Dat laatste neem je terug Marsepeinquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:37 schreef Marsepein het volgende:
Ik wens je werkelijk waar heel veel succes. Ik leef met je mee, door spijker- en door schroefgaten, tot in IKEA. Amen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:21 schreef sanger het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het was een pesterijtje, maar ik neem het terug .... (Zie de editquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat laatste neem je terug Marsepein![]()
Je gaat toch niet iemand naar de hel wensen, en dan nog vrolijk 'amen' roepen ook
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:40 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het was een pesterijtje, maar ik neem het terug .... (Zie de edit)
Welnu, d'n foto's:quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:41 schreef Cybersijp het volgende:
Laat maar komen die pics AR ! en gefeliciflapstaart met je eigen knutselopject![]()
Is dat jouw auto die Aerodeck??? Best mooi met die lakquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welnu, d'n foto's:
[afbeelding]
huisje
mooi klusobject!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welnu, d'n foto's:
[afbeelding]
huisje
[afbeelding]
van de trap een inkijk in de 'grote' slaapkamer, links de deur van de douche
[afbeelding]
Er lag nog een stukje zeep in de keuken
[afbeelding]
Eigen haard is....
[afbeelding]
Vanaf het raam aan de voorkant richting tuinkamer gekeken
[afbeelding]
En anders om..
[afbeelding]
De keuken die er nu nog in zit...
[afbeelding]
De 'kelder'
[afbeelding]
[afbeelding]
De tuinkamer
[afbeelding]
Idd, stoer ding. En best snel ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat jouw auto die Aerodeck??? Best mooi met die lak![]()
Klussen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, hier ben ik dan weer
Al een topic vol, en ik had nog niet eens een huis
Maar nu heb ik hem dan toch. Foto's van het huis volgen snel
Voor nu alvast wat fotootjes van de notaris:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De sleutels
Zo, en dan ga ik nu even wat oude kleren aan doen, en dan voor het eerst echt mijn huisje binnen stappen. Wees niet ongerust, de camera gaat mee
PS
'Budget klussing' is inderdaad geen goed Nederlands, en ook geen goed Engels. Maar als TTK-mod heb je bepaalde vrijheden...
Zelfde ervaring. Veel minder stookkosten en het is veel prettiger warm dan met CV. Ook wordt je lucht niet zo droog in huis.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen last van onverwarmde delen (al heb ik geen kachel in mijn slaapkamer - maar die zou ik toch nooit aansteken), ik heb twee kachels in mijn - ruime - woonkamer en eentje ervan stookt het moeiteloos warm. De katten vinden het heerlijk om zo'n beetje in de kachel te liggen, die vlammen zijn een stuk gezelliger dan zo'n domme witte radiator en het scheelt echt scheppen met geld. Ik had in mijn tweekamerflat met CV veel meer stookkosten dan in mijn complete huis nu. Gasverbruik van rond de 1200 kuub in de flat naar rond 900 nu.
Nostalgiequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Het huis doet me trouwens denken aan het huis waarin ik ben opgegroeid:
[afbeelding]
En mijn vader had ookal een idiote auto:
[afbeelding]
Wij hebben ook zo een kelder, in 1 woord ideaalquote:
wij ook!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo een kelder, in 1 woord ideaalje wilt niet weten hoeveel bier boodschappen erin past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |