Goedquote:Op zaterdag 29 april 2006 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Hoe heb je dat nou rond die kachel gedaan?
quote:
Yepquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
En ging je dit weekeinde nu verhuizen?
En dan maar leven in de bovenverdieping van je huisje ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Yep
Ik moet nu helaas even 's ochtends naar school. En dan vanmiddag is het verhuizen
's Ochtends gaan m'n ouders en zusje+aanhang wel vast de meubels en andere grote dingen overhuizen.
Ja.., foutje in het lesrooster...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
(Weet je zeker dat je school hebt op Koninginnedag?)
Verhuisd wel in ieder geval...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:26 schreef Marsepein het volgende:
En happy verhuisd?
Wat is dat toch met mannen die verhuizen. Die moeten áltijd toch nog terug voor "een paar dozen". Arty was nog zes ritten zoetquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Verhuisd wel in ieder geval...
morgen moet ik nog even terug voor de laatste paar dozen. En ik moet m'n zelfgemaakte TV-kast en bureau nog demonteren. Delen daarvan klan ik waarschijnlijk weer voor hier gebruiken
Hmm, heeft niet zo veel met inpakken of plannen te maken. Maar gewoon te moe om weer de trap op en af te sjouwen met dozen en anders spul. Morgen is er weer een dag hoor. Het hoefd maandag pas leeg te zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen die verhuizen. Die moeten áltijd toch nog terug voor "een paar dozen". Arty was nog zes ritten zoet![]()
Terwijl vrouwen een half lánd kunnen verhuizen in een dag![]()
Kwestie van slim inpakken en plannen![]()
Dus joh, nu woon je er écht!! Gek?
Vrouwen zijn slimmerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Terwijl vrouwen een half lánd kunnen verhuizen in een dag![]()
Kwestie van slim inpakken en plannen![]()
Ik ken dat. De eerste nacht dat ik hier ging slapen, leek de kamer zo groot (ik heb nu amper een jaar later alweer ruimte tekort). "De andere kant" van de kamer leek zo ver weg. En slapen tussen al die dozen en vreemd geplaatste meubels was zo raar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
op een nieuwe vloer in een vreemd huis.. Dat is nog ff wennen.....
Het is hier vooral erg stil![]()
Oh, het slapen gaat gelukkig wel. Ik slaap nu in de kleinste slaapkamer van het huis. En die staat nu dan ook propvolquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken dat. De eerste nacht dat ik hier ging slapen, leek de kamer zo groot (ik heb nu amper een jaar later alweer ruimte tekort). "De andere kant" van de kamer leek zo ver weg. En slapen tussen al die dozen en vreemd geplaatste meubels was zo raar.
De eerste dag dat ik op kamers ging, was nog vreemder. Voelde me een beetje ontheemd.
Da's waar. Ik zal het huidige LPT eens opzoekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
Maar gelukkig kun je weer lekker vertrouwd Fokken
Ja, m'n stereo is nog niet aangesloten, da's het probleemquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:48 schreef Oblivion het volgende:
Mooie vloer A_R!
Doe lekker een muziekje op...![]()
Geniet van de ruimte om je heen.
Kun je niet op bed liggen met de laptop op je buik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deze kamer is trouwens te klein voor mijn fijne bureaustoel. Dus ik zit nu ff op een rugpijngevend krukje
Als je mij een laptop geeft dan is dit idd een prima oplossing!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je niet op bed liggen met de laptop op je buik?
Daar was geen tijd meer voorquote:Op zondag 30 april 2006 00:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Mooie vloerAR
Maar had je beter niet eerst de muur richting de tuinkamer af kunnen smeren?
quote:Op zondag 30 april 2006 01:09 schreef arithaterhorst het volgende:
Mooi geworden zeg! Zeker de vloer, daar zie je echt houtnerf in toch? of zag ik het verkeerd?
Zou je dat soort details niet doen als je eenmaal wat uitgepakt bent en de meubels definitief op hun plek staan straks?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat fotolijstjes ophangen in de woonkamer stond ook op de planning. Maar het ene fotolijstje wat zo leuk bij het andere fotolijstje hangt is natuurlijk weer nergens te vinden tussen al die verhuisdozen
Maar m'n huis voeld nog zo koud aan Duudje....quote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou je dat soort details niet doen als je eenmaal wat uitgepakt bent en de meubels definitief op hun plek staan straks?
jamaar zit er nou houtnerf in of zag ik het verkeerd ?!quote:
Ja maar mop, straks heb je overal gaatjes!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar m'n huis voeld nog zo koud aan Duudje....
Ik ben niet gaan samenwonen, ik zit hier maar alleen he (nee, zelfs geen huisdieren..)
Uhmm, je ziet inderdaad houtnerf, het laminaat is ook enigzins ruwquote:Op maandag 1 mei 2006 20:00 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
jamaar zit er nou houtnerf in of zag ik het verkeerd ?!
Ik vind het onwijs mooi geworden, zeker dat beide vloeren nu egaal zijn is![]()
Enig idee wanneer de keuken aan de beurt is?
Mannen houden van gaatjes...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar mop, straks heb je overal gaatjes!
Ik zie kansen voor kunstenaar Tjebbequote:Op maandag 1 mei 2006 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie plek voor schilderijen.
Je had eerst alleen een kamer? Dan zul je wel flink wat nieuwe meubels moeten kopen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu, de sleutels van m'n andere kamer zijn ingeleverd, en nu woon en leef ik dus echt hier
Woensdag gaat de muur van de doorgang mooi afgewerkt worden door een 'mannetje'. Maar voor dat gebeurt moeten er eerst nog wat pvc pijn aangesloten worden.
Het plan voor vandaag is om eerst eens even rustig bij te komen van de verhuizing. Ik ga wel even wat gordijnen op hangen, en een teststukje verven voor de plinten. De kleur die ik zoek was niet te koop, dus ik moet zelf wat experimenteren met de beits. Maar da's geen probleem
Wat fotolijstjes ophangen in de woonkamer stond ook op de planning. Maar het ene fotolijstje wat zo leuk bij het andere fotolijstje hangt is natuurlijk weer nergens te vinden tussen al die verhuisdozen
Wel een kamer van 45m2... die helemaal vol stond. Nu in m'n huis is alleen 1 slaapkamer grotendeels leeg, en op de 'zolder' ben ik nog niet eens geweest. De rest van m'n huis staat gewoon helemaal vol hoor. En ik heb echt geen meubels of andere grote dingen gekochtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je had eerst alleen een kamer? Dan zul je wel flink wat nieuwe meubels moeten kopen.![]()
Klopt, maar door ruimtegebrek koop je soms minder meubels dan je zou willen hebben. Ik heb door beperkte ruimte bijvoorbeeld maar één bankje, maar zodra ik van een studentenkamer naar een appartement of huis ga (hopelijk binnen een paar maandenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is wel een normale redering schijnt, maar ik vind hem toch wat vreemd. Je koopt toch meubels omdat je ze nodig hebt (om op te zitten, an te eten, of je troep in op te bergen), je koopt toch geen meubels omdat er een plekje leeg is
Ach, ik sluit niet uit dat ik de vreemde ben hoor...
ah, als je het zo zegt is het wel een logisch verhaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar door ruimtegebrek koop je soms minder meubels dan je zou willen hebben. Ik heb door beperkte ruimte bijvoorbeeld maar één bankje, maar zodra ik van een studentenkamer naar een appartement of huis ga (hopelijk binnen een paar maanden) zou ik daar toch een bank bijkopen. Een klein zweezitsbankje is immers nogal mager als je bezoek ontvangt. Daarnaast heb ik door dat ruimtegebrek een deel van m'n boeken in kisten onder m'n bed staan, maar zodra ik meer ruimte heb koop ik er een derde boekenkast bij. Verder zou ik een grotere eettafel kopen. En zo zijn er nog wel meer dingen.
Ik kan me voorstellen dat dit bij jou ook zo is, maar blijkbaar niet dus.![]()
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als je dat dikkere stukje pijp bedoeld: die heb ik als mof gebruikt, ipv van die kleine standaard dingen. Als die muur vanmiddag dicht zit kan ik er nooit meer bij. En als dan zo'n mof los schiet bij het draden trekken..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef Marsepein het volgende:
Ja, de eerste klusfoto's! Goed werk. Maar ik zie in dat korte stukje buis al 2 koppelingen/overgangen. Hoe heb je dat gedaan?
Ik was benieuwdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, je ziet inderdaad houtnerf, het laminaat is ook enigzins ruw
Is dit dan wel een antwoord op je vraag??
Die nieuwe was nu toch gratis? ... Er zijn mensen die 18000 euro neertellen voor een keukenquote:De keuken wordt deze week gehaald, of ik haal hem zelf op. En dan moet ik maar kijken hoeveel ik er aan moet doen voordat het weer een mooie keuken is
Oh, m'n oude keuken heb ik op marktplaats gezet, er is al 40 euro voor geboden
Wat je kunt doen is een paar dotten purschuim tussen dat wandje spuiten. Je fixeert dan de elektrapijp.quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als je dat dikkere stukje pijp bedoeld: die heb ik als mof gebruikt, ipv van die kleine standaard dingen. Als die muur vanmiddag dicht zit kan ik er nooit meer bij. En als dan zo'n mof los schiet bij het draden trekken..
nee hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:46 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik was benieuwd. Vind ik zo mooi.
klonk het zo opdringerig?![]()
![]()
[..]
Ja, de keuken is inderdaad gratis. Maar hij moet wel gehaald worden (gebeurt vandaagquote:Die nieuwe was nu toch gratis? ... Er zijn mensen die 18000 euro neertellen voor een keuken![]()
Jij -40 (tot nu toe)![]()
![]()
Ja, dat had ook gekunt. Maar de dikkere pijp had ik toch nog liggen, en purschuim niet. En bij mij is het altijd zo dat ik zo'n bus maar 1x kan gebruiken, en daarna is ie verstoptquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is een paar dotten purschuim tussen dat wandje spuiten. Je fixeert dan de elektrapijp.
Je kunt losse tuitjes kopen. Dan gooi je de gebruikte weg en kun je later de rest gebruiken. Ik pleurde smeet gooide eerst ook half volle bussen weg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat had ook gekunt. Maar de dikkere pijp had ik toch nog liggen, en purschuim niet. En bij mij is het altijd zo dat ik zo'n bus maar 1x kan gebruiken, en daarna is ie verstopt
*kuch*quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als je dat dikkere stukje pijp bedoeld: die heb ik als mof gebruikt, ipv van die kleine standaard dingen. Als die muur vanmiddag dicht zit kan ik er nooit meer bij. En als dan zo'n mof los schiet bij het draden trekken..
gewoon alles op een hoopie in de hoek spuiten, dan kan je er later gewoon een stukkie vanaf snijdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je kunt losse tuitjes kopen. Dan gooi je de gebruikte weg en kun je later de rest gebruiken. Ik pleurde smeet gooide eerst ook half volle bussen weg.
Maar dit geeft vrolijkheid en goede moed om verder te werkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef Marsepein het volgende:
Je volgorde van werken (en geld uitgeven) is *kuch* typisch .....
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef Marsepein het volgende:
Met bloemen wordt je oud, dat blijkt dan maar weer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net of ik bij mijn oma naar de vensterramen kijk.
Toffe plantjes, hoor, begrijp me niet verkeerd. Mijn oma is megatof.
Feli!quote:
een laagje latexquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
AR ga je nog iets doen met die stenen-muur? Stucen of zo? Of gewoon een laagje latex over de steenstrips?
Ik dacht dat die kleuren weer in waren. Anders wacht je net zo lang totdat ze weer in zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik moet alleen iets zien te vinden dat past bij een oranje vloer en mintgroene tegeltjes
Dat waardeer ik juist zo aan AR, hij doet alles op zijn eigen wijze.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef Marsepein het volgende:
Zal ik eerlijk bekennen dat ik niet eens precies weet wat er vreemd is aan m'n werkwijzequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat waardeer ik juist zo aan AR, hij doet alles op zijn eigen wijze.
Begin je je al thuis te voelen in je huis AR?
En ga je nog iets anders in plaats van je plankjes doen?quote:
Heeft denk ik een beetje te maken met als het te gezellig wordt, dat het klussen lastiger wordt. Zo van: Ga ik klussen, of zet ik een fillum op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk bekennen dat ik niet eens precies weet wat er vreemd is aan m'n werkwijze
Ik ken het klusdraaiboek dan ook niet...
quote:
Het is maar net op welke manier je gaat verbouwen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk bekennen dat ik niet eens precies weet wat er vreemd is aan m'n werkwijze
Ik ken het klusdraaiboek dan ook niet...
Prachtig, A_R. Helemaal jouw stijlquote:
Niets AR, niets, ik hou er alleen niet van, maar dat is slechts mijn persoonlijke smaak.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is er mis met mijn bloembakken???
Daar ging je door het oog van de naald Plaat......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niets AR, niets, ik hou er alleen niet van, maar dat is slechts mijn persoonlijke smaak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |