Word je daar cheyl van?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
chocolade euro's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die je ook altijd in je schoen krijgt jeweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er lijkt wel meerquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Je gaf antwoord op mijn vraag, zo leek het.
Dus als je hem wil voeg mij maar toequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef VASND het volgende:
GA JE INLEZEN 14.GIF!
speedinfussiequote:
Van 4 blikjes niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
kun je van energy drank gaan hallicuneren?
dat zei onze concierge
een na laatste reactie vorige topic.quote:
Nee, wel geilheid ontkennen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
kun je van energy drank gaan hallicuneren?
dat zei onze concierge
Na ongeveer 12 ga je knock outquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar uiteindelijk wel?
als je er meer dan 4 drinkt?
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Dus als je hem wil voeg mij maar toe.
en als je er 8 drinkt in combinatie met alcohol ( had een vriendin een keer gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Na ongeveer 12 ga je knock out.
Iig vriend van me
tof !quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
Dank.
dat hadden wij vandaag op school
Ligt eraan hoeveel alcohol (quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
en als je er 8 drinkt in combinatie met alcohol ( had een vriendin een keer gedaan)
Veel alcohol?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
en als je er 8 drinkt in combinatie met alcohol ( had een vriendin een keer gedaan)
Ik typ swa!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
sma, swa is voor jongens en sma voor vrouwelijke individuen
Coolbest bevat geen alcohol.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
van die cool nogwat ( een naam ofzo )
Gisten enzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Coolbest bevat geen alcohol.
wel veel fruit.
nee coolrick of coolrichard ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Coolbest bevat geen alcohol.
wel veel fruit.
Niet bekend.quote:
weut ik veul, ik weut alleun dat ze het eurin hadden gedeunquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Niet bekend.
Hoeveel % en hoeveel flessen/glazen?
joah dan kan ik dr vrij weinig over zeggen he.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
weut ik veul, ik weut alleun dat ze het eurin hadden gedeun
zeolieten zijn tof.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
de petrochemische industrie gebruikt zeolieten als scheidingen en als katalysator he?
Ja dinges dat heb ik gehad op school met die katalysator, maar ik ben onder invloed van alchohol dus ik kom er nu niet uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
de petrochemische industrie gebruikt zeolieten als scheidingen en als katalysator he?
Geef eens linkje?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:40 schreef MaddoxX het volgende:
hai2uall
scheikundequote:
zaltman?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag, ik sluit me ventilatortje even aan.![]()
Is bij mij niet nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag, ik sluit me ventilatortje even aan.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef carmiie het volgende:
gegroet, ik ben weer een aanwezig individu
voor? ik heb nú weekendquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]moeilijk taalgebruik heb je zo vlak voor het weekend
ik moet een optimale cognitieve ontwikkeling hebben, en mede dankzij mijn woordenschat kan dat, maar dan moet ik deze wel optimaal gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moeilijk taalgebruik heb je zo vlak voor het weekend
HOU OP! Ik moet nog zoveel doen voor schoolquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik moet een optimale cognitieve ontwikkeling hebben, en mede dankzij mijn woordenschat kan dat, maar dan moet ik deze wel optimaal gebruiken
scheikundequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
wtf is dit: partiele oxidatie in de petrochemische industrie![]()
hallo btw
hulp nodig?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HOU OP! Ik moet nog zoveel doen voor school
google is your friendquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dat had ik door maar wat houdt t in?
Frans, moet volgende week mn handelingsdeel inleveren, wiskunde, proefwerk. Maar ik leer vanavond misschien wel tijdens het oppassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hulp nodig?
ik bied het aan
welk vak
SpeedY
heb ik nou net geen zin inquote:
De petrochemische industrie is de tak van industrie die zich bezig houdt met de verwerking van aardolie tot diverse producten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dat had ik door maar wat houdt t in?
het zegt me werkelijk geen fuckquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
De petrochemische industrie is de tak van industrie die zich bezig houdt met de verwerking van aardolie tot diverse producten.
havo 3quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het zegt me werkelijk geen fuckwelke klas?
dan moet ik toch weten waar het over gaat als v4 zijndequote:
wat voor leraar dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan moet ik toch weten waar het over gaat als v4 zijndezal me wel niet geïnteresseerd hebben vorig jaar
mja, wat wil je met zo'n leraar
zo een die heel sloom isquote:
doei dopeste SC'erquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zo een die heel sloom ishet geee-wicht
heel irritant iig
Maar ben weg, mn zeikerige kutzusje wil erop
hoezo zijn bomen relaxt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:19 schreef carmiie het volgende:
heeeeeel goed, ik ben trots
bomen zijn relax
jij ook al?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hoezo zijn bomen relaxt?ik ben vrolijk/hyper
maar wel een cool liedjequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat is egt een 'onzinnig' liedje, laat ik het maar noemen![]()
![]()
jaaquote:
die draaide ze laatst bij een voorstelligquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:30 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
das mooi dan zijn we t samen![]()
*weet je wat ik wel zou willen zijn... een bloemetjes gordijn*![]()
Ik wou dat ik al mocht rijden. Mja, nog 3 jaar wachtenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:33 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa
het was alleen super druk.. dus gemiddelde snelheid lag geloof ik lager dan 30..
wel een stukkie 70 gereden.. mja..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al mocht rijden. Mja, nog 3 jaar wachten![]()
* Renesite zegt dat je bedoelt dat je vraagt waarom wij zo doen.quote:
wat tlk zei vond ik een beetje raarquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:56 schreef carmiie het volgende:
wat is spenk?
gewoon kus nzow.. ligt een beetje gevoeligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef spenky het volgende:
[..]
gewoon kus nzow.. ligt een beetje gevoeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let niet op hem, hij heeft drank op
t_l![]()
piemolquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
let niet op hem, hij heeft drank op
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben druk met andere dingen.
Zie o.a. sig.
heb jij die site gemaakt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben druk met andere dingen.
Zie o.a. sig.
Dankjequote:
Ik help eraan mee. Maar zoals die nu is het alleen nog maar een HTML paginaquote:
stoerquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dankje..
[..]
Ik help eraan mee. Maar zoals die nu is het alleen nog maar een HTML pagina.
Ja, maar het stelt niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:10 schreef snopprinses het volgende:
html pagina's kunnen ook websites zijn
Nee. We willen een weblog maken met film nieuws, reviews etc. en dat alles willen we zelf gaan scripten, en dat kost veel tijd...quote:
Reviewers, als in.... wij krijgen de dvds en moeten gaan kijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zekers! We zoeken alleen nog nieuwsposters, reviewers en adverteerders!
Naar je profiel en dan een avatar instellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:46 schreef Daantje1990 het volgende:
oh en kunnen jullie me dan aub vertellen hoe ik een foto hier moet neerzetten vind het nou zo kaal
die ene nokiaquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wacht op een propere telefoon met MP3
Toffe telefoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wacht op een propere telefoon met MP3
O hell!quote:
Dat moeten we nog uitzoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Reviewers, als in.... wij krijgen de dvds en moeten gaan kijken?
Hoeveel dan per week?
Sony Ericsson W800iquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
O hell!
Let it be!
Een telefoon met mp3spelert, fm radio, toffe camera én goede gprs en niet al te groot,
i d e a a l .
Lijkt me wel chill, evt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat moeten we nog uitzoeken. Maar we dachten meer aan bios films (dus de nieuwere films).
doe gewoon..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
ook geail.
Maar ik mag een abbo van mijn ouders![]()
Ik ben geen 18, en ik wil nog niet het huis uitquote:
ah to bad..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen 18, en ik wil nog niet het huis uit![]()
hihi, bekend in oren klinkt.quote:
grmblhmpf je hebt net deze telefoon blabla en zonde geld blabla hmpf ende grmblquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
W800i is fijn toestel! Ik heb een van de eerste die in NL uitkwam, en ben er nog altijd erg tevreden mee!![]()
Nu kosten ze ook niet zoveel meer, dus als je die prepaid wil is niet zo heel duur..
Kut fout gequote.quote:
Snapte ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Kut fout gequote.
Ik wilde jouw uitspraak quoten![]()
Al ben ik wel 19 en wil ik het huis wel uitquote:
Kom je ook naar de meet in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:55 schreef MaddoxX het volgende:
heb net lekker geslapen, en toen werd ik wakker geroepen om te etenen nu ga ik ff in de tuin zitten ;P lekker weertje
dudequote:
Arcee zal al wel aan zijn pielie aan het trekken zijn als hij dat zag!quote:
Eindhoven zekerquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet in Eindhoven
iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Arcee zal al wel aan zijn pielie aan het trekken zijn als hij dat zag!
We houden gewoon de meet in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Eindhoven zeker![]()
Utrecht nee
nu ben k ff in de tuinweer is daar beter
Als je een abbo hebt van 20 p/m betaal je toch vaak gewoon 20 cent p/m. Evenveel of zelfs meer als prepaid. Tenminste dat kwam ik tegen, ben er ook weer even mee bezig.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Snopje komt vast onze kant op net als XBM
Moiienquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg mijn lever voeren.
Tot morgen
jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet voor snopprinses, maar voor XboxMaster.
Inderdaad, snopprinses is al van mij. Dus dan hoeven anderen daar niet meer voor te gaan.quote:
hihi, ga eens wat vaker naar buitenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad, snopprinses is al van mij. Dus dan hoeven anderen daar niet meer voor te gaan.
Logisch.
Die komt jou kant we lopquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]lekker was dat.
oh ja,
geen regen hier.
Bij jou komt het vanacht ookquote:
Niet zeurenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:30 schreef HuHu het volgende:
Deze slowchat is écht slow.
Je user-icon is tof.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:34 schreef Sloffie het volgende:
súpersnel!
ik ga um ff kleiner maken..quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je user-icon is tof.
Wel wat overdreven groot, maar tof.
We waren aan het kwartetten.quote:
tis weekendquote:
Hoer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als er geen mods zijn dat durfen jullie wel he![]()
Ik iig nietquote:
Pechquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je verneukte m'n dinges.
Ha Ha Ha, ik lach je uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Maar dan moet het wel op een gewone manier gebeurenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef Sloffie het volgende:
vrolijkheid~!
Bier, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel op een gewone manier gebeuren
Tenminste nog iemand die helder is, zo laat op de avond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
jeh ze moeten wel iemand hebben om mee te praten of te neuqen he
als er alleen maar nerds komen, willen ze er natuurlijk niet bij zijn![]()
Tja zo zijn meiden nou 1maal hequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vrouwen
Aan ELK meisje waarvan ik vraag of ze morgen op mijn verjaardag komt is het eerste antwoord: wie komen er allemaal?
geen enkele jongen vraagt dat, het zijn al die meiden die dat altijd vragen.
Daarom ga ik op vrijdag ook nooit naar school toequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef MaddoxX het volgende:
lol :d ik heb echt geweldig veel niks gedaan op school
Ik heb me prima vermaaktquote:
Maar het is toch gratis voor jou?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaaktPrachtig weer, 20 graden, lekker in de trein zitten en een beetje rondlopen in Roosendaal en Boxtel
Muziekje erbij
![]()
Prima dag![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Maar het is toch gratis voor jou?![]()
Hmm, lijkt me best wel leuk, je gaat ook nog ergens voor een doel heen, en je ziet ook nog wat van Nederland, en ook nog helemaal gratis.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
InderdaadAnders had ik het ook niet gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |