Dit alles gratis, trouwens en het duurt een week - of denk je dat men een offerte op kan maken met daarin de voorberekeningen van het onderzoek om vervolgens uit te vissen of die gronden wel bestaan? In the Pink Panther-reeks misschien ....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef FrancisC het volgende:
Ze bekijken eerst of er een zaak is - kijken naar de gronden voor de zaak en hoe haalbaar ze zijn - er staat trouwens wel een linkje van een misdaadjournalist hier - ook gelezen?
Nou, dat is jou intelligente slotconclussie op het antwoord dat ik je gaf, hetgeen mij laat zien dat je niet geinterreseerd bent ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, gratis maandenlang ( ja, werkelijk kostenloos en zonder kostelijk te zijn), een zinloze en argumentatieloze hetze voeren op een jongerenforum, ja, dat moet natuurlijk wel het ware verhaal zijn..
Spookverhalen kunnen in TRU maar dit is slechts een ordinaire hetzevoering..
Ja over dit soort bureautjes heb ik het dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef FrancisC het volgende:
Ze bekijken eerst of er een zaak is - kijken naar de gronden voor de zaak en hoe haalbaar ze zijn - er staat trouwens wel een linkje van een misdaadjournalist hier - ook gelezen?
Ohlala... Een briesje kritiek...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef FrancisC het volgende:
Mijn tijd zit erop, ik deed wat ik deed .... en voorlopig is dat genoeg!
Mereu in cautarea adevarului?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ohlala... Een briesje kritiek...
Onkruid lijkt altijd weg.
CU..
La confluenţa dintre căutarea adevărului în legătură cu distanţa socială clasială şi teza marxistă enunţată, Herseni conchide: Într-adevăr oamenii trăiesc de la începutul cunoscutelor începuturi ale lor pe tabere, în caste şi clase suprapuse, pe partide şi mai ales divizaţi în conducători şi conduşi (ceea ce e de acceptat), în stăpâni şi supuşi, cu corelatele lor greu de evitat şi greu de suportat, în bogaţi şi săraci, exploatatori şi exploataţi, umilitori şi umiliţi, nedrepţi şi nedreptăţiţi, zbiri şi martiriquote:
Hoe vaak ga jij nog zeggen dat je er mee stopt hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef FrancisC het volgende:
Mijn tijd zit erop, ik deed wat ik deed .... en voorlopig is dat genoeg!
Kopieer je wel vaker historische tekstfragmenten die geen boodschap uitdragen? Net als je posts?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
La confluenţa dintre căutarea adevărului în legătură cu distanţa socială clasială şi teza marxistă enunţată, Herseni conchide: Într-adevăr oamenii trăiesc de la începutul cunoscutelor începuturi ale lor pe tabere, în caste şi clase suprapuse, pe partide şi mai ales divizaţi în conducători şi conduşi (ceea ce e de acceptat), în stăpâni şi supuşi, cu corelatele lor greu de evitat şi greu de suportat, în bogaţi şi săraci, exploatatori şi exploataţi, umilitori şi umiliţi, nedrepţi şi nedreptăţiţi, zbiri şi martiri
Rot op!.
Ik vroeg je iets, en je stuurt mij een boodschap zonder betekenis?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kopieer je wel vaker historische tekstfragmenten die geen boodschap uitdragen? Net als je posts?
Dan heb je niet goed gelezen FrancisCrazy want ik heb je iets concreets teruggestuurd wat erg op jou van toepassing is. Als je de taal niet helemaal machtig bent is dat geen gebrek hoor, iedereen is weleens op vakantie geweest. Daarom kun je je vragen natuurlijk veel beter stellen in de Nederlandse taal op een Nederlands forum.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vroeg je iets, en je stuurt mij een boodschap zonder betekenis?
Wie heeft er precies aan welke discussie deelgenomen, laat staan enige feitenvinding? Jij? Is FrancisCrazy daarom nu weg? Wat Jammer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Francis heeft aan mij laten weten de discussie hier voorlopig met rust te laten. Namens hem mag ik iedereen hier bedanken die hier en voorheen in HBB serieus aan de discussie (en feiten vinding) hebben deelgenomen!
Waar zit ik FrancisCrazy precies op te naaien? Ik heb een doodnormale vraag gesteld hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef rakker582 het volgende:
He Francis je gooit de handdoek toch niet in de ring, omdat Stali je op zit te naaien. Je hebt ergere dingen door staan en nu je zover bent moet je je kop niet laten hangen.
Denk maar even aan het mailtje over je moeder van vanmiddag.
Dag Rakker.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef rakker582 het volgende:
Stali je hebt zeker niet alles gelezen maar er is al meer gebeurd dan jij weet, en achter de schermen gebeurd er nog veel meer.
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:06 schreef Stali het volgende:
Nee, gratis maandenlang ( ja, werkelijk kostenloos en zonder kostelijk te zijn), een zinloze en argumentatieloze hetze voeren op een jongerenforum, ja, dat moet natuurlijk wel het ware verhaal zijn..
Spookverhalen kunnen in TRU maar dit is slechts een ordinaire hetzevoering..
Wat een zielig gedoe zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
Francis heeft aan mij laten weten de discussie hier voorlopig met rust te laten. Namens hem mag ik iedereen hier bedanken die hier en voorheen in HBB serieus aan de discussie (en feiten vinding) hebben deelgenomen!
En heb jij de FAQ van het forum wel eens gelezen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef svann het volgende:
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!
Er is méér in TRU dan je denkt, meer op Fok ook.
kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een zielig gedoe zeg.
Ben jij nu de officieele persvoorlichter van Francis
Draai jij niet de boel om? Waar heb ik een theorie opgehouden? Ik heb slechts een simpel vraagje gesteld.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de sticky van TRU gekeken? The Fok! 9/11 Guide!
Er is méér in TRU dan je denkt, meer op Fok ook.
Trouwens, jullie conspiracy theorieen passen daar wel goed bij.
Ik denk dat je het hier wel overschat hoor.quote:Een loze internet-hetze is het al lang niet meer.
Het is me te ziek, gek he? Maandenlang wordt hier blijkbaar een hetze gevoerd tegen Gert Timmerman. Na maanden zijn er nergens concrete feiten lezen. De media reikt voor de hetzevoerders niet verder dan een kolom in de Privé die niet negatief uitviel voor Gert Timmerman. Lullig want het boeit niemand, die hele Gert Timmerman boeit gewoon helemaal niemand behalve één enkel heel rancuneus persoon die dag en nacht in de weer is om die man kapot te maken. Zonder feiten gaat dat niet lukken, niet voor 150 euro voor niets niet. Het plan is mislukt FrancisCrazy, het gaat je gewoon helemaal niet lukken want je zal met bewijzen moeten komen om een zaak te beginnen en dat ga je daar echt niet redden met je smakeloze nepspookverhaaltjes.quote:Als jullie het een beetje hadden bijgehouden, hadden jullie geweten dat veel ook door andere bronnen bevestigd is en er vanalles is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |