Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het blijft onterecht. Ajax is 4e, Feyenoord 3e. AZ moet gewoon CL spelen.
Scanner gaat zo weer aan hier....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
versatel zeker? radio loopt wat achter zekerquote:
Dan zal Ajax wel CL halenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.
Tja natuurlijk verdiend AZ de voorronde CL. Maar goed, iedereen wist van de playoffs.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.
Neuh radio melde het al netquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
versatel zeker? radio loopt wat achter zeker
Vrije trap...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef BrandX het volgende:
wat een zooitje op het veld daar!
rood, ook een penalty? kan iemand dat vertellen?
Doe nou niehietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
4-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*er in wrijft*quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Teringzooi. Ik ga nu maar stilletjes huilen.
quote:
Mag ik je uitlachen?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Teringzooi. Ik ga nu maar stilletjes huilen.
Wij strooien niet met dodelijke ziektes, dat is het verschil.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan? Ga je nog eens modden vanavond? Of mogen joden wel trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |