niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:28 schreef Renegate het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis, zit je ook tussen de gewone zwangere dames terwijl je zelf nog aan het vloeien bent.
Vind het niet normaal, je zou zeggen dat "jammergenoeg" miskramen wel zo vaak voorkomen dat ze er een aparte afdeling of zo voor zouden moeten maken.
Jij bent op M3 geweest en dat is spoed behandeling. de wachtkamers beneden zijn voor de reguliere afspraken. Iedereen die boven komt op M3 heeft dus een spoed nodig. Ik heb daar 2 x gelegen en daar is niemand happy zwanger totdat ze de deur weer uitmogen met eventueel goednieuws. Op M3 lopen trouwens wel goeie artsen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:24 schreef Girly het volgende:
[..]
niet echt de topic voor dit onderwerp,maar ik wilde op je berichtje reageren.
en helaas kan ik daar ook over mee praten, dat is ook hier in nieuwegein.
dit ligt wel iets anders, toen ik bij mijn vorige miskraam op de verkoeverkamer lag na een curretage.. (dacht ik eigenlijk lekker te kunnen bijkomen)
maar nee ik werd gewoon op de afdeling GEBOORTE neergezet.. waar iedereen de kersverse ouders feliciteerde.. (lag wel in een aparte kamer) maar toen ik uit die kamer een stap zette was alles in een feestsfeer(je zou ook denken dat je op een hele andere afdeling ligt, vond het vreselijk dat ik daar lag)
zo ook laatst toen ik moest opkomen voor echo wat bevestigde dat het hartje niet meer klopte, nou ze lieten me speciaal naar die afdeling komen zodat ik er niet mee werd geconfronteerd met zwangere vrouwen, nou goed vond ik lief dat ze daaraan dachten.. kom ik daar boven in die kamer.. ook weer kersverse zwangere (snap niet wat ze daar moesent terwijl alles beneden gebeurd) noujah goed.. dat is ook niet leuk als ze je nog daarvoor hadden gezegd dat ze je speciaal daarheen brengen.
ik kan er nog wel mee omgaan (ook al steekt het tuurlijk wel).. maar ik snap best van mensen die er NIET mee om kunnen gaan. dat het te pijnlijk is.
zou het ook wel prettig vinden als ze daar een speciale afdeling voor hebben.
En mijn HA verteld me nog geen 25 minuten geleden dat een vrouw elke cyclus de eisprong op de zelfde dag heeft....quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:25 schreef Merisse het volgende:
Dat is dag 18eerder had ik mijn eisprong op dag 13 1x, dag 15 1x, dag 16 2x en nu dus dag 18. Raar dat mijn cyclus regelmatiger is dan mijn eisprong. Ik heb altijd gelezen dat de periode vanaf eisprong tot ongesteldheid het meest constant is.
Ik temp niet maar heb het ook wel doordat ik dan het gevoel heb van een eisprong en danquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:49 schreef katinka het volgende:
hey ladies, ik kan er over meepraten hoor; mijn cylcus is heel regelmatig, maar mijn eisprong niet! Die komt soms op dag 15, 16,1718192021 !??!
Geen peil op te trekken dus. Wel irritant; hoe kom je dan nog geloofwaardig over bij hubby; als je zegt NU moet 't gebeuren...en 2 dagen later (adh van temp lijst) Nee, NU! moet het gebeuren
![]()
![]()
Behoorlijk! Ik heb er niet eens om gevraagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:56 schreef Justy_ het volgende:
Beaker: das niet zo leuk. jaloers vriendje en een jongen die je ergleuk vind. tuurlijk vleiend, maar wel lastige situatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |