scheikundequote:
zaltman?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag, ik sluit me ventilatortje even aan.![]()
Is bij mij niet nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag, ik sluit me ventilatortje even aan.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef carmiie het volgende:
gegroet, ik ben weer een aanwezig individu
voor? ik heb nú weekendquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]moeilijk taalgebruik heb je zo vlak voor het weekend
ik moet een optimale cognitieve ontwikkeling hebben, en mede dankzij mijn woordenschat kan dat, maar dan moet ik deze wel optimaal gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moeilijk taalgebruik heb je zo vlak voor het weekend
HOU OP! Ik moet nog zoveel doen voor schoolquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik moet een optimale cognitieve ontwikkeling hebben, en mede dankzij mijn woordenschat kan dat, maar dan moet ik deze wel optimaal gebruiken
scheikundequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:03 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
wtf is dit: partiele oxidatie in de petrochemische industrie![]()
hallo btw
hulp nodig?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HOU OP! Ik moet nog zoveel doen voor school
google is your friendquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dat had ik door maar wat houdt t in?
Frans, moet volgende week mn handelingsdeel inleveren, wiskunde, proefwerk. Maar ik leer vanavond misschien wel tijdens het oppassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hulp nodig?
ik bied het aan
welk vak
SpeedY
heb ik nou net geen zin inquote:
De petrochemische industrie is de tak van industrie die zich bezig houdt met de verwerking van aardolie tot diverse producten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
dat had ik door maar wat houdt t in?
het zegt me werkelijk geen fuckquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
De petrochemische industrie is de tak van industrie die zich bezig houdt met de verwerking van aardolie tot diverse producten.
havo 3quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het zegt me werkelijk geen fuckwelke klas?
dan moet ik toch weten waar het over gaat als v4 zijndequote:
wat voor leraar dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan moet ik toch weten waar het over gaat als v4 zijndezal me wel niet geïnteresseerd hebben vorig jaar
mja, wat wil je met zo'n leraar
zo een die heel sloom isquote:
doei dopeste SC'erquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zo een die heel sloom ishet geee-wicht
heel irritant iig
Maar ben weg, mn zeikerige kutzusje wil erop
hoezo zijn bomen relaxt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:19 schreef carmiie het volgende:
heeeeeel goed, ik ben trots
bomen zijn relax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |