quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat jouw auto die Aerodeck??? Best mooi met die lak![]()
Jullie herkennen de autoquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd, stoer ding. En best snel ook.
Gaskachel in de woonkamer blijft idd zitten. Voor de rest van het huis wil ik misschien wel cv doen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Huisje met héél veel potentie, leuk!En naar Rewimo luisteren wat betreft de gaskachel!
Hebben ze nou een koelkast en wasmachine achtergelaten?
Idd veel werk. Ik ga dan ook uit van 5 jaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my!Dat gaat nog een heleboel werk worden!
Maar wel leuk werk!![]()
Veel klusplezier!
Uiteraard inquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:05 schreef Cosworth het volgende:
Leuk huisje. In Oss? Je gaat er wel veel aan verbouwen zeker?
Dat is idd het plan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
ga je dat raam naar de tuinkamer uitbreken en een paar mooie ouderwetse schuifdeuren erin doen?
wederom offtopic, maaruh.., zijn dit filmstills Claudia??quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Het huis doet me trouwens denken aan het huis waarin ik ben opgegroeid:
[afbeelding]
En mijn vader had ookal een idiote auto:
[afbeelding]
Uhmm, er komt geen nieuwe keuken.., maar een 2ehands keuken. Vandaar de term 'budget klussing'quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:36 schreef Étoile het volgende:
Ik moest lachen om het zeepje
Maar zo te zien lijkt het echt een huisje met heel veel potentie! En wanneer komt je nieuwe keuken?
Het is een nogal exclusieve auto, dus herkennen jazeker. Al kan ik me voorstellen dat iemand hem verward met een Volvo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Multireply:
[..]
[..]
Jullie herkennen de auto
Dat doet mijn Honda-hart plezier!! Hij is al vaak genoeg uitgescholden voor een Volvo![]()
uhmm, dit is geen PTA he?? hmm, ontopic dan maar weer
Misschien (laten) ophogen met een gietvloer. Is echter wel afhankelijk van het totale verschil. Als het 1 cm is is dat goed te doen. Als het meer dan 2 cm is kun je het laten smeren met een zandcementlaag, als je een betonnen ondergrond hebt.quote:Alleen het blijk nu dat de vloer van de tuinkamer enkele centimeters lager ligt dan de woonkamer...
En ik wou zo graag de vloer door laten lopen...
ff kijken hoe we dat gaan oplossen
Verander de term budget-klussen maar in gratis-klussenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, over die keuken van 100 euro.
Die mensen hebben hem nu gedemonteerd, en het blijkt dat de onderkastjes aan de achterkant een beetje rot zijn.
Gevolg: ik mag de keuken, inclusief oven+gasfornuis gratis ophalen
Over 2 weken gaan we er dus heen, en ik denk dat ik het gewoon mee neem. De bovenkastjes zijn sowieso goed, en alle deurtjes ook
Als die rotheid echt te erg is, dan koop ik wel een paar universele onderkastjes, en dan zet ik de deurtjes wel over
Beton krijg je nooit vlak genoeg, dat is te grof. Hangt een beetje van de ondergrond af. Die platen is ook een goede oplossing als het een houten vloer is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
dat met die vloer is toch niet zo'n punt?
je kan een soort drempel maken van dezelfde vloerdelen maar dan loopt het ietsje schuin af (wel uitglij gevaar) en anders moet je de vloer van de tuinkamer ophogen met vloerplaten of beton afhankelijk van het verschil in cm's of denk ik nu echt veel te blont?![]()
Naja ik bedoel dus dat egalisatiecement (beton weetikveel) dat hebben wij zelf ook gebruikt in de kelder. Is vrij dun en egaliseert de vloer dus, maar doordat het dun is kan je er niet echt hoogteverschillen mee weghalen. Je zult dan toch eerst een hardere laag van iets moeten storten om 'm daarna te egaliseren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Beton krijg je nooit vlak genoeg, dat is te grof. Hangt een beetje van de ondergrond af. Die platen is ook een goede oplossing als het een houten vloer is.
Dat is een gietvloer inderdaad. Ook wel egaline genoemd. Daarmee kun je perfect hoogteverschillen wegwerken tot max. 2 cm. Immers de vloer egaliseert zichzelf.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja ik bedoel dus dat egalisatiecement (beton weetikveel) dat hebben wij zelf ook gebruikt in de kelder. Is vrij dun en egaliseert de vloer dus, maar doordat het dun is kan je er niet echt hoogteverschillen mee weghalen. Je zult dan toch eerst een hardere laag van iets moeten storten om 'm daarna te egaliseren.
Dat moet ik nog even kijken, maar het zal wel rond de 2 centimeter zijn denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is een gietvloer inderdaad. Ook wel egaline genoemd. Daarmee kun je perfect hoogteverschillen wegwerken tot max. 2 cm. Immers de vloer egaliseert zichzelf.
Maar alles ia afhankelijk van het hoogteverschil.
AR wat is het hoogteverschil, op het diepste punt tov hoogste punt? En wat is de ondergrond?
Stali!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Stali het volgende:
AR, veel geluk en succes!
Zo'n beetje alles moet vervangen worden Vonkquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Op elektrisch gebied ook nog wat van plan ?
*Standaard vonkie vraag*
Die is al lang weg, al voor het muurtje weg wasquote:
goedzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die is al lang weg, al voor het muurtje weg was
Helemaal een installatie naar wens of gewoon vervangen wat er op dit moment gemonteer is ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles moet vervangen worden Vonk
Maar gelukkig kan ik dat zelf
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
wederom offtopic, maaruh.., zijn dit filmstills Claudia??
Das alweer een berg puin. Ikzelf haat puin en rumoer maar moet er zelf ook binnenkort aan geloven dus dit is wel een meeleef topic. Hè AR, hoe ga je de verbouwing aanpakken? Wat ik wil vragen is of je er al gaat wonen tijdens de verbouwing of dat je er pas intrekt als het 'af' is. Dat is best wel een verschil van aanpak. Een huis waarin je woont doe je het beetje bij beetje maar een net gekocht huis waarin je nog niet hoeft te wonen gaat vaak eerst helemaal aan gort.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heel ff snel, 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles Vonk, alles.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Helemaal een installatie naar wens of gewoon vervangen wat er op dit moment gemonteer is ?![]()
m.a.w. wat allemaal precies
Voor 1 Mei moet ik weg hier (waar ik nu woon dus). En het verbouwen en klussen gaat ongeveer 5 jaar duren (=schatting)quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Das alweer een berg puin. Ikzelf haat puin en rumoer maar moet er zelf ook binnenkort aan geloven dus dit is wel een meeleef topic. Hè AR, hoe ga je de verbouwing aanpakken? Wat ik wil vragen is of je er al gaat wonen tijdens de verbouwing of dat je er pas intrekt als het 'af' is. Dat is best wel een verschil van aanpak. Een huis waarin je woont doe je het beetje bij beetje maar een net gekocht huis waarin je nog niet hoeft te wonen gaat vaak eerst helemaal aan gort.
Uhmm, wat zijn gekke dingen Obli??quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Of je maakt een drempel van de vlag van formule 1...![]()
Ben je eigenlijk van plan er gekke dingen in te doen?
Of rustig en serene dingen?
Ik heb wel iets van een zolder ja, maar hij is te laag om er te staan helaas..quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef vicz het volgende:
Herkenbaar huis. Heb je ook nog een zolder? En hoe stijl zijn je trappen eigenlijk?
Zeg ik, je zit met een drempel, je bent gek van Formule...quote:Op zondag 23 april 2006 09:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, wat zijn gekke dingen Obli??
Hmm, een wandschildering is idd een optiequote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg ik, je zit met een drempel, je bent gek van Formule...
Do the math...![]()
Of een gewolkt plafond...
Grote wandschildering?
Zulke dingen.![]()
Okequote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kun je met een harde borstel en een scheut chloor weer perfect schoonkrijgenquote:Op zondag 23 april 2006 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Dit is de muur van de tuinkamer:
[afbeelding]
Dit was dus ooit de oude buitenmuur, voordat de aanbouw er bij kwam. Anyway, ik wou dus geen schrootjes nemen, maar gewoon deze muur weer gaan verven..
Alleen zoals je ziet is hij erg vuil.
Kan ik hier gewoon met een sopke overheen, en dan gaan schilderen?? Of heb ik hier zwaardere schoonmaakmiddelen voor nodig??
Maak er een BBQ van!quote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eventjes wat nieuwe foto's plaatsen:
[afbeelding]
<knip>
Misschien met een behangafstomer, met daarin een scheut chloor of ammoniak, kapje op en gaan? Iemand met een harde borstel achter je aan....quote:Op zondag 23 april 2006 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Dit is de muur van de tuinkamer:
[afbeelding]
Dit was dus ooit de oude buitenmuur, voordat de aanbouw er bij kwam. Anyway, ik wou dus geen schrootjes nemen, maar gewoon deze muur weer gaan verven..
Alleen zoals je ziet is hij erg vuil.
Kan ik hier gewoon met een sopke overheen, en dan gaan schilderen?? Of heb ik hier zwaardere schoonmaakmiddelen voor nodig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |