Dat kan nog komen natuurlijk. Het stukje van Peggy is overduidelijk van een opdracht uit een eerdere aflevering.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
En het beginfilmpje van Roderick dan? Dat hij zo met z'n vinger schudt en iets zegt? Ik kan me niet herinneren dat ik dat al een keer heb gezien.
Dat viel mij ook op ja. Ik dacht ook dat Karel eerst zei dat de helft van de mensen op het plein hem moest kennen. En achteraf moesten ze één persoon zoeken die hem kent.quote:Ik vond het trouwens wel wonderlijk dat het werd goed gerekend dat Peggy en Roderick die bloemenjongen zélf hadden laten antwoorden hoe hij heette. Dat is toch eigenlijk raar? De opdracht ging er toch om te kijken hoe bekend iemand was. Als je de persoon die op de foto staat zelf laat antwoorden hoe hij heet, dan heeft dat niets meer met bekend of niet bekend te maken natuurlijk.
Op zich wel, maar volgens mij zij Karel tegen hun, dat ze zijn naam moesten achterhalen in 3 minuten. En tja, hoe het dan moet maakt verder niet uit. Maar in het begin formuleerde hij de opdracht idd anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:44 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wel wonderlijk dat het werd goed gerekend dat Peggy en Roderick die bloemenjongen zélf hadden laten antwoorden hoe hij heette. Dat is toch eigenlijk raar? De opdracht ging er toch om te kijken hoe bekend iemand was. Als je de persoon die op de foto staat zelf laat antwoorden hoe hij heet, dan heeft dat niets meer met bekend of niet bekend te maken natuurlijk.
Correctie: je had gelijk... daar gaat mijn theorie... Roderickbeeld kwam uit aflevering van gisteren maar was niet in de aflevering.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan nog komen natuurlijk. Het stukje van Peggy is overduidelijk van een opdracht uit een eerdere aflevering.
Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef Here2Stay het volgende:
Is het trouwens zo dat de kandidaten die eerder afgevallen zijn ook pas bij de opnames van afl 10 te horen hebben gekregen wie de mol was?
nee, dat zei je nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook dat Milouska de mol is![]()
Ik hoor wel een soort stem die iets met "mol" lijkt te zetten. Maar ik hoor er niet een naam ofzo in.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:26 schreef Zapp505 het volgende:
Vlak nadat het kapelletje waar de mol inzit dicht gaat hoor je volgensmij iets fluisteren met "..... is de mol". In de aflevering ergens in de 24de minuut volgensmij. Hier de link naar het geluidje:
http://home.student.uva.nl/n.schouten/geluidkapel.wav. Je hoort het volgensmij een keer als je die kettingen hoort en als het stil is nog fluisteren. Zet wel je volume hoog want het is moeilijk te horen.
Ik herken er in "milouska meulens is de mol".
Filistijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb dit seizoen voor het eerst naar WIDM gekeken![]()
Dus kan ik niet over oordelen van vorige jaren.![]()
ik neig juist steeds meer naar Minouskaquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt mij nu wel duidelijk dat Roderick de mol is.
Ik heb hem even ingekort en hier hoor je het toch wel duidelijk hoor. Dit komt uit hetzelfde bestand als geluidskapelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoor wel een soort stem die iets met "mol" lijkt te zetten. Maar ik hoor er niet een naam ofzo in.
in die andere hoor je 't ook heel duidelijk vind ik...quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:50 schreef Fiama het volgende:
Ik heb hem even ingekort en hier hoor je het toch wel duidelijk hoor. Dit komt uit hetzelfde bestand als geluidskapel
Ik hoor het nu ook, en begin ook aan Roderick te twijfelenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
aangezien dit wel dé hints zijn, begin ik toch aan Roderick te twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |