu al hormonen
Ik dacht dat ik ook eerst 3x zonder en dan 3x met hormonen ging......ik weet helemaal niet,of ik dat wel wil en ten tweede,met de verzekering die ik nu heb,moet ik de med.zelf betalen en ik weet niet eens wat dat kost?
Nou,ik denk dat ik maar es ff de gyn ga bellen,want nu weet ik t ook ff niet meer.
Groetjes,Minoes

*heb t inmiddels gelezen van Girly :'( *
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:14:24 #56
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22464587
Heb net een maansteentje gekocht en die hangt nu op mn buik. Ach baat het niet
dan schaad het niet
Iemand ervaring mee?
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2004 @ 13:52:00 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22465350
minoes, de IUI zelf wordt door onze verzekering vergoed, wanneer we met hormonen beginnen moeten die wel uit eigen zak betaald worden en dat kost ongeveer 600 euro per poging aan medicijnen in ons geval. Daarom vind ik het ook niet zo erg dat er nog een poging zonder hormonen aan zit te komen. Ik heb toch altijd al zo'n last van mijn eigen portie hormonen qua lichamelijke kwalen (en vaak ook emotioneel) dat ik niet sta te springen op extra toedienen van hormonen.

En dat ik zo rustig ben.... tja dat gaat ook met vlagen hoor. Ik heb al zo vaak de ogen uit mijn kop gejankt hierdoor en daar ben ik echt niet sneller zwanger van geworden. Ik heb heel veel geleerd in de afgelopen twee jaar over teleurstellingen verwerken (iets waar ik als kind al problemen mee had) en probeer nu ieders situatie los van die van mezelf te zien. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ook ik nog steeds heel graag zwanger wil worden hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2004 @ 13:53:30 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22465380
AlsoStarring, maansteentje heb ik ook een tijdje mee rondgelopen totdat de steen vanzelf losliet van de hanger. Tja helpt het?... Zoals je ziet, ik zit nog in dit topic
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2004 @ 13:54:07 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22465393
ikke.

misschien dat het helpt als er helemaal geen aantoonbare redenen zijn waarom je niet zwanger zou kunnen worden (placébo-effekt zeg maar)
bij mij ontbrak er een hormoon, en dat kwam er met die maansteen echt niet bij!
pi_22465523
SLAAPMEISJE..........dat bedrag valt dus wel mee,tenminste,als je t gaat vergelijken met ivf,dat is 3000 euro per behandeling!!!!!!!.
Maar goed,neemt niet weg,dat ik het nog een hoop geld vind.......
En idd,je kan je ogen wel uit je hoofd blijven wenen ,maar daar ben je op t laatst zelf ook zat van en zijn je tranen een beetje op
Mijn nod is geloof ik 10 oktober trouwens,ik sta niet in t lijstje,wil karin,lois of be dit ff doen,thanks
Maar jullie hoeven niet te duimen,want er is niks gebeurd deze maand en komen de dus gewoon op bezoek.
Weet iemand dit,van de meiden die ook een kijkoperatie hebben gehad.......
hoe zit dat met je cyclus,is die door de operatie nu ook weer van de rel,of komt de ongi gewoon op tijd???
Groetjes,Minoes
pi_22465797
Minoes, bij mij kwam de ongi precies op dag 28 (de operatie had ik op dag 11). Maar volgens mij kan het best ook eerder of later zijn, omdat je lichaam toch even ontregeld is...

Dus helaas zul je gewoon moeten afwachten denk ik..

Groetjes Katinka
pi_22476022
Hallo dames.

Slaapmeisje. Wat jammer zeg. Ik had het nog wel zo gehoopt.
Op naar de volgende poging.
Drie maal is scheepsrecht toch.

PK Ik ben ook erg benieuwd wat er in je buikje zit.

Minoes Gelukkig viel het mee met de hechtingen.
En begin volgend jaar natuurlijk een tweede streepje voor jou.

Merisse. Lijkt me ook niet echt fijn om zelf te moeten prikken, maar je bent er nu gewoon bijna.
Nu nog een streepje piesen.

Zondagavond ben ik trouwens pas weer online.
Morgen na m'n werk m' n zoon van school halen en Hubbie thuis ophalen en dan op weg naar NewCastle.
Ik heb er zin in.

Dames flink klussen dit weekend zodat we straks weer een nieuwe babyboom gaan veroorzaken hier.
Een knuf en dikke aan iedereen
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:11:06 #63
1087 Merisse
broddeltante
pi_22480510
* Strooit kussiesss in de rondte
Minoes, fijn dat het zo goed gegaan is met de hechtingen.
Parijs here I come. Prettig weekend allemaal en tot maandag.

P.s. de apotheek had de heparine niet in voorraad. Maandag pas dus.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22480556
Veel plezier Merisse.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 08:47:47 #65
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22483835
Veel plezier in Parijs Merisse en tot maandag!
  † In Memoriam † vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:04:43 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22483973
Ow, nu ben ik te laat om Merisse een fijn Parijs te wensen. Hopelijk heeft ze in ieder geval wat ZVO

Dreamgirl ook jij heel veel plezier in Newcastle. Heerlijk uitwaaien en dan fris en fruitig weer trug

Amber leuk je weer even te zien hier!

PK, wanneer mocht je nou ook alweer testen of naar de HA?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:09:21 #67
93804 Pizzakoeriertje
pi_22484016
Slaapmeisje ik begin nou weer te twijfelen heel apart maar ik zat er eerst aan te denken om woensdag te gaan testen maar nu heb ik zoiets waarom zou ik een dure test doen (niet dat ik het er niet voor over heb) terwijl ik een dag daarna een echo krijg als ik nog niet ongesteld ben. Maar ik moet donderdag naar de HA voor een Echo
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:17:02 #68
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22484085
hoi hoi

Merisse hopelijk lees je dit nog, maar heel veel plezier in Parijs!!

Voor alle andere dames

Ik ben ongesteld geworden woensdag op donderdagnacht Alles werkt nog!
Daarom was ik natuurlijk zo beroerd die dag ervoor
Wist niet dat ongesteld worden zonder dat je de pil gebruikt zoveel anders kan zijn, qua gevoel!

Gisteren hebben we gevaren op het IJsselmeer en het as prachtig We hebben een erg leuke dag gehad totdat........ik een 3 sms berichten kreeg van een knul die ik heb ontmoet tijdens het R4 weekend! heb 5 minuten staan kletsen Dat hij me graag nog eens langer zou willen spreken dan die 5 minuten blablabla.........heb ik dat nou weer!
Vriend jaloers

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:21:52 #69
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22484149
Merisse veel plezier (kben weer te laat natuurlijk )

Beakerrr wat fijn dat je toch ongi bent geworden, alles doet het indd nog klinkt leuk hoor dat varen op het ijsselmeer, ikke ook jaloers en och arm je vriendje jaloers.... zou echt iets zijn voor mijn vriend, zou gelijk rellen hebben in huis gok ik, waarom ik me telnummer geef terwijl ik een vriend heb (mijnes is heeeeeeeeeel jaloers, hij zegt van nie maar issie wel )

Dreamgirl ook veel plezier

en de rest dikke knuf
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:24:15 #70
pi_22484178
Nee nee nee Ik heb mijn nummer niet eens gegeven ik ben lid van de R4 club en we hebben een ledenlijst en daar staat mijn telefoonnuummer op en daar heeft hij gretig gebruik van gemaakt
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:27:26 #71
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22484214
oe.... das pas errug hij heeft het op je gemunt
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:30:32 #72
pi_22484255
Dat weekendje is al vier weken geleden! Weet je wat mijn vriend zei met een stalen gezicht dat betekend dat jij al vier weken in zijn hoofd zit
Mwaaahhhh....heb terug gesmst en gezegt dat ik samenwoon enzo, en dat we elkaar op clubdagen nog wel is tegen zullen komen, maar daar heeft hij niet meer op gereageerd

Hij denkt ook, wat een bummer
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:34:18 #73
93804 Pizzakoeriertje
pi_22484304
Dit is toch apart een keer een feestje omdat iemand ongesteld is geworden
Gefeliciteerd Beaker
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:36:43 #74
pi_22484335
Thanx PK

Met jou alles goed?

Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:37:39 #75
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22484343
haha das een aardige bummer ja
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:40:00 #76
93804 Pizzakoeriertje
pi_22484370
Ja met mij gaat alles super van een leien dakje want mijn volgende NOD zou 11 oktober dus a.s maandag zijn en heb werderom geen last van bruine afscheiding dus ik zie het eigenlijk toch wel een beetje positief in. En mocht ik zwanger zijn dan krijg ik gewoon donderdag al een echo
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:46:47 #77
pi_22484468
PK Meid wat fijn om te horen alvast voor jou

Martineke Behoorlijke bummer wel toch vind ik het dan best sneu om te melden dat je iemand hebt blabla, want zo'n knul neemt toch maar de moeite om het te doen en dan moet je hem zo afpoeieren en dan heb ik het nog netjes gedaan, want het liefst had mijn wederhelft ff gereageerd op zijn smsen

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:50:10 #78
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22484519
ja indd hij heeft het toch maar gedaan

zo heb ik er een x 1 gehad die onderweg gewoon mijn kenteken heeft opgeschreven en een email heeft gestuurd naar mijn baas met de mededeling dat hij me een leuk meisje vond en of hij met mij in contact kon komen was ik ook zeer vereerd en heb gebeld (was toen vrijgezel) en ben er nu gewoon goede vrienden mee hij word in nov papa en ik in jan mama

ok erg offtopic, solly zal t niet meer doen (dek mezelf in voordat ik zo al op me flikker krijg van iemand )
pi_22484737
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:03 schreef Merisse het volgende:

Mamaatje, hoe gaat het nu met jou? Hoeveel weken ben je? Heb je je beebje al gevoeld?
Hoi lieve Merisse ,zit jij nog niet in Parijs? Als je dit berichtje nog op tijd leest: heel veel plezier daar! Lekker ontspannen hè, dan kunnen de "rogers" ( copyright Phileine) hun werk goed doen...

(edit: ik lees nu net dat je al weg bent. * Ma-Maatje spreekt zichzelf streng toe * Dat krijg je als je eerst post en dan pas de berichtjes leest).

Even een heel klein update-je: ik ben nu ruim 20 weken, voel het ukkie dagelijks en voel me goed (als ik me niet haast om de metro te halen, omdat de trein niet rijdt tenminste ). Ik ga de foto's van onze pretecho van gisteren straks proberen te posten in Z&G...

Girly, hoe is het vandaag met je? Ik leef zo met je mee meisje. Helaas lopen oze ervaringen zo ongeveer parallel, dus ik hoop nu van harte dat dat met de afloop (zwanger na 2 miskramen) ook zo zal zijn. Dikke knuffel voor jou.
pi_22488025
merisse heel veel plezier in parijs.. genier er lekker van!!! have fun en doe voorzichtig!!!

minoes ik wil bij deze ff mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik verdorie nog helemaal niet heb gepost toen je uit het ziekenhuis kwam.. heb ook niet eens echt bijgelezen.. shame on me ik hoop dat alles goed met je is.. en dat de genees periode goed gaat!!!
ik wens je veel sterkte met het genezen ,dat je maar niet teveel pijn heb!!!

ma-maatje jah hoe het met me gaat.. heb veel last van huilbuien.. jah wil ook niet zo zeikerig overkomen eigenlijk.. maar wat ik wel merk is dat ik meer moeite heb met deze om te verwerken. aangezien bij de vorige een lege vruchtzak had.. en bij deze echo die ik had zag je alles al compleet.. vandaar dat ik dus ook deze een naam ga geven op dat hangertje..
ik vind het echt jammer dat mensen dit mee moeten maken. want dit gun je toch echt niemand.

fijn dat alles goed met je gaat... 20 weekjes alweer... geniet ervan!!

alle meiden hier die ik vergeten ben sterkte en of succes!!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:12:33 #81
93804 Pizzakoeriertje
pi_22488219
Nou vertelde ik vanmorgen hartstikke vrolijk dat ik er zo'n goed gevoel over had is nu al een stuk minder had net namelijk wat bruine afscheiding ik denk dat ik volgende week ongi word. Nou jah dan weet ik tenminste wat er aan de hand is! En maar op naar de volgende ronde!

K ga nu lekker een filmpje kijken!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:14:43 #82
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22488267
waar is hartje en hoe is het daar eigenlijk mee?
sorry als ik ergens overheen gelezen heb, maar die had de 6e toch haar NOD?
pi_22488560
GIRLY......suffie..jij hoeft helemaal niks geen excuus te vragen hoor .Je bent een lieffie,maar denk jij nou asseblief aan jezelf,je hebt t nu zwaar genoeg
*minoes baalt nu,dat ze niet es in de buurt van jullie woont *
Met mij gaat t vandaag weer wat minder en ik ga zo ook ff weer een tukkie doen,ben bekaff en voel me niks niet lekker.Ik dacht van de week,dat het wel weer ging,maar sinds gistermiddag ben ik zo moe als een hond
Nou ja,komen we ook wel weer overheen.Ze wilden,dat ik as.ma en di kwam werken,maar dat heb ik mooi afgezegd,ik heb er nog niks geen zin in en zie me ook nog niet tillen

MERISSE....nah,nu heb ik je dus gemist,hihihi Fijne vakantie en ik hoop,dat je je ZVOnog ff goed in je opslaat
Groetjes,Minoes
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:31:05 #84
pi_22488592
Allerliefste Girly

Ik wil je bij deze nogmaals heel veel sterkte wensen, want ik vind het zo vreselijk voor je
Moet je heel eerlijk zeggen dat ik in dit soort gevallen vaak niet weet wat ik moet zeggen en hoe je moet reageren!

Voor jou en Grily-vriendje

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  Moderator vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:31:13 #85
5428 crew  miss_sly
pi_22488594
Girly, je bent niet zeikerig en je mag treuren en rouwen en huilen! het is heel verdrietig wat je meemaakt. Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken en een plaatsje geven, zeker door een naam te kiezen en op dat hangertje te zetten. Ik heb mijn kindje (hele kortezwangerschap, maar dat doet er gevoelsmatig niet toe, denk ik) destijds ook een naam gegeven, dat maakt het rouwen ook....duidelijke op de een of andere manier.

sterkte meis en je hoeft je niet groot te houden als je verdrietig bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_22488878
Girly: je zeurt niet! het is toch logisch dat je verdriet nu meerkomt, het is ook niet niets, en wat je zelf ook al zei: dit gun je niemand!!!
En neem er ook echt de tijd voor om een plek te geven, en vergeet niet:
het kindje zal altijd bij jullie zijn, in jullie hart en in gedachten!!!!
En nog dichter bij jou, in de vorm van het hangertje.
HEel veel sterkte meid!

miss_sly: jij eenfijne vakantie!
dreamgirl ook
en alle anderen die eenweekendje/weekje weggaan ook!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22497315
Minoes, wat naar dat je een off-day hebt. Groot gelijk dat je nog niet gaat werken als ik je zo hoor. Heb je een beetje kunnen rusten vanmiddag?

Beaker, Miss-Sly en Justy, jullie weten het goed te verwoorden tegen Girly (ja Beaker, jij ook, ookal vind je zelf van niet).

Girly, geloof het nou maar: je zeurt echt niet hoor. Alle begrip hier. Ik bewonder de manier waarop je hiermee omgaat (ik kan me ook goed voorstellen dat het deze keer anders voelt dan bij de vorige keer met het lege vruchtzakje ).
  Moderator vrijdag 8 oktober 2004 @ 23:41:33 #88
5428 crew  miss_sly
pi_22502204
lieve dametjes, ik hoop van harte dat dit topic gewoon leeg is als ik terug kom van vakantie! Laat die tweede streepjes maar komen

tot over 3 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_22502316
fijne vakantie miss_sly!
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 10:35:59 #90
93804 Pizzakoeriertje
pi_22507422
Fijne vakantie miss_sly!!
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:14:01 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22507882
fijne vakantie miss_sly
pi_22507962
Fijne vakantie miss!!

*Loopt naar girly toe, pakt haar vast, geeft haar 2 dikke zoenen op haar wang, en knuffelt haar net zo lang tot alle traantjes op zijn*
En als er straks meer traantjes komen doen we gewoon weer hetzelfde ritueel.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:45:24 #93
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22508332
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:14 schreef heavenswoman het volgende:
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2004 @ 13:49:32 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22510071
PK is je ongesteldheid al doorgezet?
pi_22510562
MA-MAATJE.......dank je voor je belangstelling(en de anderen ook)
Ik heb gister wel lekker liggen dommelen,maar ik kon niet slapen.Gistermiddag /avond naar mijn pa geweest,hij werdt 65 en toen nog ff met hubbie en wat vrienden de kroeg in.Ik heb braaf op de kruk gezeten en maar 1 wit wijntje genomen en het was er bere rustig,dus dat was wel lekker.En vanmorgen dus pas tegen half 11 wakker,terwijl ik altijd rond 7 uur wakker ben,maar nu dus ff nie
Ik merk toch,dat ik wat meer moe ben en daar moet ik me maar ff aan aanpassen,jammer dan voor t werk De verwachting was toch al,dat ik er 2 tot 3 weken uit zou zijn en dan krijg ik de neiging om te gaan meppen,als ze na krap een week alweer aan de telefoon hangen,of ik weer te werk kom .Maar goed,daaar ben ik onderhand al aan gewend .

SLAAPMEISJE.......hoe is t bij/met jou?.Gaatie weer een beetje?
Bij mij komen de rode duiveltjes er ook weer aan,want er kwam wat bloed mee,na FfF,of t moet nog wat zijn v/d operatie.Nou ja,op naar de volgende ronde maar weer,es kijken of we de gyn blij kunnen maken ,om voor de IUI nog zwanger te raken Zou wel een giller zijn

Groetjes,Minoes
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:02:24 #96
93804 Pizzakoeriertje
pi_22511171
Nee Slaapmeisje ( ) de ongi is nog niet doorgezet verlies af en toe wat bruine afscheiding gister best wel veel maar nu eigenlijk helemaal niks meer maar ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben dan kan het alleen meevallen. Maar mocht het niet doorzetten dan ga ik toch donderdag even naar de Huisarts.

En voor de rest voel ik me kiplekker vannacht ff met mijn 2 allerbeste vriendinnen van de MAVO waar ik nu neit meer zo veel contact mee heb op pad geweest was vanmorgen 4 uur thuis en zit ook gewoon lekker in mijn vel dus ik zie het wel!

Minoes kom op laten we die gyn ff lekker blij maken
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:18:35 #97
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22517364
Pizzakoeriertje:
Fijn dat je zo'n leuke nacht hebt gehad en je zo goed voelt. Dat is het allerbelangrijkste, dan komt de rest ook vanzelf wel goed. Veel succes bij de HA donderdag. Hoop dat een en ander duidelijker word.

Miss Sly;
Fijne vakantie (je bent al weg, maar toch...)

Minoes:
Je hebt echt groot gelijk, denk eerst maar eens aan jezelf en dan aan je werk. Eerst jij hoor!

Girly:
Net zoals Beaker weet ik ook niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik vind het wel heel erg voor je. Ik hoop echt dat je snel weer wat beter voelt al laat zoiets een hele klap na natuurlijk. In lek geval veel sterkte de komende tijd en alle moeilijke periodes!! En je zeurt NIET!!!!
pi_22517396
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:14 schreef heavenswoman het volgende:
Ja, Hartje waar ben je en hoe is het met je?

Merisse (die nu heeerlijk in Parijs zit) vroeg er eerder deze week ook al naar, dus ik heb even Big Brother gespeeld.

Hartje, je hebt al een tijdje niet gepost, maar... zo'n 2 dagen geleden ben je wel even ingelogd geweest (hihi, ik voel me nu echt Magnum P.I. of Peterrrrr de Vries). Alles goed met je?
pi_22529323
Hoi,hoi
Gistermiddag is mijn ongi losgebarsten,gezellig die
Mijn nieuwe nod wordt dus 1 November......hahaha,kom maar op met die zaadjes,dan laten we die gyn ff versteld staan (en onzelf ook ).
Hoe is t met iedereen???
Groetjes,Minoes
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:19:35 #100
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22530907
Nou minoes, nu weet je in elk gavel wanneer je ongeveer moet KvKen.
Ongi zijn is nooit prettig, maar nu op naar de gyn.-versteld-staan-dag!

Hier alles goed, ik weet niet wat het is maar ik heb al sinds mijn eiprong (4 oktober waarschijnlijk) kleine trekjes/ stekkjes in mijn linkerlies. Zou het zijn omdat ik ( te) graag wil en daarom maar wat voel, of toch niet..
Soms word ik gewoon gek van mezelf, maar er minder aan denken gaat gewoonweg niet.

Nouja ik moet toch tot de 16e`a 17e wachten tot mijn NOD dus tja....
Maar ik merk dat ik er deze keer heel heel heel erg veel mee bezig ben..... (zegt dat ook niet wat?)

Het rare is dat ook in mijn omgeving ineens iedereen over zwanger raken praat
(en echt niemand weet dat we iets aan het proberen zijn )
Zelfs mijn moeder had het er over , hetzij in de vorm van een geintje maar toch.... (ik moest maar voor de grap tegen die en die zeggen dat ik zwanger was, voor hun reaktie.... NOUJA?????)
Ach weet zij veel... maar ik heb toch niet meegedaan met dit grapje

Ik denk er dan toch steeds aan. En ook omdat me buikkie iets raarder voelt.
Nouja ik ben weer lekker aan t lullen hier, straks het hele topic vol blablabla
Maar het is hier toch stilte voor de storm dus dat maakt ook niet zoveel uit, toch

Ik vind het leuk at ik er hier over kan ouwehoeren terwijl verder niemand weet waar we mee bezig zijn. Zo kan ik toch mijn frustraties kwijt af en toe en mij spanningen zonder steeds vriendjelief lastig te vallen
Dankjulie wel mede tweede streepjes wachters!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')