Doe 'm de groeten!quote:Op zondag 23 april 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat de park even checken. Misschien kom ik Alberto nog wel tegen.
Ik zal in het feedback-topic antwoorden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef Technicolor het volgende:
Whehe, Alicey. Waarom edit je eerst en delete je daarna de posts? Maakt niet uit verder hoor, ik ben gewoon benieuwd.
je antwoord hier nu toch ook?quote:Op zondag 23 april 2006 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal in het feedback-topic antwoorden.
Users die je thuis opzoeken, na users die je opbellen om te klagen over moderatie.quote:Op zondag 23 april 2006 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is haar thuis, das logisch![]()
Oja ik ging koken.
Dat verklaart alles!quote:Op zondag 23 april 2006 18:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. Ik was in het Zuiderpark, en Albero checkt altijd de Beatrixpark.
Staat dat woordenboek ook in de Wiki? Doe's een linkje?quote:Op zondag 23 april 2006 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in staat onder ONZ.
edit : of het FOK!Woordenboek
Linkjequote:Op zondag 23 april 2006 18:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Staat dat woordenboek ook in de Wiki? Doe's een linkje?
Daar hebben meer mensen last van. Er wordt ook wel eens druk met bananen gepost.quote:Op zondag 23 april 2006 18:15 schreef OoAstridoO het volgende:
waarom las ik ipv ban aanvraag banaan vraag
Help me, I'm scared!quote:BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CB = consultatie bureau / Clear Blue (merk zwangerschapstest)
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
LLM = laatste loodjes moeders
MMM = medische malle molen
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
TOET = trotse ooms en tantes
VK = verloskundige
ZVO = zaad voor onderweg
Het zal wel zelfbescherming zijn dat ik het niet zie.quote:Op zondag 23 april 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is het afkortingenlijstje van OUD. Staat ook in het Fok!Woordenboek.
Wees blij. Ik ben nu getraumatiseerd.quote:Op zondag 23 april 2006 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zal wel zelfbescherming zijn dat ik het niet zie.
Ik twijfel of ik het zal vragen in OUD.quote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen flauw idee en ik wil het ook helemaal niet weten.
Echt hè, als dát het is! Dat eet ik m'n schoen op!quote:Op zondag 23 april 2006 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je zonder je partner op vakantie gaat in je vruchtbare periode ?
Ik zou ze er nog wel voor aanzien eik..quote:Op zondag 23 april 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt hè, als dát het is! Dat eet ik m'n schoen op!
Ik ook...quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou ze er nog wel voor aanzien eik..
quote:Lieve ouders
Ik voel me al dagen rot en vertwijfeld. De aanleiding hiervoor is dat in de WFL-LFC de term 'ZVO' ofwel 'Zaad Voor Onderweg' voorbij kwam. Wij vroegen ons af waar deze term vandaan kwam en wat deze betekende, maar verder dan enkele wilde suggesties wisten we niet te komen. Kunnen jullie mij en de andere LFC-ers uit deze vreselijk ontwetendheid helpen.
Groetjes,
Een onzekere en hulpeloze WFL-LFCer
Om daarachter te komen zal een dappere ziel OUD moeten betreden om het te vragen. Maar het is daar heel gevaarlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |