Hoorde het inderdaad, valt er ergens een samenvatting van Talpa terug te kijken ofzo? Kan niks vinden op de Talpa-sitequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kopstoot is een beetje overdreven, KJH noemde het zelf een kusje.![]()
Het gaan niet om volgend seizoen, je verdiend het wel of niet op basis van DIT seizoen. en zoveel beter dan groningen is ajax dit seizoen niet. Ajax heeft 4 puntjes meer gehaald en ook nog eens heeeeeel goed weggekomen een paar keer met doelpuntjes diep in blessure tijd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat snap ik wel hoor. En ik zou het jullie wel gunnen. Maar als we even realistisch zijn is het niet ondenkbaar dat Groningen volgend seizoen niet zo sterk is als nu...
Ajax ZOU (let he, ZOU) volgend seizoen gewoon weer een sterk elftal moeten hebben.
Wat deed Boukhari dan? Dat heb ik even gemist denk ik...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Paauwe 1, Pienaar 4, Baiha 1, Castelen 1, Boschaart 1, Boukari 1 en weer lekker verder ballen....
Ja en? Daar krijg je normaal gesproken geel voor. Dus geschorst wordt hij niet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Opzochtig vallen (schwalbe)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Nourdin Boukhari transfervrij wordt overgenomen door GTST.
[afbeelding]
Acteren kan hij!![]()
hij had toch al geel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja en? Daar krijg je normaal gesproken geel voor. Dus geschorst wordt hij niet...
hij gaat er trouwens wel voorlopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens gaat het gerucht dat Nourdin Boukhari transfervrij wordt overgenomen door GTST.
[afbeelding]
Acteren kan hij!![]()
Nee en achteraf kan je alleen geschorst worden als je een overtreding maakt die rood waard is. En een schwalbe is dat niet, dus geschorst wordt Boukhari niet.quote:
rode kaart is toch standaard 1 match?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee en achteraf kan je alleen geschorst worden als je een overtreding maakt die rood waard is. En een schwalbe is dat niet, dus geschorst wordt Boukhari niet.
Klopt, maar Boukhari werkte zich de pleuris en deed de dingen die hij moest doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond Johnny, Vermaelen en Boakye ook ontzettend goed spelen![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Acteren kan hij!![]()
ja, kutzooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:
zijn er ergens beelden te zien? op talpa.tv is er helemaal niks te zien.
die reacties op talpa.tv zeggen volgend mij genoeg, maar volgens mij is John de Mol al net zo blind als een echte mol.quote:
Ik zeg Oscarwaardig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij gaat er trouwens wel voorlopen
Zal straks wel op Ultrasuid te zien zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:
zijn er ergens beelden te zien? op talpa.tv is er helemaal niks te zien.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond Johnny, Vermaelen en Boakye ook ontzettend goed spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |