Ik wil ook niet hoor Obli...quote:
Ik moet mijn hechtingen eruit laten halen, ruilen?quote:Op donderdag 27 april 2006 07:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil ook niet hoor Obli...
Maar niemand wel...
En ik heb al zo'n hekel aan nauwe ruimtes, die muffe lucht. En spinnewebben in m'n gezicht heb ik al genoeg gehad toen ik nog postbode was klote voortuinen
Ik denk dat ik m'n regenpak aan doe als ik er in ga. En dan m'n muts zover over m'n hoofd dat alleen m'n gezicht er nog net onderuitkomt..
Ik denk altijd aan je Obliquote:Op donderdag 27 april 2006 07:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moet mijn hechtingen eruit laten halen, ruilen?![]()
Ik denk aan jou, denk jij aan mij...![]()
Neem een bezem mee, en haal vast die vieze spinnewebben weg.
Ja, ja, en dan een foto van een andere vrouw aan een vergeelde muur hangen hè?quote:
Oh, dit is wel on-topic en belangrijk!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 07:44 schreef Marsepein het volgende:
En vergeet een eventuele dikkere buis voor een grijze kabel voor de tuin niet!
Ik ga sowieso 2 buizen leggen. Want ik ga die ruimte maar 1x in, en daarna nooooooooooooit meer!!quote:Op donderdag 27 april 2006 07:44 schreef Marsepein het volgende:
En vergeet een eventuele dikkere buis voor een grijze kabel voor de tuin niet!
een beetje klusser haalt zijn hechtingen er zelf uitquote:Op donderdag 27 april 2006 07:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moet mijn hechtingen eruit laten halen, ruilen?![]()
Ik denk aan jou, denk jij aan mij...![]()
Neem een bezem mee, en haal vast die vieze spinnewebben weg.
Had ik jouw benen op moeten hangen danquote:Op donderdag 27 april 2006 07:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ja, en dan een foto van een andere vrouw aan een vergeelde muur hangen hè?![]()
![]()
Nou, euhm...Ik heb geprobeert de wond verzorgen, ben toen onderuit gegaan...quote:Op donderdag 27 april 2006 07:50 schreef bonke het volgende:
een beetje klusser haalt zijn hechtingen er zelf uit
Wanneer heb je tijd??quote:Op donderdag 27 april 2006 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik doe wel een zolder aftimmeren enzo...![]()
Lopen er ook verwarmingsbuizen onderdoor?quote:Op donderdag 27 april 2006 07:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga sowieso 2 buizen leggen. Want ik ga die ruimte maar 1x in, en daarna nooooooooooooit meer!!
hoop ik...
Ja!quote:Op donderdag 27 april 2006 07:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Had ik jouw benen op moeten hangen dan
Euh, de mijne is al gedaan hoor...quote:
Ik heb gaskachels Obliquote:Op donderdag 27 april 2006 07:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lopen er ook verwarmingsbuizen onderdoor?
Zo ja: Dan kan je ze misschien gelijk isoleren, hoef je er nooit meer onder en je bespaard energie.
Oh ja, heel ouderwets enzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 08:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb gaskachels Obli
geen verwarmingsbuizen dus. Maar desalniettemin, bedankt voor de tip![]()
Wordt wel aangelegd ja.., maar niet nu.., en misschien ook niet eens dit jaar..quote:Op donderdag 27 april 2006 08:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ja, heel ouderwets enzo...![]()
Wordt ook niet aangelegd?
Ik heb volgens mij een stukkie gemist...![]()
Oh, dat komt dan toch wel...quote:Op donderdag 27 april 2006 08:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wordt wel aangelegd ja.., maar niet nu.., en misschien ook niet eens dit jaar..
oelala!!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat komt dan toch wel...
Lekker knus met meisje samen onder een deken in de winter op de bank....![]()
Eeen hoop in-topic ehhh off-topic gekletsquote:Op donderdag 27 april 2006 07:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De vloerenmeneer zei dat het met OSB platen wel mogenlijk is, als je de latjes er onder niet verder dan 30cm uit elkaar zet.
Maar dit hadden we zelf ook al bedacht
Ik was gisteravond naar de schouwburg toe, maar ondertussen was m'n vader nog wel aan het klussen aan de vloer. En die belde mij op om te vertellen dat als we de OSB platen op het beton neerleggen dat het dan precies even hoog is als de houten vloer van de woonkamer
We snappen allebei niet waar we dan de reken of meet fout gemaakt hebben
Of misschien is dit het teken waar ik zo lang op gewacht heb: God bestaat... Of tenminste dan een klus-God![]()
Deze kruipruimte is nog vrij riantquote:Op donderdag 27 april 2006 07:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ik heb al zo'n hekel aan nauwe ruimtes, die muffe lucht. En spinnewebben in m'n gezicht heb ik al genoeg gehad toen ik nog postbode was klote voortuinen
Ik denk dat ik m'n regenpak aan doe als ik er in ga. En dan m'n muts zover over m'n hoofd dat alleen m'n gezicht er nog net onderuitkomt..
Altijd handig! (als je bereik hebt tenminste)quote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had m'n telefoon mee 'down under' genomen
Volgens de VCA veiligeheidsrichtlijnen moet er een manwacht in de praktijk de hele tijd als iemand onder de vloer is bij het gat staan of in ieder geval op één of andere manier daar mee kunnen communicerenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:29 schreef Gurb het volgende:
Was er trouwens nog wel iemand bij aanwezig in huis toen jij onder de vloer ging??
Het is tenslotte niet echt een ideale plek om vast te komen te zitten / jezelf te verwonden oid, zonder hulp die in de buurt.
dat is verplicht in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Volgens de VCA veiligeheidsrichtlijnen moet er een manwacht in de praktijk de hele tijd als iemand onder de vloer is bij het gat staan of in ieder geval op één of andere manier daar mee kunnen communiceren![]()
Het jammere is dat de theorie en praktijk meestal zoveel van elkaar verschillen]
Ben in zoveel kruipruimtes aan het werk geweest dat ik dacht van als mij hier nu op dit moment iets overkomt; vinden / horen ze me echt never nooit niet![]()
Je weet wel hoe dat gaat in de praktijkquote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef bonke het volgende:
[..]
dat is verplicht in het bedrijfsleven
je kan en moet zelfs je werk weigeren als je werkomgeving niet in orde is ( arbotechnisch dan he )
als je dan toch gaat werken op een onveilige plek dan ben jij degene die verantwoordelijk is
als particulier zou je het eigenlijk ook moeten maar er is niemand die zich daar aan houd
Idd, maar ik zou toch wel mijn mobiel mee nemen naar beneden als ik dat alleen zou doenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat gaat in de praktijk![]()
![]()
Ik heb altijd een mobiele telefoon op zakquote:Op donderdag 27 april 2006 22:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar ik zou toch wel mijn mobiel mee nemen naar beneden als ik dat alleen zou doen
Met zijn tweeen lijkt me helemaal muf en krapquote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mobiele telefoon op zak
En attendeer op de bouw mensen op het feit dat ik in een kruipruimte bezig ga en hoelang ik daar denk te zijn![]()
En indien het voor langere tijd is gaan we altijd met ze 2'n onder de vloer
Hoe kom je eigenlijk vast te zitten in een kruipruimte? Je bent er in gekomen, dus je kan eruit ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weleens bijna vastgezeten in een kruipruimte ... was best angstig.
Dan moet de kruipruimte wel heel krap en nauw geweest zijn als je niet kon keren. De kruipruimtes waarin ik geweest ben waren redelijk ruim zodat ik (ja zelfs ik met mijn bierbuikje) er redelijk in kon manouvreren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:38 schreef Marsepein het volgende:
Nou, het was bij mijn schoonouders onder de vloer, en ik moest over het e.e.a. van riool werk heen kruipen. Werkzaamheden gedaan, en toen terug. Blijkt dat ik niet kon keren en achteruit terug moest. En toen kreeg ik mijn benen niet meer goed over al het rioolwerk heen. Verlichting had ik alleen voor me (hoofdlamp), en er laag ook een laagje water in de kruipruimte. Al met al heb ik toen toch gedraaid, met als resultaat helemaal zeiknat en schaafplekken op ellebogen, knieeen en schouders.
Ik snap eigenlijk niet dat ze kruipruimtes soms zo krap maken. Het zou toch een stuk makkelijker zijn als ze standaard een cm of 40-50 waren. De kruipruimte bij mijn schoonouders is voor mij niet eens toegankelijk. Ik pas niet door het luikquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:56 schreef Marsepein het volgende:
Het was gedeeltelijk ook zo krap dat alleen mijn hoofd erdoor kon, en dan door te wurmen ik er verder door kwam. Ja en als je dan acheruit weer terug moet, in het donker ....
respect dat je dan toch door bent gegaan. Ik zou accuut last van claustrofobie krijgen geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:56 schreef Marsepein het volgende:
Het was gedeeltelijk ook zo krap dat alleen mijn hoofd erdoor kon, en dan door te wurmen ik er verder door kwam. Ja en als je dan acheruit weer terug moet, in het donker ....
Vandaag niet meer Obli.., misschien morgen...quote:
Morgen foto'squote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vandaag niet meer Obli.., misschien morgen...
Hou ik je aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vandaag niet meer Obli.., misschien morgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |