krijg je met mensen die nog niet zo heel lang op FOT zitten.... had ik geen idee van...Hoe werkt dat? Of moet Ron of Sub dat regelen???quote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef Xilantof het volgende:
Tssk!
er moet wel FOT SC in de titel
anders vind niemand hem
Of een andere mod of forumcrewlid.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef diedrick het volgende:
[..]
krijg je met mensen die nog niet zo heel lang op FOT zitten.... had ik geen idee van...Hoe werkt dat? Of moet Ron of Sub dat regelen???
Je let even 1 seconde niet op...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of een andere mod of forumcrewlid.
Wel vier hele minuten!!!!!!!1!!!!quote:
Van de richel, át your service.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:07 schreef Re het volgende:
tuig
aftuigen die hapquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de richel, át your service.
tuig, tuigage, boten, onderwerp voor fotowedstrijd.
Zo simpel.
Ik doe vrijwel alleen MKB... werk bij een makelaar in ass.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk Diedrick.
Ben nu zelf Ass. B aan het studeren.
Wil vooral het MKB gaan adviseren.
hypotheken heb ik een bloedhekel aan.. gelukkig doen we die niet meer...quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga mkb en particulieren doen, maar bij particulieren vooral hypotheken.
Maar eerst nog heel veel leren.
nee daar hou ik wel het oogje in hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan kun je geen zeilen meer fotograferen re....![]()
![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:
Nou niet lang, want ik ben er weerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
t vorige topic ging best lang mee...
hoelang zou deze het volhouden?
Irritant he, ergens op moeten wachten? Erg herkenbaarquote:Op donderdag 20 april 2006 18:50 schreef Xilantof het volgende:
En ik wacht, wat werken/de toekomst betreft, nog steeds op post! *zenuwen*
Heb me ergens voor opgegeven, 2,5 week terug, maar nog niets gehoord
Ja zoooo irritantquote:Op donderdag 20 april 2006 19:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Irritant he, ergens op moeten wachten? Erg herkenbaarIk heb ook wel eens weken bij de brievenbus gewoond als ik op post wachtte en ik wist zeker dat het 'vandaag toch echt zou moeten komen!'
Maar die zenuwen zijn helemaal nergens voor nodig hoor, gaat helemaal goed komen
sterkte klein, dat lijkt me echt ontzettend moeilijk... dat je gewoon de tijd in je agenda kan schrijven....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk Diedrick.
Ben nu zelf Ass. B aan het studeren.
Wil vooral het MKB gaan adviseren.
Weten jullie nog dat ik laatst vertelde over die vriend voor me die niet meer wilde?
Die doodziek was en het vechten had opgegeven...
Hij heeft eindelijk groen licht!
Maandag krijgt hij de euthanasieprik.
Het is zijn keus, moet me er maar bij neerleggen... maar nee, kan er niet blij om zijn. Snap het heel goed... maar had hem liever stilletjes om me heen dan helemaal niet.
Leven is oneerlijk!
Ik vind het wel tofquote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Paars haar. En ik moet er nog heeeel erg aan wennen. Maar het is beter dan blond:
[afbeelding]
Al denk ik dat het toch weer gewoon bruin wordt na zondag.
kloptquote:Op donderdag 20 april 2006 21:12 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben altijd wel fan van blondines, maar ik kan zeggen, nee, blond staat jou echt niet Toeps.
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:06 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Paars haar. En ik moet er nog heeeel erg aan wennen. Maar het is beter dan blond:
[afbeelding]
Al denk ik dat het toch weer gewoon bruin wordt na zondag.
da's het hele probleem... gisteravond leek het echt een geniaal idee... nu zit ik met een half geschoren borstkast... echt NIET sexy...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef Re het volgende:
was tie geschoren?
geil.. heel geilquote:
dronken bui, lachen gieren brullen, ideeeeeetje, fout ideetje, drank maakt meer kapot dan je lief isquote:
mijn mantitties....quote:
ik ehm... vindt het wel eventjes genoeg... maar in ieder geval is de foto van uit artistiek oogpunt perfect geluktquote:
lachen is niet leuk, of zie mijn avaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
Ik wil toeps wel een keer lachend op de foto zien
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |