Ja, terwijl het gewoon voetbal isquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit gaat helemaal fout in Rotterdam/Amsterdam vanavond![]()
In your dreamsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
AJAX IS DE BAAS IN AMSTERDAM
EN ZONDAG OOK IN ROTTERDAM
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen we moeten nog uit, als het daar gaat spoken in de Kuip kan je nog een 5-0 om je oren krijgen....
wat leuk dat jij ook andere wat guntquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ow de joden kunnen ook nog zingen joh? Hebben ze het hele seizoen niet gedaan...wel leuk voor ze
Waren ze ook als Feyenoord zou winnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef ILCILA het volgende:
och nou zijn opeens de play-offs onterecht hoor... huillies
Ja...en andersom was het net zo geweest. Durf eens te beweren dat het wél ergens op slaat!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef ILCILA het volgende:
Ik reken me gewoon niet te snel rijkquote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor we zijn door! Of er moeten nog twee doelpunten vallen aan die andere kant
Maar de pleeoffs blijven kut
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef DeTolk het volgende:
Het hele seizoen bakt ie er niks van en nu scoort ie
FAP FAP FAP!!!!
Ja johquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ow de joden kunnen ook nog zingen joh? Hebben ze het hele seizoen niet gedaan...wel leuk voor ze
Dat waren ze altijd al huilliequote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef ILCILA het volgende:
jazeker, maar de nul houden is lastig dit seizoen....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Me_Wesley het volgende:
maargoed nu vasthouden. Want 3-1 of 3-0 is een groot verschil!
Lees het vorige topic ff door, daar waren we het al over eens zowel Ajacieden als Feyenoordersquote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ja...en andersom was het net zo geweest. Durf eens te beweren dat het wél ergens op slaat!
Genoeg Feyenoorders die de play-offs boycotten...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef ILCILA het volgende:
Volgens mij zit d'r een of andere stagiair, eerder vanavond stond er ook al even 10-0 ipv 1-0quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Op teletekst staat trouwens nog steeds 2-0
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef TC03 het volgende:
Tyfuszooi, ik ben weg.
Tyfuszooi, ik ben weg.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
DVDtjuuuuhhhh kopen!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Always look on the bright side of Ajax![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat hebben wij dit verdiend zeg. Eindelijk gerechtigheid
Zoals ook Van Gaal zegt: "Begin van het jaar heeft de club voor gestemd, dan moet je nu niet gaan zeuren"quote:Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ja...en andersom was het net zo geweest. Durf eens te beweren dat het wél ergens op slaat!
Ja, met 2-1quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
Thuis gaan we gewoon winnen
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Volgens mij zit d'r een of andere stagiair, eerder vanavond stond er ook al even 10-0 ipv 1-0
Met 2-0 ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
Thuis gaan we gewoon winnen
Ik vind de playoffs ook niets, maar goed iedereen wist dit aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zoals ook Van Gaal zegt: "Begin van het jaar heeft de club voor gestemd, dan moet je nu niet gaan zeuren"
Het blijft onterecht. Ajax is 4e, Feyenoord 3e. AZ moet gewoon CL spelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord moet niet zeuren, derde plaats is UEFA CUP, ze krijgen dus OOK een extra kans op CL.
dus.
wel de ploeg in vorm...quote:
Neuh hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Blerfaap het volgende:
GVD!!!!
En nu vinden al die neuzen de playoffs natuurlijk weer geweldig :j
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[Dirk-Kuijt mode]
Wij?
Moet je niet in de aRENa zijn?
[/Dirk-Kuijt mode]
De playoffs niet, de vernedering van feyenoord welquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Blerfaap het volgende:
GVD!!!!
En nu vinden al die neuzen de playoffs natuurlijk weer geweldig :j
Goed punt op zich. Ach zowiezo heeft geen enkele Nederlandse club iets in Europa te vinden dus wat dat betreft maakt het ook geen fuck uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord moet niet zeuren, derde plaats is UEFA CUP, ze krijgen dus OOK een extra kans op CL.
dus.
snel teruggekropen onder de steen waar ze vandaan kwamenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
WAAR ZIJN DE FEYENOORDERS GEBLEVEN
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De playoffs niet, de vernedering van feyenoord wel![]()
Zijn er genoeg hoor, je leest er alleen overheenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij de enigste kameraad hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
Tyfuszooi, ik ben weg.
op de grondquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Dirkie waar ben je
Hoe vaak moeten we het nog uitleggenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Kaap het volgende:
Heel seizoen kut spelen, 11 punten achterstand op de top3 en dan met een momentopname CL halen, wees er maar trots op hoor dat jet met dit door iedereen afgekeurde systeem zo europees voetbal haalt.
Elke neus zal uiteraard nu zeggen dat ze playoffs geweldig vinden ;")
Jij bent echt zo'n mongool he. En dan nog raar opkijken als mensen je Loek noemen.quote:
hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Hey ik zie dat er een nieuwe DVD Release binnenkomt, de oude DVD is genuked
04/20/2006 SCREENER Ajax - Feyenoord:De Klassieker *PROPER*
CALIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Kaap het volgende:
Heel seizoen kut spelen, 11 punten achterstand op de top3 en dan met een momentopname CL halen, wees er maar trots op hoor dat jet met dit door iedereen afgekeurde systeem zo europees voetbal haalt.
Elke neus zal uiteraard nu zeggen dat ze playoffs geweldig vinden ;")
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het blijft onterecht. Ajax is 4e, Feyenoord 3e. AZ moet gewoon CL spelen.
Scanner gaat zo weer aan hier....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
versatel zeker? radio loopt wat achter zekerquote:
Dan zal Ajax wel CL halenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.
Tja natuurlijk verdiend AZ de voorronde CL. Maar goed, iedereen wist van de playoffs.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.
Neuh radio melde het al netquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
versatel zeker? radio loopt wat achter zeker
Vrije trap...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef BrandX het volgende:
wat een zooitje op het veld daar!
rood, ook een penalty? kan iemand dat vertellen?
Doe nou niehietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
4-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*er in wrijft*quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Teringzooi. Ik ga nu maar stilletjes huilen.
quote:
Mag ik je uitlachen?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Wij strooien niet met dodelijke ziektes, dat is het verschil.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan? Ga je nog eens modden vanavond? Of mogen joden wel trollen?
pakt tissuesquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Ajax (of Groningen) zullen hun best doen in de CL, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Dapper, ik was wel weggeweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn er genoeg hoor, je leest er alleen overheen.
sneuer dan de meest trieste muziek kon al niet, dus nieuws in de slotfase kan er ook wel bijquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Alfje het volgende:
hoezo gaan die stumpers op de radio de laatste minuten van de wedstrijd ineens nieuws uitzenden, doe dat dan 5 minuten later :S
Preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Foutjequote:
Wij zijn Ajax tenminste niet, dat zou al een vernedering op zich zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
ja, die hebben we een half seizoen al gezongen voor z'n broerquote:
Die 3-2 als ondertitel is nou ook niet echt indrukwekkend meerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Het feit dat jij ze joden noemt, zegt al genoeg over jou.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
yep, Cohen heeft al een jaar geleden aangegeven geen politie te hebben danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef DivineJester het volgende:
Maar Ajax mocht niet spelen toch als ze tegen Groningen moeten ivm de datum?
Shit jaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 3-2 als ondertitel is nou ook niet echt indrukwekkend meer.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
WTF...............020 speelt als duitsers, terwijl ze zich joden noemen.............WTF...............echt te kansloos volk blijft het :j
mja, geluk is met de domme! :J:J:J:J
Een nachtje slapen doet wonderen *troost*quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
WTF...............020 speelt als duitsers, terwijl ze zich joden noemen.............WTF...............echt te kansloos volk blijft het :j
Dan doe ik het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mij best, ik vind het veel erger dat het godverdomme 3-0 staat.
Biertje?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
Doei!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Boefjetim het volgende:
Als ik Danny Blind nog één keer hoor janken over de pech die ze hebben over het hele seizoen heen dan knal ik ze kop van ze romp. Ajax zijn de grootste mazzelpikken van het hele seizoen omdat die achterlijke playoffs bedacht zijn door 1 of andere mongool. Kutplayoffs!
Gegroet neutrale toeschouwer
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Nega het volgende:
AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMM
je hoeft mij niet te troosten hoor, had namelijk al helemaal verwacht dat dit zou gebeuren. Kon je aanzien komenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Een nachtje slapen doet wonderen *troost*![]()
neutrale feyenoord toeschouwer?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Boefjetim het volgende:
Als ik Danny Blind nog één keer hoor janken over de pech die ze hebben over het hele seizoen heen dan knal ik ze kop van ze romp. Ajax zijn de grootste mazzelpikken van het hele seizoen omdat die achterlijke playoffs bedacht zijn door 1 of andere mongool. Kutplayoffs!
Gegroet neutrale toeschouwer
in een heksenketel in de kuip met onze verdediging kan het hard gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Shit ja. Ach ja, zondag weer een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |