pakt tissuesquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Teringzooi. Ik ga nu maar stilletjes huilen.
Ajax (of Groningen) zullen hun best doen in de CL, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Dapper, ik was wel weggeweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn er genoeg hoor, je leest er alleen overheen.
sneuer dan de meest trieste muziek kon al niet, dus nieuws in de slotfase kan er ook wel bijquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Alfje het volgende:
hoezo gaan die stumpers op de radio de laatste minuten van de wedstrijd ineens nieuws uitzenden, doe dat dan 5 minuten later :S
Preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan? Ga je nog eens modden vanavond? Of mogen joden wel trollen?
Foutjequote:
Wij zijn Ajax tenminste niet, dat zou al een vernedering op zich zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
ja, die hebben we een half seizoen al gezongen voor z'n broerquote:
Die 3-2 als ondertitel is nou ook niet echt indrukwekkend meerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Het feit dat jij ze joden noemt, zegt al genoeg over jou.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan? Ga je nog eens modden vanavond? Of mogen joden wel trollen?
yep, Cohen heeft al een jaar geleden aangegeven geen politie te hebben danquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef DivineJester het volgende:
Maar Ajax mocht niet spelen toch als ze tegen Groningen moeten ivm de datum?
Shit jaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 3-2 als ondertitel is nou ook niet echt indrukwekkend meer.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
WTF...............020 speelt als duitsers, terwijl ze zich joden noemen.............WTF...............echt te kansloos volk blijft het :j
mja, geluk is met de domme! :J:J:J:J
Een nachtje slapen doet wonderen *troost*quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
WTF...............020 speelt als duitsers, terwijl ze zich joden noemen.............WTF...............echt te kansloos volk blijft het :j
Dan doe ik het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mij best, ik vind het veel erger dat het godverdomme 3-0 staat.
Biertje?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef Blerfaap het volgende:
Doei!quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Boefjetim het volgende:
Als ik Danny Blind nog één keer hoor janken over de pech die ze hebben over het hele seizoen heen dan knal ik ze kop van ze romp. Ajax zijn de grootste mazzelpikken van het hele seizoen omdat die achterlijke playoffs bedacht zijn door 1 of andere mongool. Kutplayoffs!
Gegroet neutrale toeschouwer
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Nega het volgende:
AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMM
je hoeft mij niet te troosten hoor, had namelijk al helemaal verwacht dat dit zou gebeuren. Kon je aanzien komenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Een nachtje slapen doet wonderen *troost*![]()
neutrale feyenoord toeschouwer?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Boefjetim het volgende:
Als ik Danny Blind nog één keer hoor janken over de pech die ze hebben over het hele seizoen heen dan knal ik ze kop van ze romp. Ajax zijn de grootste mazzelpikken van het hele seizoen omdat die achterlijke playoffs bedacht zijn door 1 of andere mongool. Kutplayoffs!
Gegroet neutrale toeschouwer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |