Dankjequote:
Ik help eraan mee. Maar zoals die nu is het alleen nog maar een HTML paginaquote:
stoerquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dankje..
[..]
Ik help eraan mee. Maar zoals die nu is het alleen nog maar een HTML pagina.
Ja, maar het stelt niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:10 schreef snopprinses het volgende:
html pagina's kunnen ook websites zijn
Nee. We willen een weblog maken met film nieuws, reviews etc. en dat alles willen we zelf gaan scripten, en dat kost veel tijd...quote:
Reviewers, als in.... wij krijgen de dvds en moeten gaan kijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zekers! We zoeken alleen nog nieuwsposters, reviewers en adverteerders!
Naar je profiel en dan een avatar instellenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:46 schreef Daantje1990 het volgende:
oh en kunnen jullie me dan aub vertellen hoe ik een foto hier moet neerzetten vind het nou zo kaal
die ene nokiaquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wacht op een propere telefoon met MP3
Toffe telefoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik wacht op een propere telefoon met MP3
O hell!quote:
Dat moeten we nog uitzoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Reviewers, als in.... wij krijgen de dvds en moeten gaan kijken?
Hoeveel dan per week?
Sony Ericsson W800iquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
O hell!
Let it be!
Een telefoon met mp3spelert, fm radio, toffe camera én goede gprs en niet al te groot,
i d e a a l .
Lijkt me wel chill, evt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat moeten we nog uitzoeken. Maar we dachten meer aan bios films (dus de nieuwere films).
doe gewoon..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
ook geail.
Maar ik mag een abbo van mijn ouders![]()
Ik ben geen 18, en ik wil nog niet het huis uitquote:
ah to bad..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen 18, en ik wil nog niet het huis uit![]()
hihi, bekend in oren klinkt.quote:
grmblhmpf je hebt net deze telefoon blabla en zonde geld blabla hmpf ende grmblquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
W800i is fijn toestel! Ik heb een van de eerste die in NL uitkwam, en ben er nog altijd erg tevreden mee!![]()
Nu kosten ze ook niet zoveel meer, dus als je die prepaid wil is niet zo heel duur..
Kut fout gequote.quote:
Snapte ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Kut fout gequote.
Ik wilde jouw uitspraak quoten![]()
Al ben ik wel 19 en wil ik het huis wel uitquote:
Kom je ook naar de meet in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:55 schreef MaddoxX het volgende:
heb net lekker geslapen, en toen werd ik wakker geroepen om te etenen nu ga ik ff in de tuin zitten ;P lekker weertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |