Die is al lang weg, al voor het muurtje weg wasquote:
goedzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die is al lang weg, al voor het muurtje weg was
Helemaal een installatie naar wens of gewoon vervangen wat er op dit moment gemonteer is ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles moet vervangen worden Vonk
Maar gelukkig kan ik dat zelf
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
wederom offtopic, maaruh.., zijn dit filmstills Claudia??
Das alweer een berg puin. Ikzelf haat puin en rumoer maar moet er zelf ook binnenkort aan geloven dus dit is wel een meeleef topic. Hè AR, hoe ga je de verbouwing aanpakken? Wat ik wil vragen is of je er al gaat wonen tijdens de verbouwing of dat je er pas intrekt als het 'af' is. Dat is best wel een verschil van aanpak. Een huis waarin je woont doe je het beetje bij beetje maar een net gekocht huis waarin je nog niet hoeft te wonen gaat vaak eerst helemaal aan gort.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heel ff snel, 2 foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles Vonk, alles.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Helemaal een installatie naar wens of gewoon vervangen wat er op dit moment gemonteer is ?![]()
m.a.w. wat allemaal precies
Voor 1 Mei moet ik weg hier (waar ik nu woon dus). En het verbouwen en klussen gaat ongeveer 5 jaar duren (=schatting)quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Das alweer een berg puin. Ikzelf haat puin en rumoer maar moet er zelf ook binnenkort aan geloven dus dit is wel een meeleef topic. Hè AR, hoe ga je de verbouwing aanpakken? Wat ik wil vragen is of je er al gaat wonen tijdens de verbouwing of dat je er pas intrekt als het 'af' is. Dat is best wel een verschil van aanpak. Een huis waarin je woont doe je het beetje bij beetje maar een net gekocht huis waarin je nog niet hoeft te wonen gaat vaak eerst helemaal aan gort.
Uhmm, wat zijn gekke dingen Obli??quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Of je maakt een drempel van de vlag van formule 1...![]()
Ben je eigenlijk van plan er gekke dingen in te doen?
Of rustig en serene dingen?
Ik heb wel iets van een zolder ja, maar hij is te laag om er te staan helaas..quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef vicz het volgende:
Herkenbaar huis. Heb je ook nog een zolder? En hoe stijl zijn je trappen eigenlijk?
Zeg ik, je zit met een drempel, je bent gek van Formule...quote:Op zondag 23 april 2006 09:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, wat zijn gekke dingen Obli??
Hmm, een wandschildering is idd een optiequote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zeg ik, je zit met een drempel, je bent gek van Formule...
Do the math...![]()
Of een gewolkt plafond...
Grote wandschildering?
Zulke dingen.![]()
Okequote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kun je met een harde borstel en een scheut chloor weer perfect schoonkrijgenquote:Op zondag 23 april 2006 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Dit is de muur van de tuinkamer:
[afbeelding]
Dit was dus ooit de oude buitenmuur, voordat de aanbouw er bij kwam. Anyway, ik wou dus geen schrootjes nemen, maar gewoon deze muur weer gaan verven..
Alleen zoals je ziet is hij erg vuil.
Kan ik hier gewoon met een sopke overheen, en dan gaan schilderen?? Of heb ik hier zwaardere schoonmaakmiddelen voor nodig??
Maak er een BBQ van!quote:Op zondag 23 april 2006 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eventjes wat nieuwe foto's plaatsen:
[afbeelding]
<knip>
Misschien met een behangafstomer, met daarin een scheut chloor of ammoniak, kapje op en gaan? Iemand met een harde borstel achter je aan....quote:Op zondag 23 april 2006 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Dit is de muur van de tuinkamer:
[afbeelding]
Dit was dus ooit de oude buitenmuur, voordat de aanbouw er bij kwam. Anyway, ik wou dus geen schrootjes nemen, maar gewoon deze muur weer gaan verven..
Alleen zoals je ziet is hij erg vuil.
Kan ik hier gewoon met een sopke overheen, en dan gaan schilderen?? Of heb ik hier zwaardere schoonmaakmiddelen voor nodig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |