Dit alles gratis, trouwens en het duurt een week - of denk je dat men een offerte op kan maken met daarin de voorberekeningen van het onderzoek om vervolgens uit te vissen of die gronden wel bestaan? In the Pink Panther-reeks misschien ....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef FrancisC het volgende:
Ze bekijken eerst of er een zaak is - kijken naar de gronden voor de zaak en hoe haalbaar ze zijn - er staat trouwens wel een linkje van een misdaadjournalist hier - ook gelezen?
Nou, dat is jou intelligente slotconclussie op het antwoord dat ik je gaf, hetgeen mij laat zien dat je niet geinterreseerd bent ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, gratis maandenlang ( ja, werkelijk kostenloos en zonder kostelijk te zijn), een zinloze en argumentatieloze hetze voeren op een jongerenforum, ja, dat moet natuurlijk wel het ware verhaal zijn..
Spookverhalen kunnen in TRU maar dit is slechts een ordinaire hetzevoering..
Ja over dit soort bureautjes heb ik het dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef FrancisC het volgende:
Ze bekijken eerst of er een zaak is - kijken naar de gronden voor de zaak en hoe haalbaar ze zijn - er staat trouwens wel een linkje van een misdaadjournalist hier - ook gelezen?
Ohlala... Een briesje kritiek...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef FrancisC het volgende:
Mijn tijd zit erop, ik deed wat ik deed .... en voorlopig is dat genoeg!
Mereu in cautarea adevarului?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ohlala... Een briesje kritiek...
Onkruid lijkt altijd weg.
CU..
La confluenţa dintre căutarea adevărului în legătură cu distanţa socială clasială şi teza marxistă enunţată, Herseni conchide: Într-adevăr oamenii trăiesc de la începutul cunoscutelor începuturi ale lor pe tabere, în caste şi clase suprapuse, pe partide şi mai ales divizaţi în conducători şi conduşi (ceea ce e de acceptat), în stăpâni şi supuşi, cu corelatele lor greu de evitat şi greu de suportat, în bogaţi şi săraci, exploatatori şi exploataţi, umilitori şi umiliţi, nedrepţi şi nedreptăţiţi, zbiri şi martiriquote:
Hoe vaak ga jij nog zeggen dat je er mee stopt hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef FrancisC het volgende:
Mijn tijd zit erop, ik deed wat ik deed .... en voorlopig is dat genoeg!
Kopieer je wel vaker historische tekstfragmenten die geen boodschap uitdragen? Net als je posts?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
La confluenţa dintre căutarea adevărului în legătură cu distanţa socială clasială şi teza marxistă enunţată, Herseni conchide: Într-adevăr oamenii trăiesc de la începutul cunoscutelor începuturi ale lor pe tabere, în caste şi clase suprapuse, pe partide şi mai ales divizaţi în conducători şi conduşi (ceea ce e de acceptat), în stăpâni şi supuşi, cu corelatele lor greu de evitat şi greu de suportat, în bogaţi şi săraci, exploatatori şi exploataţi, umilitori şi umiliţi, nedrepţi şi nedreptăţiţi, zbiri şi martiri
Rot op!.
Ik vroeg je iets, en je stuurt mij een boodschap zonder betekenis?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kopieer je wel vaker historische tekstfragmenten die geen boodschap uitdragen? Net als je posts?
Dan heb je niet goed gelezen FrancisCrazy want ik heb je iets concreets teruggestuurd wat erg op jou van toepassing is. Als je de taal niet helemaal machtig bent is dat geen gebrek hoor, iedereen is weleens op vakantie geweest. Daarom kun je je vragen natuurlijk veel beter stellen in de Nederlandse taal op een Nederlands forum.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vroeg je iets, en je stuurt mij een boodschap zonder betekenis?
Wie heeft er precies aan welke discussie deelgenomen, laat staan enige feitenvinding? Jij? Is FrancisCrazy daarom nu weg? Wat Jammer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Francis heeft aan mij laten weten de discussie hier voorlopig met rust te laten. Namens hem mag ik iedereen hier bedanken die hier en voorheen in HBB serieus aan de discussie (en feiten vinding) hebben deelgenomen!
Waar zit ik FrancisCrazy precies op te naaien? Ik heb een doodnormale vraag gesteld hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef rakker582 het volgende:
He Francis je gooit de handdoek toch niet in de ring, omdat Stali je op zit te naaien. Je hebt ergere dingen door staan en nu je zover bent moet je je kop niet laten hangen.
Denk maar even aan het mailtje over je moeder van vanmiddag.
Dag Rakker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef rakker582 het volgende:
Stali je hebt zeker niet alles gelezen maar er is al meer gebeurd dan jij weet, en achter de schermen gebeurd er nog veel meer.
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Stali het volgende:
Nee, gratis maandenlang ( ja, werkelijk kostenloos en zonder kostelijk te zijn), een zinloze en argumentatieloze hetze voeren op een jongerenforum, ja, dat moet natuurlijk wel het ware verhaal zijn..
Spookverhalen kunnen in TRU maar dit is slechts een ordinaire hetzevoering..
Wat een zielig gedoe zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Francis heeft aan mij laten weten de discussie hier voorlopig met rust te laten. Namens hem mag ik iedereen hier bedanken die hier en voorheen in HBB serieus aan de discussie (en feiten vinding) hebben deelgenomen!
En heb jij de FAQ van het forum wel eens gelezen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef svann het volgende:
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!
Er is méér in TRU dan je denkt, meer op Fok ook.
kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een zielig gedoe zeg.
Ben jij nu de officieele persvoorlichter van Francis
Draai jij niet de boel om? Waar heb ik een theorie opgehouden? Ik heb slechts een simpel vraagje gesteld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!
Er is méér in TRU dan je denkt, meer op Fok ook.
Trouwens, jullie conspiracy theorieen passen daar wel goed bij.
Ik denk dat je het hier wel overschat hoor.quote:Een loze internet-hetze is het al lang niet meer.
Het is me te ziek, gek he? Maandenlang wordt hier blijkbaar een hetze gevoerd tegen Gert Timmerman. Na maanden zijn er nergens concrete feiten lezen. De media reikt voor de hetzevoerders niet verder dan een kolom in de Privé die niet negatief uitviel voor Gert Timmerman. Lullig want het boeit niemand, die hele Gert Timmerman boeit gewoon helemaal niemand behalve één enkel heel rancuneus persoon die dag en nacht in de weer is om die man kapot te maken. Zonder feiten gaat dat niet lukken, niet voor 150 euro voor niets niet. Het plan is mislukt FrancisCrazy, het gaat je gewoon helemaal niet lukken want je zal met bewijzen moeten komen om een zaak te beginnen en dat ga je daar echt niet redden met je smakeloze nepspookverhaaltjes.quote:Als jullie het een beetje hadden bijgehouden, hadden jullie geweten dat veel ook door andere bronnen bevestigd is en er vanalles is gebeurd.
En waarom kom je dat hier bediscussieren en niet in FB?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef APK het volgende:
En heb jij de FAQ van het forum wel eens gelezen?
Naast het openbaar maken van privé-mails heeft deze zaak geen ene fuck met TRU te maken.
En ik begin jou een eng glijerig mannetje zonder eigen mening te vinden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
kom je daar nu pas achter![]()
had meer van je verwacht APK
wist je toch alquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
En ik begin jou een eng glijerig mannetje zonder eigen mening te vinden.
Omdat een of andere Mirage -als mod- dat toelaat en zelfs post dat ze moet glimlachen, nadat de mails geplaatst waren door een stroman. Zal wel komen omdat ze uit hetzelfde dorp als Francis komt oid.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef svann het volgende:
En waarom kom je dat hier bediscussieren en niet in FB?
Ik ben een vast TRU user die nooit ergens problemen mee heeft maar ik heb wel veel tegen een ongefundeerde hetzevoering die werkelijk helemaal niets met TRU te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef svann het volgende:
[..]
En waarom kom je dat hier bediscussieren en niet in FB?
In overleg is het hier terecht gekomen. Wat is je probleem? Vaste TRU-gangers hebben er geen probleem mee.
FB = Ja maar hullie boeboe etc... anders: rot liever gewoon op!quote:Die Hoetink-mails vond ik ook geen schoonheidsprijs verdienen.
Ze zijn echter zonder namen hier neer gezet. Dhr. Hoetink heeft zelf gezegd dat het zijn mails waren.
Het lijkt wel of het hele onderwerp je niet meer interesseert vanwege die geanonimiseerde mail.
Neem zelf de moeite eens, en lees alle topics door.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Dag Rakker..
Doe me een plezier en het verhaal voor mij eens uit de doeken.
Waar heb ik precies abnormaal gereageerd?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:12 schreef Deliana het volgende:
[..]
Neem zelf de moeite eens, en lees alle topics door.
Vorig jaar op deze tijd wilde jij een podium hier met een onzinig verhaal over een bos, en dat kreeg je.
Francis wil nu zijn podium, en zijn verhaal vind ik net wat hartverscheurender dan dat van jou. Do you mind.....?
Of hij nu wel of niet goed bezig is, laat hem. Het is heel erg duidelijk dat hij dit nu nodig heeft.
En mocht je kritiek hebben, uit dat dan op een normale manier en ga niet gelijk een aanval beginnen.
In elke post in dit topic tot nu toe.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar heb ik precies abnormaal gereageerd?.
We zijn hier allemaal klonen van Francis.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:30 schreef Stali het volgende:
Om half twee 'snachts... ineens een hoop fans van FrancisC die voor elkaar reageren..
Log maar weer in als FrancisCrazy, ik ga lekker naar bed..
Quote mijn gekkigheden dan eens. Dat moet dan toch niet al te moeilijk zijn nietwaar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:34 schreef Deliana het volgende:
[..]
In elke post in dit topic tot nu toe.
En als je alles had doorgelezen, dan weet je ook dat ik geen fan/kloon ben. In voorgaande topics had ik ook kritiek en bedenkingen. Maar het is maar net hoe je dat kenbaar maakt.
Mirage moest veel later heel ergens anders om glimlachen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Omdat een of andere Mirage -als mod- dat toelaat en zelfs post dat ze moet glimlachen, nadat de mails geplaatst waren door een stroman. Zal wel komen omdat ze uit hetzelfde dorp als Francis komt oid.
Maakt wmb geen fuck uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:44 schreef svann het volgende:
Mirage moest veel later heel ergens anders om glimlachen.
Die mails waren toen allang volledig geanonimiseerd.
77 ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:19 schreef svann het volgende:
Het is gebeurd, je hebt je punt gemaakt.
Waar zou het volgens jou horen? SHO? Daar is het toch veel te druk en rommelig?
Hier in TRU is eerder een rustige discussie mogelijk.
Als je de "soap" ten tijde van Hotel Big Brother gevolgd had, heb ik dat in deel 6 of 7 al aangekaart, ik kreeg alle "volgers en believers"over me heen.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
Ik ben de fotograaf die vier weken in de weer is geweest met het blad Aktueel om Francis zijn verhaal te laten doen. Hij wilde graag zoals hij ook ergens in één van de vorige topics heeft geschreven.
Ben zelfs tot 's nachts 5 uur bij hem thuis geweest. Alles doorgesproken tot en met de foto toe.
De foto zou ik maandagavond maken voor het oude huis van Gert en Hermien in Usselo. Het interview zou worden gehouden op dinsdagochtend tussen 09.00 uur en 10.15 uur. Twee dagen voor de tijd krijg ik plotseling een mail van Francis dat hij geld wil zien. Ik was toetaal verbaasd. Hij heeft dit mooi verpakt in een leuk verhaal over wat jullie kunnen lezen in topic 7. We zouden dit geld uit eigen zak moeten betalen. En zo kun je wel aan de gang blijven. Ik leef nu éénmaal van foto's en een journalist van schrijven. Francis wil de waarheid boven tafel en heb dat voor hem geregeld. Honderduizenden mensen konden in één jkeer alles lezen. Maar helaas: Francis blijkt een wolf in schaapsklederen. Hij wil
plotseling geld voor 'zijn waarheid". Ook beweert hij dat hij met een boek bezig is, maar hij heeft nog geen uitgever, vreemd hé. Ik wilde hem zelfs helpen door dat in het verhaal op te laten nemen, maar ach 'stank voor dank'. Volgende week staat in de Aktueel op de plek waar Francis zou staan nu het verhaal over een gezin dat met zeven man in een kleine caravan woont. Vanmiddag gemaakt vlak voor de deadline.
By the way Francis: wat voor geraffineerd antwoord heb je op de volgende vraag.
Een interview kun je toch ook in je vrij tijd geven? En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.
Robert Hoetink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |