Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.
Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
Dat het muziektechnisch niet klopt is juist het leuke eraan. Daarbij, muziek hoeft niet altijd ergens over te gaan om leuk te zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
![]()
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef MouseOver het volgende:
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef RetepV het volgende:
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?
daar gaat het uiteindelijk allemaal omquote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley![]()
Dat jij om zo'n reden al zelfmoord pleegt zegt denk ik meer over jou dan over muziek dat lekker in het gehoor ligtquote:Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
Da's de bedoeling dat je er straks hamburger associaties bij krijgt, net als bij the pussycat dolls, de sugabes, de black eyed peas, maar ook de mannelijke tegenhangers: Sean Paul, Nelly etc.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
daar gaat het uiteindelijk allemaal om
en het werkt dus
Moet je eens letten op die boksersneus van Annoyancequote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef AffenStrudel het volgende:
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg![]()
![]()
Kennen jullie deze nog nog.. nog... nog....quote:Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!
Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
Ik ga al jaren geen fastfoodtenten meer binnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Tafkahs het volgende:
Let maar eens op, als je ooit een McDowell's of een Burgerworld binnenstapt, dan zie je fragmentjes van clips van hen.
Wat ik me dan af vraag is welke kwaliteiten moet muziek dan hebben om door jou gewaardeerd te worden?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
Dat eerstequote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef Woutey het volgende:
Dit kan heel debiel overkomen, maar ik ken die twee allebei echt niet. Maar noemen jullie die beyonce nou annoyance naar aanleiding van het woord annoying of heet ze echt zo?
Het moet inhoudelijk zijn, zoals U2 en Coldplayquote:Op donderdag 20 april 2006 16:10 schreef Jossos het volgende:
[..]
Wat ik me dan af vraag is welke kwaliteiten moet muziek dan hebben om door jou gewaardeerd te worden?
Het moet grenzen verleggen, niet consolideren.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:10 schreef Jossos het volgende:
Wat ik me dan af vraag is welke kwaliteiten moet muziek dan hebben om door jou gewaardeerd te worden?
Dan moet Beyonce toch meer jou ding zijn aangezien ik haar nog nooit heb kunnen betrappen op jatwerk.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het moet grenzen verleggen, niet consolideren.
Met andere woorden: de muziek moet een kunst zijn, en niet een melkkoe.
Ik wil niet dat elke 5 jaar hetzelfde deuntje terugkomt met alleen maar een andere zanger(es). Mijn geheugen werkt een stuk langer dan 5 jaar. Ik voel me nu regelmatig gestraft voor mijn goede geheugen.
Maar het is wel superstandaardquote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan moet Beyonce toch meer jou ding zijn aangezien ik haar nog nooit heb kunnen betrappen op jatwerk.
Haar nummers zijn gemaakt door een DJ (muzikant zal ik het niet noemen) die ik ook al eerder bij andere groepen heb gehoord. Het is een DJ die één bepaald kunstje heeft en dat ene kunstje al zeker in 20 nummers verwerkt heeft. Volgens mij heb ik die kunstjes ook al bij Jay-Z gehoord en nog wat andere, meer onbekende, rappers. Erg flauw.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef MrSASO het volgende:
Dan moet Beyonce toch meer jou ding zijn aangezien ik haar nog nooit heb kunnen betrappen op jatwerk.
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Haar nummers zijn gemaakt door een DJ (muzikant zal ik het niet noemen) die ik ook al eerder bij andere groepen heb gehoord. Het is een DJ die één bepaald kunstje heeft en dat ene kunstje al zeker in 20 nummers verwerkt heeft. Volgens mij heb ik die kunstjes ook al bij Jay-Z gehoord en nog wat andere, meer onbekende, rappers. Erg flauw.
Kijk, dat lijkt er al een stuk meer op. Beyoncé is een karikatuur van zichzelf geworden. Ze is met haar kunstje over the top gegaan. Ze heeft het zelf verpest. En iedereen die haar kunstje na probeert te doen is zielig. Wie gaat nu een kunstje nadoen van iemand die dat kunstje al over the top heeft uitgemolken?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Mirel het volgende:
Dan heb ik liever echte R&B zangeressen zoals Lauryn Hill, Alicia Keys of Mary J. Blige
bootyliciousquote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Helaas. Ik maak zelf muziek. Ik heb daarbij eigenlijk nog nooit last gehad van dat ik de dingen soms niet altijd even goed bij hun naam noem.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Yorrit het volgende:
lekker veel verstand van muziek heb je..
Ze kunnen wel bootleggenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Yorrit het volgende:
[..]
lekker veel verstand van muziek heb je..
een DJ maakt geen muziek (ok misschien een turntablist), dat doet bv een producer... iemand kan natuurlijk ook allebei zijn..
er wordt toch wel degelijk geproduced, die geluidjes klinken niet vanzelf goed. ja kan veel zeggen over de muzikale innovativiteit, ik vind t zelf ook niks, maar goed geproduced is het wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Helaas. Ik maak zelf muziek. Ik heb daarbij eigenlijk nog nooit last gehad van dat ik de dingen soms niet altijd even goed bij hun naam noem.
Noem het producer. Maar toen ik begon met muziek maken, was de producer iemand die er bij werd gehaald om er voor te zorgen dat een nummer op de plaat beter klinkt. Omdat je nou eenmaal niet wil dat je opgenomen muziek klinkt alsof het live is. Daar heb je dan weer live platen voor. De producer 'maakte' toen nog niet de muziek, die zorgde er alleen voor dat het goed klinkt. Dus is het logisch dat ik iemand die samples aan elkaar plakt een DJ noem (disc-jockey) en niet een producer. Er wordt niks geproduced, alleen wat samples gecut&paste over een drumloop.
muzikaal is het niks, maarquote:
Kijk, sinds wanneer heeft uiterlijk iets met muziek te maken...? Ja, sinds Rick Astley met zijn glad gekamde haren.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:46 schreef doppelgänger het volgende:
muzikaal is het niks, maardamn
[afbeelding]
Maar het is wel integer en ze hebben wat meer te zeggen dan 'vorige week hield ik van je, nu hebben we ruzie, ik snap niet hoe het komt, waarom deed je niet wat ik je opdroeg?'.quote:
Wablief?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:39 schreef Tafkahs het volgende:
Blijkbaar een succesformule voor Christelijk Amerika om zoveel mogelijk tease en materialisme in een hamburgerketenoplossing te steken, kwam ik onlangs via tmf bij een clipje van r&b zangeres Rihanna terecht.
Zo'n stuk schrijven en dan NoFX gaan luisterenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, sinds wanneer heeft uiterlijk iets met muziek te maken...? Ja, sinds Rick Astley met zijn glad gekamde haren.
Koop toch een Playboy of een Penthouse, daar zie je ook dit soort vrouwen. Alleen hoef je er wat minder bij te fantaseren, en hoef je dat geblaat dat ze 'muziek' noemen niet aan te horen.
Dan kunnen we op de radio weer fatsoenlijke muziek horen van mensen die geinteresseerd zijn in muziek en niet (of ook) in hun bankrekening.
Gelukkig dat er soms nog wel wat goeds te horen is op de radio. Maar het is zwaar onrechtvaardig dat integere muzikanten zich het schompus moeten lobbyen om hun muziek gespeeld te krijgen, terwijl een domme bitch met een mooie kont en een beetje stem alleen maar hoeft te poseren en af en toe een tekst inzingen op een muziekje dat ze verder weinig interesseert.
En de mensen die er hersenloos achter aan hobbelen zijn zo mogelijk nog erger. Voor jullie soort mensen hebben ze 'religie' uitgevonden. Hou je daar dan ook bij, dan heeft de rest van de wereld er geen last van.
Ik zet nog wel even wat NoFX op. Don't call me white, don't caaaaall me white!
vast welquote:Op donderdag 20 april 2006 17:58 schreef RetepV het volgende:
Kijk, een zangeres als Kelis kan ik wel heel erg waarderen. Dat is toch ook RnB? Maar zij is tenminste niet zo'n materialistische bitch die het alleen om het geld doet en haar fans uitlacht als ze haar voordeur achter zich sluit.
Naja, NoFX heeft zowat eigenhandig het begrip 'punkrock' uitgevonden. Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef XiChico het volgende:
Zo'n stuk schrijven en dan NoFX gaan luisteren![]()
shiit, en dan zeik jij op mensen die consumeren..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef RetepV het volgende:
Maar goed, dan zet ik Tool wel op. Of Perfect Circle. Helaas krijg ik de meeste leuke nieuwe muziek niet te horen omdat ze niet op de radio gedraaid worden en ik weinig TV kijk.
Ik ben geen jongere meer, ik heb werk en heb niet meer zo veel vrije tijd als 10 jaar geleden. Al mijn vrienden hebben een gezin en kinderen, dus die zie ik ook amper nog. Dus ik ben afhankelijk van de radio en TV. En daar klaag ik juist over omdat daar voornamelijk shit wordt gedraaid.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:03 schreef Yorrit het volgende:
shiit, en dan zeik jij op mensen die consumeren..
ga zelf op zoek dan!
nope, ze zijn alleen bling bling geil en daar koop je niets voorquote:Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
kunnen we er geen post hier plaatjes van geile r&b zangeressen topic van maken? Want die rihanna ofzo heeft wel geile tieten
Ik denk eerder Missy Elliot. Zij heeft die ene manwijf (Ciara) beroemd gemaakt, dus why not...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
Zou Jay-z de drijvende motor achter deze tirannie zijn?
Zou ook goed kunnen, dat was zo'n happy capitalist omdat ze een kamer voor alleen maar sportschoenen heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder Missy Elliot. Zij heeft die ene manwijf (Ciara) beroemd gemaakt, dus why not...
onjuistquote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef Forcefuzz het volgende:
Muziek is er niet om grensverleggend te zijn, niet om op een moeilijke manier in elkaar geknutseld te worden maar gewoon om bij te ontspannen. Niks meer, niks minder.
Zou ie Beyonce ervoor aan de kant hebben gezet..?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
Zou Jay-z de drijvende motor achter deze tirannie zijn?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
kunnen we er geen post hier plaatjes van geile r&b zangeressen topic van maken? Want die rihanna ofzo heeft wel geile tieten
Ik wist het gewoon 99 bitches and this is just 1quote:Op donderdag 20 april 2006 20:06 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Zou ie Beyonce ervoor aan de kant hebben gezet..?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
Zou Jay-z de drijvende motor achter deze tirihanna zijn?
Zoals een "cover" van Clear van Cybotron gebruiken? Dat ging helemaal nergens over, alsof je gaat rappen over een bestaand nummer.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Yorrit het volgende:
ze is wel verantwoordelijk voor meer electro(funk) invloeden in de hedendaagse hiphop.
das dan wel weer ook vind ik
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef mrkanarie het volgende:
Damn, al die breezersletjes bij mij op school vinden het ook helemaal geweldig. Als ik dan aan kom zetten met Radiohead vinden ze me raar.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]vind je het gek.
Radioheadwát een depri rotherrie zeg.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Opposites is veel beter natuurlijk![]()
Soms wel, soms niet. Als ik gewoon leuke achtergrond muziek wil hebben of een beetje swingende muziek dan is dit soort muziek daar wel gepast voor, je hoeft er niet bij na te denken of wat dan ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef Forcefuzz het volgende:
Muziek is er niet om grensverleggend te zijn, niet om op een moeilijke manier in elkaar geknutseld te worden maar gewoon om bij te ontspannen. Niks meer, niks minder.
Moet je toch eens beter opletten.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef MrSASO het volgende:
Kan je ook voorbeelden geven? Of alleen insinuaties?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Moet je toch eens beter opletten.
Wish upon a star bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:42 schreef doppelgänger het volgende:
Kan je ook voorbeelden geven? Of alleen insinuaties?
quote:
ok. origineel is het niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef drexciya het volgende:
[..]
Zoals een "cover" van Clear van Cybotron gebruiken? Dat ging helemaal nergens over, alsof je gaat rappen over een bestaand nummer.
Wat bij mij de vraag oproept wat het nummer nog voorstelt als dat er NIET meer in zou zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind de sample van Tainted Love van Soft Cell wel leuk in het liedje van Rihanna![]()
Niks.quote:Op zondag 23 april 2006 11:25 schreef drexciya het volgende:
[..]
Wat bij mij de vraag oproept wat het nummer nog voorstelt als dat er NIET meer in zou zitten.
Want dat is mijn grootste bezwaar tegen dat soort producties; lekker leunen op een stukje uit een ander nummer.
Sorry hoor, maar het origineel is zoveel beter dan dit kijk-mij-eens-stoer-op-de-maat-van-de-muziek-praten.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Rihana is een lekker wijf, en dat mag gezegd worden. Het is dan wel jatwerk van Soft Cell, maar ik vond dat nummer al ok, en dit ligt gewoon lekker in het gehoor. Vooral het feit dat ze die beat net ff wat harder hebben gemaakt dan bij Tainted Love! Geen muzikale meesterwerken maar een lekker ding met lekker in het gehoor liggende muziek, niet veel mis mee
quote:Di di di di da da dey
So just call me whenever your lonely
Di di di di da da dey
I'll be your friend, I can be your homey
Skatmanquote:Op zondag 28 mei 2006 17:43 schreef trancethrust het volgende:
Eh, niet fucken met de Skatman! Rihanna kan niet eens beginnen haarzelf met hem te vergelijken.
Skatman is toch die ouwe lul met een spraakgebrek??quote:Op zondag 28 mei 2006 17:43 schreef trancethrust het volgende:
Eh, niet fucken met de Skatman! Rihanna kan niet eens beginnen haarzelf met hem te vergelijken.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Skatman is toch die ouwe lul met een spraakgebrek??
Nee geef mij dan maar Rihanna.
Sowieso.. punkquote:
Jij kijkt alleen naar d'r tieten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar ziet iedereen trouwens een groot voorhoofd bij Rihanna? Ik ben d'r nogsteeds niet uit.
Achja gasten die zeggen dat zij een groot voorhoofd heeft trekken bijna elke avond op haar foto`s.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar ziet iedereen trouwens een groot voorhoofd bij Rihanna? Ik ben d'r nogsteeds niet uit.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef Woutey het volgende:
Dit kan heel debiel overkomen, maar ik ken die twee allebei echt niet. Maar noemen jullie die beyonce nou annoyance naar aanleiding van het woord annoying of heet ze echt zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |