wie is nou wel moeders mooistequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lelijk
overgewicht
slecht nederlands sprekend
iemand zonder broertjes of zusjesquote:
had het meer over wat er boven/over de broek hangtquote:er hangt het een en ander in de broek ja![]()
dat weet ik toch, maar je bent wel lief hoor, verderquote:achterhoeks gaat me beter af![]()
quote:
quote:[HOOLS] Hét VBL-Café # 1166:Met blote pokkels naar Alkmaar !
En je bent nog lang niet klaar voor vandaag vriendquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor, zo'n groot huis als wij hebben, alleen om het allemaal te stofzuigen is weer wat minder.
Mijn rug protesteert nu heftig, na een uur stofzuigen van 2 van de 3 etages.
golfer mag jou ook nog zuigen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je bent nog lang niet klaar voor vandaag vriend![]()
![]()
![]()
een belg?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:51 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen werken
Roda heeft wederom een speler aangetrokken...
volgens Clau weldegelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Pokkels, zijn die aftrekbaar?
Laterquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef Bjoro het volgende:
oh shit...kijk ik op de klok, is het allang 17:00 uur geweest !
WEEKENDlaterz
Hoeveel km heb je afgelegd (ongeveer)?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Voor het eerst dit jaar gefietst, de conditie viel me niet tegen.
30.22, gemiddeld ruim 25.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je afgelegd (ongeveer)?
Maf ze.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEND
en nu slapen
Da's zondag pas weer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Da's minder Sandman. Nog steeds bij de omroep?
Lekker weertje wel. Rondje op kosten van Antoine van der Linden.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Da's minder Sandman. Nog steeds bij de omroep?
Lekker weertje wel. Rondje op kosten van Antoine van der Linden.
Dat zei Van Hintum ook in De Wedstrijden, net of hij de 4 doelpunten die hij ooit gemaakt heeft kentquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]Als Antoine ze maakt, maakt ie ze super
helaas geen dvdtjes kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat mag je allemaal al doen?
die hebben we ook al gehadquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan ga je straks los op de snelweg.
Ook ja. Het was weer eens druk in Doetinchem, iedereen natuurlijk na de Graafschap toe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Ah, dan kan je al op man. Speciale verrichtingen al gedaan?
uiteraardquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef DeTolk het volgende:
Heb je al een auto op het oog Pascal?
Afgezwakte vorm van sleep all day, party all night?quote:
Party all night, work all day en een tukkie daarnaquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Afgezwakte vorm van sleep all day, party all night?
Suzuki Swift , vorige model. Superzuinig in WB en Verzekering. En ze zuipen ook niet veel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
uiteraard
[afbeelding]
nee, heb nog niks op het oog, misschien iets van een japanner of een peugeot of renault![]()
Zo voorlopig weer even uitgekokkereld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Zo alvast even wat zalmrolletjes, met roomkaas en sla gemaakt als amuse voor morgenavond.
Nu even Wie is de Mol kijken, daarna weer even de keuken verder in om zaken voor morgen voor te bereiden.
Inderdaad. Zelfde met Spijkerman.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
BvD is al een tijdje over het hoogtepunt heen
B&vD de laatste afleveringquote:
Vroeger waren ze echt een plaag voor hun gasten en waren mensen soms bang om in de show verschijnen. Ze zijn al een tijdje niet vlijmscherp meer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfde met Spijkerman.
Laatste paar jaar al brakjes, de overstap naar Talpa heeft het zeker niet verbeterd.
Mwah, redelijk nummer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
Tenacious D - Tribute maar eens opgezet, lang niet gehoord
R&B Clips op The Box iets voor jou?quote:Isser nog wat op TV?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
R&B Clips op The Box iets voor jou?
Mja, dat is er nu niet.quote:
welke band?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mja, dat is er nu niet.![]()
Live concertje van een stel Finse metalheads hier opstaan; ik klaag niet.
Meen je dat ? Ik dacht dat het Britten waren.Mijn god ik word oudquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra komt ook uit Finland
Net als Apocalypticaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra komt ook uit Finland
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat ? Ik dacht dat het Britten waren.Mijn god ik word oud
Oke, zegt me zo niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sonata Arctica; en ja, het zijn Finnen.
Niet verwonderlijk; het is redelijk harde metal.quote:
Het was Henkquote:
ik verspreek me ook wel eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was Henk
Maar erg leuke uitzending
was een leuke uitzending..quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:11 schreef borisz het volgende:
Dat was BVD
Ik ben wel benieuwd naar Pauw en Wittemanquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
Wat overblijft is de snelle hap van Jensen en dat soort oppervlakkige late-night TV.
Jensen mag nog niet eens de banden van Frits' fiets oppompen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
Wat overblijft is de snelle hap van Jensen en dat soort oppervlakkige late-night TV.
Ik ken weinig mensen die zo hard lachen om hun eigen grappenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jensen mag nog niet eens de banden van Frits' fiets oppompen.
beau en kwelder misschien?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben wel benieuwd waarmee Talpa gaat komen als opvolger. Ik gok iets met Beau. Kan haast niet anders.
Ook dat kan wel wat worden, alleen is dat een gemaakt koppel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Pauw en Witteman
Minder organisch en echt bij elkaar passend dan 2 vrienden die elkaar al 37 jaar door-en-door kennen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Pauw en Witteman
Slaap lekker scheet!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:51 schreef clauwheee het volgende:
Nou dan ga ik maar pitten.
Dromen van Danny's en Antoines enzo.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow en van Tong. Omdat ie me altijd zo lief goeienacht wenst.
Gevoelsmatig wel jah...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
Niet zeuren, jij hebt weer een leuk wedstrijdje dit weekend!quote:
Dat moet blijken....quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt weer een leuk wedstrijdje dit weekend!
Ja, hem samen met Jan Mulder een programma laten doen lijkt mij wel een puik idee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:17 schreef venomsnake het volgende:
Goede presentator die Jan Marijnissen.![]()
Zeker, hij vroeg door en liet zich niet van de wijs brengenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:17 schreef venomsnake het volgende:
Goede presentator die Jan Marijnissen.![]()
Ik ga alvast de rechten van de nieuwe programmatitel vastleggen:quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
Ja, hem samen met Jan Mulder een programma laten doen lijkt mij wel een puik idee.
haha, leuke originele naam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga alvast de rechten van de nieuwe programmatitel vastleggen:
"JMx2"
Gaaf he, dat zou echt geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:51 schreef Fokker2006 het volgende:
76% kans dat ons FC Grunn gaat winnen na de 2 matches tegen AZ dus...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:28 schreef tong80 het volgende:
FF wachten Bluezzie
Adoreer hier Tong 80 !
Droplul; je hebt me wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Goeieeeeeeeeeeesmorgens!
Wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr worden!!!
schreeuw niet zo, mafkeesquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef Eilanden het volgende:
Goeieeeeeeeeeeesmorgens!
Wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr worden!!!
Je moet er toch uit! Je moet korfballen!!! Lokale derby tegen 'Het Mandje'!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Droplul; je hebt me wakker gemaakt.
Ironisch genoeg is dat wel zo; alleen heet de tegenstander Viko en moet ik pas om 14:00 spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je moet er toch uit! Je moet korfballen!!! Lokale derby tegen 'Het Mandje'!
Maar een goede warming up is erg belangrijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat wel zo; alleen heet de tegenstander Viko en moet ik pas om 14:00 spelen.
In het altijd benauwde en warme australië!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Where the fuck in Australia are you now?
Ruim op tijd voor de VBL-meetquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
In het altijd benauwde en warme australië!
Nog maar 10 dagen ofzo.. en dan weer terug naar Nederland
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:25 schreef Eilanden het volgende:
Ga je rechstreeks terug naar Nederland of pak je op de terugreis nog wat mee?
Wel weer even wennen dan, al die rijtjeshuizen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
In het altijd benauwde en warme australië!
Nog maar 10 dagen ofzo.. en dan weer terug naar Nederland
wanneer is dat??quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar kom je meeten?
Mja, 4 uur van tevoren?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar een goede warming up is erg belangrijkJe kan er niet vroeg genoeg mee beginnen
hahaha ja het verkeer.. dat zal wel ff tegen vallenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel weer even wennen dan, al die rijtjeshuizen.
Eerste wat me opviel toen ik aankwam.
En het verkeer.
Succes ermee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja het verkeer.. dat zal wel ff tegen vallen![]()
heerlijk heb echt weer zin om te rijden (aan de goede kant van de weg)
haha de zomer loopt hier op z'n eind... dus weer snel terug naar NLquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Succes ermee.
Ik ga pas in oktober weer eens in Nederland kijken. Eerst van de zomer genieten.
Eigenlijk zou je in de winter naar Australie moeten gaan, lekker klimaatje dan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha de zomer loopt hier op z'n eind... dus weer snel terug naar NL
Morgen ga ik richting Q(Cairns)
ooooh bestaat de rest van Hools niet meer voor je? Geen hoi VoreG? Geen Goedemorgen Sandman? Geenquote:
Jajajajajajawel hoor!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ooooh bestaat de rest van Hools niet meer voor je? Geen hoi VoreG? Geen Goedemorgen Sandman? GeenEilandje? Tsssssk Tssssssssk
quote:
euh jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in de winter naar Australie moeten gaan, lekker klimaatje dan.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:55 schreef appelsientje het volgende:
O maar eeuh de meeting.. dat ga ik niet halen, mijn weekenden zitten al vol gepland... sorry![]()
sorry had graag willen komen, maar dat gaat me echt niet lukken... volgende keerquote:
is goedquote:
Ja, ik zit hier ook al enthousiast in een t-shirt te wachten op het mooie weer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef Suijk het volgende:
Waar is die zon nou?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef Suijk het volgende:
Waar is die zon nou?
tja zonsondergang heet dat hierquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef Suijk het volgende:
Waar is die zon nou?
Korte broek en t-shirt is hier een goede optiequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier ook al enthousiast in een t-shirt te wachten op het mooie weer..
Ja op z'n zwitsers... lastig hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:25 schreef Suijk het volgende:
Nog gemonopolied Sien?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Korte broek en t-shirt is hier een goede optie![]()
sorryquote:
goeie vraag....quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:21 schreef Suijk het volgende:
Waar is die zon nou?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
http://www.ijsselmeervoge(...)hil_tussen_deze_.htm
Héél subtiel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
http://www.ijsselmeervoge(...)hil_tussen_deze_.htm
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Okéquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf niet, vrij weekend. Ga straks dan maar naar het eerste elftal.
Lekkerbekje. Macaroni. Champigonetjes, ijsberg sla, paprika chips, popcorn, bami-schijven, kadetjes.quote:
"Wij houden van Oranje, je weet toch man!"quote:
Ja walgelijkquote:
quote:
Ben je op de radio vraag je dat aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:34 schreef rubbereend het volgende:
ik was trouwens vanmiddag nog ff op 3 FM bij Eddy Zoey, mocht Jewel aanvragen
duurt dat downloaden 2 dagen bij jou dan? of ken je het fenomeen mokkels.nl nog nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
Of ze knap is of niet maakt me nog niet zoveel uit.
De foto's zijn niet mooi.
kon kieen uit 3 nummers en Jewel isquote:
Ik kan wel zoeken maar het interesseerde me niet zo, Brigdet, tja......quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duurt dat downloaden 2 dagen bij jou dan? of ken je het fenomeen mokkels.nl nog niet
Foto's vallen idd tegen, ook jammer van die borstvergroting
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef popolon het volgende:
Ik zie liever Ria Visser in de Playboy.
Alleen als ze autopech heeftquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Bridget mag hier wel blijven slapen als ze autopech heeft hoor.
Met een lekke fietsband ook.quote:
Okquote:
Tot het einde scherp blijven is ook een kwaliteit MM....quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Thierry Henry.
Straks verjaardag vriendin, de boel staat inmiddels klaar.
ASWH liet het lelijk lopen in de derby. Eenvoudig 0-2 voor en dan in de 83e en 90e minuut weer een tegengoal krijgen.
Oh, ongetwijfeld. Maar je merkt aan alles dat ze het een beetje laten lopen nu de titel is vergeven. Ze gokken op de beker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tot het einde scherp blijven is ook een kwaliteit MM....
Denk ik ook wel. Geen sympathieke club trouwens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Huizen na de Vogels de meeste kampioenschappen heeft in de hoofdklasse.
Waarom zeg je dat niet eerder???quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie er wel erg in dat op de BBC nu de FA cup halve finale Chelsea - Liverpool te zien is.
Mijn collega's , wat doen julliequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Bejaarden in gevecht met Albert Hein cassières # 1
In de preview ging het over zijn problemen en toen zijn leven aan een draadje hing, waarop de commentaarstem zei dat Maradona nog niet klaar was om de hand van God te schuddenquote:
Nou, niet echt geloof ik. Ja, mijn babynichtje. Die eet alleen uit potjes enzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Komen er nog rare mensen op visite Mich, met gekke eetgewoontes?
Goeienavond allen!
De rest van de familie eet gewoon uit blikquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet echt geloof ik. Ja, mijn babynichtje. Die eet alleen uit potjes enzo.
Even gefixed.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kon kieen uit 3 nummers en Jewel is![]()
![]()
Precies. En uit de zak.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De rest van de familie eet gewoon uit blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |