mee laten douchen dusquote:Op zondag 23 april 2006 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hehe, nou, hij schrikt niet eens als ik de douchestraal recht op hem richt vanachter het glas.
Ringo had zelfs de gewoonte om gewoon mee in de douche te gaan, en ook niet te vertrekken bij het openen van de kraan..quote:Op zondag 23 april 2006 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Als ik onder de douche sta, gaat Banjer kopjes geven aan de douchekabine.
Je moet meer snoepen.quote:Op zondag 23 april 2006 10:57 schreef Alicey het volgende:
Weer een kilo er af.
Aan de andere kant schijnt het nu wel te kunnen zonder dat mijn botten zichtbaar worden, dus veel kwaad kan het nog niet.
dan win ikquote:
Dat is me weer iets teveel van het goede hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan win ik
mogen er bij mij wel 15/20 af
toen ik erachter kwam dat ik ineens 85 ipv 65 woog vond ik dat ook iets teveel van het goedequote:Op zondag 23 april 2006 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is me weer iets teveel van het goede hoor.
Kom op zeg, wrom moet jij iets kwijt? Ziet er prima uit allemaal.quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan win ik
mogen er bij mij wel 15/20 af
quote:Op zondag 23 april 2006 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, gaan we ruilen. Ik zit dan op een paar kilo na weer op mijn oude gewicht.
Is 65 niet erg licht voor jou?quote:Op zondag 23 april 2006 11:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
toen ik erachter kwam dat ik ineens 85 ipv 65 woog vond ik dat ook iets teveel van het goede
Om vet te verplaatsen kunnen we denk ik beter een vleesmes nemen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik heb volgende week toch de cirkelzaag mee.
Of de stofzuiger.quote:Op zondag 23 april 2006 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om vet te verplaatsen kunnen we denk ik beter een vleesmes nemen.
65 woog ik al jarenquote:
Of gewoon met een priem een gat er in en dan een gewone spuit pakken.quote:Op zondag 23 april 2006 11:20 schreef Reya het volgende:
En gewoon een injectienaald gebruiken om het vet weer toe te brengen![]()
Een beetje buikje hoeft niets mis mee te zijn hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
65 woog ik al jaren
en het is idd de ondergrens, maar ik heb nu een buikje, en dat wil ik niet
Of een fietspomp.quote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of gewoon met een priem een gat er in en dan een gewone spuit pakken.
Buikjes zijnquote:Op zondag 23 april 2006 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
65 woog ik al jaren
en het is idd de ondergrens, maar ik heb nu een buikje, en dat wil ik niet
welquote:Op zondag 23 april 2006 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje buikje hoeft niets mis mee te zijn hoor.
Ik heb geen keelpijn meer, maar ben wel erg schor en hoest nog een beetje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
Geen ervaring mee.. Laat weten of het werkt.
Aanrader dus?quote:Op zondag 23 april 2006 11:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb geen keelpijn meer, maar ben wel erg schor en hoest nog een beetje.
Mjawel. De pijn is overquote:Op zondag 23 april 2006 11:43 schreef Alicey het volgende:
Aanrader dus?
Niet teveel praten en honingsnoepjes eten.
Mooi en dat tweede klinkt juist leukquote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef -Trinity- het volgende:
Mjawel. De pijn is over. Ik heb vanmiddag een verjaardag
.
Mjawel, maar als ik niet veel mag praten en nog vaker mijn neus ophaal dan een cokeverslaafde is het wel wat minder leuk...quote:
Nou, is Haus ook weer gerustgesteldquote:
Misschien vindt iedereen je wel lekker stil.quote:Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjawel, maar als ik niet veel mag praten en nog vaker mijn neus ophaal dan een cokeverslaafde is het wel wat minder leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |