abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 20:20:55 #241
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_37464876
Ik zie plek voor schilderijen.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:06:54 #242
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37477711
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:00 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

jamaar zit er nou houtnerf in of zag ik het verkeerd ?!

Ik vind het onwijs mooi geworden, zeker dat beide vloeren nu egaal zijn is
Enig idee wanneer de keuken aan de beurt is?
Uhmm, je ziet inderdaad houtnerf, het laminaat is ook enigzins ruw
Is dit dan wel een antwoord op je vraag??

De keuken wordt deze week gehaald, of ik haal hem zelf op. En dan moet ik maar kijken hoeveel ik er aan moet doen voordat het weer een mooie keuken is
Oh, m'n oude keuken heb ik op marktplaats gezet, er is al 40 euro voor geboden

[ Bericht 21% gewijzigd door Automatic_Rock op 02-05-2006 07:12:02 ]
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:09:38 #243
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37477715
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja maar mop, straks heb je overal gaatjes!
Mannen houden van gaatjes...

Nee serieus.
Ik heb dan wel geen plan op papier staan, maar dat betekend niet dat ik niet weet wat ik waar neer zet of hang
Maargoed, dat fotolijste is voorlopig nog spoorloos, dus je hoeft je geen zorgen te maken Duudje
Oh, de klok hangt wel trouwens. Daar volgt misschien nog wel een foto van
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie plek voor schilderijen.
Ik zie kansen voor kunstenaar Tjebbe
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:32:35 #244
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37478922
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu, de sleutels van m'n andere kamer zijn ingeleverd, en nu woon en leef ik dus echt hier
Woensdag gaat de muur van de doorgang mooi afgewerkt worden door een 'mannetje'. Maar voor dat gebeurt moeten er eerst nog wat pvc pijn aangesloten worden.
Het plan voor vandaag is om eerst eens even rustig bij te komen van de verhuizing. Ik ga wel even wat gordijnen op hangen, en een teststukje verven voor de plinten. De kleur die ik zoek was niet te koop, dus ik moet zelf wat experimenteren met de beits. Maar da's geen probleem

Wat fotolijstjes ophangen in de woonkamer stond ook op de planning. Maar het ene fotolijstje wat zo leuk bij het andere fotolijstje hangt is natuurlijk weer nergens te vinden tussen al die verhuisdozen
Je had eerst alleen een kamer? Dan zul je wel flink wat nieuwe meubels moeten kopen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:13:05 #245
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37481342
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je had eerst alleen een kamer? Dan zul je wel flink wat nieuwe meubels moeten kopen.
Wel een kamer van 45m2... die helemaal vol stond. Nu in m'n huis is alleen 1 slaapkamer grotendeels leeg, en op de 'zolder' ben ik nog niet eens geweest. De rest van m'n huis staat gewoon helemaal vol hoor. En ik heb echt geen meubels of andere grote dingen gekocht

Het is wel een normale redering schijnt, maar ik vind hem toch wat vreemd. Je koopt toch meubels omdat je ze nodig hebt (om op te zitten, an te eten, of je troep in op te bergen), je koopt toch geen meubels omdat er een plekje leeg is

Ach, ik sluit niet uit dat ik de vreemde ben hoor...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:17:23 #246
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37486720
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:

Het is wel een normale redering schijnt, maar ik vind hem toch wat vreemd. Je koopt toch meubels omdat je ze nodig hebt (om op te zitten, an te eten, of je troep in op te bergen), je koopt toch geen meubels omdat er een plekje leeg is

Ach, ik sluit niet uit dat ik de vreemde ben hoor...
Klopt, maar door ruimtegebrek koop je soms minder meubels dan je zou willen hebben. Ik heb door beperkte ruimte bijvoorbeeld maar één bankje, maar zodra ik van een studentenkamer naar een appartement of huis ga (hopelijk binnen een paar maanden ) zou ik daar toch een bank bijkopen. Een klein zweezitsbankje is immers nogal mager als je bezoek ontvangt. Daarnaast heb ik door dat ruimtegebrek een deel van m'n boeken in kisten onder m'n bed staan, maar zodra ik meer ruimte heb koop ik er een derde boekenkast bij. Verder zou ik een grotere eettafel kopen. En zo zijn er nog wel meer dingen.

Ik kan me voorstellen dat dit bij jou ook zo is, maar blijkbaar niet dus.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:36:27 #247
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37494121
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Klopt, maar door ruimtegebrek koop je soms minder meubels dan je zou willen hebben. Ik heb door beperkte ruimte bijvoorbeeld maar één bankje, maar zodra ik van een studentenkamer naar een appartement of huis ga (hopelijk binnen een paar maanden ) zou ik daar toch een bank bijkopen. Een klein zweezitsbankje is immers nogal mager als je bezoek ontvangt. Daarnaast heb ik door dat ruimtegebrek een deel van m'n boeken in kisten onder m'n bed staan, maar zodra ik meer ruimte heb koop ik er een derde boekenkast bij. Verder zou ik een grotere eettafel kopen. En zo zijn er nog wel meer dingen.

Ik kan me voorstellen dat dit bij jou ook zo is, maar blijkbaar niet dus.
ah, als je het zo zegt is het wel een logisch verhaal eigenlijk.
Maar in dit geval is het zo dat mijn vorige woonkamer groter (breder) was dan die ik nu heb. Dus hier kunnen geen meubels meer bij denk ik

Dan nu nog 2 foto's van het gedeelte dat morge netjes dicht gemaakt wordt:

Gewoon zoals het hoort, een pvc pijp inplaats van een ingemetseld tweeling snoertje
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:45:17 #248
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37494362
ziet er netjes uit AR al een ele verbetering dan het tweelingsnoertje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37497585
Ja, de eerste klusfoto's! Goed werk. Maar ik zie in dat korte stukje buis al 2 koppelingen/overgangen. Hoe heb je dat gedaan?
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:10:10 #250
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37501646
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef Marsepein het volgende:
Ja, de eerste klusfoto's! Goed werk. Maar ik zie in dat korte stukje buis al 2 koppelingen/overgangen. Hoe heb je dat gedaan?
Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als je dat dikkere stukje pijp bedoeld: die heb ik als mof gebruikt, ipv van die kleine standaard dingen. Als die muur vanmiddag dicht zit kan ik er nooit meer bij. En als dan zo'n mof los schiet bij het draden trekken..
pi_37501805
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 07:06 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Uhmm, je ziet inderdaad houtnerf, het laminaat is ook enigzins ruw
Is dit dan wel een antwoord op je vraag??
Ik was benieuwd . Vind ik zo mooi.
klonk het zo opdringerig?
quote:
De keuken wordt deze week gehaald, of ik haal hem zelf op. En dan moet ik maar kijken hoeveel ik er aan moet doen voordat het weer een mooie keuken is
Oh, m'n oude keuken heb ik op marktplaats gezet, er is al 40 euro voor geboden
Die nieuwe was nu toch gratis? ... Er zijn mensen die 18000 euro neertellen voor een keuken
Jij -40 (tot nu toe)
pi_37502288
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar als je dat dikkere stukje pijp bedoeld: die heb ik als mof gebruikt, ipv van die kleine standaard dingen. Als die muur vanmiddag dicht zit kan ik er nooit meer bij. En als dan zo'n mof los schiet bij het draden trekken..
Wat je kunt doen is een paar dotten purschuim tussen dat wandje spuiten. Je fixeert dan de elektrapijp.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:05:00 #253
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37505125
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 07:46 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

Ik was benieuwd . Vind ik zo mooi.
klonk het zo opdringerig?
[..]
nee hoor
quote:
Die nieuwe was nu toch gratis? ... Er zijn mensen die 18000 euro neertellen voor een keuken
Jij -40 (tot nu toe)
Ja, de keuken is inderdaad gratis. Maar hij moet wel gehaald worden (gebeurt vandaag ), en de onderkastjes zal wel wat aan moeten gebeuren, want alleen de deurtjes zijn daar nog goed van. En dan moet het nog geschuurd en gelakt worden.

Maar ondanks dit denk ik wel onder de 18.000 euro uit te komen
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:44 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is een paar dotten purschuim tussen dat wandje spuiten. Je fixeert dan de elektrapijp.
Ja, dat had ook gekunt. Maar de dikkere pijp had ik toch nog liggen, en purschuim niet. En bij mij is het altijd zo dat ik zo'n bus maar 1x kan gebruiken, en daarna is ie verstopt
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:31:27 #254
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37514810
Ik heb m'n keuken!!!
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:32:23 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37514837
Foto's .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:37:05 #256
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37514969
heb ik nog niet

Oh, de onderkasten kunnen weggegooid worden. Maar de deurtjes zelf zien er allemaal nog perfect uit!!
pi_37515413
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat had ook gekunt. Maar de dikkere pijp had ik toch nog liggen, en purschuim niet. En bij mij is het altijd zo dat ik zo'n bus maar 1x kan gebruiken, en daarna is ie verstopt
Je kunt losse tuitjes kopen. Dan gooi je de gebruikte weg en kun je later de rest gebruiken. Ik pleurde smeet gooide eerst ook half volle bussen weg.
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 18:06:36 #258
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37517143
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

*kuch*

PVC lijm

*kuch*

Maar in de bouw gebruiken we meestal als het niet in het zicht is dit soort oplossingen, geven net een beetje meer zekerheid; wel zorgen dat de twee uiteinden van de buizen; aan elkaar geschoven zitten.

Anders "stoekt" je veer op dat tussenstukje en krijg je je veer er niet in
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:22:45 #259
64781 bonke
pipo koeie
pi_37519148
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:53 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je kunt losse tuitjes kopen. Dan gooi je de gebruikte weg en kun je later de rest gebruiken. Ik pleurde smeet gooide eerst ook half volle bussen weg.
gewoon alles op een hoopie in de hoek spuiten, dan kan je er later gewoon een stukkie vanaf snijden
pies on joe toe
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:46:54 #260
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37519818
Vandaag was een rustig dagje qua klussen. Het dichtsmeren van de muren van de doorgang werd tenslotte voor me gedaan (ben wel vergeten een foto te maken )

En wat heeft AR dan wel gedaan?? Nou, ik heb de bloementjes buiten gezet

M'n baalt er natuurlijk erg van dat ze niet hier is om mee te helpen met het huis enzo. Maar ik kan ook niet een jaar wachten met het klussen. Ik heb dan ook maar besloten om de tuin maar een jaar te laten wachten. Dan gaan we die samen doen volgend jaar.

Maar omdat een kale tuin ook niet alles is heb ik 4 bloembakken onder de ramen van de tuinkamer gehangen:

woensdag 3 mei 2006 @ 20:10:52 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37520614
Het is net of ik bij mijn oma naar de vensterramen kijk .

Toffe plantjes, hoor, begrijp me niet verkeerd. Mijn oma is megatof .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37521560
Ik vind de bloemetjes er erg vrolijk uit zien, leuk gedaan hoor!
pi_37522086
Ah wat leuk. Het is nu echt lente!

Hoe heb je die bakken vastgemaakt eigenlijk?
pi_37525702
Je volgorde van werken (en geld uitgeven) is *kuch* typisch .....
pi_37527100
AR : dat ziet er vrolijk uit zo boven het sloophout.
En water krijgen ze vanzelf via de tegelrand !

.
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:21:30 #266
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37528767
Ziet er wel fleurig uit AR
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37528883
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef Marsepein het volgende:
Maar dit geeft vrolijkheid en goede moed om verder te werken

Ziet er fleurig uit, AR! Ik ga morgen ook bloemetjes kopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 mei 2006 @ 04:05:43 #268
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37534238
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef Marsepein het volgende:

Je moet het een beetje leuk houden voor jezelf hoor, en op deze manier bevalt het me prima
  donderdag 4 mei 2006 @ 04:25:19 #269
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37534266
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is net of ik bij mijn oma naar de vensterramen kijk .

Toffe plantjes, hoor, begrijp me niet verkeerd. Mijn oma is megatof .
Met bloemen wordt je oud, dat blijkt dan maar weer.
En dan zeggen ze dat mijn welvolgorde vreemd is.. Hoe wil je in hemelsnaam klussen als je dood bent?? Of minimaal in een klusdip zit

Je moet gewoon af en toe de bloementjes buiten zetten, soms letterlijk en soms figuurlijk
pi_37534267
Sorry ik heb iets tegen bloembakken. Planten moeten ook de ruimte krijgen en om die dan in zo'n plastic bak te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')