Ook voor non-bmw eigenaren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Tommeh het volgende:
13 april weer bmw driversclub dag op Zolder. Voor de liefhebber!
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappenquote:
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappen
Hoe was het vandaagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Party_P het volgende:
Ik ben zaterdag weer van de partij. Nu niet met me micra'tje, maar met een Yaris T-Sport
Geweldig. ik had een camera mee dus we hebben het opgenomen. Ging echt stukken harder dan met me micra. 105pk lijkt niet veel, maar vergeleken met 54pk (me micraquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebben
[..]
Hoe was het vandaag
Dat gaat het over, die zit er bij mij nog niet op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Five_Aces het volgende:
Is alleen 1 maar aan, bij de BMW driversclub zijn cabrio's niet toegestaan. Alleen met een rollbar, maar dan mag je nog steeds niet aan de snelle sessie meedoen. Langzaam wel volgens de regels dacht ik, je mag elkaar dan alleen niet inhalen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het filmpje wil ik nog gaan posten
Mooie foto!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Neuh, da's saai man!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Draz het volgende:
Van plan binnenkort weer naar de Nurburgring te gaan om te kijken/rijden. Zijn er hier nog meer mensen die dat weleens doen?
je houd 4 man opquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Mooi, dan ga jij dus mee als bestuurslid, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef johnwoo het volgende:
Ik kan ook niet, maar ben d'r wel weer bij met de clubspecials denk ik
Yep, hele dag, met de m3quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Waren de pumadrives vandaag ook op de ring?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |