Heeft dat (al dan niet slechts op dat moment) nog je ideeen over koe eten of kip eten aangetast?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel koeien en andere consumptiedieren bij naam gekend... Ik was vroeger 'bevriend' met een koe genaamd Lisa en ik heb ooit in een dierentuin een hele dag met een kreupele kip rondgezeuld.
Ben 't grootste deel van mijn leven vegetariėr geweest, dus ja. Maar blijkbaar heeft de corruptie ingezet en is mijn eens zuivere kinderziel aangetast door de onverschilligheid.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft dat (al dan niet slechts op dat moment) nog je ideeen over koe eten of kip eten aangetast?
Ja, je bent nu ook een slaaf van de maatschappij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben 't grootste deel van mijn leven vegetariėr geweest, dus ja. Maar blijkbaar heeft de corruptie ingezet en is mijn eens zuivere kinderziel aangetast door de onverschilligheid.
De helft van alle kalveren wordt vetgemest en geslacht. Alle stiertjes zijn namelijk per definitie nutteloos, aangezien ze geen melk geven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef OoAstridoO het volgende:
Iemand bij mij op school die komt van de boerderij... en laatst had een koe een tweeling gekregen maar ze zijn zeg maar "nutteloos" de geslachtsorganen enzo zijn niet goed ontwikkeld dus nu woden ze alleen vetgemest en geslacht en eigenlijk is dat heel zielig... maar ik vind vlees zo lekker![]()
Ja, ongeveer net zo wetenschappelijk als de tips van Klazien uut Zalk, maar die zul jij vast niet meer kennen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef -Trinity- het volgende:
Volgens mijn neefje moet ik een natte theedoek om mijn nek doen en daar een sjaal omheen en zo mijn hoestje uitzweten vannacht.
Iemand ervaring met deze oma-weet-het-betertip?
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De helft van alle kalveren wordt vetgemest en geslacht. Alle stiertjes zijn namelijk per definitie nutteloos, aangezien ze geen melk geven.
Zo gaat dat. Als je dat verkeerd vindt, moet je vegetariėr worden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja dat weet iknet als lammetjes
mja laatst ook was er een koe en die was zanger maar t kalf lag met alle 4 de poten bij elkaar en kon er niet uit en was ook gestorven in de koe en toen heeft de dierenarts het dode kalf er in stukken uitgehaald
Geen ervaring mee.. Laat weten of het werkt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef -Trinity- het volgende:
Volgens mijn neefje moet ik een natte theedoek om mijn nek doen en daar een sjaal omheen en zo mijn hoestje uitzweten vannacht.
Iemand ervaring met deze oma-weet-het-betertip?
Maar daar ben ik te zwak voor en dat vinden de boeren niet leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Als je dat verkeerd vindt, moet je vegetariėr worden.
Goed excuus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar daar ben ik te zwak voor en dat vinden de boeren niet leuk
Niet wetenschappelijk, maar kruidendingetjes enzo kunnen wel degelijk werken. En Klazien leek me geen onzinvertelster.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ongeveer net zo wetenschappelijk als de tips van Klazien uut Zalk, maar die zul jij vast niet meer kennen.
Ik denk inderdaad dat ze er goed aan verdiend heeftquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Light het volgende:
[..]
Niet wetenschappelijk, maar kruidendingetjes enzo kunnen wel degelijk werken. En Klazien leek me geen onzinvertelster.
Mijn horoscoop. Ik heb ook altijd pech.quote:U bent super-topcrimineel. U begint echter steeds meer op te vallen, als u weer eens met uw Rolls Royce door een achterstandsbuurt rijdt. U koopt dan maar een Trabantje. Helaas wordt u alsnog aangehouden als dit autootje te klein blijkt, omdat de benen van uw slachtoffer uit de kofferbak steken.
Ze deed het vast niet voor nietsquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze er goed aan verdiend heeft
Ik iets met geiten, aldus een zekere fokker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb toch wel iets met koetjes
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zekersquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:17 schreef Light het volgende:
Saving Private Ryan op tv. 't Blijft een indrukwekkende film.
quote:Op zondag 23 april 2006 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Als ik onder de douche sta, gaat Banjer kopjes geven aan de douchekabine.
Hehe, nou, hij schrikt niet eens als ik de douchestraal recht op hem richt vanachter het glas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |