zo een die heel sloom isquote:
doei dopeste SC'erquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zo een die heel sloom ishet geee-wicht
heel irritant iig
Maar ben weg, mn zeikerige kutzusje wil erop
hoezo zijn bomen relaxt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:19 schreef carmiie het volgende:
heeeeeel goed, ik ben trots
bomen zijn relax
jij ook al?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hoezo zijn bomen relaxt?ik ben vrolijk/hyper
maar wel een cool liedjequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dat is egt een 'onzinnig' liedje, laat ik het maar noemen![]()
![]()
jaaquote:
die draaide ze laatst bij een voorstelligquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:30 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
das mooi dan zijn we t samen![]()
*weet je wat ik wel zou willen zijn... een bloemetjes gordijn*![]()
Ik wou dat ik al mocht rijden. Mja, nog 3 jaar wachtenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:33 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa
het was alleen super druk.. dus gemiddelde snelheid lag geloof ik lager dan 30..
wel een stukkie 70 gereden.. mja..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:36 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al mocht rijden. Mja, nog 3 jaar wachten![]()
* Renesite zegt dat je bedoelt dat je vraagt waarom wij zo doen.quote:
wat tlk zei vond ik een beetje raarquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:56 schreef carmiie het volgende:
wat is spenk?
gewoon kus nzow.. ligt een beetje gevoeligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef spenky het volgende:
[..]
gewoon kus nzow.. ligt een beetje gevoeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let niet op hem, hij heeft drank op
t_l![]()
piemolquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:02 schreef Sloffie het volgende:
[..]
let niet op hem, hij heeft drank op
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben druk met andere dingen.
Zie o.a. sig.
heb jij die site gemaakt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ben druk met andere dingen.
Zie o.a. sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |