Hoi Minoes, gezellig buikgriepje? Ik heb er ook ineens last van, vannacht 6 x eruit geweest...Maar goed, kan ik vandaag een dagje thuis blijven...
Slaapmeisje, fijne vakantie, ws ben je al weg maar toch. Geniet lekker van de zon en elkaar!
Beaker, last van een stalker? Of streelt 't je ego toch wel een beetje om zo'n volhardende bewonderaar te hebben..?
Nou de uitslag bij de fertikliniek was op zich ok, 't kweekje was goed, geen antistoffen tegen chlamydia, geen verhoogde hormoonspiegels behalve 1 dan. Daar ben ik alleen nu de naam van vergeten
![]()
Het is een hormoon wat in je hersenen aangemaakt wordt in ieder geval. Maar die was maar enigzins verhoogd en dat zou evt ook te maken kunnen hebben met stress.
Ik moest dus weer bloedprikken om dat nogmaals te testen, en uiteraard had ik iemand die amper nederlands sprak en ongeveer 15 minuten op m'n ader zat te drukken voordat hij die naald erin jaste. En toen kwam er nog geen druppeltje bloed uit...Dusss hoezo stress? Die uitslag zal dus wel weer te hoog zijn...En ik heb een gigantische blauwe plek op m'n arm...
Hubbie had 36 miljoen zaadjes ingeleverd waarvan er 64% bewogen en 2% snel...Geen idee, maar dat schijnt ok te zijn.
Ik heb nu een recept gekregen voor Primolut (omdat ik al 2 1/2 week vloei) en een recept clomid dus dat gaan we eerst proberen. Over 3 dagen moet ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en als dat in orde is dan kan ik de primolut innemen, 10 dagen en dan clomid vanaf de 3e dag..
Dan moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak zodat ze een echo kunnen maken en zien hoeveel eitjes er gaan rijpen. Lukt dit niet, dan krijg ik een onderzoek met contrastvloeistof e.d. om te zien of mijn eileiders en baarmoeder niet verstopt zitten. Maarrrr omdat ik geen antistoffen voor chlamydia had vondt de gyn dat nu niet gelijk nodig...
Dussss, afwachten maar weer...
We blijven lachen!