Een nieuw deel openen
Vorige delen
Met mijn zus ook nog aardig wat, en op het vliegveld ook nog met een schoonzus.. Kan dus wel kloppen dat ik zo'n 60 a 70 SMS'jes heb gestuurd..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt met mij aardig wat ge-SMS-t, weet niet of je nog met veel andere mensen ge-SMS-t hebt...
nee, was een verkapte tvpquote:
Ah, kquote:
Op een gegeven moment is de lol er toch af, of niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Je zou zeggen dat het went, na acht wereldbekers.
Ze was wederom erg blij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de lol er toch af, of niet?
suc6!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ah, k.
Ondertussen ga ik toch maar verder aan mijn PO. Mijn neefje zit toch boven op mijn pc GTA te doen
.
Thx. Ik hoef er maar één te maken, heel erg vind ik het niet. Ik zit op 5 pagina's, het hoeven er maar tien te zijn, maar waarschijnlijk ga ik daar wel overheenquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef qu63 het volgende:
suc6!
gelukkig hoefde ik voor godsdienst nooit PO's te doen![]()
Mja, you got a point therequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Ze was wederom erg blij.Het is natuurlijk wel met verschillende paarden. Met elk paard moet je bij nul beginnen, dus ik kan me wel voorstellen dat het uitdagend blijft. Voordat je op dat niveau dressuur rijdt, zitten er jaren training op.
Nationale kampioenschappen paardenworst maken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:26 schreef Isegrim het volgende:
Paardensport op TV.Is er bijna nooit voor.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nationale kampioenschappen paardenworst maken?
Je discrimineert paarden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je het wáágt om over anderhalve week iets met paardenvlees voor me te maken...
![]()
Van vanochtend was niet nieuw dat heeft een jaar in mn kast gelegenquote:
Keek je weer chagie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Nieuwe kleertjes
[afbeelding]
voor wat warmer weer
Let niet op de panty die had ik maar ff aangehouden bij het passen
Nee, maar ook gelet op de frequentie dat jemeldt dat je iets hebt gekocht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Van vanochtend was niet nieuw dat heeft een jaar in mn kast gelegenalleen qu wilde een foto van mn rokje dus vandaar
Als het niet al teveel paard is mag het wel?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Al eet ik wel eens een frikadel of kroket, waar ook paardenvlees in zit.
Nee mn hoofd stond er dt keer niet op haha (zelfontspanner op mn mobieltje en ik stond niet ver genoeg voor mn hoofd)quote:
Ff denken de laatste keer dat ik kleren gekocht heb was al paar weken terug hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar ook gelet op de frequentie dat jemeldt dat je iets hebt gekocht.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het niet al teveel paard is mag het wel?
Automatische beveiliging.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee mn hoofd stond er dt keer niet op haha (zelfontspanner op mn mobieltje en ik stond niet ver genoeg voor mn hoofd)
Hmmm dan ben ik abuis..quote:Ff denken de laatste keer dat ik kleren gekocht heb was al paar weken terug hooren t was samen 15euro viel dus best mee
toch?
Dat je paarden niet tot voedsel vindt behoren komt puur omdat j zelf een paard hebt gehad denk ik?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Blijkbaar.Ik zou niet gauw paardenbiefstuk of paardenrookvlees kopen. Maar het schijnt ook niet echt lekker te zijn. Paarden behoren eigenlijk niet tot de categorie voedsel, vind ik... Al is het wel diervriendelijk vlees, want paarden worden in Nederland vooral geslacht uit noodzaak, ze worden er niet voor gefokt.
Wat heb je er zoal gezien?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:23 schreef OoAstridoO het volgende:
T was trouwens best interessant trouwens bij de rechtbank (dat was de belangrijkste reden dak in lwd was en niet om te winkelen![]()
)
Isegrim had van de week wel van alles gekocht ik nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Automatische beveiliging.
[..]
Hmmm dan ben ik abuis..
De cellen, de gebouwen, de zalen veel pennen en prulletjes gekregen en veel interessante boekjesquote:
Misschien dat ik jullie door elkaar haal. Allebei Fries tenslotte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Isegrim had van de week wel van alles gekocht ik niet![]()
Is jammer dat het zaterdag is, anders had je misschien een echte zitting kunnen bijwonen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
De cellen, de gebouwen, de zalen veel pennen en prulletjes gekregen en veel interessante boekjesen een nagespeelde zitting bijgewoond
Het heeft ook wel te maken met de rol van het paard door de geschiedenis. Het is een rijdier en geen vleesvee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je paarden niet tot voedsel vindt behoren komt puur omdat j zelf een paard hebt gehad denk ik?
Hm, je kunt dagelijks echte zittingen bijwonen als je wilt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
De cellen, de gebouwen, de zalen veel pennen en prulletjes gekregen en veel interessante boekjesen een nagespeelde zitting bijgewoond
haha ik zat echt na te denken maar nee ik heb niks gekocht de laatste wekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat ik jullie door elkaar haal. Allebei Fries tenslotte.
Inderdaad maar dat komt nog welquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is jammer dat het zaterdag is, anders had je misschien een echte zitting kunnen bijwonen.
Voor de mens inderdaad..quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het heeft ook wel te maken met de rol van het paard door de geschiedenis. Het is een rijdier en geen vleesvee.
Dan was het Issi.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
haha ik zat echt na te denken maar nee ik heb niks gekocht de laatste weken
Je kunt ook zelf iemand vermoorden ofzo, dan is het helemaal spannend natuurlijk.quote:Inderdaad maar dat komt nog wel
Nee, ik wilde suggereren dat het een tijger niet uitmaakt of het vlees dat hij eet van een koe of paard komt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wou je suggereren dat ik geen mens ben?
Dat klopt. Maar ik ben geen tijger. Zo zou ik liever ook geen kat of hond eten, ook al heb ik er niet direct ethische bezwaren tegen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik wilde suggereren dat het een tijger niet uitmaakt of het vlees dat hij eet van een koe of paard komt.
Dat geldt voor mij net zo. Maar heeft puur er mee te maken dat ik katten en honden bij naam ken, en andere dieren anoniem zijn voor me..quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben geen tijger. Zo zou ik liever ook geen kat of hond eten, ook al heb ik er niet direct ethische bezwaren tegen.
Ik heb ook wel koeien en andere consumptiedieren bij naam gekend... Ik was vroeger 'bevriend' met een koe genaamd Lisa en ik heb ooit in een dierentuin een hele dag met een kreupele kip rondgezeuld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij net zo. Maar heeft puur er mee te maken dat ik katten en honden bij naam ken, en andere dieren anoniem zijn voor me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |