quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef Doodmetaal het volgende:
Van achter een beeldscherm zitten wordt het niet beter he.
Jupz, of neem dr 2 .... 3quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Drink een biertje, serieus. Ik heb ook vaak moeite om in slaap te komen als het nog vroeg is. Na een biertje slaap ik al stukken beter
Zouden die schapen weten dat hun konten er gekleurd op staanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef RenzoBrad het volgende:
Ga deze gauw tellen en je valt zo in slaap....![]()
[afbeelding]
57 schapen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef RenzoBrad het volgende:
Ga deze gauw tellen en je valt zo in slaap....![]()
[afbeelding]
Helaas niet zoveel als dat wanneer je slaapt. En het is erg vervelend hoor als je niet kan slapen, de nacht lijkt dan wel een eeuw te duren...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef donnahvh het volgende:
ga anders iig liggen dan rust je toch een beetje![]()
Sinds lange tijd moest ik weer eens lachen om een post!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zouden die schapen weten dat hun konten er gekleurd op staan![]()
ja vertel mij wat zit nu nog bij te komen van gisterenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas niet zoveel als dat wanneer je slaapt. En het is erg vervelend hoor als je niet kan slapen, de nacht lijkt dan wel een eeuw te duren...
Heb je dat spul op recept ?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef djenneke het volgende:
Melatonine... goei spul! neem twee pilletjes twee uur voor het slapen gaan, even onder je tong laten smelten, glaasje water, en twee uur later kun je (ik iig wel) slapen als een roosje
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Sinds lange tijd moest ik weer eens lachen om een post!![]()
(Hoewel het niet eens supergrappig is...)
Hier wat schapen in actie:
[afbeelding]
Als TS nu nog niet kan slapen weet ik het ook niet meer....![]()
![]()
Toch niet teveel koffie op he ???quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
En ik heb het zo hard nodig...
Verdorie ik probeer het echt maar het lukt gewoon niet...
![]()
Gewoon bij drogist verkrijgbaar... ik raad 't niet aan. Niet afhankelijk worden van welk spul dan ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je dat spul op recept ?
of die goedkope namaak ?
neuh maar de samenstelling is anders en ik kende het alleen van dat receptje..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gewoon bij drogist verkrijgbaar... ik raad 't niet aan. Niet afhankelijk worden van welk spul dan ook.
Met een aantal anijsblokjes erdoor helpt altijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Doodmetaal het volgende:
Meteen mensen die met allemaal pillen komen.
Kopje warme melk helpt.
Komt omdat jij geen alcohol gewend bentquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Drink een biertje, serieus. Ik heb ook vaak moeite om in slaap te komen als het nog vroeg is. Na een biertje slaap ik al stukken beter
Heb hier oxefapam oid liggen. Erg handig als je de volgende dag wat belangrijks te doen hebt dat maar door je hoofd blijft malen. Althans, daar heb ik als nachtbraker pur sang dan 1 a 2 keer in de maand last van.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef Xebber het volgende:
Gebruik Lormetazepam of Temazepam. Krijg je meestal wel mee van de huisarts. Binnen 5 minuten lig je knock-out in bed.
Je bedoelt Oxazepam? Dat is een spierverslapper, en daar word je gigantisch duf van. Ook de volgende dag blijf je duf.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Heb hier oxefapam oid liggen. Erg handig als je de volgende dag wat belangrijks te doen hebt dat maar door je hoofd blijft malen. Althans, daar heb ik als nachtbraker pur sang dan 1 a 2 keer in de maand last van.
Voor de rest blijf ik van dat spul af, werkt veel te goed
Weet het niet precies. heb het ooit voorgeschreven gekregen van de dokter. Zijn 10mg tabletjes, heel klein. Volgende dag ben ik zo fit als een hoentje dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je bedoelt Oxazepam? Dat is een spierverslapper, en daar word je gigantisch duf van. Ook de volgende dag blijf je duf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |