Het blijft onterecht. Ajax is 4e, Feyenoord 3e. AZ moet gewoon CL spelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord moet niet zeuren, derde plaats is UEFA CUP, ze krijgen dus OOK een extra kans op CL.
dus.
wel de ploeg in vorm...quote:
Neuh hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Blerfaap het volgende:
GVD!!!!
En nu vinden al die neuzen de playoffs natuurlijk weer geweldig :j
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[Dirk-Kuijt mode]
Wij?
Moet je niet in de aRENa zijn?
[/Dirk-Kuijt mode]
De playoffs niet, de vernedering van feyenoord welquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Blerfaap het volgende:
GVD!!!!
En nu vinden al die neuzen de playoffs natuurlijk weer geweldig :j
Goed punt op zich. Ach zowiezo heeft geen enkele Nederlandse club iets in Europa te vinden dus wat dat betreft maakt het ook geen fuck uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord moet niet zeuren, derde plaats is UEFA CUP, ze krijgen dus OOK een extra kans op CL.
dus.
snel teruggekropen onder de steen waar ze vandaan kwamenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
WAAR ZIJN DE FEYENOORDERS GEBLEVEN
iddquote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De playoffs niet, de vernedering van feyenoord wel![]()
Zijn er genoeg hoor, je leest er alleen overheenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij de enigste kameraad hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef TC03 het volgende:
Tyfuszooi, ik ben weg.
op de grondquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Dirkie waar ben je
Hoe vaak moeten we het nog uitleggenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Kaap het volgende:
Heel seizoen kut spelen, 11 punten achterstand op de top3 en dan met een momentopname CL halen, wees er maar trots op hoor dat jet met dit door iedereen afgekeurde systeem zo europees voetbal haalt.
Elke neus zal uiteraard nu zeggen dat ze playoffs geweldig vinden ;")
Jij bent echt zo'n mongool he. En dan nog raar opkijken als mensen je Loek noemen.quote:
hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Hey ik zie dat er een nieuwe DVD Release binnenkomt, de oude DVD is genuked
04/20/2006 SCREENER Ajax - Feyenoord:De Klassieker *PROPER*
CALIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Kaap het volgende:
Heel seizoen kut spelen, 11 punten achterstand op de top3 en dan met een momentopname CL halen, wees er maar trots op hoor dat jet met dit door iedereen afgekeurde systeem zo europees voetbal haalt.
Elke neus zal uiteraard nu zeggen dat ze playoffs geweldig vinden ;")
Troost je maar met de gedachte dat Feyenoord met de Uefa Cup dan dus de 'prijs' heeft die het verdient met die 3e plek.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:57 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het blijft onterecht. Ajax is 4e, Feyenoord 3e. AZ moet gewoon CL spelen.
Scanner gaat zo weer aan hier....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt niet normaal zeg![]()
Ik kan je nu al vertellen dat het helemaal fout gaat in Rotterdam/Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |