abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:31:16 #101
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22531064
heavenswomen ik heb precies hetzelfde dat ze allemaal praten over zwanger zijn enzo. Maar ik denk dat ze dat altijd al gedaan hebben maar dat het je nu pas echt opvalt omdat je zwanger wilt worden en daarom er ook over mee praat!
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:34:22 #102
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22531104
idd. Pizzakoeriertje, misschien is dat het wel.
Het lijk ook wel of iedereen zwanger is als je op straat kijkt....
  maandag 11 oktober 2004 @ 11:05:51 #103
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22549656
buiten dat ik heeeel nieuwsgierig ben naar Hartje wiens NOD al een paar dagen voorbij is, zie ik nu ook dat Girl24 morgen haar NOD heeft.
Ben benieuwd hoe Girl24 zich voelt??
pi_22549662
HW....moeilijk is dat ,hé?Als je weer eens van die bolle buiken voorbij ziet schuiven.Gelukkig komt de winter er weer aan,met dikke jassen enzo
Dat vindt ik bij de gyn ook wel moeilijk,je zit geheid met een paar bolle buiken in de rij te wachten en dat is niet altijd fijn.Vooral als die van jou leeg is en blijft..........
Van de week zag ik trouwens een stel,wat erg zorgelijk keek,ze barsten nog net niet in tranen uit,sneu hoor.Ze zag er wel uit,alsof ze de baby er over 1 minuut uit kon poepen en ze liep ook moeilijk.Mijn moeder dacht al,dat ze misschien slecht nieuws te horen hadden gekregen de vorige keer en dat ze nu nog in spanning zaten....tja,wie weet.
Maar toen dacht ik ook....IK hoop hier toch ook eens met een volle,bolle buik te zitten en dan zal ik ook wel onder behandeling v/d gyn blijven en dan zitten er weer andere meiden met een lege buik naast mij........tjee,eig.zouden ze daar apparte spreekuren voor moeten maken,denk je niet?
Maar goed,je kan niet iedereen overal voor behoeden,dan kan je idd.de straat ook niet meer op.Dus slikken we maar weer bij een bolle buik of verhaal en gaan we weer door.

Hoe zit het met justy en pk???Wat zijn de berichten vandaag,krijgen we nou es streepies offeh.......

Groetjes,Minoes
pi_22550134
Minoes, Justy heeft even kort gepost in een ander topic (als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat).

In de wijk waar wij wonen zit alle medische hulpverlening onder één dak en ze delen zelfs tijdelijk de wachtruimte. Zo kon het gebeuren dat ik met mijn laatste miskraam zat te wachten op mijn huisarts, terwijl de wachtkamer vol zat met maar liefst vijf bolle buiken, want de verloskundige was nogal uitgelopen. Hoe dat voelde kunnen jullie je waarschijnlijk heel goed voorstellen. Het is uiteraard maar tijdelijk die gedeelde wachtkamer, maar het zou toch fijn geweest zijn om dit soort pijnlijke confrontaties te vermijden door wisselenede spreekuren.
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:02:19 #106
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_22550662
Ik ben weer aanwezig hoor!

Ben woensdag avond heel erg ongesteld geworden (dat was de 6e), dat betekend dat er nu wel 2 1/2 week tussen mijn vorige ongi en deze zat, het gaat alweer de goede kant op! Steeds een half weekje á weekje erbij en dan zit ik weer goed qua cyclus!
Echt KvK-en heeft dus nog geen zin, maar we FfF-en wel hoor

Modjes, als een van jullie me in het lijstje willen zetten voor over 4 weken dan maar? Ik zal vast wel weer eerder ongi worden, maar als ik het tegen die tijd dan nóg niet ben, dan weet ik wel wanneer ik moet gaan testen...
Uhm... dat wordt dan 4 november!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:03:09 #107
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22550678
jee Ma-maatje dat vind ik toch wel heel lullig hoor. Dat kan toch niet eigenlijk!

net zoiets als bij ons in het ziekenhuis hier waar ik lag, Er waren mensen die op overlijden lagen met kanker en mensen die net iemand hadden verloren aan kanker kwamen in dezelfde rook/bezoek-kamer als de bezoekers van de nog te sterven patienten
Vond ik dus ook echt helemaal niet kunnen.
pi_22551099
Nou hier in het ziekenhuis, zit je ook tussen de gewone zwangere dames terwijl je zelf nog aan het vloeien bent.
Vind het niet normaal, je zou zeggen dat "jammergenoeg" miskramen wel zo vaak voorkomen dat ze er een aparte afdeling of zo voor zouden moeten maken.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  maandag 11 oktober 2004 @ 13:52:18 #109
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22552646
eigenlijk wel ja... vind het eigenlijk nu ik er meer en meer over nadenk gewoon keihard en ronduit belachelijk.
  maandag 11 oktober 2004 @ 13:59:46 #110
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_22552793
Ik kan me heel goed voorstellen dat je net na een miskraam geen behoefte hebt om bolle buiken in een wachtkamer te zien en eigenlijk is het inderdaad gewoon heel erg wrang dat leven & dood (om het maar cru uit te drukken..) op zo'n manier met elkaar geconfronteerd worden, maar ja.. of er nou echt iets aan te doen is? Alles wat met de voortplanting te maken heeft valt uiteindelijk wel onder dezelfde medische afdeling natuurlijk..
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_22553289
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:28 schreef Renegate het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis, zit je ook tussen de gewone zwangere dames terwijl je zelf nog aan het vloeien bent.
Vind het niet normaal, je zou zeggen dat "jammergenoeg" miskramen wel zo vaak voorkomen dat ze er een aparte afdeling of zo voor zouden moeten maken.
niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.

en helaas kan ik daar ook over mee praten, dat is ook hier in nieuwegein.

dit ligt wel iets anders, toen ik bij mijn vorige miskraam op de verkoeverkamer lag na een curretage.. (dacht ik eigenlijk lekker te kunnen bijkomen)
maar nee ik werd gewoon op de afdeling GEBOORTE neergezet.. waar iedereen de kersverse ouders feliciteerde.. (lag wel in een aparte kamer) maar toen ik uit die kamer een stap zette was alles in een feestsfeer (je zou ook denken dat je op een hele andere afdeling ligt, vond het vreselijk dat ik daar lag)

zo ook laatst toen ik moest opkomen voor echo wat bevestigde dat het hartje niet meer klopte, nou ze lieten me speciaal naar die afdeling komen zodat ik er niet mee werd geconfronteerd met zwangere vrouwen, nou goed vond ik lief dat ze daaraan dachten.. kom ik daar boven in die kamer.. ook weer kersverse zwangere (snap niet wat ze daar moesent terwijl alles beneden gebeurd) noujah goed.. dat is ook niet leuk als ze je nog daarvoor hadden gezegd dat ze je speciaal daarheen brengen.

ik kan er nog wel mee omgaan (ook al steekt het tuurlijk wel).. maar ik snap best van mensen die er NIET mee om kunnen gaan. dat het te pijnlijk is.

zou het ook wel prettig vinden als ze daar een speciale afdeling voor hebben.

renegate hoe gaat het trouwens met je.. zie je hier zo weinig...
pi_22553396
JELLYROSE........ja,dat gaf ik dus ook al aan.Ik zit nu in de MMM en te wachten op een zwangerschap,maar als ik straks zwanger mag worden,dan zit ik ook tussen de lege buiken dames in,om het zo maar te zeggen en dat lijkt me ook wel weer raar
Maar idd,alles wat met vruchtbaarheid te maken heeft,zit natuurlijk bij elkaar op 1 afdeling.Maar dat idee,van aparte spreekuren,dat spreekt mij ook wel weer aan.
Maar aan de andere kant,ik hoor ook dames met elkaar praten en ervaringen uitwisselen,zo van:hoe gaat hetnu en hoe gaat het nu verder straks?En dat is misschien ook wel prettig,dat je aan vrouwen,die in het zelfde schuitje zitten of hebben gezeten,durft te vragen hoe zit het met dit of hoe ben jij zwanger geworden?Ik weet alleen niet,of ik het zou durven te vragen,misschien kenden die mensen elkaar ook wel,die ik hoorde,je hebt misschien iets aan elkaar.Misschien dat dát de achterliggende bedoeling v/h ziekenhuis is .Of ze zijn gewoon dom en hebben er nog nooit over nagedacht......
*Minoes ook op het lijstje zet om nog es in een brutale bui aan de gyn te vragen*
Groetjes,Minoes
pi_22553539
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 14:24 schreef Girly het volgende:

[..]

niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.

en helaas kan ik daar ook over mee praten, dat is ook hier in nieuwegein.

dit ligt wel iets anders, toen ik bij mijn vorige miskraam op de verkoeverkamer lag na een curretage.. (dacht ik eigenlijk lekker te kunnen bijkomen)
maar nee ik werd gewoon op de afdeling GEBOORTE neergezet.. waar iedereen de kersverse ouders feliciteerde.. (lag wel in een aparte kamer) maar toen ik uit die kamer een stap zette was alles in een feestsfeer (je zou ook denken dat je op een hele andere afdeling ligt, vond het vreselijk dat ik daar lag)

zo ook laatst toen ik moest opkomen voor echo wat bevestigde dat het hartje niet meer klopte, nou ze lieten me speciaal naar die afdeling komen zodat ik er niet mee werd geconfronteerd met zwangere vrouwen, nou goed vond ik lief dat ze daaraan dachten.. kom ik daar boven in die kamer.. ook weer kersverse zwangere (snap niet wat ze daar moesent terwijl alles beneden gebeurd) noujah goed.. dat is ook niet leuk als ze je nog daarvoor hadden gezegd dat ze je speciaal daarheen brengen.

ik kan er nog wel mee omgaan (ook al steekt het tuurlijk wel).. maar ik snap best van mensen die er NIET mee om kunnen gaan. dat het te pijnlijk is.

zou het ook wel prettig vinden als ze daar een speciale afdeling voor hebben.
Jij bent op M3 geweest en dat is spoed behandeling. de wachtkamers beneden zijn voor de reguliere afspraken. Iedereen die boven komt op M3 heeft dus een spoed nodig. Ik heb daar 2 x gelegen en daar is niemand happy zwanger totdat ze de deur weer uitmogen met eventueel goednieuws. Op M3 lopen trouwens wel goeie artsen.
En ja het is kl*te als je zelf een mk heb en je zit in een kamer met allemaal dikke buiken.
  maandag 11 oktober 2004 @ 15:25:40 #114
1087 Merisse
broddeltante
pi_22554480
Hoi allemaal
Weer terug uit Parijs we hebben het heel erg gezellig gehad. Hoogtepunten o.a. uitzicht over Parijs vanaf de Tour Montparnasse by night, uitgebreid shoppen en lunchen in megawarenhuis Lafayette, rondleiding op kerkhof Pere Lachaise.

En nu on topic, ik had idd een voorraadje ZVO meegenomen maar ook ovulatietesten en tot mijn verbazing testte ik zondagochtend pas positief wat dus wil zeggen dat ik vandaag mijn eisprong heb. Dat is dag 18 eerder had ik mijn eisprong op dag 13 1x, dag 15 1x, dag 16 2x en nu dus dag 18. Raar dat mijn cyclus regelmatiger is dan mijn eisprong. Ik heb altijd gelezen dat de periode vanaf eisprong tot ongesteldheid het meest constant is.
Maar goed, het betekende dat we nog een kans kregen Rogers (copyright Phileine) in stelling te brengen om het ei te raken (copyright Minoes)!

Miss_sly, jammer dat ik jou geen prettige vakantie heb kunnen wensen maar ik hoop dat jullie het fijn hebben en goede gesprekken voeren
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22554973
Go Rogers Go Hit that egg

Fijn dat het leuk was in Parijs Merisse
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22555404
Hallo Meiden,

Goh als je niet elke dag op 't forum kijkt, mis je wel een hoop...

Girly, wat erg voor je. Sterkte en
Slaapmeisje, Jammer maar geef de moed niet op!
Merisse, goed voor je dat je ei heeft gewacht met springen tot je terug zou zijn uit parijs...
(als ik nog iets of iemand vergeet, sorry...)

Morgen ga ik naar de fertipoli en krijg ik ws de uitslag van 't kweekje, bloedtest en de zaadtest..Ik ben benieuwd. Op 't moment vole ik me niet zo lekker want ik heb al twee en een halve week bloedverlies. Dat is weer een nieuwe...Hoort dat ook bij PCO??

De rest van de meiden
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 11 oktober 2004 @ 16:23:04 #117
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22555653
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 15:25 schreef Merisse het volgende:
Dat is dag 18 eerder had ik mijn eisprong op dag 13 1x, dag 15 1x, dag 16 2x en nu dus dag 18. Raar dat mijn cyclus regelmatiger is dan mijn eisprong. Ik heb altijd gelezen dat de periode vanaf eisprong tot ongesteldheid het meest constant is.
En mijn HA verteld me nog geen 25 minuten geleden dat een vrouw elke cyclus de eisprong op de zelfde dag heeft....
Overigens had ik t met haar erover en als ik in januari (nog) niet zwanger ben gaan we eens verder kijken. Dan zou ik off. een jaar serieus bezig zijn. Het is zo'n tof mens
  maandag 11 oktober 2004 @ 18:50:10 #118
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_22558610
heel even offtopic: Merisse, mijn ouders zijn afgelopen weekend ook naar Parijs geweest en hebben dus exact hetzelfde als jouw gedaan/bezocht daar!! Vond ik wel heeeel toevallig, dusse was dit misschien vannuit jouw werk of van het werk van jouw man??
(Mijn ouders zijn via het werk van mijn vader geweest, was vrij goedkoop en inclusief de excursies enzo)
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:10:20 #119
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22558993
Girly Ik begrijp erg goed hoe je je gevoeld moet hebben. Soms lopen de dingen te lomp (copyright Luchtbel) voor woorden. Ik kon in Nijmegen op de kraamafdeling vaak niet slapen door het gehuil van andere baby's, terwijl mijn kindje een paar verdiepingen lager lag te vechten voor zijn leven. Soms kan het niet anders, maar wreed is het wel. Heel veel sterkte

Merisse Klinkt als een heerlijk weekend. Maar nu weer aan de slag, hup, klussen !!
* phluphy hoopt op een vette bingo
En .. oh ja ... welkom thuis
... ♥ ik mis je ♥
pi_22559517
MERISSE Welkom thuis en wat een grap zeg,heppie voor niks lopen zeulen met dat ZVO
Nou ja,jullie kunnen nu idd.weer gericht gaan klussen,joepie,lets hit that egg again girl
Oftewel,klussen dame
Heb jij nou op die hoge flat gestaan?Ik ook,maar dat is al ruim 20 jaar geleden,wel eng hoor,bij die rand Ben je ook in Centre Pompidoe geweest?Is ook een winkelcentrum,met zo'n gave roltrap.
HW...........wat vreemd,dat je ha zegt,dat iedere vrouw haar eisprong op dezelfde cyclusdag heeft,dat kan toch nooit?Wel rond dezelfde tijd denk ik,maar altijd op dezelfde dag,dat kan niet waar zijn,dan hadden we niet zo'n moeite om zwanger te worden hier
Groetjes,Minoes
pi_22559654
Klinkt idd als een leuk weekend Merisse! Wat een gelukje dat je eisprong toch nog ná het weekend was...vergroot de kansen weer wat toch? Een jompelmeisje voor jou, omdat er nu weer spannende tijden aanbreken!
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:54:50 #122
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22559995
minoes:"
ja dat vond ik dus ook al zo raar. achja HA-en zeggen wel meer stomme dingen die niet waar zijn.
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:01:26 #123
1087 Merisse
broddeltante
pi_22560151
Wat grappig MevrouwKoRn, dan werken je vader en ik ongetwijfeld bij DEzelfde Bank. Ik was met een vriendin. We zaten in de kleine bus, niet in de dubbeldekker.
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:18:55 #124
93804 Pizzakoeriertje
pi_22560498
Merisse welkom thuis

Met mij gaat het wel goed nog steeds geen rode duiveltjes maar wel bruine afscheiding ik heb het HA bezoek uitgesteld naar volgende week want ik heb zo'n gevoel dat als ik donderdag naar de HA moet dat ik vrijdag ongesteld ben.

HW wat apart dat ja HA dat zegt misschien is dat bij de meeste zo behalve bij Merisse hebben we weer iets nieuws ontdekt
  maandag 11 oktober 2004 @ 20:46:46 #125
1087 Merisse
broddeltante
pi_22561098
Heel vervelend Girly, misschien kun je nu vragen of ze daar rekening mee willen houden mocht het weer een curretage worden. Ik kom nu bij het centrum voor voorplantingsgeneeskunde in het AMC en als ik daar dikke buiken zie dan denk ik maar dat zij het ook niet kado hebben gekregen.

Heavenswoman, ik heb altijd gedacht dat ik ook op ongeveer dezelfde dag mijn eisprong had omdat ik een behoorlijk regelmatige cyclus heb (26-28 dagen). Niet dus. Ben daar wel verbaasd over.
pi_22562565
hey ladies, ik kan er over meepraten hoor; mijn cylcus is heel regelmatig, maar mijn eisprong niet! Die komt soms op dag 15, 16,1718192021 !??!
Geen peil op te trekken dus. Wel irritant; hoe kom je dan nog geloofwaardig over bij hubby; als je zegt NU moet 't gebeuren ...en 2 dagen later (adh van temp lijst) Nee, NU! moet het gebeuren

Owh MErisse lekker hoor, weekendje Parijs; je hebt toch ook wel van de Franse vino kunnen genieten hoop ik? Ah goed dat ei; kun je nu nog even serieus er tegen aan
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2004 @ 22:19:37 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22563263
Hoi Meiden Even tussen het koffer inpakken en de laatste klusjes in huis.....

Merisse, ZVO kan nooit kwaad natuurlijk, maar ben blij dat je morgen pas je eisprong hebt. Ben je in ieder geval nog op tijd en hoeven de Rogers niet zo te haasten

Igraine, succes morgen bij de fertikliniek. Ben erg benieuwd waar ze mee zullen komen aangezien de behandelplannen van Minoes en ik nogal verschillen van elkaar. Spannend hoor

PK, ik zie dat je je HA bezoek hebt uitgesteld tot volgende week? Wat lief dat je speciaal wacht tot ik weer terug ben van vakantie

Nog even speciaal voor Girly een heeeeeeeele dikke knuffel. Ik vind je een supervrouw en een enorme bikkel. Bah, voor jou moeten vanaf nu alleen nog maar mooie tijden aanbreken daar sta ik op

Voor iedereen die ik vergeten ben, heel veel sterkte met wachten op een eitje, streepje of weet ik veel wat. Slaapvriendje en ik gaan heerlijk van het Tunesische zonnetje genieten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22563322
Fijne vakantie Slaapmeisje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:22:41 #129
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22563355
Lief Slaapmeisje, ik heb het topic niet helemaal gevolgd, maar uit "koffers pakken'' begrijp ik dat je op vakantie gaat want ik kan me niet voorstellen dat je bij Slaapvriendje weggaat .
Ik hoop dat jullie een heerlijke tijd hebben! Heel veel plezier !!
... ♥ ik mis je ♥
pi_22563463
Fijne vakantie Slaapmeisje!
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2004 @ 22:56:52 #131
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22564336
Pluphje, ik ga zeker niet bij Slaapvriendje weg we gaan lekker saampjes de koffers pakken en zo te lezen jullie ook want jullie kleine grote man mag morgen naar huis

dag lieverds allemaal hier
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 11 oktober 2004 @ 23:03:20 #132
1087 Merisse
broddeltante
pi_22564503
Slaapmeisje, heel veel plezier in Tunesie
Igraine, succes morgen

Katinka, goh, ik ben dus inderdaad niet de enige met een regelmatige cyclus maar een onregelmatige eisprong. Zeg jij dat n.a.v. temperaturen, ovulatietesten of echo's?

Ik heb de (wegwerp)spuiten gehaald vandaag en daar werd ik niet vrolijk van Het zijn toch enkele centimeters die je dagelijks in je buik moet jassen en best een behoorlijke hoeveelheid vloeistof. Vrijdag 11:00 uur prikles bij de huisarts. Hieperdepiep not hoera
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 08:12:40 #133
93804 Pizzakoeriertje
pi_22568708
SLaapmeisje, fijne vakantie!

O nee Merisse dat lijkt mij ook niet erg fijn succes met je prikles alvast!
pi_22569070
Slaapmeisje: je bent vast alweg,maartoch een fijne vakantie gewenst vanaf hier!

HW:hoe gaat het met jou?
en pk: jij houdt de spanning er ook goed in
Minoes: ben je alweer bijgekomen van de operatie, of nog steeds last van pijn?

alle anderen
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 09:26:03 #135
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22569220
hoi hoi

Merisse Welkom terug! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Parijs, maar ik had dan ook niet anders verwacht want Parijs is top
Voor de rest alles goed en dan weet jij wel wat ik bedoel......

Slaapmeisje & Slaapvriendje Fijne vakantie

Jolene Ik heb je al ff niet gehoord! Is alles goed?

Alle andere een dikke

Liefs Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22569427
Môge,dames
SLAAPMEISJE...nou heb ik jou ook al gemist maar toch een fijne vakantie

MESRISSE.....jottum,prrrrrikles,brrrr.Kan me voorstellen,dat als je die spuiten in je handen krijgt,dat je dan ff nie meer wil Ik heb nog ff uitstel van executie en hoef pas eind januari,gok ik zo

HARTJE EN JOLENE............WHERE ARE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU??????????????????????????????????????????????

HW......wat een verschil zeg,met die eisprong van jou,dan kan je er idd.geen touw meer aan vast knopen toch?.
KATINKA..........
En je hubby maar blij zijn de eerste keer,als jij roept:NU.....en dan kijkt hij wel ff scheel als je 2 dagen later roept:oh nee....NU en dan 3 dagen later weer...oh nee,nee NU is t echt.........
Die zegt dan ook:ga nu maar op t dak zitten met je ge-NU........whahahaha
Pffff,soms zouden die mannen es een ei moeten krijgen of ongi worden of iets moeten voelen of plannen,weten ze ook meteen ,wat voor toestanden je hebt met zo'n lijf dan ,hé?
Groetjes,Minoes
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 09:48:09 #137
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22569447
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 21:49 schreef katinka het volgende:
hey ladies, ik kan er over meepraten hoor; mijn cylcus is heel regelmatig, maar mijn eisprong niet! Die komt soms op dag 15, 16,1718192021 !??!
Geen peil op te trekken dus. Wel irritant; hoe kom je dan nog geloofwaardig over bij hubby; als je zegt NU moet 't gebeuren ...en 2 dagen later (adh van temp lijst) Nee, NU! moet het gebeuren
Ik temp niet maar heb het ook wel doordat ik dan het gevoel heb van een eisprong en dan
ook zeg NU moet het gebeuren en dan twee dagen later weer dat gevoel heb en weer zeg
NU moet het gebeuren. Ik zeg dan altijd maar van "Ja dat kan hoor, twee eisprongen in een maand"

Oja voor de statistieken, mn NOD is 27 Oktober
pi_22569485
IGRAINE.....succes bij de fertili kliniek,mij benieuwen wat ze gaan doen.

GIRL24.........hoe is t metjou?Jij hebt vandaag je nod?Is er al iets te zien? of een tweede streep???
Laat es weten,laat es weten,laat es weten..........
Groetjes,Minoes
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:02:03 #139
pi_22569610
MARTINEKE Hoe is het? Nog f terug te komen op die smsjes, hij heeft ook gewoon nog een keer gebeld
weet je wat hij zei, geeft toch niks dat je samen woont en een vriend hebt
weekendje met vriendje was niet zo leuk hierdoor Hij vreselijk jaloers ik erg boos

Beaker

MInoesssssssssssssssss Hoi Meiske hoe is het?

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:30:00 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22569929
Beaker hier alles goed hoor, met jou ook?? haha die gast is errug hij moest het even laten bezinken denk ik dat je een vriend hebt, nu wil hij het over die boeg gaan gooien en je alsnog proberen te krijgen och arm dat vriendje hahaha volgende keer maar vriendje op laten nemen? ben je er gelijk vanaf en ook geen ruzie meer met vriendje en jij ook niet boos iedereen blij, behalve die dude dan...
pi_22570396
BEAKER(EN JUSTY)........
Hier gaat het wel weer,soms nog wat trekkende pijn aan de wondjes,maar dat word al minder.Bij vlagen nog wel wat moe,kan zomaar toeslaan.
Verder al een paar dagen last van mijn buik en maag,dat is dan weer minder Maar ik hoorde vanmorgen dat er verschillende griepvirussen rondhangen,dus ik denk dat ik daar een streekje van mee heb gekregen.Manlief is al 3 weken verkouden en dochter 2 weken,dat helpt ook niet echt natuurlijk.
Hoe staat het met de verhuisplannen en waar ga je wonen?(heb ik ff gemist)
Groetjes,Minoes
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:08:08 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22570533
Girly ik had het allemaal even niet zo gauw mee gekregen, wat erg voor jullie.
Ik weet niet meer zo gauw wie het zei, maar het móet haast wel dat er voor jullie vanaf nu alleen nog maar goede tijden aanbreken.
Maar jeetje zeg..
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:27:18 #143
pi_22570870
Minoes In augustus gaan we verhuizen, we blijven in de zelfde gemeente alleen verruilen we ons jaren 30 woning voor een woning uit 1992 Met garage zodat mijn autootje binnen kan staan!
Als alles meezit willen we volgend jaar gaan KvK'en Dan kunnen jullie voor mij!

Mijn collega is ook al zo lang verkouden, het is een epidemi aan het woorden!

Beterschap!

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22570897
Hoi Minoes, gezellig buikgriepje? Ik heb er ook ineens last van, vannacht 6 x eruit geweest...Maar goed, kan ik vandaag een dagje thuis blijven...

Slaapmeisje, fijne vakantie, ws ben je al weg maar toch. Geniet lekker van de zon en elkaar!

Beaker, last van een stalker? Of streelt 't je ego toch wel een beetje om zo'n volhardende bewonderaar te hebben..?

Nou de uitslag bij de fertikliniek was op zich ok, 't kweekje was goed, geen antistoffen tegen chlamydia, geen verhoogde hormoonspiegels behalve 1 dan. Daar ben ik alleen nu de naam van vergeten Het is een hormoon wat in je hersenen aangemaakt wordt in ieder geval. Maar die was maar enigzins verhoogd en dat zou evt ook te maken kunnen hebben met stress.

Ik moest dus weer bloedprikken om dat nogmaals te testen, en uiteraard had ik iemand die amper nederlands sprak en ongeveer 15 minuten op m'n ader zat te drukken voordat hij die naald erin jaste. En toen kwam er nog geen druppeltje bloed uit...Dusss hoezo stress? Die uitslag zal dus wel weer te hoog zijn...En ik heb een gigantische blauwe plek op m'n arm...

Hubbie had 36 miljoen zaadjes ingeleverd waarvan er 64% bewogen en 2% snel...Geen idee, maar dat schijnt ok te zijn.

Ik heb nu een recept gekregen voor Primolut (omdat ik al 2 1/2 week vloei) en een recept clomid dus dat gaan we eerst proberen. Over 3 dagen moet ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en als dat in orde is dan kan ik de primolut innemen, 10 dagen en dan clomid vanaf de 3e dag..

Dan moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak zodat ze een echo kunnen maken en zien hoeveel eitjes er gaan rijpen. Lukt dit niet, dan krijg ik een onderzoek met contrastvloeistof e.d. om te zien of mijn eileiders en baarmoeder niet verstopt zitten. Maarrrr omdat ik geen antistoffen voor chlamydia had vondt de gyn dat nu niet gelijk nodig...

Dussss, afwachten maar weer...
We blijven lachen!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:52:56 #145
pi_22571415
Igraine

Waarschijnlijk gaat het om het Prolactinehormoon? Daar weet LW alles van!
Ik heb ook Primolut geslikt en ik moet je zeggen dat ik behoorlijk ongesteld werd daardoor Heb geen last van nare bijwerkingen dus ik wens je veel succes

Het streelt altijd je ego als iemand je "leuk" vind ja toch .... Maar ik hou de boot af, want ik wil geen huis vol met herrie! ik zou het tenslotte ook niet leuk vinden als vriendje een "stalker" zou hebben!
De situaitie is alleen zo rot, want het is een clublid (Renault 4 club) en dus zal ik hem nog wel is tegenkomen, en dus wil ik niet lullig doen

Tot horens, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22571431
Igraine: dat is nogal wat! gelukkig hebben ze geen andere afwijkingen gevonden en kunnen jullie hopenlijk snel doorverhuizen naar het z&g topic
Sterkte en succes ermee!

Minoes: das inderdaad nie zo bevorderend als je gezinnetje thuis ook al niet zo fit is, krijg je er zelf ws ook een staartje van mee.
beterschap en kalm aan he?

Ik ben weer terug hier, op aanraden van BE.
ik wacht nog steeds op duidelijkheid, maar moet deze week nog naar de vervanger toe.
dan gaan ze test doen, en hopelijk ook proberen een echo te regelen.

Girly: hoe gaat het met jou?! knuff
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22571499
Beaker: das niet zo leuk. jaloers vriendje en een jongen die je ergleuk vind. tuurlijk vleiend, maar wel lastige situatie...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:58:45 #148
pi_22571535
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:56 schreef Justy_ het volgende:
Beaker: das niet zo leuk. jaloers vriendje en een jongen die je ergleuk vind. tuurlijk vleiend, maar wel lastige situatie...
Behoorlijk! Ik heb er niet eens om gevraagd

Ik ben zo spontaan dat mensen gelijk een hele verkeerde indruk hebben dat heb ik dus wel vaker..........

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22571757
Beaker, Ja dat is 't prolactine... Geen idee wat 't is verder, maar LW heeft daar evering mee?

LW tell me please...

Ja herrie in de tent omdat je een bewonderaar hebt is ook niet alles. Maar ik herken dat wel van dat spontaan en mannen die daar gelijk wat van denken. Vrienden van mijn hubbie hebben ook weleens ronduit gezegd dat ze verliefd op mij waren. Maar hij is totaaaaal niet jaloers, dus 't boeit hem niet Is ook niet alles hoor... Beetje jaloezie is ook wel egostrelend, toch? Beetje jammer alleen dat 't een clubgenoot is.
Renault4, wel cool..

Justy, ja meid afwachten maar he, ik begrijp dat je nog langs de huisarts wil met je vriend en dan een test doen of te kijken hoe en wat. Ik hoop wel dat je dat een beetje snel kan plannen..
pi_22571904
nee, k moet langs de vervangende dokter omdat ik niet meer bij mn eigen dokter terecht kon, omdat een assistente wat lomp deed. nu wil de vervanger dat ik daar kom en een test laat doen deze week, zodat ze daar kunnen kijken wat er nu is, of ik nu wel of niet zwanger ben.
dus inderdaad maar afwachten...

Beaker: stom is dat he?! en stomste is nog dat met een jaloers vriendje je hem ook nog uit moetleggen dat je hem echt veeel leuker vind en niets in die andere ziet
k ben zelf ook net zo, als vriend aandacht krijgt van een ex van hem,heb ik ook meteen iets van hmmmm :S

maar hij net zo grinnik...

we zijn nu wel erg offtopic bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')