quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef Doodmetaal het volgende:
Van achter een beeldscherm zitten wordt het niet beter he.
Jupz, of neem dr 2 .... 3quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Drink een biertje, serieus. Ik heb ook vaak moeite om in slaap te komen als het nog vroeg is. Na een biertje slaap ik al stukken beter
Zouden die schapen weten dat hun konten er gekleurd op staanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef RenzoBrad het volgende:
Ga deze gauw tellen en je valt zo in slaap....![]()
[afbeelding]
57 schapen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef RenzoBrad het volgende:
[afbeelding]
Helaas niet zoveel als dat wanneer je slaapt. En het is erg vervelend hoor als je niet kan slapen, de nacht lijkt dan wel een eeuw te duren...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef donnahvh het volgende:
ga anders iig liggen dan rust je toch een beetje![]()
Sinds lange tijd moest ik weer eens lachen om een post!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zouden die schapen weten dat hun konten er gekleurd op staan![]()
ja vertel mij wat zit nu nog bij te komen van gisterenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas niet zoveel als dat wanneer je slaapt. En het is erg vervelend hoor als je niet kan slapen, de nacht lijkt dan wel een eeuw te duren...
Heb je dat spul op recept ?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef djenneke het volgende:
Melatonine... goei spul! neem twee pilletjes twee uur voor het slapen gaan, even onder je tong laten smelten, glaasje water, en twee uur later kun je (ik iig wel) slapen als een roosje
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Sinds lange tijd moest ik weer eens lachen om een post!![]()
(Hoewel het niet eens supergrappig is...)
Hier wat schapen in actie:
[afbeelding]
Als TS nu nog niet kan slapen weet ik het ook niet meer....![]()
![]()
Toch niet teveel koffie op he ???quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
En ik heb het zo hard nodig...
Verdorie ik probeer het echt maar het lukt gewoon niet...
![]()
Gewoon bij drogist verkrijgbaar... ik raad 't niet aan. Niet afhankelijk worden van welk spul dan ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je dat spul op recept ?
of die goedkope namaak ?
neuh maar de samenstelling is anders en ik kende het alleen van dat receptje..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon bij drogist verkrijgbaar... ik raad 't niet aan. Niet afhankelijk worden van welk spul dan ook.
Met een aantal anijsblokjes erdoor helpt altijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Doodmetaal het volgende:
Meteen mensen die met allemaal pillen komen.
Kopje warme melk helpt.
Komt omdat jij geen alcohol gewend bentquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Drink een biertje, serieus. Ik heb ook vaak moeite om in slaap te komen als het nog vroeg is. Na een biertje slaap ik al stukken beter
Heb hier oxefapam oid liggen. Erg handig als je de volgende dag wat belangrijks te doen hebt dat maar door je hoofd blijft malen. Althans, daar heb ik als nachtbraker pur sang dan 1 a 2 keer in de maand last van.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Xebber het volgende:
Gebruik Lormetazepam of Temazepam. Krijg je meestal wel mee van de huisarts. Binnen 5 minuten lig je knock-out in bed.
Je bedoelt Oxazepam? Dat is een spierverslapper, en daar word je gigantisch duf van. Ook de volgende dag blijf je duf.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Heb hier oxefapam oid liggen. Erg handig als je de volgende dag wat belangrijks te doen hebt dat maar door je hoofd blijft malen. Althans, daar heb ik als nachtbraker pur sang dan 1 a 2 keer in de maand last van.
Voor de rest blijf ik van dat spul af, werkt veel te goed
Weet het niet precies. heb het ooit voorgeschreven gekregen van de dokter. Zijn 10mg tabletjes, heel klein. Volgende dag ben ik zo fit als een hoentje dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je bedoelt Oxazepam? Dat is een spierverslapper, en daar word je gigantisch duf van. Ook de volgende dag blijf je duf.
momenteel mee bezigquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:57 schreef Metal_Mart het volgende:
Vraag het eens aan deze meneer.
[afbeelding]
Die hebben jullie harder nodig dan wijquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:27 schreef MarkNMGN het volgende:
een joint doet wonderen.
mwahh, een joint doet dan niet echt wonderen bij mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die hebben jullie harder nodig dan wij![]()
Dat ken ik. Daar moesten wij het een heel seizoen mee doen dus troost jequote:Op vrijdag 21 april 2006 02:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
mwahh, een joint doet dan niet echt wonderen bij mij
Eerder 6 halve liters bier ofzo![]()
Leverworst + cyaankali = rustquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:55 schreef nogal het volgende:
Kan ook niet slapenNieuwe hond die hele nacht loopt te janken.. zo irritant, en mag niet naar
haar toe gaan om haar te knuffelen, want dan denkt ze dat dat normaal word![]()
MAAR IK WIL GEWOON SLAPEN!!!!!!!!!!!!!
afrukken helpt toch ook?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:50 schreef dfens het volgende:
(NEE NIET AFRUKKEN).
Nou nou vacht-plassende en menstruerende schapen tellen zal het ook wel niet doenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef RenzoBrad het volgende:
[afbeelding]
Me pc is veelste verslavendquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef kingjotte het volgende:
ik kan ook nooit slapen als ik achter de pc zit. :p
Van Melatonine word je niet afhankelijk. Dat is juist het mooie aan het spul. Je hebt er steeds minder van nodig. Ik begon met 5 stuks, gebruik er nu nog maar twee. Het is een stof die je lichaam zelf ook aanmaakt om je slaperig te krijgen. Je valt er niet alleen makkelijker van in slaap, je voelt je de volgende ochtend ook nog eens fitter dan normaal. Ik zou zeggen: google er maar eens op!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon bij drogist verkrijgbaar... ik raad 't niet aan. Niet afhankelijk worden van welk spul dan ook.
Vroegquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef Salsagirl het volgende:
Heb wel geslapen..maar waarom ben ik dan voor mijn vrij dag zo vroeg wakker![]()
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 23 april 2006 15:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Me too... heb de laatste drie dagen ALLE sleeping-aids achterwegen gelaten... kom wel pas laat in slaap (tussen 4 en 8) maar kan wel zeker 8 uur doorslapen zonder steeds weer wakker te worden.
Wat een genot
Voel me ook meteen een stuk beter.
Ik maak me op dit moment ook even niet druk meer over hoe laat ik naar bed ga, als ik niet voel dat ik kan slapen dan blijf ik gewoon nog op.
Koop melatoninequote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
En ik heb het zo hard nodig...
Verdorie ik probeer het echt maar het lukt gewoon niet...
![]()
Je hebt dus problemen met doorslapen en wordt niet uitgerust wakker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:28 schreef m0ridin het volgende:
Ook maar even een reactie van mij, vooral omdat ik zelf ook met slaapproblemen kamp.
Bij mij is het echter niet zozeer het probleem dat ik niet in slaap kom, maar dat ik niet in slaap blijf. Hoewel ik 's avonds vaak wakker blijf (tot een uurtje of 1, wat op zich nog meevalt) slaap ik gewoon heel onrustig en ben ik vaak veel vroeger wakker dan nodig is, waarna ik ook niet meer in slaap kom.
Gevolg is dat ik me overdag ook duf en beroerd voel, dat schiet allemaal niet echt op. Zelfs in het weekend geld hetzelfde, hoe laat ik ook mijn bed induik (of hoe vroeg). Ik slaap matig en ben steeds vrij vroeg wakker, in het weekend ook nooit later dan 9 uur...
Afgelopen zaterdag ook weer, uurtje of 2:30 a 3:00 in bed. Drukke dag gehad, kapot en moe... En om 8:30 alweer wakker.En dat blijkt gewoon echt niet genoeg voor mij te zijn.
Wat drinken (melk en/of alcohol) werkt niet echt, lezen ook niet echt, rustige muziek, geen muziek, etc. Ook ga ik wel eens een wandeling maken, of hardlopen regelmatig 's avonds. Al met al zonder veel resultaat. Denk ook meer omdat het in slaap BLIJVEN het probleem is, niet zozeer het in slaap komen.
Ik heb dus ook maar wat Melatonine besteld, vanwege goede verhalen die ik heb gehoord, het feit dat het niet al te duur is en makkelijk te krijgen en ik hoop dat ik het mede daarmee weer een beetje op de rails kan krijgen.
Mocht iemand nog andere tips hebben wat dit betreft, dan hoor ik ze graag want dit werkt gewoon niet.
Damn... 10 a 15 koppen koffie per dag, dat klinkt als een koffieverslaving.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:58 schreef m0ridin het volgende:
Tnx, voor de reactie(s)...
Hoe lang het al gaande is? Een paar maanden denk ik nu. Dacht eerst dat het aan mijn koffiegebruik lag, dronk echt een bak of 10 a 15 op een dag. Maar nu teruggebracht naar zo'n 4 a 5 (een week of 3 al) en nog steeds hetzelfde probleem. Vroeger ging ik vooral heel laat slapen maar sliep ik wel tot de wekker ging, of in ieder geval een paar minuten ervoor. Mijn emotionele welzijn, njah... kon beter. Ik voel me vaak niet helemaal super nee, maar ja... dat zou ook, gedeeltelijk iig, kunnen komen door dat slaapgebrek. Heb er al over zitten denken om er maar eens mee naar de huisarts te gaan, misschien toch maar eens doen.
Klinkt bekendquote:MIjn baan/werk is iets waar ik inderdaad twijfels aan heb. Niet zozeer de plek waar ik nu zit enzo, zeer relaxed met prima mensen en prima betaald, maar meer het werkgebied in het algemeen. Alleen weet ik op dit moment niet wat ik anders zou willen.
Ik zat ook met het probleem dat ik niet insliep en wilde niet meer wakker in bed liggen (ik had problemen met in- door- en opnieuw inslapen.. i.a.w.... ik sliep zo goed als niet)quote:Het opblijven tot je echt niet meer kan, lijkt me niet handig. Ik moet gewoon een beetje scherp zijn op mijn werk en dat gaat niet lukken als ik helemaal niet slaap, heh. Sportief zijn doe ik nu dus ook al een paar weken, sinds langere tijd doe ik in ieder geval 1 keer per week aan tennis en sinds een week of 3 ga ik zo'n 3 a 4 keer in de week hardlopen ook.
Valeriaan tinctuur kan ik je van harte aanbevellen als slaap hulp.quote:Ik wil dus eerst kijken of ik met dat melatonine (waar ik toch echt goede verhalen heb gehoord, en het is zo goedkoop als wat dus daar kan ik me geen buil aan vallen) mijn slaap weer een beetje kan houden en zo overdag wat fitter ben en me daardoor misschien beter ga voelen... Mocht dat niet helpen dan moet ik dus toch maar eens naar de huisarts gaan, kijken of ik toch niet misschien iets van licht depressief ben ofzo...
I second thatquote:
Ik ben het helemaal eens met Dr. Gonzo, vooral over het overmatig koffie gebruik !quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef m0ridin het volgende:
[..]
I second that
Maar inderdaad, ik was wel redelijk koffieverslaafd. Het was meer een gewoonte dan echte trek (de koffie op mijn werk is nou niet bepaald lekker) en meer een manier om even op te staan zeg maar. Nu zijn we van thuis uit echte koffieleuten dus ik ben er wel mee opgegroeid ook, maar ik minder dus echt op het moment. Alleen had ik niet verwacht dat dit nu nog (3 weken na het beginnen met minderen) een oorzaak van problemen zou kunnen zijn. Ik blijf het minderen in ieder geval nog volhouden, helemaal stoppen... vraag me af of dat lukt maar dit terugbrengen met een bak of 10 is ook al een hele stap.
Die andere middeltjes zal ik trouwens ook eens opschrijven, ik ga gewoon eerst dat melatonine spul proberen en mocht dat niks zijn probeer ik de dingen die jij aanraadt.
Al met al moet ik in ieder geval eens wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten, wat ik wil, wat ik moet doen... Maar het is ook zo'n irritante cirkel. Je slaapt om een bepaalde reden niet goed, je voelt je beroerd en duf doordat je slecht slaapt, daardoor gaan andere dingen ook minder goed, wat weer zorgen oplevert, etc...
Maar bedankt voor de uitgebreide antwoorden Dr_GonzoSuper! Enne... wat betreft die radicale switch, heb je het idee dat je nu wel goed zit? Hoe ben je daar op uit gekomen? Ik denk namelijk dat dat er voor mij ook nog wel eens inzit... hoewel ik nu nog niet zou weten waarheen ik switchen wil en moet.
Hoe dan ook, tijd om weer eens naar bed te gaanSlaap lekker allemaal... hopelijk.
ik heb het een maand of 4t/m5 volgehouden met een depressie als resultaatquote:Op donderdag 27 april 2006 14:57 schreef Sander170 het volgende:
Je kan er ook een sport van maken he, zo min mogelijk slapen![]()
Eens kijken wie het het langst vol kan houden![]()
![]()
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb het een maand of 4t/m5 volgehouden met een depressie als resultaat
quote:
Als je dit wilt heb ik hier niks op tegen in principe.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over jou hebben?
Dankquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je dit wilt heb ik hier niks op tegen in principe.
Maar gek, waarom een boek lezen dat je 20 uur kost terwijl een film maar 1.5 uur duurt ?
Ik neem aan dat je een boek leest om hem uit te lezen ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dank.
20 uur? Vind je dat niet een beetje overdreven? En wie zegt dat je dat hele boek moet uitlezen? Misschien valt diegene wel halverwege inslaap.. daar gaat het ook om.
Nu nog op!quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:05 schreef mien-moeke het volgende:
Slapen is voor paupers en mietjes.![]()
Wakker blijven!!!![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ga ook zo pitten. Alvast weltrusten.
Ja je leest een boek om hem uit te lezen. Maar moet dat in 1x? Het gaat erom dat diegene niet kan slapen. Dan ga je een boek lezen totdat je moe bent. En dan ga je slapen. Volgende keer als je weer niet kunt slapen dan lees je verder in het boek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een boek leest om hem uit te lezen ?
Ik heb het over een boek he met 500 bladzijders ofzo dusjeh dat duurt wel een flinke tijd !
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef m0ridin het volgende:
@sander170:
Van die andere dingen drink ik eigenlijk nooit (cola, sinas, energiedrankjes, etc). Thee eigenlijk ook niet... Dus koffie is het enige wat ik binnen krijg. Ik zal anders inderdaad eens proberen om helemaal te kappen, of caffeinevrije te proberen. Warme melk (met of zonder anijs), tja... heb het wel geprobeerd maar niet echt succesvol.
@diertjuh:
Boek lezen doe ik ook wel regelmatig, en ja... daar val je makkelijker van in slaap ja. Maar mijn probleem is dus meer het in slaap blijven, niet het in slaap komen.
Bedankt voor de reacties en tips weer
Dat huis-tuin-en-keuken middeltje kan i.d.d. werken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:
En lekkere warme melk met daarin 4 klontjes Anijs ???
Dit wil meestal goed helpen !
Anders kun je er een stuk of 5 a 6 in je warme melk doen.
Nou verders weet ik het ook niet, ik hoop dat het je goed vergaat,
met name met dit hieronder > > >
![]()
![]()
Volgens mij werken we voor hetzelfde bedrijfquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef m0ridin het volgende:
[..]
I second that
Maar inderdaad, ik was wel redelijk koffieverslaafd. Het was meer een gewoonte dan echte trek (de koffie op mijn werk is nou niet bepaald lekker)
Ik vrees dat geheel onthouding voor enkele weken de enige optie is.quote:en meer een manier om even op te staan zeg maar. Nu zijn we van thuis uit echte koffieleuten dus ik ben er wel mee opgegroeid ook, maar ik minder dus echt op het moment. Alleen had ik niet verwacht dat dit nu nog (3 weken na het beginnen met minderen) een oorzaak van problemen zou kunnen zijn. Ik blijf het minderen in ieder geval nog volhouden, helemaal stoppen... vraag me af of dat lukt maar dit terugbrengen met een bak of 10 is ook al een hele stap.
Het is i.d.d. een irritante cirkel, het heeft lang door mijn hoofd gespookt zonder dat ik wist wat ik er mee moest doen.quote:Al met al moet ik in ieder geval eens wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten, wat ik wil, wat ik moet doen... Maar het is ook zo'n irritante cirkel. Je slaapt om een bepaalde reden niet goed, je voelt je beroerd en duf doordat je slecht slaapt, daardoor gaan andere dingen ook minder goed, wat weer zorgen oplevert, etc...
Dat is bij mij ook een vrij langdurig proces geweest.quote:Maar bedankt voor de uitgebreide antwoorden Dr_GonzoSuper! Enne... wat betreft die radicale switch, heb je het idee dat je nu wel goed zit? Hoe ben je daar op uit gekomen? Ik denk namelijk dat dat er voor mij ook nog wel eens inzit... hoewel ik nu nog niet zou weten waarheen ik switchen wil en moet.
quote:Hoe dan ook, tijd om weer eens naar bed te gaanSlaap lekker allemaal... hopelijk.
Heb ik ook eens 4 weken geprobeerd,quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef m0ridin het volgende:
Und bonjour,
Vandaag maar 2 koppen op en vanaf nu alleen maar decaf en water, eens zien of dat een beetje te doen is (en helpt) hehe. Maar ja, het kost natuurlijk ook allemaal tijd dus ook een kwestie van wat geduld hebben.
[knip]
Ik durfde de gok niet te nemen, en ben maar wakker gebleven...quote:
Ja bij mij vooral, ik slaap in een dakcappel !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:53 schreef diertjuh het volgende:![]()
In de zomer wordt het ook wel slapeloze nachten.
Mogelijk een andere oorzaak van slaapproblemen, of niet lang genoeg volgehouden met onthouding.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:30 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens 4 weken geprobeerd,helaas geen effect.
Even volhouden, komt wel weer goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef m0ridin het volgende:
Und bonjour,
Vandaag maar 2 koppen op en vanaf nu alleen maar decaf en water, eens zien of dat een beetje te doen is (en helpt) hehe. Maar ja, het kost natuurlijk ook allemaal tijd dus ook een kwestie van wat geduld hebben.
Ik dacht ook dat het eerst een kwestie was van wat dingen op orde krijgen, eigen woning, werk, etcetera. Dat dat juist rust zou geven... Maar dat regelmatige werkleven is het inderdaad ook niet echt. Ik wil gewoon werken zodat ik goed rond kan komen en genoeg tijd overhoud om leuke dingen te doen, werken om te leven en niet leven om te werken.
Maar goed om te horen dat het met jou wel goed gaat! Het kan dus welGa ik nu weer kijken of ik nu ook een nachtje lekker kan slapen. Trusten en tot laters
Cafeine en THC zijn ook geen stoffen die je kan vergelijken met elkaar,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Mogelijk een andere oorzaak van slaapproblemen, of niet lang genoeg volgehouden met onthouding.
Ik weet van blowers, die lang roken, dat het soms wel drie maanden kan duren eer echt alles uit hun lijf is.
Zeker, Doe mij maar een lekker koele(winter) dag, slaap ik toch iets(niet veel) beter op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef tralalala het volgende:
Zou nog wat worden met jullie in de zomer, als het ECHT warm wordt![]()
Dan is er nog de factor dat wanneer de oorzaak van een slaapprobleem is opgelost, dat het slaapprobleem een probleem op zich is geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:27 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Cafeine en THC zijn ook geen stoffen die je kan vergelijken met elkaar,
1 week was voldoende volgens de huisarts.
Dat hoor ik idd wel vaker van ex-lotgenoten, het is dan ook zo dat dit probleem niet meer een probleem is. Aangezien de oorzaak bekend is en er alleen nog maar een ontwennings fase nodig is om er vanaf te komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:38 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Dan is er nog de factor dat wanneer de oorzaak van een slaapprobleem is opgelost, dat het slaapprobleem een probleem op zich is geworden.
Alsof je lichaam geprogrammeerd is geworden een bepaald slaappatroon aan te houden naar aanleiding van de orriginele oorzaak van het slaapprobleem.
Wie bedoel jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:28 schreef Quiestisia het volgende:
hmm...heb ik ook vaak last van, is zooo irritant
Ik heb t over niet kunnen slapen, daar gaat t hier toch over?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie bedoel je![]()
Zet er even een naam bij![]()
O zeg dat danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ik heb t over niet kunnen slapen, daar gaat t hier toch over?![]()
Dat is boffenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:00 schreef The6thgate het volgende:
had gister nog steeds n beetje problemen met in slaap komen. gelukkig lag k na 3 kwartier ofzo wel te pitten
Kan helpen jah maar niet bij iedereenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef arnold-d het volgende:
als ik niet kan slapen doe ik me shirt uit..
of de deken wegschuiven zodat je afkoelt![]()
Mischien is het wel een erfelijke afwijkingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:32 schreef m0ridin het volgende:
Even weer een reactietje van mij...
Ondertussen zo goed als compleet gestopt met koffie, van een bakje of 10 a 15 per dag naar maximaal 1 per dag nu... (en soms dagen zonder). Helaas heb ik nog niet echt het idee dat het met mijn slaap helpt. Nog steeds word ik te vroeg wakker enzo, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima dat ik nu zo weinig koffie drink dus dat is soweiso al een gewin.
Ik heb ook een paar keer Melatonine geprobeerd, maar ook daarbij heb ik niet echt het idee dat het werkt, nog niet in ieder geval. Verder merk ik dat ik de laatste dagen echt te moe ben, weinig kan concentreren en dergelijke... gelukkig donderdag en vrijdag vrij... eens zien of ik in dat lange weekend bij kan komen.
Neh, geloof het niet echt... mijn ouders zijn ook echt wel nachtmensen, nooit voor 12 of 1 uur naar bed. Dat heb ik dus overgenomen maar misschien dat ik juist eerder mn bed in moet duiken. Ik kan gewoon niet uitslapen, dus komende dagen proberen vroeger mn bed in te duiken en op die manier mn uurtjes te pakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mischien is het wel een erfelijke afwijking![]()
I dont know![]()
Trustequote:Op woensdag 24 mei 2006 00:40 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Neh, geloof het niet echt... mijn ouders zijn ook echt wel nachtmensen, nooit voor 12 of 1 uur naar bed. Dat heb ik dus overgenomen maar misschien dat ik juist eerder mn bed in moet duiken. Ik kan gewoon niet uitslapen, dus komende dagen proberen vroeger mn bed in te duiken en op die manier mn uurtjes te pakken.
Nu is het alweer te laat dus ik kap er maar mee... trusten en den mazzels
Dan geef je toe aan je slapeloosheid. Dan zijn we verloren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:09 schreef XiChico het volgende:
Ga 's nachts werken/
Weltrusten,quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:11 schreef UncleJB het volgende:
Ik kan wel slapen en ik zal het bewijzen ook![]()
Hard doen die vogels dat he !!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:05 schreef Reinigung het volgende:
5 nachten achter elkaar naar bed wanneer de zon op komt en ik zie een 6de nacht aankomen. Rond een uurtje of 4 beginnen die klote vogels weer te fluiten.
![]()
Ik word meestal wel rustig van die vogels. Alleen dat licht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hard doen die vogels dat he !!!
Bij mij zitten ze altijd op de dakgoot precies onder mijn raam + ze gillen op mijn dak (Dakcapelle)
Vogels![]()
ik heb een mooi plat dakquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:20 schreef Nosh het volgende:
Ik zit er nu serieus aan te denken om gewoon een stukkie te lopen. Zul je alleen net zien dat iedereen volledig in de stress schiet als ze de deur om half 5 dicht horen slaan.
Slapeloosheid
Groot probleem zie ik alquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb een mooi plat dak
ik hoor de kikkers kwaken en de volgens fluiten en ik zie het lichter worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |