Ik heb het even teruggezocht op wie Milouska gestemd heeft in de vorige afleveringen:quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
Milouska is nu mijn reservemol, ipv Frederique...
zij gaat al weken voor Toine, zonder jokers, maar zit er nog steeds in....
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggezocht op wie Milouska gestemd heeft in de vorige afleveringen:
In de 1e aflevering stemde ze Geert.
In de 2e aflevering stemde ze op Richard/Toine
In de 3e aflevering stemde ze op Mary-Lou
In de 4e aflevering stemde ze op Mary-Lou/Toine
In de 5e/6e/7e aflevering op Toine.
Die zijn er allemaal dus al uit.
Ik blijf er dus bij: Milouska is de Mol!
staat op www.wieisdemol.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemden
Peggy zit al een aantal afleveringen op Frédérique.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemden
Als dat waar is, dan kan het niet anders zijn dan dat Milouska óók op Peggy zit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Peggy zit al een aantal afleveringen op Frédérique.
Frédérique op Peggy.
Roderick op Peggy.
Nee hoor, Milouska is de Molquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:22 schreef Hihat het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan kan het niet anders zijn dan dat Milouska óók op Peggy zit.
Dat betekent dat Frederique, Roderick én Milouska de juiste mol hebben.
Op wie Peggy zit maakt dan ook niks uit, zij blijft wel in het spel, want ze is de mol.
Dan zijn we er uit denk ik.
Ja vind ik ook heel jammer. Leuke vent, goede deelnemer, prettige mengeling van fanatisme en humor.quote:
Grappig voor mij is het net andersom ik had George al heel snel door en iedereen riep dat het zo'n goede mol wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:54 schreef weathergirl het volgende:
Ik heb vanaf de tweede aflevering Milouska in het vizier als mijn mol en ik blijf erbij.
Zou het alleen wel jammer vinden als zij het écht is, want dan was er dit jaar niet veel lol aan voor mij... ik vind het juist zo leuk als ik er helemaal naast zit. Zoals twee jaar geleden met George (Sjors). Die had ik écht niet in de gaten, wat een mollenstreken haalde die gozer uit zeg. Respect.
Dus dit jaar hoop ik opnieuw verrast te worden en als Milouska het is, dan is het vanaf het begin voor mij duidelijk geweest. Niet leuk.
er zit iets van een 's' in wat gefluisterd wordt en miloeska is de enige met een s in de naam...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Haunter het volgende:
Van ander forum... bij die kapel-opdracht wordt aan het einde iets gefluisterd, je kunt er ....... de mol uithalen, nu voor de mensen met supergehoor om de rest van de zin uit te vissen: http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav
En het beginfilmpje van Roderick dan? Dat hij zo met z'n vinger schudt en iets zegt? Ik kan me niet herinneren dat ik dat al een keer heb gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dat wel rieken naar een aanwijzing in de leader! Van iedereen een stuk dat daadwerkelijk op tv is geweest, maar van Peggy zag je maar heel weinig van het rondrennen in die fabriek toen (om te verbergen dat ze de route al kende en dus snel was?).
Dat kan nog komen natuurlijk. Het stukje van Peggy is overduidelijk van een opdracht uit een eerdere aflevering.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
En het beginfilmpje van Roderick dan? Dat hij zo met z'n vinger schudt en iets zegt? Ik kan me niet herinneren dat ik dat al een keer heb gezien.
Dat viel mij ook op ja. Ik dacht ook dat Karel eerst zei dat de helft van de mensen op het plein hem moest kennen. En achteraf moesten ze één persoon zoeken die hem kent.quote:Ik vond het trouwens wel wonderlijk dat het werd goed gerekend dat Peggy en Roderick die bloemenjongen zélf hadden laten antwoorden hoe hij heette. Dat is toch eigenlijk raar? De opdracht ging er toch om te kijken hoe bekend iemand was. Als je de persoon die op de foto staat zelf laat antwoorden hoe hij heet, dan heeft dat niets meer met bekend of niet bekend te maken natuurlijk.
Op zich wel, maar volgens mij zij Karel tegen hun, dat ze zijn naam moesten achterhalen in 3 minuten. En tja, hoe het dan moet maakt verder niet uit. Maar in het begin formuleerde hij de opdracht idd anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wel wonderlijk dat het werd goed gerekend dat Peggy en Roderick die bloemenjongen zélf hadden laten antwoorden hoe hij heette. Dat is toch eigenlijk raar? De opdracht ging er toch om te kijken hoe bekend iemand was. Als je de persoon die op de foto staat zelf laat antwoorden hoe hij heet, dan heeft dat niets meer met bekend of niet bekend te maken natuurlijk.
Correctie: je had gelijk... daar gaat mijn theorie... Roderickbeeld kwam uit aflevering van gisteren maar was niet in de aflevering.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan nog komen natuurlijk. Het stukje van Peggy is overduidelijk van een opdracht uit een eerdere aflevering.
Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef Here2Stay het volgende:
Is het trouwens zo dat de kandidaten die eerder afgevallen zijn ook pas bij de opnames van afl 10 te horen hebben gekregen wie de mol was?
nee, dat zei je nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook dat Milouska de mol is![]()
Ik hoor wel een soort stem die iets met "mol" lijkt te zetten. Maar ik hoor er niet een naam ofzo in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Zapp505 het volgende:
Vlak nadat het kapelletje waar de mol inzit dicht gaat hoor je volgensmij iets fluisteren met "..... is de mol". In de aflevering ergens in de 24de minuut volgensmij. Hier de link naar het geluidje:
http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav. Je hoort het volgensmij een keer als je die kettingen hoort en als het stil is nog fluisteren. Zet wel je volume hoog want het is moeilijk te horen.
Ik herken er in "milouska meulens is de mol".
Filistijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb dit seizoen voor het eerst naar WIDM gekeken![]()
Dus kan ik niet over oordelen van vorige jaren.![]()
ik neig juist steeds meer naar Minouskaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt mij nu wel duidelijk dat Roderick de mol is.
Ik heb hem even ingekort en hier hoor je het toch wel duidelijk hoor. Dit komt uit hetzelfde bestand als geluidskapelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoor wel een soort stem die iets met "mol" lijkt te zetten. Maar ik hoor er niet een naam ofzo in.
in die andere hoor je 't ook heel duidelijk vind ik...quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:50 schreef Fiama het volgende:
Ik heb hem even ingekort en hier hoor je het toch wel duidelijk hoor. Dit komt uit hetzelfde bestand als geluidskapel
Ik hoor het nu ook, en begin ook aan Roderick te twijfelenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
aangezien dit wel dé hints zijn, begin ik toch aan Roderick te twijfelen
Foutmeldingquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:50 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik heb hem even ingekort en hier hoor je het toch wel duidelijk hoor. Dit komt uit hetzelfde bestand als geluidskapel
http://media.putfile.com/Milouska
ik hoop serieus dat jouw oren beter zijn dan de mijnequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef Urquhart het volgende:
Als ik het nou nog eens beluister hoor ik eerst hard Milouska waarna de deuren dichtvallen. Vervolgens hoor ik gefluister waaruit ik "Roderick of Frederique is de Mol" versta.
Waarom zouden ze eerst Milouska meulens zeggen en dan roderick of frederique is de mol?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef Urquhart het volgende:
Als ik het nou nog eens beluister hoor ik eerst hard Milouska waarna de deuren dichtvallen. Vervolgens hoor ik gefluister waaruit ik "Roderick of Frederique is de Mol" versta.
Milouska wordt genoemd dat is duidelijk, maar wat er precies over haar gezegd wordt kan ik niet plaatsen door die herrie van die kettingen de deur.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoop serieus dat jouw oren beter zijn dan de mijne
misschien zegt ie wel: Milouska is niet de mol, Roderick is de mol [/wishful thinking]
God, please let it be Frédériquequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Milouska wordt genoemd dat is duidelijk, maar wat er precies over haar gezegd wordt kan ik niet plaatsen door die herrie van die kettingen de deur.
Daarna hoor je gefluister waaruit je duidelijk "is de mol" uit kan halen, voorafgaand aan naam met op het einde een harde k-klank.
Lijkt wel of ie Rodrick of friek is de mo zegt... net alsof hij zn woorden insliktquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Milouska wordt genoemd dat is duidelijk, maar wat er precies over haar gezegd wordt kan ik niet plaatsen door die herrie van die kettingen de deur.
Daarna hoor je gefluister waaruit je duidelijk "is de mol" uit kan halen, voorafgaand aan naam met op het einde een harde k-klank.
Als het Fred was, dan had Toine er nu nog wel ingezeten, Erik. Dus Frederique kan het niet zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
God, please let it be Frédérique.
Dat klinkt logisch, maar ik blijf bij Frédérique zolang als ze er in zit. Maar de twijfels beginnen te komen...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het Fred was, dan had Toine er nu nog wel ingezeten, Erik. Dus Frederique kan het niet zijn volgens mij.
kwestie van geluid hard aanzettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:14 schreef _Floddertje_ het volgende:
Pffff, heb ik nou zulke slechte oren of hebben jullie nou zoveel fantasie? Ik versta nog net '...is de mol' aan het eind, maar dat jullie er een naam uit kunnen halen vind ik echt wonderbaarlijk. Met een beetje fantasie kan ik er vóór het lawaai nog net Milouska uithalen (maar ook alleen omdat jullie dat hier zeggen), maar na het lawaai hoor ik echt geen Frédérique of Roderick, hoor.
Thanks. Hmz, ik hoor inderdaad 'Meulens', voor de rest nog niet veel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav
Ik weet ook niet wat jullie horen hoor... maar ik hoor er niks in... en mijn oren zijn toch goed.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb net ook paar keer zitten luisteren .
Maar ik hoor alleen de deuren dichtslaan.. Maar hoor geen namen![]()
haha, jij bent flauwquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik neig juist steeds meer naar Minouska
In de good-old geluidsrecorder is dit wel mogelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef Here2Stay het volgende:
is er geen optie in media player waarmee je extra langzaam af kunt spelen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af, dacht misschien al dat hij wel die man met die hamer was in de kapel. Geloof ook echt niet dat daar echt de mol stond.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waar in het televisieprogramma komt dit geluidsfragment voor? Wie is er dan aan zet?
Milouska kijkt inderdaad verdacht verbaasd om wanneer ze de vraag krijgt. Waar staat Karel terwijl hij de vragen stelt?
Daar is ze ook wel 't type voor denk ik. Ik zou 't echter niet leuk vinden. Ik hoop iedere keer dat ze er uit ligt, maar 't ziet er naar uit dat ze zowieso tot 't einde er in zitquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Op de site van 'wie is de mol' zelf kan je oude afleveringen bekijken..
Maar als je bedoelt of je afleveringen kan bekijken van
vorige series van de Mol, dat weet ik niet..![]()
Voor mijn gevoel is de Mol Frederique..
En de reden waarom ik dat denk is ten eerste omdat ze zo erg probeert om vooral
niet de Mol te lijken..
Neem nu dat spel met die auto, toen ze zo tergend langzaam ging..
Dat viel gewoon zo erg op dat je het eigenlijk niet eens een mollenstreek kan noemen,
want dat zou er te veel bovenop liggen..
En daarom heeft ze het gedaan denk ik..
Ik denk dat zij nu hoopt dat de overige kandidaten haar niet meer zo erg verdenken omdat
ze bij zichzelf zoiets hebben van 'nee, de mol zou zoiets nooit doen, dit is veel te opvallend'..![]()
En ten tweede:
Ik vind haar al vanaf het begin een spottende ondertoon hebben in hoe ze praat..
Meer dan anderen..
Een beetje sarcastisch, alsof ze diep van binnen zich helemaal blauw lacht om alles
en iedereen..![]()
over welk fragment hebben jullie 't hier steeds precies?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:44 schreef lady23 het volgende:
Ik hoor milouska meulens niet in het begin maar ik hoor duidelijk frederique is de mol, maar dat kan toch niet want anders zou toine niet eruit vliegen
Over het moment dat voor de laatste keer de kapeldeuren dichtgaan (bij Frédérique). Dit fragment is over ca. 2 minuten op tv te zien en horen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:48 schreef Taurus het volgende:
over welk fragment hebben jullie 't hier steeds precies?
Nu?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Over het moment dat voor de laatste keer de kapeldeuren dichtgaan (bij Frédérique). Dit fragment is over ca. 2 minuten op tv te zien en horen.
Dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:21 schreef _Floddertje_ het volgende:
Lijkt het maar zo of zit Roderick in bijna iedere scène wel iets te vreten?Niet dat het verder belangrijk is.
Komt idd op hetzelfde neer. Je hoort in de ruis wat je wilt horen/verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:17 schreef maril het volgende:
Dit doet mij denken aan muziek dat je omgekeerd moet draaien en dan de zin "de duivel is hier"
![]()
Iemand van de crew die er voor het gemak even zat? Maar misschien heeft de mol daar nooit plaatsgenomen.. en hadden ze gewoon een aanwijzing gekregen. 'De mol te zien krijgen' kan vast op een hoop manieren..quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. De vijf kandidaten waaronder de mol moesten 5 vragen beantwoorden en dan kregen ze de mol te zien. Wie was dan de persoon in het zwarte gewaad toen de mol zijn 5 vragen moest beantwoorden?
Volgens mij karel ?!quote:Op zondag 23 april 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. De vijf kandidaten waaronder de mol moesten 5 vragen beantwoorden en dan kregen ze de mol te zien. Wie was dan de persoon in het zwarte gewaad toen de mol zijn 5 vragen moest beantwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |