krijg je met mensen die nog niet zo heel lang op FOT zitten.... had ik geen idee van...Hoe werkt dat? Of moet Ron of Sub dat regelen???quote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef Xilantof het volgende:
Tssk!
er moet wel FOT SC in de titel
anders vind niemand hem
Of een andere mod of forumcrewlid.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef diedrick het volgende:
[..]
krijg je met mensen die nog niet zo heel lang op FOT zitten.... had ik geen idee van...Hoe werkt dat? Of moet Ron of Sub dat regelen???
Je let even 1 seconde niet op...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of een andere mod of forumcrewlid.
Wel vier hele minuten!!!!!!!1!!!!quote:
Van de richel, át your service.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:07 schreef Re het volgende:
tuig
aftuigen die hapquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de richel, át your service.
tuig, tuigage, boten, onderwerp voor fotowedstrijd.
Zo simpel.
Ik doe vrijwel alleen MKB... werk bij een makelaar in ass.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk Diedrick.
Ben nu zelf Ass. B aan het studeren.
Wil vooral het MKB gaan adviseren.
hypotheken heb ik een bloedhekel aan.. gelukkig doen we die niet meer...quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga mkb en particulieren doen, maar bij particulieren vooral hypotheken.
Maar eerst nog heel veel leren.
nee daar hou ik wel het oogje in hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan kun je geen zeilen meer fotograferen re....![]()
![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:
Nou niet lang, want ik ben er weerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
t vorige topic ging best lang mee...
hoelang zou deze het volhouden?
Irritant he, ergens op moeten wachten? Erg herkenbaarquote:Op donderdag 20 april 2006 18:50 schreef Xilantof het volgende:
En ik wacht, wat werken/de toekomst betreft, nog steeds op post! *zenuwen*
Heb me ergens voor opgegeven, 2,5 week terug, maar nog niets gehoord
Ja zoooo irritantquote:Op donderdag 20 april 2006 19:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Irritant he, ergens op moeten wachten? Erg herkenbaarIk heb ook wel eens weken bij de brievenbus gewoond als ik op post wachtte en ik wist zeker dat het 'vandaag toch echt zou moeten komen!'
Maar die zenuwen zijn helemaal nergens voor nodig hoor, gaat helemaal goed komen
sterkte klein, dat lijkt me echt ontzettend moeilijk... dat je gewoon de tijd in je agenda kan schrijven....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk Diedrick.
Ben nu zelf Ass. B aan het studeren.
Wil vooral het MKB gaan adviseren.
Weten jullie nog dat ik laatst vertelde over die vriend voor me die niet meer wilde?
Die doodziek was en het vechten had opgegeven...
Hij heeft eindelijk groen licht!
Maandag krijgt hij de euthanasieprik.
Het is zijn keus, moet me er maar bij neerleggen... maar nee, kan er niet blij om zijn. Snap het heel goed... maar had hem liever stilletjes om me heen dan helemaal niet.
Leven is oneerlijk!
Ik vind het wel tofquote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Paars haar. En ik moet er nog heeeel erg aan wennen. Maar het is beter dan blond:
[afbeelding]
Al denk ik dat het toch weer gewoon bruin wordt na zondag.
kloptquote:Op donderdag 20 april 2006 21:12 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd wel fan van blondines, maar ik kan zeggen, nee, blond staat jou echt niet Toeps.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Paars haar. En ik moet er nog heeeel erg aan wennen. Maar het is beter dan blond:
[afbeelding]
da's het hele probleem... gisteravond leek het echt een geniaal idee... nu zit ik met een half geschoren borstkast... echt NIET sexy...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Re het volgende:
was tie geschoren?
geil.. heel geilquote:
dronken bui, lachen gieren brullen, ideeeeeetje, fout ideetje, drank maakt meer kapot dan je lief isquote:
mijn mantitties....quote:
ik ehm... vindt het wel eventjes genoeg... maar in ieder geval is de foto van uit artistiek oogpunt perfect geluktquote:
lachen is niet leuk, of zie mijn avaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
Ik wil toeps wel een keer lachend op de foto zien
Waarom niet?quote:
lachen is zooo 2005quote:
Het is natuurlijk wel de kunst om als fotograaf zo het model of modellen te kunnen laten lachen zodat jij een mooie foto kan maken daarvanquote:Op donderdag 20 april 2006 22:51 schreef Re het volgende:
mja, lachen is zo vrolijk, kan leuk zijn zo af en toe maar fototechnisch is het wat minder meestal
ik heb gewacht.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
Ik kijk naar je ava maar ... echt lachen is er niet bij he
Wat ik bedoel te zeggen is dat toeps wel een leuk koppie heeft maar ze staat zo vaak met de zelfde blik op de plaat en dat vind ik zo jammer.
Zelfde geld voor fb (niet meteen meppen aub)
je mag meppen hoor (ik mep wel terug hehe)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb gewacht.
mag ik nu meppen?
zodra jij een foto van je 2 miljoen megapixeltelefoon hebt gepost kan je een lachende foto van mij krijgenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster wacht op lachende prupke foto's
ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:57 schreef prupke het volgende:
[..]
je mag meppen hoor (ik mep wel terug hehe)
maar je begrijpt wat ik bedoel![]()
Heb je die nog niet dan via viaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
zodra jij een foto van je 2 miljoen megapixeltelefoon hebt gepost kan je een lachende foto van mij krijgen
ik sta er ook niet mooi op vind ik (maakt niet uit of ik nou wel of niet lach)quote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt.
maar ik vind gewoon dat ik er niet mooi op sta als ik lach. (je weet wel misvormde kaak enzo)
Ik doe niet aan via via ...ik ben rechtstreeksquote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan via via![]()
Valt me mee wel
Ik weet weer,waarom ik meer met gezichten hebquote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh de s&g is hierheen verplaatst![]()
je hebt een hele mooie lach hoor, van misvorming heb ik niets kunnen ontdekken, maar als dat zo is, kan je als het goed is wel een geschikte hoek vinden...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt.
maar ik vind gewoon dat ik er niet mooi op sta als ik lach. (je weet wel misvormde kaak enzo)
I agree bigtimequote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Muk het volgende:
[..]
je hebt een hele mooie lach hoor, van misvorming heb ik niets kunnen ontdekken, maar als dat zo is, kan je als het goed is wel een geschikte hoek vinden...
dank.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Muk het volgende:
[..]
je hebt een hele mooie lach hoor, van misvorming heb ik niets kunnen ontdekken, maar als dat zo is, kan je als het goed is wel een geschikte hoek vinden...
toeps!!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
da's alles jaquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dank.
en ik heb geen misvormde kaak
Da's ook geen blond. Dat is bleekwatergeel.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:12 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd wel fan van blondines, maar ik kan zeggen, nee, blond staat jou echt niet Toeps.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
Ik wil toeps wel een keer lachend op de foto zien
hmm goedkope manier van ontkleurenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's ook geen blond. Dat is bleekwatergeel.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
ff zoeken in m'n archief van Utrecht, en ik kom een foto van een lachende fraubitch tegen:
[afbeelding]
Ja ik had nog geen rottige opmerking gemaaktquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Net als in US S&G worden zulke reacties hier niet gewaardeerd.
ja weet welke je bedoeld en ging over scootah toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Toeps het volgende:
Had er trouwens bij de lekmeet ook genoeg, ik herinner me nog een RonaldV kunstwerkje over ene brommert...Wie kan die zo snel vinden?
Waar blijven de andere lachebekjes?
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij lachte toeps ook behoorlijk toen ze mij toetakelde bij de Lekmeet!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het zijn echt twee verschillende mensen hoor.
Ging er een alarm afquote:Op donderdag 20 april 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, je zit nu in FOT, alsof ik dat niet weet!
Euhhh ik bedoelde natuurlijk fraubitch bij de Utrechtmeet. Voor zover ik weet ben ik door Toeps niet toegetakeld bij de Lekmeet.quote:
ja ik heb ook niet alles gezien op de lekmeetquote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Euhhh ik bedoelde natuurlijk fraubitch bij de Utrechtmeet. Voor zover ik weet ben ik door Toeps niet toegetakeld bij de Lekmeet.
Ik was te druk met Fles vermoorden, remember?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Euhhh ik bedoelde natuurlijk fraubitch bij de Utrechtmeet. Voor zover ik weet ben ik door Toeps niet toegetakeld bij de Lekmeet.
Nee, toen was ik al lang neergeschoten! Maar bedankt dat je wraak hebt genomen!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik was te druk met Fles vermoorden, remember?
kan jij ook zeggen waarom je hem leuk vind dan? ben ik zeer benieuwd naar omdat iedereen wat anders ziet in een fotoquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind hem leuk Prup
Nou qua haar en kleurenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kan jij ook zeggen waarom je hem leuk vind dan? ben ik zeer benieuwd naar omdat iedereen wat anders ziet in een foto
ja ik vind m ook leuk omdat je goeie symetrie in je gezicht hebt al zou t met haar langs gezicht mijns inziens nog een mooiere foto geweest zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kan jij ook zeggen waarom je hem leuk vind dan? ben ik zeer benieuwd naar omdat iedereen wat anders ziet in een foto
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
ff zoeken in m'n archief van Utrecht, en ik kom een foto van een lachende fraubitch tegen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik zelf het mooist van de foto's die geplaatst zijn.
maw hier zie je niet dat ik flaporen heb![]()
Ja echt? Ik vind dat meestal wel mooi. Ik heb daarentegen iets tegen oorbellen en andere piercings.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja ik heb iets tegen oogpotlood
je bent er niet bij bij de treinenmeet hequote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat mag maar het zou een hoop schelen als je daarbij ook uitleg gaf hoe en waaromquote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja ik heb iets tegen oogpotlood
Nou het geeft altijd z'on harde uitstraling,in een vrouwengezichtquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat mag maar het zou een hoop schelen als je daarbij ook uitleg gaf hoe en waarom
Nope, ik heb mijn voorzorgsmaatregelen genomen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je bent er niet bij bij de treinenmeet he
wist je dat : als een vrouw make up op heeft normaal overdag om mooi te zijn dat dit niet zichtbaar is op een foto die gemaakt word?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het geeft altijd z'on harde uitstraling,in een vrouwengezicht
Ik hou meer van het prinsessen soort![]()
I like it.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
wist je dat : als een vrouw make up op heeft normaal overdag om mooi te zijn dat dit niet zichtbaar is op een foto die gemaakt word?
schijnbaar moet je die makeup voor een shoot 3 dubbel dik erop smeren
soms kan het heel mooi zijn en soms ook niet
ja leukquote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
Vandaag eens met sluitersnelheid gespeeld.
Meteen de eerste foto was het raak:
[afbeelding]
enne?
(het is een paard die word afgespoten)
was 1/2000quote:Op donderdag 20 april 2006 23:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja leuk
maar gespeeld met de sluitertijd? 1/4000 ste.
das best snelle sluiter (op F2.8)
het is een zwart paardquote:Op donderdag 20 april 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
Die waterdruppels zijn echt erg gaaf!Heb je het paard zwart-wit gemaakt? Of is het gewoon uit zichzelf een zwart paard? Het blauwe vlak valt nogal op namelijk.
pas jij je exif aan van je foto's dan?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
pas jij je exif aan van je foto's dan?
![]()
1/4000
op F 2.8
wedden?
*pssst* hij ze heeft gelijk, sorryquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik wed niet
tenzij ik zeker weet dat ik gelijk heb
Dus wedt ze niet. Wel slim, op zich!quote:
1/8000ste kuchquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus wedt ze niet. Wel slim, op zich!
1/4000 is echt superkort!Zo kort kunnen mijn camera's niet eens!
quote:
1/wattequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
1/8000ste kuch![]()
maar nog nooit een mooie foto mee gemaakt
nostalgiequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Subhuman het volgende:
Ik kan tot 1/1000 op mijn camera's.Alleen die waarde gebruik ik al amper dus wat dat betreft.
klinkt als mijn cameraquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:23 schreef Mauro het volgende:
ik kan van oneindig tot 1/8000
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij hebt de D70.
Ik heb de opvolger daarvan. De D70s
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:19 schreef prupke het volgende:
Maar de fotograaf vond dit een van de betere en mijn visagiste vond hem ook erg geslaagd.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind hem leuk Prup
Gelukkig sta ik dus niet in mijn eentjequote:Op donderdag 20 april 2006 23:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ik vind m ook leuk omdat je goeie symetrie in je gezicht hebt al zou t met haar langs gezicht mijns inziens nog een mooiere foto geweest zijn
qua vorm gezicht ook(kappersoog
)
Langer slapenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:03 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Zit weer op school. Uurtje later dan normaal. Mocht wat lagner slapen van mezelf
volgens mij komt dat door Simpleviewer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Xil, ik zat even op je website te neuzen, maar het lukt me niet om de foto's groter dan postzegel op mijn scherm te krijgen. Wat doe ik fout?
2 bananen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:02 schreef Re het volgende:
lunch
en koffie?
en banaan 2x
vrijdagen zuigen
ach daar hebben we dan weer peuken en koffie voorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 bananen?
je weet dat je daar moeilijk van gaat poepen he?
peukenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Een banaan in je gat!
Het rijmt niet, maar het dicht wel
en koffie en peuken ja...altijd fijne combi
figuurlijk en letterlijk nog wel ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Een banaan in je gat!
Het rijmt niet, maar het dicht wel
Ik hou het wel bij figuurlijkquote:
je moet even wachten tot ze allemaal ingeladen zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Xilantof het volgende:
@Debsterr:
Het langer slapen was idd goed. School is vandaag ook weer een vlutdag. Gezien mijn 2 medeafstudeerders in Brussel lopen heb ik niet echt zin om wél vol aan het werk te gaan. Ondanks dat dat best wel heel erg hard nodig is![]()
Maar er komt toch nog wel wat uit mijn vingers.
@VV:
Als het goed is heb je kleine postzegels en rechts daarvan een grotere versie. En het is idd een standaard applicatie zoals Puckzzz zegt. Als het goed is moet dat automatisch gewoon werken...
de fotos die dan rechts staan zijn t formaat van 2 postzegelsquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Xilantof het volgende:
@Debsterr:
Het langer slapen was idd goed. School is vandaag ook weer een vlutdag. Gezien mijn 2 medeafstudeerders in Brussel lopen heb ik niet echt zin om wél vol aan het werk te gaan. Ondanks dat dat best wel heel erg hard nodig is![]()
Maar er komt toch nog wel wat uit mijn vingers.
@VV:
Als het goed is heb je kleine postzegels en rechts daarvan een grotere versie. En het is idd een standaard applicatie zoals Puckzzz zegt. Als het goed is moet dat automatisch gewoon werken...
Sorry voor het tijdelijke indruisen van het beleid, maar zo komen ze bij mij naar voren op mijn pc.. Is een één-op-één screendump.. (crop)quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
de fotos die dan rechts staan zijn t formaat van 2 postzegels
ziet hier
[afbeelding]
dit is hier uitsnede een op eenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sorry voor het tijdelijke indruisen van het beleid, maar zo komen ze bij mij naar voren op mijn pc.. Is een één-op-één screendump.. (crop)![]()
effe klikken voor volledig formaat..
[afbeelding]
jah op een 58 inch beeldscherm zijn ze vrij klein jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
de fotos die dan rechts staan zijn t formaat van 2 postzegels
ziet hier
[afbeelding]
En heb ik dan een probleem of degene die graag zijn foto's wil laten zien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef HMaster-II het volgende:
Het licht eerder aan instellingen van jullie pc's..![]()
2 tft's in dual-screen opstelling beide draaiende op 1280*1024quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
@hm2 op wat staat jouw scherm?
hier op 1280*1024
het licht van mijn monitor staat mooi helder hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het licht eerder aan instellingen van jullie pc's..![]()
Dat doet het dus niet bij mij. Ik zie hetzelfde als wat Ynske een paar posts terug laat zien. Ms wel handig voor je om te weten dat kennelijk niet al je bezoekers zien wat jij zou willen dat ze zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef Xilantof het volgende:
Als het goed is moet dat automatisch gewoon werken...
vage shit dan hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
2 tft's in dual-screen opstelling beide draaiende op 1280*1024
Niets bijzonders dus eigenlijk.![]()
Het kan aan veel factoren liggen.. helaas. Ik denk dat het instellingne zijn van macromedia die niet goed gegeten worden. Je kan proberen je flash-player te updaten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En heb ik dan een probleem of degene die graag zijn foto's wil laten zien?
Maar iig bedankt voor de uitleg
helder lichtquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het licht van mijn monitor staat mooi helder hoor
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
helder licht![]()
Pak bijdehandjes op zeker![]()
is beide nieuw geinstalleerdquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het kan aan veel factoren liggen.. helaas. Ik denk dat het instellingne zijn van macromedia die niet goed gegeten worden. Je kan proberen je flash-player te updaten.
Flash en Javascripts kunnen wel eens gemold worden door Firefox en IE
IWABquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben nu aan mijn tweede pak IWAB-jes bezig![]()
Moet jij niet autorijden ofzo vandaag?quote:
Dat zal ze zelf toch zeker wel het beste weten?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet jij niet autorijden ofzo vandaag?![]()
Kijk, ik weet het duidelijk beter: ik ben al klaar namelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet jij niet autorijden ofzo vandaag?![]()
Een klein beetje rammen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kijk, ik weet het duidelijk beter: ik ben al klaar namelijk![]()
En heb een klein beetje bijna een auto van de zijkant geramd. Wat een eikel was dat
.
Nou kijk, we reden gezellig op een éénbaansweg. En de meneer/mevrouw die achter mij zat, had blijkbaar haast. Dus toen het splitste naar 2 banen, ging hij/zij direct naar rechts. Hierbij niet rekening houdende met mij, die ook naar rechts moet, en dit al tijdig aan had gegeven met behulp van het knipperlicht. Vervolgens dacht ik dat ik er nog wel voor kon, maar dat paste dus niet.. dus kreeg ik een ingreepquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een klein beetje rammen?
kan dat?
wat gebeurde er? Vtel!
Maar niet beter!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef Re het volgende:
ik weet alles... punt
oeh dat is een moeilijke om te beantwoordenquote:
Gelukkig wel, anders kon ik het niet beter vinden!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
oeh dat is een moeilijke om te beantwoorden
maar echt ik weet het
beantwoorden? Ik zie nergens een vraag hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
oeh dat is een moeilijke om te beantwoorden
maar echt ik weet het
uitroepteken idd, ahhh ik weet htquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beantwoorden? Ik zie nergens een vraag hoor
maar wat vond je dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders kon ik het niet beter vinden!
Oude foto's op m'n computer van vakantie vorig jaar. Eindelijk teruggevondenquote:
Il Divo zeker? Gewoon altijd meenemen, zelf ook nog nooit problemen mee gehad eigenlijk..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:19 schreef Esto het volgende:
Gister naar een concert in Ahoy geweest... Waarom staat er op de kaartjes dat je geen camera mee mag nemen, terwijl iedereen het doet, en ik NIET!!![]()
![]()
![]()
Il Divo jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Il Divo zeker? Gewoon altijd meenemen, zelf ook nog nooit problemen mee gehad eigenlijk..
Ja en je was te snel weg voor mij om doei te zeggenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef Re het volgende:
thuis
jezus wat vroeg he
was dan ook een vrij dagje
14de maand is wel binnen
ahhh doeiiiiiquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en je was te snel weg voor mij om doei te zeggen
dus bij deze:
Doei!!![]()
Maar helpt wel de pijn neemt dan af. ervaringdeskundige, ik deed het met een bijl, was allang blij dat de vinger er nog aan zatquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Yups
mijn baas is voor klusjeman gaan spelen thuis
Hij is aan het verhuizen en legt dus zelf zijn laminaat e.d. maar vandaag heeft hij zichzelf ongenadig op zijn vingertop geslagen met de hamer. Echt heel de nagel is donkerblauw, vingertop keidik. Zegt een soort van collega dat hij in de nagel een kerf of een gaatje moet maken zodat het bloed eruit kan en de druk eraf is, want het doet kennelijk nogal pijn en klopt enzo. Hij zat zelfs al met een afbreekmesje klaar om het te doen. Heb het hem toch maar afgeraden, als dat gaat ontsteken wil je niet weten hoeveel pijn dat doet
Dat is de goede manier ook,het gaat kloppen als de hel andersquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Yups
mijn baas is voor klusjeman gaan spelen thuis
Hij is aan het verhuizen en legt dus zelf zijn laminaat e.d. maar vandaag heeft hij zichzelf ongenadig op zijn vingertop geslagen met de hamer. Echt heel de nagel is donkerblauw, vingertop keidik. Zegt een soort van collega dat hij in de nagel een kerf of een gaatje moet maken zodat het bloed eruit kan en de druk eraf is, want het doet kennelijk nogal pijn en klopt enzo. Hij zat zelfs al met een afbreekmesje klaar om het te doen. Heb het hem toch maar afgeraden, als dat gaat ontsteken wil je niet weten hoeveel pijn dat doet
coolquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Mijn vriendje is terug uit Disneyland.
ik denk een stukkie groen glasquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef EchnaDarr het volgende:
OMG. (wat voor steentje is dat)?
Wat maak je er weer iets on-romantisch van. Daar zit dat meiske nu met een stukje groen glas in haar oor.quote:
het gaat om het idee hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat maak je er weer iets on-romantisch van. Daar zit dat meiske nu met een stukje groen glas in haar oor.![]()
Oosterijks kristal ja!quote:
kewlquote:
minder kewl voor jou maar wel voor hemquote:Enne, ik moest naar school, helaas. Maar mijn vriend kent veel medewerkers daar, dus hij heeft een echte achter-de-schermen tour gehad.
Tssskquote:
Nou eh.. op de terugweg werd er even een brijante actie uitgehaald.quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk
Smaragd was een huwelijksaanzoek geweest
Zirkoon had nog voor een verloving kunnen doorgaan
Maar een of andere afgeschilferde kristalsplinter?Wil hij soms je vriendje worden?
Jeah..Fles met oorbellenquote:
wat een rukland is dat belgie ook, als je ergens van afhankelijk bentquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:03 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Nou eh.. op de terugweg werd er even een brijante actie uitgehaald.De thalys werd afgemeerd op de sporen van de Eurostar in Brussel. een afebakend stuk station met douane. En omdat we gelijktijdig aankwamen met een 'echte' eurostar waarin 400 passagiers zaten moesten de ongeveer 30 man uit de thalys ook autmatisch door de douane
Omdat alles langs 1 loketje moest miste ik mijn 1 na laatste aansluiting naar Nederland. De laatste aansluitng naar nederland viel uit door een defecte locomotief. U begrijpt Meneer Fles, dat ik flink heb geoefend voor de 100 urige treintoer!
![]()
Wat een lieviesquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Mijn vriendje is terug uit Disneyland.
Nee sorry, ben al druk morgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:31 schreef Toeps het volgende:
Iemand zin om morgen in zijn nette pak 70¤ te verdienen op de Erasmusbrug? Men zoekt met spoed nog figuranten voor KPN commercial.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik u anders goeiendag komen zeggen?
Okequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
psst je moet hier wel af en toe wat foto's posten hoor, anders worden ze boos![]()
Zegquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Ik denk zelf dat hij het stiekem graag heeft![]()
Was ik niet weg?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Zullen we mijn ehhhh voorkeuren ergens anders bespreken??
vertel vertelquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg
Zullen we mijn ehhhh voorkeuren ergens anders bespreken??
nee he,quote:
Zou je wel willen he, zuigerd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef blackbully het volgende:
nee he,
ben je nog steeds in zo'n bui![]()
hoezo vandaag nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je wel willen he, zuigerd?
Nee hoor, vandaag niet
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Haa-Emmeken
ja goe, nog steeds dronken van de pret om de 70-290
Tof...quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, martel ze nog danIk (nou ja, wij) heb er vandaag net 3 uitgefaseerd
wrom? waren toch leukquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef donnahvh het volgende:
hallo toch maar weggehaald vond t beetje zielig![]()
doe eens DIG ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof...
Ik mag er 2 op kantoor mollen omdat we ze tot het uiterste moetne testen voor onze eigne software..
En de 3e is voor mij thuis. Die ook eerst goed haar stresstests gevoerd krijgt..![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof...
Ik mag er 2 op kantoor mollen omdat we ze tot het uiterste moetne testen voor onze eigne software..
En de 3e is voor mij thuis. Die ook eerst goed haar stresstests gevoerd krijgt..![]()
Ga je Fok! hosten ofzo???quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]tering, nou wij hebben de stresstest al gehad
Oude terminal server farm met 3 machientjes P3-1G trok het de laatste weken ECHT niet meer met 90 connecties
Morgen nieuwe farm: 5 maal dual Xeon 3,4
Nee, er ontbreekt nog een ultra-pimp jackass mudderfucker van een database serverquote:
Vooral die veel te grote foto's die overal in alle subfora (behalve FOT) door je strot geduwd worden. Die sloppen hoogstens de loadbalancerquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, er ontbreekt nog een ultra-pimp jackass mudderfucker van een database server
Ik zou beginnen met MSNquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zet de volgende elementen in de juiste volgorde van betrouwbaarheid
Hofstadgroep - FOK! - MSN Messenger - Ministerie van Defensie
Die zal ongetwijfeld nog volgen jaquote:
Bah, bier. Als ik zin had, zou ik een foto van m'n overheerlijke wijn maken. Maar dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Doe dan minstens een FOTO
van bier
Baggeraar
dan mag je hier ook niet postenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bah, bier. Als ik zin had, zou ik een foto van m'n overheerlijke wijn maken. Maar dat heb ik dus niet.
Ik ben aangeschoten, dus ik doe lekker wat ik wilquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan mag je hier ook niet posten
[PdH]
Hey, IEMAND moet optreden tegen het gebagger als de modjes er niet zijn
[/PdH]
Nee ik heb nog bier, dank jequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten, dus ik doe lekker wat ik wilwijn, iemand?
Nogmaals, BAH BIER!quote:
Als je graag voor kassakutje speelt, dan nodig ik je uit om de blauwe okselbroek en de gele polo aan te trekken en plaats te nemen aan de kassa van de winkel met de onwaarschijnlijk lage prijzen, waarbij je ook nog eens kans hebt op een lot waarmee je kans maakt op 10 jaar gratis wonen!quote:
Jumbo?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je graag voor kassakutje speelt, dan nodig ik je uit om de blauwe okselbroek en de gele polo aan te trekken en plaats te nemen aan de kassa van de winkel met de onwaarschijnlijk lage prijzen, waarvij je ook nog eens kans hebt op een lot waarmee je kans maakt op 10 jaar gratis wonen!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk trouwens dat een rol als "kassakutje" erg lastig wordt voor iemand met mijn postuur.
'KassaVOEG" zou kunnen
AHquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je graag voor kassakutje speelt, dan nodig ik je uit om de blauwe okselbroek en de gele polo aan te trekken en plaats te nemen aan de kassa van de winkel met de onwaarschijnlijk lage prijzen, waarbij je ook nog eens kans hebt op een lot waarmee je kans maakt op 10 jaar gratis wonen!
Meeeeen, jullie zijn sleeeeeecht. Wat is nou blauw met geelquote:
Jij raad het niet, jij weet hetquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ikea natuurlijkDat jullie dat niet weten zeg
![]()
![]()
Nederlandse Spoorwegenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meeeeen, jullie zijn sleeeeeecht. Wat is nou blauw met geel.
IKEA mijn godquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
who is afraid of the blue yellow en red =quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij raad het niet, jij weet het. Spelbreker
.
Niks mis met IKEA ja. Is een goeie werkgever hoorquote:
Voor mij jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En voor de duidelijkheid jongens en meisjes.....Debsterr heeft zelfs haar eigen column
http://frontpage.fok.nl/column/3677
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |