Lopen ze door je tuin heen?quote:Op zondag 23 april 2006 13:52 schreef Light het volgende:
Gezellig, zo'n marathon voor de deur.Een stukje afsnijden is heel makkelijk, maar dat doen ze dan wer niet.
Gezellig op de vroege zondagochtendquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Alicey het volgende:
schaap!
Jullie hebben saampjes een clownsneus op?
1-0.quote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef Alicey het volgende:
Misschien vindt iedereen je wel lekker stil.
Geen honger hebben is een teken dat je wat ziekig bent.. Eetlust komt vanzelf wel weer terug.quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
1-0.
Best raar, ik heb hoofdpijn, voel me ietwat ziekig, maar ik kan wel goed lezen* -Trinity- concentreren. En ik heb geen honger. Normaal heb ik altijd honger.
PO godsdienst af. Op naar de volgende
.
Ik kan nooit lezen als ik ziek ben. Ik kan ook niet leren* -Trinity- concentreren. Vandaag welquote:Op zondag 23 april 2006 14:02 schreef Alicey het volgende:
Geen honger hebben is een teken dat je wat ziekig bent.. Eetlust komt vanzelf wel weer terug.
Je hebt problemen met lezen als je hoofdpijn hebt?
Mijnquote:Op zondag 23 april 2006 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voetbal is stom.
Feyenoorders zijn agressief onderontwikkeld tuig.
Ik moest een keer bloed laten prikken voor 'n allergietest. Resultaten waren een beetje voor katten (vooral kittens), matig voor graspollen en vrij sterk voor huisstofmijt. Daarnaast had ik ook hooikoorts op m'n zevende, is nooit helemaal weggegaan. Misschien dat dat het is...quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Alicey het volgende:
Oh, zo bedoel je.. Hooikoorts zou kunnen als je daar last van hebt..
Hmm zou kunnen, want lente begint nu echt..quote:Op zondag 23 april 2006 14:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik moest een keer bloed laten prikken voor 'n allergietest. Resultaten waren een beetje voor katten (vooral kittens), matig voor graspollen en vrij sterk voor huisstofmijt. Daarnaast had ik ook hooikoorts op m'n zevende, is nooit helemaal weggegaan. Misschien dat dat het is...
Hij verenigt zich er wel mee als hij Feyenoord-fan is.quote:Op zondag 23 april 2006 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijnis geen agressief onderontwikkeld tuig.
Hij denkt hetzelfde over alle andere Feyenoord-fans.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij verenigt zich er wel mee als hij Feyenoord-fan is.
zilverfolie?quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb even jullie creatieve geesten nodigMijn handvaardigehid werkstuk is een "boom" (9 balken van 4 bij 4 aan elkaar), en de buitenkant is beplakt met echte boomschors, uit de "stam" komen dan weer echte takken en aan deze takken moeten bladeren komen waar gedachtes etc op komen te staan, ik wilde de bladeren van porselein maken, maar ik krijg de klei niet zo dun uitgerold etc, dus ik ben op zoek naar andere goede ideeën over materiaal waaruit ik de bladeren kan maken
O en t werkstuk wordt gepresenteerd op van die fakegrasmatjes van de xenos
quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb even jullie creatieve geesten nodigMijn handvaardigehid werkstuk is een "boom" (9 balken van 4 bij 4 aan elkaar), en de buitenkant is beplakt met echte boomschors, uit de "stam" komen dan weer echte takken en aan deze takken moeten bladeren komen waar gedachtes etc op komen te staan, ik wilde de bladeren van porselein maken, maar ik krijg de klei niet zo dun uitgerold etc, dus ik ben op zoek naar andere goede ideeën over materiaal waaruit ik de bladeren kan maken
O en t werkstuk wordt gepresenteerd op van die fakegrasmatjes van de xenos
geen interessant werkstuk?quote:Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]Interessant werkstuk.
Crêpe-papier? Gewoon papier? Stof?
T moest een object worden voor in een landschap naar aanleiding van een stukje tekst van een bepaalde kunstenaar, Giuseppe Penone, en die doet ook veel met bmen en arte povera dus in die trant heb ik ook gewerlktquote:Op zondag 23 april 2006 14:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jawel, ik vind ik het gewoon grappig.
Ah, hetzelfde als de gelovige die meent dat hij het ware geloof heeft, en alle anderen het heilige boek verkeerd interpreteren?quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij denkt hetzelfde over alle andere Feyenoord-fans.
Zoiets.quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als de gelovige die meent dat hij het ware geloof heeft, en alle anderen het heilige boek verkeerd interpreteren?
Bomen in bloei.. AACHOE!quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Alicey het volgende:
Hmm zou kunnen, want lente begint nu echt..
dat is toevallig, ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef R_ON het volgende:
Ik zat net een beetje te filosoferen over het dan wel/niet bestaan van toeval;
Toeval bestaat omdat er teveel factoren zijn waar je rekening mee moet houden.quote:Op zondag 23 april 2006 14:57 schreef R_ON het volgende:
Ik zat net een beetje te filosoferen over het dan wel/niet bestaan van toeval; ik bedoel zo tref je elkaar nooit en zo kom je elkaar overal tegen! Heel apart.
Niet zeuren over notes jijquote:
Het gras is de grootste boosdoener. Daarna bloeiende bomenquote:Op zondag 23 april 2006 14:48 schreef Alicey het volgende:
In plaats van regenwoud kappen moeten we gewoon hier bomen gaan kappen.
quote:
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |