Ik heb het even teruggezocht op wie Milouska gestemd heeft in de vorige afleveringen:quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
Milouska is nu mijn reservemol, ipv Frederique...
zij gaat al weken voor Toine, zonder jokers, maar zit er nog steeds in....
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggezocht op wie Milouska gestemd heeft in de vorige afleveringen:
In de 1e aflevering stemde ze Geert.
In de 2e aflevering stemde ze op Richard/Toine
In de 3e aflevering stemde ze op Mary-Lou
In de 4e aflevering stemde ze op Mary-Lou/Toine
In de 5e/6e/7e aflevering op Toine.
Die zijn er allemaal dus al uit.
Ik blijf er dus bij: Milouska is de Mol!
staat op www.wieisdemol.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemden
Peggy zit al een aantal afleveringen op Frédérique.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sterk. Zou mooi zijn als van de anderen ook bekend was wat ze stemden
Als dat waar is, dan kan het niet anders zijn dan dat Milouska óók op Peggy zit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Peggy zit al een aantal afleveringen op Frédérique.
Frédérique op Peggy.
Roderick op Peggy.
Nee hoor, Milouska is de Molquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:22 schreef Hihat het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan kan het niet anders zijn dan dat Milouska óók op Peggy zit.
Dat betekent dat Frederique, Roderick én Milouska de juiste mol hebben.
Op wie Peggy zit maakt dan ook niks uit, zij blijft wel in het spel, want ze is de mol.
Dan zijn we er uit denk ik.
Ja vind ik ook heel jammer. Leuke vent, goede deelnemer, prettige mengeling van fanatisme en humor.quote:
Grappig voor mij is het net andersom ik had George al heel snel door en iedereen riep dat het zo'n goede mol wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:54 schreef weathergirl het volgende:
Ik heb vanaf de tweede aflevering Milouska in het vizier als mijn mol en ik blijf erbij.
Zou het alleen wel jammer vinden als zij het écht is, want dan was er dit jaar niet veel lol aan voor mij... ik vind het juist zo leuk als ik er helemaal naast zit. Zoals twee jaar geleden met George (Sjors). Die had ik écht niet in de gaten, wat een mollenstreken haalde die gozer uit zeg. Respect.
Dus dit jaar hoop ik opnieuw verrast te worden en als Milouska het is, dan is het vanaf het begin voor mij duidelijk geweest. Niet leuk.
er zit iets van een 's' in wat gefluisterd wordt en miloeska is de enige met een s in de naam...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:17 schreef Haunter het volgende:
Van ander forum... bij die kapel-opdracht wordt aan het einde iets gefluisterd, je kunt er ....... de mol uithalen, nu voor de mensen met supergehoor om de rest van de zin uit te vissen: http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav
En het beginfilmpje van Roderick dan? Dat hij zo met z'n vinger schudt en iets zegt? Ik kan me niet herinneren dat ik dat al een keer heb gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dat wel rieken naar een aanwijzing in de leader! Van iedereen een stuk dat daadwerkelijk op tv is geweest, maar van Peggy zag je maar heel weinig van het rondrennen in die fabriek toen (om te verbergen dat ze de route al kende en dus snel was?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |