abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37157900
Urby vond ik inderdaad een van zn mindere wedstrijden spelen ja
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:52:25 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37157911
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Babel zijn ook geselecteerd
Maarten Stekelenburg ook, plus nog zo'n 20 oud-Ajacieden.

Jammer voor Johnny, in huidige vorm zou hij niet misstaan in de (voorlopige) WK-selectie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37157945
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:50 schreef Doc het volgende:
Ik heb gister alleen de samenvatting gezien maar Urby was volgens mij daarin de eerste helft slecht bezig ...

Zit Vlaar bij de eerste 33 van MvB eigenlijk? Ik vond gister Heitinga zeker niet slechter!
Ja, zie onderstaande. Op basis van het hele jaar is heitinga er niet bij natuurlijk logisch...
Hele lijstje:
quote:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
zie ook Het Van Basten-topic # 23: Marco, der neue Weltmeister !!!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37157997
ja, ok. Maar waarom Bouma dan wel?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_37158014
goede TT
Haleloeja
pi_37158020
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef kevin6188 het volgende:
ja, ok. Maar waarom Bouma dan wel?
enige wat ik kan bedenken is linksbening?
pi_37158044
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

enige wat ik kan bedenken is linksbening?
Ja, ik weet het ook niet anders. Al weet ik niet zeker of hij dat is
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:58:22 #38
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37158083
Jammer voor Heitinga.
Jawel, je keek.
pi_37158100
quote:
Steven Pienaar komt in de play-offs niet meer in actie, als het aan de aanklager betaald voetbal ligt. De Ajacied moet boeten voor de rode kaart die hij incasseerde in het duel met Feyenoord. Ook Romeo Castelen wacht een straf.
De aanklager deed Pienaar een voorstel van een schorsing voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk. De Zuid-Afrikaan kreeg rood omdat hij Dirk Kuijt omverschopte met het oog het duel stil te leggen vanwege een vermeende blessure van Nourdin Boukhari.

Castelen kreeg rood omdat hij de doorgebroken Klaas-Jan Huntelaar had neergehaald. De aanklager stelde voor de Feyenoorder voor één duel te schorsen.

Beide spelers dienen voor 13.00 uur vrijdagmiddag te laten weten of ze het voorstel accepteren. Indien zij niet akkoord gaan dan zal de tuchtcommissie vrijdagavond aan het werk gaan.
pi_37158113
bahia niet bekend...
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:59:52 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37158126
quote:
Ajax voert prijsverhoging seizoenkaart 2006-2007 TOCH door !

Over de rug van haar trouwe seizoenkaarthouders verhoogd Ajax volgend seizoen toch de seizoenkaart met méér dan alleen een inflatiecorrectie. De verhoging zal tussen de 5 a 10% liggen.

Vanuit de Onafhankelijke Fanclub Ajax en de Ajax Supporters Delegatie hebben wij Ajax vorige week in een brief laten weten géén verhoging te accepteren, aangezien de seizoenkaarthouder al jaren lang Ajax-onwaardig voetbal ziet met als dieptepunt dit seizoen.

Ajax heeft inmiddels schriftelijk gereageerd op de brief en ons laten weten, dat het onderwerp volgende week in het overleg tussen Ajax en de Ajax Suporters Delegatie zal worden besproken.

De Onafhankelijke Fanclub Ajax heeft echter de brief weten te bemachtigen, welke binnen enkele dagen bij de seizoenkaarthouder in de bus valt. Deze brief willen wij graag alvast met onze achterban delen. Wij vragen ons af wat wij met betrekking tot dit onderwerp nog moeten bespreken als de brief vandaag of morgen al op onze deurmat ligt?

Lees de brief aandachtig en trek je conclusies. Wij hebben de onze al getrokken!

De inhoud van de brief slaat kant nog wal en verantwoord totaal niet waarom de seizoenkaarthouder volgend jaar meer zou moeten betalen.

Volgende week vindt het overleg plaats tussen Ajax en de ASD. Wij zullen jullie over de uitkomst van dit gesprek nader informeren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:00:31 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37158142
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Is er al iemand zo creatief geweest om een gif-afbeelding te maken van deze overtreding?
pi_37158159
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
bahia niet bekend...
Zolang Bosschaart ook maar een paar wedstrijdjes krijgt. Die gaf toch een kopstoot ofzo? Heb de beelden nog niet teruggezien.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:03:06 #44
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37158207
wat doen de namen van meerdink en VOH daar nou weer tussen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:05:17 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37158268
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:01 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zolang Bosschaart ook maar een paar wedstrijdjes krijgt. Die gaf toch een kopstoot ofzo? Heb de beelden nog niet teruggezien.
Kopstoot is een beetje overdreven, KJH noemde het zelf een kusje.

Overigens gaat het gerucht dat Nourdin Boukhari transfervrij wordt overgenomen door GTST.

Acteren kan hij!
pi_37158285
Die Nourdin.
That's all folks!
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:05:59 #47
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37158289
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Overigens gaat het gerucht dat Nourdin Boukhari transfervrij wordt overgenomen door GTST.

[afbeelding]

Acteren kan hij!
het was wel een slaande beweging
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37158292
AJAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:06:24 #49
82589 S-Two
barba macacu
pi_37158294
Ajaxxxxxxxxxxxx, prachtig gisteren
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_37158302
leuk die prijsverhoging
pi_37158313
quote:

[..]

Hoorde het inderdaad, valt er ergens een samenvatting van Talpa terug te kijken ofzo? Kan niks vinden op de Talpa-site
pi_37158366
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, dat snap ik wel hoor . En ik zou het jullie wel gunnen. Maar als we even realistisch zijn is het niet ondenkbaar dat Groningen volgend seizoen niet zo sterk is als nu...

Ajax ZOU (let he, ZOU) volgend seizoen gewoon weer een sterk elftal moeten hebben .
Het gaan niet om volgend seizoen, je verdiend het wel of niet op basis van DIT seizoen. en zoveel beter dan groningen is ajax dit seizoen niet. Ajax heeft 4 puntjes meer gehaald en ook nog eens heeeeeel goed weggekomen een paar keer met doelpuntjes diep in blessure tijd.
Als je kijkt hoeveel punten Groningen dit seizoen heeft gehaald tegen de 'top ploegen' is dat gewoon geweldig.

Geen van beiden verdiend voorronde CL, Groningen niet en Ajax niet. Hell zelfs feyenoord niet. AZ is 2e geworden. maar nu die playoffs er toch zijn vind ik dat je als ajax, feyenoord zijnde niet moet zeuren als groningen in de CL komt, de enige die recht van zeiken heeft is AZ. die pist echt naast de pot als ze het niet halen.

Groningen doet het gewoon prima op dit moment, de ploeg is in vorm, en iedereen heeft het op dit moment gewoon enorm lastig tegen de FC. AZ krijgt het dus gewoon zwaar in de hout, laatste 2 uitwedstrijden heeft grunn niet verloren (1-1 tegen PSV en 1-1 tegen Twente)

Maar zover is het allemaal nog lang niet. ook al verliest groningen, het seizoen is al super. zo'n wedstrijd als gister waar je AZ afdroogd is alleen nog maar meer slagroom op de enorme taart.

Ennuh, aan een Perez zoals gister heeft ajax ook niks..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37158400
Paauwe 1, Pienaar 4, Baiha 1, Castelen 1, Boschaart 1, Boukari 1 en weer lekker verder ballen....
pi_37158457
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Paauwe 1, Pienaar 4, Baiha 1, Castelen 1, Boschaart 1, Boukari 1 en weer lekker verder ballen....
Wat deed Boukhari dan? Dat heb ik even gemist denk ik...
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:12:40 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37158474
Nog heerlijk zitten doorlezen, dat topic op het Feyenoord forum.

Echt gelachen om "Voor Stuntelaar hoeven we niet bang te zijn", "Bahia speelt hem (KJH) zonder kaarten uit de wedstrijd" en "Hier zitten we dan met onze DVD's".
pi_37158492
Opzochtig vallen (schwalbe)
pi_37158509
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Opzochtig vallen (schwalbe)
Ja en? Daar krijg je normaal gesproken geel voor. Dus geschorst wordt hij niet...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2006 @ 13:15:44 #58
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37158559
quote:

[afbeelding]

Acteren kan hij!
SLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_37158578
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ja en? Daar krijg je normaal gesproken geel voor. Dus geschorst wordt hij niet...
hij had toch al geel?

edit: nee, dus... ook geen schorsing...
pi_37158597
quote:

[..]

[afbeelding]

Acteren kan hij!
hij gaat er trouwens wel voorlopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')