abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 01:54:48 #101
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37726739
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 01:52 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Zullen we het maar niet over jou hebben?
Als je dit wilt heb ik hier niks op tegen in principe.

Maar gek, waarom een boek lezen dat je 20 uur kost terwijl een film maar 1.5 uur duurt ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37726782
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 01:54 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Als je dit wilt heb ik hier niks op tegen in principe.

Maar gek, waarom een boek lezen dat je 20 uur kost terwijl een film maar 1.5 uur duurt ?
Dank .

20 uur? Vind je dat niet een beetje overdreven? En wie zegt dat je dat hele boek moet uitlezen? Misschien valt diegene wel halverwege inslaap.. daar gaat het ook om.
pi_37726819
Slapen is voor paupers en mietjes.

Wakker blijven!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ga ook zo pitten. Alvast weltrusten.
  donderdag 11 mei 2006 @ 02:06:05 #104
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37726830
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:00 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Dank .

20 uur? Vind je dat niet een beetje overdreven? En wie zegt dat je dat hele boek moet uitlezen? Misschien valt diegene wel halverwege inslaap.. daar gaat het ook om.
Ik neem aan dat je een boek leest om hem uit te lezen ?

Ik heb het over een boek he met 500 bladzijders ofzo dusjeh dat duurt wel een flinke tijd !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 11 mei 2006 @ 02:06:45 #105
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37726837
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:05 schreef mien-moeke het volgende:
Slapen is voor paupers en mietjes.

Wakker blijven!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ga ook zo pitten. Alvast weltrusten.
Nu nog op!
pi_37726844
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:06 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een boek leest om hem uit te lezen ?

Ik heb het over een boek he met 500 bladzijders ofzo dusjeh dat duurt wel een flinke tijd !
Ja je leest een boek om hem uit te lezen. Maar moet dat in 1x? Het gaat erom dat diegene niet kan slapen. Dan ga je een boek lezen totdat je moe bent. En dan ga je slapen. Volgende keer als je weer niet kunt slapen dan lees je verder in het boek.

Ja, je hebt het over een boek
pi_37727798
@sander170:

Van die andere dingen drink ik eigenlijk nooit (cola, sinas, energiedrankjes, etc). Thee eigenlijk ook niet... Dus koffie is het enige wat ik binnen krijg. Ik zal anders inderdaad eens proberen om helemaal te kappen, of caffeinevrije te proberen. Warme melk (met of zonder anijs), tja... heb het wel geprobeerd maar niet echt succesvol.

@diertjuh:
Boek lezen doe ik ook wel regelmatig, en ja... daar val je makkelijker van in slaap ja. Maar mijn probleem is dus meer het in slaap blijven, niet het in slaap komen.

Bedankt voor de reacties en tips weer
pi_37732407
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:18 schreef m0ridin het volgende:
@sander170:

Van die andere dingen drink ik eigenlijk nooit (cola, sinas, energiedrankjes, etc). Thee eigenlijk ook niet... Dus koffie is het enige wat ik binnen krijg. Ik zal anders inderdaad eens proberen om helemaal te kappen, of caffeinevrije te proberen. Warme melk (met of zonder anijs), tja... heb het wel geprobeerd maar niet echt succesvol.

@diertjuh:
Boek lezen doe ik ook wel regelmatig, en ja... daar val je makkelijker van in slaap ja. Maar mijn probleem is dus meer het in slaap blijven, niet het in slaap komen.

Bedankt voor de reacties en tips weer
Graag gedaan
pi_37736912
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:

En lekkere warme melk met daarin 4 klontjes Anijs ???
Dit wil meestal goed helpen !
Anders kun je er een stuk of 5 a 6 in je warme melk doen.

Nou verders weet ik het ook niet, ik hoop dat het je goed vergaat,
met name met dit hieronder > > >

Dat huis-tuin-en-keuken middeltje kan i.d.d. werken.
Maar dan is het niet te danken aan de anijs, de anijs is puur en alleen voor de smaak.
Vier klontjes zou ik persoonlijk misselijk van worden.
De clue zit 'em in de warme melk.
Als je vlak voor het slapen gaan iets eet of drinkt met veel vet (zoals melk) zal het lichaam bloed aan de hersenen onttrekken om te helpen bij de vertering.
Dit is hetzelfde als de zgn. 'after diner dip' die men wel eens heeft na zwaar getafeld te hebben.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_37737462
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef m0ridin het volgende:

[..]

I second that

Maar inderdaad, ik was wel redelijk koffieverslaafd. Het was meer een gewoonte dan echte trek (de koffie op mijn werk is nou niet bepaald lekker)
Volgens mij werken we voor hetzelfde bedrijf
quote:
en meer een manier om even op te staan zeg maar. Nu zijn we van thuis uit echte koffieleuten dus ik ben er wel mee opgegroeid ook, maar ik minder dus echt op het moment. Alleen had ik niet verwacht dat dit nu nog (3 weken na het beginnen met minderen) een oorzaak van problemen zou kunnen zijn. Ik blijf het minderen in ieder geval nog volhouden, helemaal stoppen... vraag me af of dat lukt maar dit terugbrengen met een bak of 10 is ook al een hele stap.
Ik vrees dat geheel onthouding voor enkele weken de enige optie is.
Veel water drinken helpt om je systeem door te spoelen en er vanaf te komen.
Ontwenning is afhankelijk van het middel, hoe lang en hoe veel je gebruikt hebt.
3 weken is niet abnormaal, zelfs langer is vrij normaal zeker als over een lange periode dit middel genuttigd hebt.
quote:
Al met al moet ik in ieder geval eens wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten, wat ik wil, wat ik moet doen... Maar het is ook zo'n irritante cirkel. Je slaapt om een bepaalde reden niet goed, je voelt je beroerd en duf doordat je slecht slaapt, daardoor gaan andere dingen ook minder goed, wat weer zorgen oplevert, etc...
Het is i.d.d. een irritante cirkel, het heeft lang door mijn hoofd gespookt zonder dat ik wist wat ik er mee moest doen.
Een ding was wel duidelijk: ik wist wat ik niet wil... maar da's meestal niet moeilijk.
Achterhalen wat je wel wilt is een stuk moeilijker.
Het ergste is de angst voor het onbekende want als je iets gaat doen wat totaal anders is dan voorheen weet je gewoon niet wat je te wachten staat.
En al helemaal als je financieele verplichtingen hebt enzo.
quote:
Maar bedankt voor de uitgebreide antwoorden Dr_Gonzo Super! Enne... wat betreft die radicale switch, heb je het idee dat je nu wel goed zit? Hoe ben je daar op uit gekomen? Ik denk namelijk dat dat er voor mij ook nog wel eens inzit... hoewel ik nu nog niet zou weten waarheen ik switchen wil en moet.
Dat is bij mij ook een vrij langdurig proces geweest.
Vooral omdat ik vast geroest zat in de werksleur en bang was mijn inkomen te verliezen durfde ik de knoop niet door te hakken.
Wat ik wil is weer zelfstandig zijn en me bezig houden met de dingen die ik leuk en interessant vind.
Daarbij wil ik weer actiever en positiever in het leven staan, de kantoor cultuur heeft mij wat dat betreft enorm afgestompt en heb ik op emotioneel vlak veel moeten inleveren.
Kantoren zijn gewoon erg ongezonde omgevingen waar men niet genoeg beweging mee krijgt, waar men niet genoeg zonlicht krijgt, verse lucht... etc.
Ook de omgang met de mensen in een kantoor is heel anders, hokjes mentaliteit en veel gezeur.
Je merkt dat veel mensen zich niet goed voelen in deze situatie.

Op een gegeven moment is bij mij de bom gewoon gebarsten.
Kwam terug van een (vrij heftige) ninjutsu training waarbij we een speciale oefening hadden gedaan (lang verhaal).
Die oefening was bedoelt om te leren ontspannen terwijl je geslagen wordt (door 8 man tegelijk!).
Op de een of andere manier deed deze oefening mij iets, ging heel diep in mijn psyche.
Achteraf kreeg ik te horen dat die oefening de pijncentra stimuleerd, in de hersenen, die ook gemoeid zijn met emotionele pijn (physieke en emotionele pijn).
De leraar vertelde eens dat hij zelfs op de mat in tranen is uitgebarsten alleen vanwege die oefening... zelfde is mij toen ook overkomen maar dan een paar uur later toen ik thuis eenmaal mijn rust had gevonden.

Op dat moment besefte ik me dat mijn manier van leven, zoals ik dat de laatste 8 jaar heb gedaan, alleen maar voor de centen was, dat het mij emotioneel heel erg veel gekost heeft (omdat mijn gevoel er niet achter staat). Heb toen besloten nooit meer dit pad op te gaan.
Heb het heft nu in eigen handen genomen.
30 juni loopt mijn contract toch af en die wordt niet verlengd.
Dus ben ik in de laatste paar maanden bezig geweest mijn kennis op te poetsen wat betreft content management systemen.
En alsof de duivel ermee speelt krijg ik ineens een aanbod om als piloot te komen werken voor een oom van me.
Hij gaat namelijk touristen rondvliegen in een zgn Xcitor en heeft me aangeboden voor hem te komen werken.
Aanvankelijk in de Ardennen, later ergens rond de middelandse zee en als het goed gaat wordt er een tweede xcitor gekocht... een keer raden wie de volgende vliegstek mag beheren
ALS alles goed gaat tenminste.

Ik heb tenminste een richting nu en ben ervan overtuigd dat dit wel goed gaat lopen.
Heb vroeger ook een eigen bedrijf gehad en moet bekennen dat het leven nog nooit zo goed was als toen ik mijn eigen hart volgde.
quote:
Hoe dan ook, tijd om weer eens naar bed te gaan Slaap lekker allemaal... hopelijk.

http://www.paratour.com/XCitor_PPC_en.htm

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Gonzo op 11-05-2006 15:25:03 ]
pi_37749980
Und bonjour,

Vandaag maar 2 koppen op en vanaf nu alleen maar decaf en water, eens zien of dat een beetje te doen is (en helpt) hehe. Maar ja, het kost natuurlijk ook allemaal tijd dus ook een kwestie van wat geduld hebben.

Ik dacht ook dat het eerst een kwestie was van wat dingen op orde krijgen, eigen woning, werk, etcetera. Dat dat juist rust zou geven... Maar dat regelmatige werkleven is het inderdaad ook niet echt. Ik wil gewoon werken zodat ik goed rond kan komen en genoeg tijd overhoud om leuke dingen te doen, werken om te leven en niet leven om te werken.

Maar goed om te horen dat het met jou wel goed gaat! Het kan dus wel Ga ik nu weer kijken of ik nu ook een nachtje lekker kan slapen. Trusten en tot laters
pi_37750828
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef m0ridin het volgende:
Und bonjour,

Vandaag maar 2 koppen op en vanaf nu alleen maar decaf en water, eens zien of dat een beetje te doen is (en helpt) hehe. Maar ja, het kost natuurlijk ook allemaal tijd dus ook een kwestie van wat geduld hebben.

[knip]
Heb ik ook eens 4 weken geprobeerd, helaas geen effect.
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 06:56:58 #113
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_37751752
whehe ik heb maar 1 uur geslapen
FCT
  vrijdag 12 mei 2006 @ 07:17:40 #114
145173 Paulster
Ik was hier
pi_37751830
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 06:56 schreef Mojave het volgende:
whehe ik heb maar 1 uur geslapen
Ik durfde de gok niet te nemen, en ben maar wakker gebleven... Zometeen belangrijke presentatie geven..hoezee hoezee
Ik ben daar
  vrijdag 12 mei 2006 @ 07:19:52 #115
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_37751837
sja . . . 1 nacht overslaan moet wel helpen tegen slapeloosheid. succes!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_37753332
@MDKme2:

Ach, bijkomend punt is dat ik sowieso al wilde minderen met koffie... Vond dat ik gewoon te veel koffie dronk dus dat stoppen/minderen wilde ik toch al, en daarbij hoop ik dat het effect heeft op mijn slapen.

@Asics:

Was het maar zo'n feest, hooguit dat je dan 1 nachtje weer ok slaapt maar een langere termijn oplossing is het niet echt hehe.

Anywayz, weer cwappy geslapen... Maar ik merk het allemaal wel. Voel me niet al te beroerd nu, komt later vast nog wel
pi_37754654
Kon vannacht ook niet in slaap komen.
pi_37754757
Zou nog wat worden met jullie in de zomer, als het ECHT warm wordt
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:37:55 #119
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_37754777
volgende keer moeten we maar een fok! slaapfeestje houden met veel drank
FCT
pi_37755201

In de zomer wordt het ook wel slapeloze nachten.
pi_37755278
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:53 schreef diertjuh het volgende:

In de zomer wordt het ook wel slapeloze nachten.
Ja bij mij vooral, ik slaap in een dakcappel !

het is er soms net een broeikas of een sauna

( Maar nu gelukkig nog even niet )
pi_37761570
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:30 schreef MDKme2 het volgende:

[..]

Heb ik ook eens 4 weken geprobeerd, helaas geen effect.
Mogelijk een andere oorzaak van slaapproblemen, of niet lang genoeg volgehouden met onthouding.
Ik weet van blowers, die lang roken, dat het soms wel drie maanden kan duren eer echt alles uit hun lijf is.
pi_37761620
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef m0ridin het volgende:
Und bonjour,

Ik dacht ook dat het eerst een kwestie was van wat dingen op orde krijgen, eigen woning, werk, etcetera. Dat dat juist rust zou geven... Maar dat regelmatige werkleven is het inderdaad ook niet echt. Ik wil gewoon werken zodat ik goed rond kan komen en genoeg tijd overhoud om leuke dingen te doen, werken om te leven en niet leven om te werken.

Maar goed om te horen dat het met jou wel goed gaat! Het kan dus wel Ga ik nu weer kijken of ik nu ook een nachtje lekker kan slapen. Trusten en tot laters
Even volhouden, komt wel weer goed
Bij mij gaat het nu, over het algemeen, de goede kant op.
pi_37778797
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Mogelijk een andere oorzaak van slaapproblemen, of niet lang genoeg volgehouden met onthouding.
Ik weet van blowers, die lang roken, dat het soms wel drie maanden kan duren eer echt alles uit hun lijf is.
Cafeine en THC zijn ook geen stoffen die je kan vergelijken met elkaar,
1 week was voldoende volgens de huisarts.
My Mind Is The Limit.
pi_37778826
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef tralalala het volgende:
Zou nog wat worden met jullie in de zomer, als het ECHT warm wordt
Zeker, Doe mij maar een lekker koele(winter) dag, slaap ik toch iets(niet veel) beter op.
My Mind Is The Limit.
pi_37778875
K heb lekkere ventilator in mn kamer geluidsarm en heelijk koel
Feit dak nog wakker van is dak nie moe ben
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 04:13:44 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_37780403
tvp voor het slaapprobleem....
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_37814794
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:27 schreef MDKme2 het volgende:

[..]

Cafeine en THC zijn ook geen stoffen die je kan vergelijken met elkaar,
1 week was voldoende volgens de huisarts.
Dan is er nog de factor dat wanneer de oorzaak van een slaapprobleem is opgelost, dat het slaapprobleem een probleem op zich is geworden.
Alsof je lichaam geprogrammeerd is geworden een bepaald slaappatroon aan te houden naar aanleiding van de orriginele oorzaak van het slaapprobleem.
pi_37834644
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:38 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dan is er nog de factor dat wanneer de oorzaak van een slaapprobleem is opgelost, dat het slaapprobleem een probleem op zich is geworden.
Alsof je lichaam geprogrammeerd is geworden een bepaald slaappatroon aan te houden naar aanleiding van de orriginele oorzaak van het slaapprobleem.
Dat hoor ik idd wel vaker van ex-lotgenoten, het is dan ook zo dat dit probleem niet meer een probleem is. Aangezien de oorzaak bekend is en er alleen nog maar een ontwennings fase nodig is om er vanaf te komen.
My Mind Is The Limit.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:18:39 #130
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_37837632
hoppa 10 uur slaap gehad
FCT
pi_37838344
Ik maar 6 uur slaap gehad
pi_37838576
Helaas maar 2,5 uur slaap gehad.
My Mind Is The Limit.
pi_37839132
hier 2 uur

gelukkig is bij mij de oorzaak teveel slaap de dag ervoor dus mag aannemen dat de komende nacht zonder problemen verloopt
Too much is never enough!
pi_37875739
Ik heb gewonnen

Hier 0 ( nul ) uur / uren slaap

Ik had teveel koffie en RedBull op

Ik kon er niet van in slaap komen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:11:21 #135
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_37876003
ik vanacht 8 uur!
FCT
pi_37876572
hmm...heb ik ook vaak last van, is zooo irritant
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_37876712
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:28 schreef Quiestisia het volgende:
hmm...heb ik ook vaak last van, is zooo irritant
Wie bedoel je

Zet er even een naam bij
pi_37876825
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Wie bedoel je

Zet er even een naam bij
Ik heb t over niet kunnen slapen, daar gaat t hier toch over?
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_37876919
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

Ik heb t over niet kunnen slapen, daar gaat t hier toch over?
O zeg dat dan

Even erbij zetten
pi_37877572
had gister nog steeds n beetje problemen met in slaap komen. gelukkig lag k na 3 kwartier ofzo wel te pitten
Too much is never enough!
pi_37878265
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:00 schreef The6thgate het volgende:
had gister nog steeds n beetje problemen met in slaap komen. gelukkig lag k na 3 kwartier ofzo wel te pitten
Dat is boffen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:30:56 #142
139483 arnold-d
Evolution
pi_37878627
als ik niet kan slapen doe ik me shirt uit..
of de deken wegschuiven zodat je afkoelt
Back to the 70's
pi_37884137
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef arnold-d het volgende:
als ik niet kan slapen doe ik me shirt uit..
of de deken wegschuiven zodat je afkoelt
Kan helpen jah maar niet bij iedereen
pi_38116533
Even weer een reactietje van mij...

Ondertussen zo goed als compleet gestopt met koffie, van een bakje of 10 a 15 per dag naar maximaal 1 per dag nu... (en soms dagen zonder). Helaas heb ik nog niet echt het idee dat het met mijn slaap helpt. Nog steeds word ik te vroeg wakker enzo, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima dat ik nu zo weinig koffie drink dus dat is soweiso al een gewin.

Ik heb ook een paar keer Melatonine geprobeerd, maar ook daarbij heb ik niet echt het idee dat het werkt, nog niet in ieder geval. Verder merk ik dat ik de laatste dagen echt te moe ben, weinig kan concentreren en dergelijke... gelukkig donderdag en vrijdag vrij... eens zien of ik in dat lange weekend bij kan komen.
pi_38144026
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:32 schreef m0ridin het volgende:
Even weer een reactietje van mij...

Ondertussen zo goed als compleet gestopt met koffie, van een bakje of 10 a 15 per dag naar maximaal 1 per dag nu... (en soms dagen zonder). Helaas heb ik nog niet echt het idee dat het met mijn slaap helpt. Nog steeds word ik te vroeg wakker enzo, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima dat ik nu zo weinig koffie drink dus dat is soweiso al een gewin.

Ik heb ook een paar keer Melatonine geprobeerd, maar ook daarbij heb ik niet echt het idee dat het werkt, nog niet in ieder geval. Verder merk ik dat ik de laatste dagen echt te moe ben, weinig kan concentreren en dergelijke... gelukkig donderdag en vrijdag vrij... eens zien of ik in dat lange weekend bij kan komen.
Mischien is het wel een erfelijke afwijking

I dont know
pi_38144684
Ging een poosje goed. Kon telkens wel in slaap komen. Maar de afgelopen dagen lig ik gewoon uren wakker. Waarschijnlijk kan dat komen omdat mijn slaaptijd en opstaantijd gewoon zo veranderd is. Ben dus uit mijn ritme..
pi_38146841
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Mischien is het wel een erfelijke afwijking

I dont know
Neh, geloof het niet echt... mijn ouders zijn ook echt wel nachtmensen, nooit voor 12 of 1 uur naar bed. Dat heb ik dus overgenomen maar misschien dat ik juist eerder mn bed in moet duiken. Ik kan gewoon niet uitslapen, dus komende dagen proberen vroeger mn bed in te duiken en op die manier mn uurtjes te pakken.

Nu is het alweer te laat dus ik kap er maar mee... trusten en den mazzels
pi_38147265
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:40 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Neh, geloof het niet echt... mijn ouders zijn ook echt wel nachtmensen, nooit voor 12 of 1 uur naar bed. Dat heb ik dus overgenomen maar misschien dat ik juist eerder mn bed in moet duiken. Ik kan gewoon niet uitslapen, dus komende dagen proberen vroeger mn bed in te duiken en op die manier mn uurtjes te pakken.

Nu is het alweer te laat dus ik kap er maar mee... trusten en den mazzels
Truste
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 02:00:37 #149
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38148593
goeienacht
pi_38148694
5 nachten achter elkaar naar bed wanneer de zon op komt en ik zie een 6de nacht aankomen . Rond een uurtje of 4 beginnen die klote vogels weer te fluiten.
pi_38148724
Kan ook echt TOTAAL niet slapen.

En ik was er nog wel zo vroeg uit vanochtend..
pi_38148757
Ga 's nachts werken/
pi_38148772
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 02:09 schreef XiChico het volgende:
Ga 's nachts werken/
Dan geef je toe aan je slapeloosheid. Dan zijn we verloren.
  woensdag 24 mei 2006 @ 02:11:26 #154
142113 UncleJB
Screw you guys
pi_38148788
Ik kan wel slapen en ik zal het bewijzen ook
Geef me es een hint... Nee, geen stille...
Lid van de bond tegen jongeren
HOEREN!
pi_38148805
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 02:11 schreef UncleJB het volgende:
Ik kan wel slapen en ik zal het bewijzen ook
Weltrusten,

Is d'r nix zinnigs op Discovery?
  Redactie Games woensdag 24 mei 2006 @ 02:12:29 #156
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_38148813
Ik had om 21:30 nog een mok koffie genomen, misschien had ik dat beter niet moeten doen omdat ik nu nog stijf van de cafeïne sta..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_38148988
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 02:05 schreef Reinigung het volgende:
5 nachten achter elkaar naar bed wanneer de zon op komt en ik zie een 6de nacht aankomen . Rond een uurtje of 4 beginnen die klote vogels weer te fluiten.
Hard doen die vogels dat he !!!

Bij mij zitten ze altijd op de dakgoot precies onder mijn raam + ze gillen op mijn dak (Dakcapelle)

Vogels
pi_38149003
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 02:20 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Hard doen die vogels dat he !!!

Bij mij zitten ze altijd op de dakgoot precies onder mijn raam + ze gillen op mijn dak (Dakcapelle)

Vogels
Ik word meestal wel rustig van die vogels. Alleen dat licht.
pi_38149221
Vogels zon licht Over 2 uur begint het weer
pi_38149287
Over 5 uur gaat de wekker weer

Overigens is koffie ook niet goed voor mij, als ik overdag (voor 13:00) 2 dubbele espresso's neem dan lig ik 's nachts wakker
  woensdag 24 mei 2006 @ 03:13:22 #161
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_38149559
Ik sluit me hier even bij aan, gister kon ik al niet slapen omdat het zo ontiegelijk hard waaide, ben spontaan naar buiten gegaan voor frisse lucht en even lekker uitwaaien, en dan wordt het langzaam weer lichter terwijl je niks in de gaten hebt hoe laat het is
  woensdag 24 mei 2006 @ 04:20:05 #162
136780 Nosh
hurpdurp
pi_38149776
Ik zit er nu serieus aan te denken om gewoon een stukkie te lopen. Zul je alleen net zien dat iedereen volledig in de stress schiet als ze de deur om half 5 dicht horen slaan.

Slapeloosheid
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 04:22:14 #163
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_38149781
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 04:20 schreef Nosh het volgende:
Ik zit er nu serieus aan te denken om gewoon een stukkie te lopen. Zul je alleen net zien dat iedereen volledig in de stress schiet als ze de deur om half 5 dicht horen slaan.

Slapeloosheid
ik heb een mooi plat dak
ik hoor de kikkers kwaken en de volgens fluiten en ik zie het lichter worden
pi_38160820
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 04:22 schreef Sebasser het volgende:

[..]

ik heb een mooi plat dak
ik hoor de kikkers kwaken en de volgens fluiten en ik zie het lichter worden
Groot probleem zie ik al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties