Hoer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als er geen mods zijn dat durfen jullie wel he![]()
Ik iig nietquote:
Pechquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je verneukte m'n dinges.
Ha Ha Ha, ik lach je uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef HuHu het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Maar dan moet het wel op een gewone manier gebeurenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef Sloffie het volgende:
vrolijkheid~!
Bier, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel op een gewone manier gebeuren
Tenminste nog iemand die helder is, zo laat op de avond.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
jeh ze moeten wel iemand hebben om mee te praten of te neuqen he
als er alleen maar nerds komen, willen ze er natuurlijk niet bij zijn![]()
Tja zo zijn meiden nou 1maal hequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Vrouwen
Aan ELK meisje waarvan ik vraag of ze morgen op mijn verjaardag komt is het eerste antwoord: wie komen er allemaal?
geen enkele jongen vraagt dat, het zijn al die meiden die dat altijd vragen.
Daarom ga ik op vrijdag ook nooit naar school toequote:Op vrijdag 21 april 2006 21:31 schreef MaddoxX het volgende:
lol :d ik heb echt geweldig veel niks gedaan op school
Ik heb me prima vermaaktquote:
Maar het is toch gratis voor jou?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaaktPrachtig weer, 20 graden, lekker in de trein zitten en een beetje rondlopen in Roosendaal en Boxtel
Muziekje erbij
![]()
Prima dag![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Maar het is toch gratis voor jou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |